Au grijă arădenii de mașina personală?

26Comentarii
Au grijă arădenii de mașina personală?
Cu ocazia împlinirii unui an de activitatea pe piața arădeană, cel mai nou service auto din Arad, M-Car Service, a publicat rezultatele unui studiu propriu prin care a urmărit felul în care arădenii au grijă de mașinile personale.

”Datele pe care le-am strâns pe durata întregului an de activitate pe piața arădeană ne-au confirmat multe ipoteze pe care le aveam, anume faptul că arădenii apreciază munca serioasă și de calitate și că apelează la un service profesionist, mai ales dacă acesta are o politică de prețuri adecvată iar relația cu clienții service-ului este una corectă.”
declară Monica Iliescu, reprezentantul celui mai nou service auto din Arad, care din luna iulie lansează și un nou serviciu în cadrul atelierului modern de pe str. Andrei Șaguna: verificare instalații climă și încărcare cu freon.
Pe durata a 12 luni de zile, au fost chestionați peste 732 arădeni care s-au prezentat la adresa celui mai nou service auto din Arad, pe str. Andrei Șaguna nr. 49 (peste drum de Pompieri) și au apelat la specialiștii M-Car Service.

7 din 10 dintre clienții M-Car Service sunt bărbați, dar numărul femeilor care apelează la M-Car Service este în creștere. Jumătate din totalul clienților au vârste cuprinse intre 28 si 39 de ani. Mulți dintre aceștia (54%) își programează o intervenție sau o vizită telefonic sau online, pe website-ul service-ului auto, la www.mcarservice.ro/programare-service/

În urma studiului, este îmbucurător faptul că intentia arădenilor de a apela la un service profesionist este în continuă creștere, față de a-și repara singuri automobilele sau de a apela la ”un prieten”, în special când este vorba despre mașinii fabricate după anul 2004.

Ce preferă arădenii la un service auto?

Arădenii prefera in proportie de 62% service-urile profesioniste pentru toate operațiunile ce țin de mașina personală si apreciaza mai mult calitatea serviciilor oferite de acestea, in timp ce 32% dintre aceștia, apelează măcar o dată pe an la ajutor profesional, pentru că doresc să beneficieze de expertiza unui tehnician dar și de oferte speciale din perioada respectivă.

In topul motivelor pentru care au apelat la ajutor specializat într-un service auto din zona centrală a Aradului, precum M-Car Service (situat chiar peste drum de sediul Pompierilor), arădenii se arată convinși de faptul că experiența și amabilitatea mecanicilor (81%), calitatea muncii efectuate (78%), costului rezonabil de pentru intervențiile avute (73%) si localizarea în zona centrală a orașului (61%), fiind foarte ușor de ajuns în special din cartierele Alfa, Pârneava, Piața Spitalului și Centru, având în vedere localizarea service-ului auto.
In ceea ce priveste un top privind mărcile auto ale arădenilor care au apelat la serviciile specialistilor M-Car Service, reprezentanții service-ului auto independent arată că la egalitate sunt mărcile BMW (16,5%) și VW (15,8%) pentru mașinile fabricate în ultimii 5 ani, în timp ce pentru mașinile construite după 2000, sunt prezente preponderent mărcile Skoda (21,9%), Opel (16,8%) și Dacia (14,4%).

Cine are cea mai mare grijă de mașina personală?

Din păcate, nici arădenii nu sunt imuni la probleme cronice ale sistemului de transport arhiprezente în România, anume calitatea foarte proastă a drumurilor, de comportamentul proprietarilor în raport cu vehiculele pe care le deţin prin calitatea exploatării şi întreţinerii mașinilor personale, dar și de educaţia rutieră şi alţi factori, totul, combinat cu o îmbătrânire a parcului auto naţional.

Soferii care ruleaza cu mașina un numar mare de kilometri anual (peste 10.000 km, echivalentul a doar 27,77km/zi) sunt și cei care au cea mai mare grijă de mașina lor, întrucât înțeleg că prin acțiuni constante și punctuale, de cele mai multe ori, deloc costisitoare, mașina acestora nu va prezenta probleme pe termen mediu și lung.

service-1-02

Spre deosebire de media națională, unde aproxiativ 27% dintre români își repară singuri mașina, conform unei cercetări efectuate de compania de cercetare de piata Daedalus Millward Brown, arădenii sunt înclinați mai degrabă să apeleze la tehnicieni profesioniști, unde 9 din 10 arădenii care au apelat la M-Car Service au declarat că s-au hotărât inițial să apeleze la serviciul GRATUIT de constatare oferit, în primul rând pentru expertiza și experiența acestora și de a evita evenatualele neplăceri cauzate de intervențiile greșite asupra autoturismului personal.

Arădenii preferă lucrurile de calitate

”Trăsăturile principale ale M-Car Service pe care le pot enumera, în ordinea în care le aud spuse de clienții noștri: servicii de calitate, service modern cu magazin de piese auto în incintă, profesionalismul si pasiunea pentru munca a angajatilor dar si atmosfera prietenoasa în cadrul căreia aceștia își desfășoară activitatea și modul în care își tratează clienții”, concluzionează responsabilul de comunicare din cadrul M-Car Service.

Serviciul nou lansat de verificare a instalației de climatizare și încărcare cu freon se adaugă altor servicii la care au apelat deja peste 1472 clienți, anume intervenții mecanice, servicii de tip ITP, schimb de anvelope vara-iarna, demontare/montare/verificarea presiunii, echilibrari, constatări ș.a.m.d..

“Această cercetare ne permite să prezentăm o imagine relevantă asupra preferințelor arădenilor referitoare la lucrurile pe care aceștia le apreciază la un service auto, prin prisma detaliilor strânse de la cei care ne-au trecut pragul. Căutăm să ne dezvoltăm și să investim constant în serviciile și produsele de calitate cerute de arădeni. Mă bucură să văd că în orașul nostru se preferă lucrurile de calitate”, a încheiat Lucian Iliescu, director general M-Car Service.

Taguri: ,


26Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

versiunea HTML a comentariilor