Copii fericiţi cu ajutorul lui Iulius Mall

Luna cadourilor la Iulius Mall a însemnat pe lângă promoţii şi evenimente şi grijă faţă de copiii pentru care aceşti ani nu sunt atât de frumoşi precum ar trebui să fie.

Două campanii caritabile au încercat să aducă un strop de căldură şi fericire pentru aceşti copii. “Dăruieşte un zâmbet de Crăciun” şi “Bradul Dorinţelor” sunt două iniţiative care s-au dovedit de succes în misiunea pe care Iulius Mall şi-a propus-o, de a fi aproape de cei ce au nevoie.

În parteneriat cu Inspectoratul Judeţean Timiş şi Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Timiş, Iulius Mall a organizat campania “Dăruieşte un zâmbet de Crăciun” în cadrul căreia au fost împodobiţi 30 de brazi de către 150 de elevi de la zece licee din Timişoara – Liceul Pedagogic Carmen Sylva, Colegiul Naţional C.D.Loga, Colegiul Tehnic Ion Mincu, Liceul W.Shakespeare, Colegiul Naţional Bănăţean, Liceul J.L.Calderon, Liceul Teoretic N.Lenau, Liceu de Arte Plastice, Colegiul Naţional de Artă Ion Vidu, Liceul Economic F.S.Nitti. La fiecare locaţie cu brăduţi s-a amplasat câte o urnă pentru colectarea de donaţii din partea clienţilor. Campania a adus importante fonduri din care au fost cumpărate cadouri, suma finală strânsă fiind de 25 milioane lei.

De aceste daruri s-au bucurat copii din centrele de plasament, din subordinea Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Timiş. Pe lângă daruri, Iulius Mall a oferit copiilor şi cei 30 de brazi împodobiţi în valoare de 120 milioane lei.

Campania “Bradul Dorinţelor” a fost una deosebită, deoarece a presupus o implicare mai profundă a celor care au dorit să bucure copiii cu probleme. 60 de copii de la Centrul de primire a copilului maltratat şi neglijat au scris pe câte un bilet ce şi-ar dori de la Moş Crăciun. Biletele au fost aşezate în bradul de pe scena de la demisolul Iulius Mall din zona atrium-ului. Orice persoană care a dorit să îndeplinească dorinţele celor mici a putut alege din brad un bilet urmând să se întoarcă la centrele info cu cadoul specificat pe bilet. Campania a avut un real succes, întrucât au fost satisfăcute dorinţele tuturor celor 60 de copii.

Aceste campanii organizate de Iulius Mall, cu sprijinul clienţilor săi, sunt parte componentă a strategiei centrului comercial de a fi aproape de cât mai mulţi dintre cei ce sunt mai puţin fericiţi. Cu această ocazie, Iulius Mall doreşte să mulţumească tuturor clienţilor care făcut donaţii la campania “Dăruieşte un zâmbet de Crăciun” sau au îndeplinit dorinţele exprimate de copii în “Bradul Dorinţelor”. De asemenea, mulţumeşte tuturor organizaţiilor şi firmelor partenere care au sprijinit organizarea acestei campanii.

Ionela Luchian

 



0Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !