În cadrul unei conferinţe de presă, deputatul Dorel Căprar şi consilierul municipal Adrian Todor- PSD- au revenit asupra situaţiei Aeroportului Arad, acuzând direct actuala (şi fosta) administraţie PNL (PDL). Dorel Căprar spune că Aeroportul Arad a fost transformat într-o „ gaură neagră, ce închide constant fonduri fără niciun beneficiu real pentru populaţie”, dar care umple buzunarele PNL-iştilor, inclusiv ale consilierilor care fac parte din Consiliul de Administraţie.
Deputatul a reamintit că PSD a propus, în plenul CJA, renunţarea la remunerarea consilierilor din AGA şi CA, dar PNL-iştii au fost împotrivă şi şi-au „împărţit între ei ciolanul” astfel că un consilier membru în CA va primi până la 25% din indemnizaţia managerului. În cazul Aeroportului, arată Căprar, Dan Bălăcel- „o mostră grăitoare de manager ineficient” , are un salariu de 5000 Ron, iar consilierii care „ard gazul de pomană”, vor primi lunar câte 1250 Ron. „Nu cred că mai are cineva vreo îndoială că populaţia acestui judeţ a fost înşelată în mod grosolan de conducerea liberală a CJA printr-un contract fantomă, de fapt inexistent, cu un operator de zbor şi o investiţie inutilă de 2 milioane Euro.Şi totul doar în scop electoral !”, afirmă deputatul PSD Dorel Căprar
5 milioane euro pe an
La rândul său, Adrian Todor a precizat că anual Aeroportul Arad „înghite” de la CJA 5 milioane de Euro din care 60 % sunt doar cheltuieli de salarizare, iar acum, după ce s-au au aruncat milioane de Euro pentru modernizarea terminalului de pasageri în condiţiile în care exista deja unul ce putea fi modernizat şi care avea o pistă standard funcţională şi posibilitatea de a opera zboruri de profil în mod regulat, „i-au lăsat pe arădeni cu ochii în soare, adică fără posibilitatea de a utiliza serviciile vreunui operator de zbor”. Aceasta, pentru că înainte de alegerile locale, le-au servit arădenilor o „cacealma sinistră, minţind că a fost încheiat un contract cu o firmă străină. Însuşi preşedintele CJA, Iustin Cionca, a confirmat, prin adresă oficială, că acel contract nu a existat niciodată.
În contrast, arată Adrian Todor, la 1 septembrie Ryanair a lansat la Timişoara șapte noi destinații spre care pot zbura direct pasagerii. RyanAir, care estimează un flux de 600.000 de pasageri pe an, alocă o aeronavă și o investiție de 100milioane $ care va susține 450 de locuri de muncă. „Şi aici se naşte iar o întrebare legitimă: de ce a plecat în 2008 Ryanair din Arad ? Cine era la butoane la Consiliul Judeţean în acea perioadă, nu tot echipa PDL-PNL, care ştie doar să arunce cu bani publici în timp ce serveşte arădenilor minciuni pe fondul ineficienţei administrative şi a clientelismului politic ?”, încheie Adrian Todor, liderul grupului PSD-ALDE din Consiliul Local Municipal Arad .
Citiți principiile noastre de moderare aici!