Senioarele au acceptat provocarea

1Comentariu
Aurelia Gabor
Aurelia Gabor
Sunt fericită că „senioarele” practică exerciţii fizice moderate aproape zilnic de o lună încoace şi se simt din ce în ce mai bine. Făcând în mod organizat mişcare te menţi în formă multă vreme. Doamnele au înţeles acest lucru deşi, multe sunt pensionare, vin în mod regulat la sală.

Misiunea mea este să aduc un strop de bucurie şi multă sănătate în viaţa dumnealor. Programul de exerciţii este adaptat permanent la posibilităţi şi condiţie fizică prin colaborare cu participantele în cadrul orei de curs. Învăţam din mers, suntem vesele şi pline de energie iar, după oră, mai povestim, depănăm amintiri şi, nerăbdătoare, aşteptăm următorul antrenament.

Ideal este să practici o formă de exerciţiu fizic timp de 45 de minute zilnic, pentru a îmbunătăţi calitatea vieţii la orice vârstă. Dacă aţi fost sedentari toată viaţa, acum este momentul să vă apucaţi de sport. Începeţi uşor şi progresaţi treptat, nu forţaţi organismul! Adevărata recreere înseamnă să-ţi refaci echilibrul fizic, mintal şi spiritual. Pentru a ne bucura de cea mai bună stare de sănătate este nevoie să punem în mişcare toate grupele musculare pentru a fortifica întreg organismul. Căutaţi şi descoperiţi forma de mişcare potrivită şi distractivă în acelaşi timp, care să vă facă plăcere.

Mişcarea îmbunătăţeşte starea generală a organismului, încetineşte procesul de îmbătrânire, redă pofta de viaţă. Ameliorează stresul şi anxietatea relaxându-ne pe plan fizic şi psihic, pentru o perioadă de aproape două ore după antrenament. Reduce riscul de apariţie a osteoporozei iar pentru oase puternice şi sănătoase este bine să fim activi în permanenţă. De asemenea, mişcarea creşte eficienţa plămânilor făcându-i să prelucreze mai mult aer, cu un efort mai mic. Ajută persoanele obeze care imaginaţi-vă că poartă permanent în spate un sac ce conţine kilogramele în plus. Reduce riscul bolilor de inimă. Îmbunătăţeşte calitatea somnului. Şi, după ce ştim cât bine face o viaţă activă, ce ne mai opreşte să ne apucăm de lucru?

Oare comoditatea?

Ştim cu toţii că exerciţiul fizic face mult bine dar mulţi dintre noi nu ne mişcăm. Este momentul să găsim motivaţia pentru a ne ridica din faţa televizorului sau calculatorului şi să începem pregătirea: plimbare, înot, bicicletă, urcatul scărilor pe jos, sală, tot ceea ce ne face să ne simţim liberi, puternici, fericiţi, sănătoşi.

Să ne menţinem tineri fizic şi sufleteşte, să nu fim robii prejudecăţilor, să fim înţelegători şi generoşi, atenţi în privinţa ţinutei, să privim lumea prin ochii celor tineri, lăsând copilul din noi să se bucure de viaţă!

„Mişcarea îmbunătăţeşte starea generală a organismului, încetineşte procesul de îmbătrânire, redă pofta de viaţă”



1Comentariu

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !

versiunea HTML a comentariilor