Plângeri şi reclamaţii la Protecţia Consumatorului

4Comentarii
Plângeri şi reclamaţii la Protecţia Consumatorului
ARAD. Comisariatul pentru Protecţia Consumatorului Arad pare ultima soluţie pentru mulţi dintre aceia care se simt nedreptăţiţi în privinţa unor servicii sau produse.

La fel se întâmplă şi când vine vorba despre plata facturii la energie termică. Inspectorul Cornel Moţiu ne-a explicat că de-a lungul lunilor sunt foarte mulţi arădeni care vin să ceară sprijinul şi protecţia acesti instituţii.

„Noi avem rolul de a fi avocatul clientului. În mod special sesizările se referă fie la greşeli în calculul facturilor la energia termică, fie la calitatea agentului termic furnizat. Fiecare petiţie se preia, iar mai apoi se verifică dacă consumatorul are sau nu dreptate, însă nu îi putem da soluţii care l-ar situa în afara legii”, a spus Moţiu. Cât despre noul Ordin al ANRSC, Moţiu a confirmat că s-au primit deja petiţii şi urmează să se facă verificări.

JA-A.P.



4Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

versiunea HTML a comentariilor