Plătesc gazul pe ghicite

7Comentarii
Plătesc gazul pe ghicite
ARAD – Arădenii acuză E-On Gaz că nu eliberează facturi, consumatorii neştiind cât au de plată.

Arădenii sunt revoltaţi de modul în care au fost trataţi de E-On Gaz. „Mergem noi la caserie pe ghicite şi în plus, în lipsa facturilor nici nu ştim ce plătim căci pe chitanţă nu e trecut consumul”, susţine Eugenia Antal.

La rândul său, Maria Onea, susţine, nici mai mult, nici mai puţin că i s-a recomandat să treacă periodic pe la casierie, pentru a vedea cât are de plată. „Când am fost să întreb ce se întâmplă cu facturile noastre, casiera mi-a răspuns că acestea nu vor mai fi distribuite consumatorilor şi mi s-a recomandat să trec pe acolo în fiecare lună, pentru a afla cât am de plată”, afirmă femeia.

 

E-On se justifică

Pe de altă parte, reprezentanţii E-On recunosc că este posibil să fi apărunt întârzieri în ceea ce priveşte trimiterea facturilor către clienţi, dar mai spun că, în general, acest proces se derulează în mod optim.
„Compania noastră a implementat recent un nou sistem de citire şi distribuire a facturilor, prin intermediul unui departament specializat. În momentul de faţă, clienţii noştri au posibilitatea de a se informa cu privire la valoarea facturii curente de gaze naturale începând cu a şasea zi lucrătoare a fiecărei luni, la casieriile companiei, la Call-Center, între orele 07.00 şi 21.00, la numerele de telefon: 0265 200 366 sau 0801 000 366 sau la Centrul de Relaţii Clienţi din municipiul Arad al E.ON Gaz România, de pe Bulevardul Iuliu Maniu , nr.82-84 , de luni până vineri, între orele 08.15 şi 17.30. Astfel, chiar dacă nu au intrat în posesia facturii de gaze naturale, clienţii au posibilitatea să achite contravaloarea acesteia după data mai sus menţionată. Precizăm că, după data scadenţei facturii, clienţii noştri mai au la dispoziţie o perioadă de graţie de 30 de zile în care pot achita facturile fără  penalităţi”, se spune într-un comunicat de presă al E-On Gaz. Aşteptaţi la ULALA

La rândul său, Vasile Arion, vicepreşedintele Uniunii Locale a Asociaţiilor  Locative Arad (ULALA) susţine că a participat la două discuţii cu reprezentanţii E-On. „Am avut două întâlniri cu directorul de marketing şi relaţii cu clienţii a E-On Gaz, care ne-a promis că în cel mai scurt timp situaţia va fi reglementată. Dacă însă oamenii mai au probleme de acest fel, îi aşteptăm să vină să ne semnaleze acest lucru. De asemenea, invităm asociaţiile de proprietari să ne comunice data când vor primi facturile pe luna decembrie şi să prezinte o copie xerox a facturii. Asta, pentru a vedea în ce mod E-On Gaz respectă protocolul pe care l-am semnat”, ne-a declarat Arion.

 

C.A., L.S.

Taguri: ,


7Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !

versiunea HTML a comentariilor