Noua faţă a F1

Noua faţă a F1
LONDRA. Noutăţile pe care FIA vrea să le introducă odată cu începerea sezonului următor vor însemna, printre altele, atât redimensionarea cât şi redesenarea bolizilor.

Cel mai probabil, cutia de viteze va rămâne aceeaşi, dar motorul va fi reproiectat pentru a fi în stare să funcţioneze la trei Mari Premii consecutive.

Noile pneuri slick (care nu prea mai sunt intemediare) vor duce la un nou calcul al suspensiilor.

SCHEMA OBLIGATORIE PENTRU MONOPOSTURI:

1. Aripa posterioară se va găsi într-o poziţie mai înaltă (95 cm faţă de 60) şi plasată un pic mai în spate; va fi mai subţire şi mai puţin lată

2. Pneurile slick nu vor mai avea striaţiile actuale, vor fi practic „linse”, precum sunt cele pentru uscat

3. Cutia de viteze va trebui să rămână aceeaşi timp de patru Grand Prix-uri la rând

4. Motorul va rămâne, obligatoriu, trei curse; până acum, cifra obligatorie era de două curse

6. Ţeava de eşapament va fi mai lungă (70 cm) şi poziţionată mai sus (17,5, faţă de 12,5 cm în prezent).

7. Caroseria va fi fără niciun fel de element aerodinamic suplimentar.

8. Aripa din faţă va fi mai lată (1,8 m faţă de 1,4) şi poziţionată mai jos (5 cm).

L.D.



0Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !