Sesizări prin „My Arad”

De Diana Dutu
Reactualizat la:
11Comentarii
Sesizări prin „My Arad”
© Aplicaţia este gândită să vină în sprijinul cetăţeanului şi al administraţiei Foto: D.D.
O aplicaţie gratuită pusă la dispoziţia cetăţenilor de către Primăria Municipiului Arad.

Deşi e funcţională încă de la mijlocul lunii decembrie a anului 2017, de-abia marţi, 30 ianuarie 2018, Primăria a lansat oficial aplicaţia „My Arad”. Dincolo de faptul că răspunde pretenţiei Aradului de a deveni un „oraş smart”, aplicaţia vine în sprijinul cetăţenilor care vor să transmită Primăriei diverse sesizări.

Cum se fac sesizările?

„Este o aplicaţie gratuită care poate fi accesată de pe dispozitivele de tip smartphone care folosesc sisteme de operare android sau IOS, dar este disponibilă şi pe site-ul Primăriei, www.primariaarad.ro. Ce face această aplicaţie? Este foarte simplu: vizitatorii pot să sesizeze Municipalitatea în privinţa diverselor probleme din oraş legate de: iluminatul public, câinii comunitari, canalizare, maşini abandonate sau parcate neregulamentar, refacerea străzilor şi aleilor, salubrizarea străzilor, toaletarea copacilor şi întreţinerea gardului viu. De asemenea, dacă identificaţi nereguli în privinţa ordinii publice, dacă doriţi să faceţi o solicitare de locuinţă, revendicări în baza Legii 10, câteva informaţii despre comerţul ambulant… toate acestea se pot face parcurgând nişte paşi. Aplicaţia este foarte uşor de folosit: mai întâi accesăm adresa mycity.primariaarad.ro de pe dispozitivele mobile, de pe laptop sau calculator, apoi completăm datele pentru o nouă sesizare – se vor da nume, prenume, adresa de email, telefon, tipul şi descrierea problemei şi locaţia pe hartă. Pasul 3, care este şi ultimul, este să aşteptăm soluţionarea sesizării. Sesizările depuse şi încă nesoluţionate sunt vizibile pe hartă pentru o perioadă de maxim 30 de zile de la data depunerii. Sesizările soluţionate sunt vizibile pe hartă pentru o perioadă de cinci zile de la data soluţionării” – a explicat Ralu Cotrău, purtător de cuvânt al Primăriei Municipiului Arad.

Sprijin (şi) pentru administraţie

„Această aplicaţie vine în sprijinul administraţiei pentru că administraţia lucrează cu companii care trebuie să facă anumite servicii în oraş. Dacă uită să facă un serviciu, vina publică pare a Primăriei, deşi vina publică e a operatorului. Nimeni nu are o armată de oameni care să urmărească fiecare stradă şi fiecare copac din oraş şi atunci acest gen de aplicaţii vine în sprijinul nostru şi în sprijinul cetăţenilor. Aceste aplicaţii sunt foarte, foarte bune în momentele dificile – când există o furtună, când sunt zăpezi mari – şi putem decide rapid zona unde se intervine. Dacă nu sunt evenimente, vom apela la serviciile care se ocupă de problemele sesizate” – a subliniat primarul Gheorghe Falcă.

Taguri: , ,


11Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !

versiunea HTML a comentariilor