Continuitate şi modernitate

ARAD – Dezvoltarea instituţională a Grupului Şcolar „Francisc Neuman” în spiritul viziunii şcolii, urmăreşte asigurarea accesului la educaţie al tuturor tinerilor, promovarea unei oferte educaţionale pentru care există oportunităţi pe piaţa muncii, educarea în spiritul democraţiei şi toleranţei.


„Rolul principal al şcolii este de a asigura
concordanţa dintre pregătirea asigurată
absolvenţilor şi cerinţele impuse de
consolidarea unei societăţi bazată pe
cunoaştere şi pe educaţie continuă
– ne spune prof. Doina Stoica, directorul liceului.
Oferta şcolii se realizează în
funcţie de interesele elevilor şi de
cerinţele agenţilor economici parteneri,
în concordanţă cu
necesităţile de dezvoltare locală
în prezent şi în perspectiva anilor
viitori”.


Printre cele mai importante valori care
caracterizează activitatea profesorilor –
elevilor în relaţiile interpersonale şi
în relaţiile acestora cu întreaga
comunitate locală se numără: •
responsabilizarea şi promovarea valorilor
democraţiei prin dezvoltarea profesională a
personalului; • cooperarea şi comunicarea cu
elevii, profesorii, părinţii şi
comunitatea locală; • consens asupra misiunii
şi scopurilor şcolii, sinergia eforturilor
în scopul creării unei comunităţi
şcolare care promovează dezvoltarea
personală a elevilor , etc.


„Grup Şcolar «Francisc Neuman»,
continuă prof. Adina Avacovici, director adjunct,
manifestă un interes deosebit pentru derularea
unor proiecte de cooperare internaţională
deoarece dezvoltarea dimensiunii europene a
activităţii educative şi a unei culturi
organizaţionale europene reprezintă un
obiectiv important al instituţiei noastre, iar
situarea într-o zonă multiculturală
constituie o premisă a colaborării şi
iniţierii de proiecte europene.


Activităţile educative şi
extracurriculare – diverse aniversări, concursuri,
competiţii sportive, sesiuni de comunicări
pentru elevi, susţineri de referate şi mese
rotunde, participări la târguri şi
expoziţii – sunt câteva dintre
activităţile extracurriculare
desfăşurate anual în cadrul şcolii
”.


În competiţia de pe piaţa de
ofertă educaţională trebuie să
convingi că poţi oferi o pregătire de
calitate. Într-un spaţiu şi cu o dotare
adecvată, îndrumaţi de un colectiv de
cadre didactice cu disponibilitate de adaptare la nou,
elevii şcolii vor beneficia de o formare
profesională adecvată cerinţelor
mileniului trei.

V.F.



0Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !