Prezent la Arad pentru trei evenimente importante: deschiderea cursului festiv „Management sportiv – Administratori structuri sportive”, finalele Arad Cup 2017 şi o întâlnire cu reprezentanţii administraţiei locale şi ai cluburilor afiliate la AJF Arad, preşedintele FRF, Răzvan Burleanu, a acceptat să ne răspundă la câteva întrebări…
AJF, în top!
„Aradul este în topul AJF-urilor din ţară, sunteţi campionii proiectelor. Nu spun asta fiindcă sunt prieten cu Adi Lucaci, ci mă uit la proiectele care s-au făcut, totul culminând cu lansarea acestor studii aprofundate împreună cu Universitatea Aurel Vlaicu, parteneriat în care Adi Lucaci şi Gabi Marconi s-au implicat enorm. De asemenea, Arad Cup, Cupa Străzilor, Cupa Cartierelor sau Cupa Satelor, sunt proiecte extraordinare, în care AJF Arad a reușit să creeze parteneriate instituționale cu Consiliul Județean şi Consiliul Municipal. Asta demonstrează că lucrurile se mișcă și noi vrem să folosim acest model de bună practică de la Arad pentru a-l avea și în alte judeţe. Nu a fost ușor nici la Arad, căci s-a trecut printr-o situație grea, oarecum similară cu cea a Federației, după pierderile colosale din anii trecuți. Am crezut în ei, i-am ajutat financiar, iar în prezent este una din Asociațiile de top, cu o viziune congruentă cu cea pe care o avem și noi”.
Un teren sintetic
„FRF a reușit să constituie un fond de 2 milioane de euro pentru un proiect de terenuri sintetice în fiecare judeţ. Nu e o sumă mare, dar atât ne-am permis, ținând cont că noi nu avem parte de bani publici. Toate resursele la care avem acces sunt private, din partea sponsorilor și a partenerilor noștri. Noi venim cu această investiție în suprafața de gazon artificial, iar Primăriile trebuie să vină cu partea de teren, iar destinaţia să fie cu precădere spre copii și juniori. Am discutat despre acest subiect cu domnul primar Falcă, iar dânsul ne-a prezentat un proiect cu o bază sportivă mult mai mare. Noi putem să facem un singur teren sintetic împreună cu Primăria, pentru celelalte se vor găsi, probabil, resurse locale. Rămâne să discutăm mai departe cu domnul Falcă pentru a avansa cu procedurile în Consiliul Local. Apoi, Federația poate face licitațiile aferente și în termen de 30 de zile să și demarăm construcția acestui teren sintetic”.
UTA a greşit!
„Mi s-a părut că a fost o greșeală din partea lor refuzul de a fi televizaţi, fiindcă totuși brandul UTA are nevoie de expunere la nivel național. Mă bucur că în cele din urmă au înțeles acest lucru, fiindcă suporterii, dar mai ales sponsorii, acestei echipe vor să o vadă pe UTA la TV. Cum ai putea să intri în contact cu ei dacă nu își pot vedea echipa de suflet?”.
Citiți principiile noastre de moderare aici!