Seria este în continuare sub egida Automobil Clubului Român, ceea ce-i conferă titulatura de campionat internațional, dar regulamentul a fost schimbat față de anii anteriori.
Modificarea cea mai importantă din acest an este trecerea la un nou format al zilei de concurs. Astfel, dacă până acum fiecare etapă era reprezentată de o cursă de două, trei sau patru ore, acum fiecare etapă va fi compusă din două întreceri de câte 60 de minute fiecare. Doar ultimul rendez-vous al anului va păstra legătura cu primii trei ani ai campionatului printr-o întrecere de două ore.
Calendarul a suferit și el modificări: este mai lung și include primele vizite pe cel mai nou circuit din țara noastră, inaugurat în apropiere de Târgu Mureș. În total, sunt programate cinci etape, trei pe circuitul MotorPark Romania din comuna Adâncata (jud. Ialomița) și două pe noul Transilvania Motor Ring. Sezonul va fi deschis pe 24 martie pe Motor Park Romania, unde programul weekendului include și primele două etape din cadrul campionatului de circuit dedicat vehiculelor istorice, aflat sub egida Federației Române de Automobilism Sportiv (FRAS).
24 martie – MotorPark Romania
5 mai – Transilvania Motor Ring
7 iulie – MotorPark Romania
18 august – Transilvania Motor Ring
26 octombrie – MotorPark Romania
O altă noutate se regăsește în structura claselor. Pe lângă clasele din anii anteriori organizate în funcție de capacitatea cilindrică a motoarelor, se introduc două categorii noi destinate celor mai populare mașini de curse din campionatele occidentale: TCR și GT4.
În 2019, Romanian Endurance Series by ACR va avea mai mulți parteneri tehnici. Michelin Motorsport (prin dealerul autorizat APR Competition) pune la dispoziție pneurile pentru toate categoriile mai puțin A1, unde furnizarea anvelopelor este asigurată de Yokohama. În plus, Repsol va fi din nou alături de unicul campionat autohton de întreceri pe circuit rezervat mașinilor moderne.
Sursa: Mediafax
Citiți principiile noastre de moderare aici!