Ducesa Catherine a influențat cel mai mult alegerile vestimentare ale publicului din SUA, contribuind cu creșterea cu 38% a popularității brandurilor britanice pe care le poartă, potrivit unui sondaj realizat recent de Brand Finance s British Luxury 2018.
Mamă a trei copii, ducesa este celebră pentru faptul că poartă atât ținute foarte scumpe, cât și piese vestimentare rezonabile ca preț.
În top urmează ducesa Meghan de Sussex, soția prințului Harry, care reușește să crească popularitatea brandurilor pe care le alege cu 35%. Aflată în vizită oficială alături de soțul ei în Australia, Fiji și Noua Zeelandă, din 15 octombrie, Meghan a făcut o adevărată paradă de ținute ale unor branduri care în scurt timp și-au epuizat stocurile.
Soții celor două ducese, prinții Harry și William, au fost incluși și ei în acest top, pe locurile al treilea și al patrulea, crescând popularitatea brandurilor alese cu 32%, respectiv 27%.
Sursa: Mediafax
Citiți principiile noastre de moderare aici!