Avem aeroport, să vină avioanele!

De Alin Gherasim
5Comentarii
Avem aeroport, să vină avioanele!
© FOTO: A.G.
Terminalul „Plecări” al Aeroportului Arad a fost inaugurat, acum aşteptăm să fie introduse cursele.

Fast mare la inaugurarea noului terminal „Plecări” din cadrul Aeroportului Arad. Sute de invitaţi, care mai de care cu greutate în viaţa administrativă a judeţului, au fost prezenţi la tăierea panglicii şi la turul oficial de după. Într-adevăr, terminalul arată foarte bine, lucru remarcat şi de către un reprezentant al companiei aeriene Carpat Air, prezent la festivitate. „Este una dintre cele mai frumoase şi moderne aerogări din România. Şi vă spun asta după ce am vizitat cam toate aeroporturile din ţară”, a declarat reprezentantul Carpat Air. „Din păcate, pentru moment, Carpat Air nu mai operează curse regulate, ci efectuăm doar zboruri charter. Dar, pe viitor, nu se ştie”, a mai lansat invitatul o posibilitate de colaborare. Totuşi, s-au investit peste două milioane de euro în modernizarea aeroportului. Aşa că trebuie să trecem de termenul de posibilitate, trebuie să vorbim despre certitudine. Acest lucru l-au făcut deja reprezentanţii Join Airlines, compania olandeză care a semnat un contract cu Aeroportul Arad. Tot la inaugurare s-a vorbit şi despre programul pe viitorul scurt, despre intenţiile celor de la Join Airlines. „De la momentul semnării contractului cu Aeroportul Arad s-a muncit pentru stabilirea unui program. Acum putem anunţa că în prima parte a lunii mai vom lansa site-ul pe care pot fi comandate biletele de avion, iar din a doua jumătate a lunii iulie vom începe să operăm zboruri”, au anunţat cei de la compania aeriană olandeză.

Şanse mărite

Dacă, până acum, companiile aeriene ne-au ocolit din cauza condiţiilor precare pe care le-a oferit aerogara, poate că de acum înainte situaţia va sta altfel. Pentru că, potrivit declaraţiilor lui Adrian Ţolea, vicepreşedintele cu atribuţii de preşedinte al Consiliului Judeţean Arad, modernizarea şi extinderea aeroportului va duce la mărirea capacităţii de lucru de la 50 de pasageri pe oră la 500 de pasageri pe oră. Totodată, suprafaţa terminalului a fost extinsă de la 1.300 de metri pătraţi la 4.200 de metri pătraţi. Mărirea capacităţii a fost posibilă după ce terminalul cargo a fost aproape desfiinţat, decizie luată după ce compania de transport marfă DHL a ales să se mute la Timişoara.



5Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

versiunea HTML a comentariilor