Formula 1 la Arad?

1Comentariu
Formula 1 la Arad?
Marele Premiu de Formula 1 al Ungariei este, pentru moment, singurul organizat în Europa de Est, însă situaţia s-ar putea schimba în viitor.

România pare ca doreste sa organizeze în curând un Mare Premiu,
zona Aradului (190.000 locuitori, situata pe malurile râului Mures, în
apropiere de frontiera cu Ungaria) fiind cea aleasa pentru construirea circuitului,
informeaza site-ul La Toile de la F1.

Promotorii, care lucreaza pentru acest proiect de doi ani, au încredintat
realizarea lui firmei de arhitectura HOK, care a colaborat si la conceptia noului
stadion al echipei Arsenal Londra.

"Amplasarea aleasa este ideala pentru construirea unei piste naturale
remarcabile", afirma arhitectul Clive Brown, care a fost însarcinat
si cu desenarea noului circuit de la Dubai. "Nu exista nici un motiv ca
acest circuit de la Arad sa nu fie la fel de bun ca cel de la Spa, însa
raspunzând în totalitate standardelor de securitate ale FIA",
a adaugat Brown.

Se spune de asemenea ca guvernul român este gata sa sustina proiectul
prin injectarea sumei de 100 milioane dolari pentru finantarea lui, adauga site-ul
citat.

Renault nu s-a decis

Firma Renault nu a decis înca daca va ramâne în Formula 1
si dupa 2007, a indicat directorul general Carlos Ghosn în cadrul prezentarii
planului strategic 2007-2009 al constructorului francez.

"Atâta vreme cât va fi o buna investitie pentru Renault, vom
ramâne. Pentru moment, este o investitie buna. Vom vedea apoi, an de an:
în 2007, apoi în 2008, apoi în 2009", a declarat el.

Zvonurile privind retragerea firmei Renault din Formula 1 s-au întetit
în ultimele luni, dupa anuntata plecare a pilotului spaniol Fernando Alonso,
în 2007, la McLaren-Mercedes, retragerea patronului scuderiei Renault
F1, Patrick Faure, eventuala plecarea a "capului" scuderiei, Flavio
Briatore, la sfârsitul acestui an, si pierderea principalului sponsor
(un fabricant de tigari, afectat de legea anti-tabac).

"Atâta vreme cât vom continua sa oferim un spectacol bun,
sa avem rezultate bune si sa ramânem la cel mai bun nivel al Formulei
1, nu se pune problema viitorului nostru în F1", spunea Ghosn într-un
mesaj video difuzat pe 31 ianuarie.

Renault va ramâne în F1 pâna la sfârsitul anului 2007,
deoarece scuderia s-a angajat semnând un acord cu Concorde în ce
priveste aspectul comercial al disciplinei.

Obiectivul lui Carlos Ghosn, care joi si-a prezentat planul trienal "Renault
contract 2009", este de a face din Renault "constructorul generalist
european cel mai rentabil".



1Comentariu

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !

versiunea HTML a comentariilor