NOUL CITROËN C5 AIRCROSS SUV. UN SUV CU UN CARACTER UNIC

NOUL CITROËN C5 AIRCROSS SUV. UN SUV CU UN CARACTER UNIC
ADVERTORIAL. Citroën lansează noul C5 Aircross SUV, un SUV clasic grație roților sale mari, designului său robust și muscular și gărzii la sol ridicate, și în același timp un model 100% Citroën prin personalitatea sa unică, opțiunile puternice de stil (cum ar fi Airbump®), roțile sale mari cu diametrul de 720 mm, garda de la sol de 230 mm, protecțiile aplicate bosajelor roților, barele de pe acoperiș și o gamă largă de opțiuni de personalizare.

În calitate de ambasador al programului Citroën Advanced Comfort®, noul C5 Aircross SUV se evidențiază ca fiind cel mai confortabil SUV din segmentul său datorită a două inovații exclusive Citroën: suspensia cu Amortizare Hidraulică Progresivă (Progressive Hydraulic Cushions®) și scaunele Advanced Comfort. Cele trei scaune spate individuale, glisante, cu spătar reglabil și pliabile, fac din C5 Aircross cel mai modular și spațios SUV din segmentul său. Capacitatea sa de încărcare, variind de la 580 la 720 de litri, stabilește un nou standard în segment. Nu în cele din urmă, cu 20 de tehnologii de asistare a șoferului și șase tehnologii de conectivitate, este cu adevărat un SUV de generație viitoare.

SUSPENSIA CU AMORTIZARE HIDRAULICA PROGRESIVA

Noul SUV C5 Aircross este echipat cu suspensia cu Amortizare Hidraulică Progresivă, o inovație Citroën susținută de priceperea companiei în domeniul suspensiilor. Această tehnologie, dezvoltată din experiențele mărcii în cursele auto, îmbunătățește absorbția șocurilor fără a provoca oscilații. De asemenea, suspensia oferă o mai mare libertate la trecerea peste obstacole, oferind un efect de “plimbare pe covorul magic”. Acest lucru dă impresia că mașina plutește deasupra solului.

SCAUNE ADVANCED COMFORT

Scaunele largi și confortabile ale noului C5 Aircross SUV oferă pasagerilor sentimentul că sunt așezați într-un fotoliu într-un living portabil. Spuma de 15 mm asigură atât delicatețe, cât și durabilitate. Scaunele din față sunt umplute cu spumă de înaltă densitate pentru a evita durerile de spate după călătoriile lungi, putând fi ajustate vertical; tetierele pot fi ajustate vertical și longitudinal. Scaunele din față oferă, de asemenea, un sistem de masaj în mai multe puncte.

MODULARITATE DE TOP IN SEGMENTUL SAU

Cu cele trei scaune spate individuale, glisante, cu spătar reglabil și pliabile, noul C5 Aircross SUV este unul dintre cele mai modulare vehicule din segmentul său. Aceste scaune au aceeași lățime și pot glisa înainte și înapoi, ceea ce face posibilă adaptarea spațiului din habitaclu din portbagaj. De asemenea, spătarul scaunelor spate poate fi reglat în cinci poziții de înclinație diferite și poate fi rabatat cu ușurință pentru a se crea o suprafață plană de încărcare, datorită podelei portbagajului pe două niveluri. Noul C5 Aircross SUV oferă, de asemenea, mai multe compartimente de depozitare, inclusiv în cotiera centrală, aceasta adăpostind un compartiment de mari dimensiuni, climatizat.

NOUA TRANSMISIE EAT8, NOI MOTORIZARI EURO 6.3

Noul SUV C5 Aircross oferă o gamă de motoare eficiente și puternice Euro 6.3, cuplate la o cutie de viteze manuală cu 6 trepte sau la una automată cu 8 trepte:
– 2 versiuni pe benzină: PureTech 130 S&S MAN6 și PureTech 180 S&S EAT8
– 3 versiuni diesel: BlueHDi 130 S&S MAN6, BlueHDi 130 S&S EAT8 și BlueHDi 180 S&S EAT8

Dispune de cea mai recentă versiune a cutiei de viteze EAT8, cu o transmisie automată eficientă cu 8 trepte și funcție “Shift and Park by wire”, oferind astfel și mai multă eficiență și confort:
– consumul de combustibil este cu până la 7% mai mic comparativ cu transmisia automată în 6 trepte, datorită celor două rapoarte suplimentare
– cele două rapoarte suplimentare asigură o schimbare mai ușoară și mai rapidă a treptelor de viteză

20 TEHNOLOGII DE ASISTENTA A SOFERULUI

Noul C5 Aircross SUV oferă o gamă largă de sisteme de asistență pentru șofer, cu 20 de tehnologii pentru siguranță, confort la bord și condus simplificat, indiferent de condițiile de trafic.
Tehnologia Highway Driver Assist reprezintă un prim pas spre rularea autonomă, deoarece permite mașinii să regleze fără ajutorul șoferului viteza, traiectoria și poziția între benzile de circulație. Aceasta combină sistemul de control al vitezei de croazieră cu funcția Stop&Go, permițând autovehiculului să se oprească și să se repornească automat în funcție de mișcarea automobilului în fața acestuia.

Taguri: , ,


0Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !