STPT n-a fost în stare să pună afișe în limba engleză pentru plata cu telefonul. După aproape un an de 24pay

De Roxana Deaconescu
STPT n-a fost în stare să pună afișe în limba engleză pentru plata cu telefonul. După aproape un an de 24pay
© Tion: STPT n-a fost în stare să pună afișe în limba engleză pentru plata cu telefonul
Turiștii care vin în Timișoara și vor să folosească transportul public trebuie să ceară ajutorul altor călători dacă vor să se plimbe legal cu tramvaiele, autobuzele sau troleibuzele STPT. La aproape un an de când biletele se pot cumpăra direct de pe telefon, reprezentanții STPT încă n-au catadicsit să pună și afișe în limba engleză. Societatea se laudă însă cu modalitatea de plată modernă, sigură și rapidă.

În mai 2018, Timișoara a intrat în rândul marilor orașe în care călătoriile cu transportul public se pot plăti și cu telefonul. Practic, călătorii trebuie să-și instaleze o aplicație pe telefon, să își adauge datele cardului bancar și apoi să scaneze un cod QR și să selecteze titlul de călătorie dorit. Aplicația 24pay se găsește atât în Google Play, cât și în App Store și este gratuită. Funcționează cu carduri Visa și Mastercard. 24 pay cuprinde un portofel virtual, o aplicație pentru controlor, care poate verifica valabilitatea biletelor de transport și o interfață desktop pentru generarea rapoartelor de activitate și financiare. Pentru ca plata să se facă mai ușor, în fiecare tramvai, autobuz sau troleibuz a fost instalat un autocolant cu instrucțiuni și cu un cod QR. Doar în limba română. Mai mult, în majoritatea mijloacelor de transport a fost pus un singur afiș.

STPT se laudă acum pe Facebook cu modalitatea „modernă, sigură și rapidă de plată a călătoriei”.

„De aproape un an, STPT vine în întâmpinarea cetățenilor cu o modalitate modernă, sigură și rapidă de plată a călătoriei, aplicația 24pay. Prin intermediul acestei aplicații veți economisi timp, evitând căutarea celui mai apropiat punct de lucru STPT sau statul la coadă. Tot ce trebuie făcut este să scanați codul QR de pe afișele puse în mijloacele de transport în comun și în stații, după care să alegeți titlul de călătorie dorit (bilet sau legitimație de o zi). Aplicația este disponibilă atât telefoanelor cu sistem de operare Android, cât și celor cu sistem de operare IOS”, au scris oficialii STPT pe rețeaua de socializare.

După „aproape un an”, reprezentanții societății nu s-au sinchisit să pună afișele cu instrucțiuni și în limba engleză, pentru ca străinii care vor să folosească transportul public să nu fie nevoiți să ceară ajutorul altor călători.

Întrebați de tion.ro când au de gând să îi informeze și pe călătorii care nu cunosc limba română despre această modalitate modernă de plată, reprezentanții STPT spun că se va întâmpla… în perioada următoare.

„Suntem într-o permanentă campanie de promovare a acestei modalități de plată a călătoriei, conștienți fiind că acesta este viitorul în ceea ce privește plata călătoriilor cu mijloacele de transport în comun. În acest sens, în perioada imediat următoare vor fi puse în toate mijloacele de transport în comun ale STPT mai multe autocolante cu codul QR. De asemenea, ca o noutate, vor fi puse, în viitorul apropiat, inclusiv autocolante în limba engleză cu acest cod”, au explicat oficialii STPT pentru tion.ro.

Ca o noutate, nu este prima dată când se discută despre această problemă.

Articole pe aceeași temă:

După ani și ani de promisiuni, cei care călătoresc cu mijloacele de transport în comun la Timișoara pot plăti călătoriile direct de pe telefon, prin intermediul unei aplicații. Vedeți cum funcționează! Timișoara a intrat în rândul marilor orașe în care călătoriile cu transportul public se pot plă...



0Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !