Despăgubit la Sfântu’ Aşteaptă

17Comentarii
Despăgubit la Sfântu’ Aşteaptă
Despăgubit la Sfântu’ Aşteaptă
ARAD – Un arădean acuză Asiromul că întârzie nejustificat să-i plătească daunele produse de gropi.  VIDEO

Am fost contactaţi, ieri, la redacţie de Constantin Dorel Pele, un arădean care s-a arătat extrem de nemulţumit de modul în care responsabilii Asirom înţeleg să respecte contractul de asigurare.

„În cursul lunii iulie am fost implicat într-un eveniment rutier, în urma căruia m-am ales cu toate cele patru roţi rupte, mi-am distrus caseta de direcţie de la maşină, valoare pagubelor fiind de 14.757 lei.

În data de 31 iulie am depus o cerere de despăgubire şi deşi, conform contractului, plata daunelor trebuia să se facă în termen de 15 zile lucrătoare de la data când dosarul este completat cu toate documentele necesare, nici până în ziua de astăzi nu mi-am primit banii”, ne povesteşte Constantin Dorel Pele.

Birocraţie

Bărbatul ne povesteşte că s-a ales cu maşina distrusă după ce a intrat, noaptea, într-o groapă plină de apă aflată în zona Gemi Center. „Groapa avea vreo 20 de centimetri adâncime şi era lată cât carosabilul”, susţine Pele.

Acesta mai spune că, până la data în care a rămas cu maşina în drum, a plătit către Asirom contravaloarea asigurării obligatorii, în valoare de 276 de lei, contravaloarea asigurării CASCO, adică 338 de euro şi o asigurare extra, pentru roţi, în valoare de 209,25 lei.

„Era normal ca, până cel târziu pe 20 august să îmi primesc banii. Văzând că nu se întâmplă aşa ceva, am luat legătura cu cei de la Serviciul Daune.

Mi-au cerut să le duc roţile rupte, le-am dus, mi-au cerut să le duc cauciucurile, am umblat să le caut prin gunoaie câteva zile şi le-am dus şi pe acestea. La un momend dat am văzut, la sediul firmei, că dosarul nu era trimis la Bucureşti.

Am întrebat de ce nu a fost trimis şi nu am primit niciun răspuns. Eu acum risc să pierd 25-30 de milioane de lei vechi, pentru că valuta s-a devalorizat, din cauză că ei întârzie cu plăţile. Unde mai pui că, până în urmă cu două-trei săptămâni am umblat cu roţi de împrumut”, afirmă Constantin Dorel Pele.

Mai mult, acesta spune că ar fi trebuit să i se plătească anticipat, 60% din valoarea estimată a pagubelor, conform contractului de asigurare, dar nici acest lucru nu s-a întâmplat.

Dosar cu probleme

Contactat telefonic, Eugen Harş, directorul Asirom Arad, susţine că plata nu a fost făcută deoarece nu sunt lămurite toate aspectele legate de modul în care a avut loc evenimentul rutier în care a fost implicat Pele.

„Este vorba despre un dosar cu probleme. Evaluarea acestuia continuă, pentru că există neconcordanţe între cele afirmate de domnul Pele şi ceea ce rezultă din dinamica evenimentului. Există neconcordanţe şi în legătură cu locul producerii acestui eveniment. Acele clauze invocate de domnul Pele sunt valabile în cazul în care totul este limpede.

Există însă posibilitatea ca asiguratul să nu aibă dreptul la niciun leu. Nu ştiu când vom rezolva toate problemele din dosar”, a declarat Harş, care a ţinut să precizeze că dosarul de despăgubire nu trebuie trimis la Bucureşti. Afirmaţie contrazisă însă de procesul verbal încheiat în data de 16 noiembrie 2007, ca urmare a îndeplinirii procedurii de conciliere, act semnat şi de un reprezentat al societăţii de asigurare.

Din acest proces verbal rezultă că pentru daunele de peste 10.000 de lei este necesar acordul reprezentanţilor Asirom de la Bucureşti.

L.S.



17Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !

versiunea HTML a comentariilor