ARAD. A comandat o pereche de teniși marcă de prestigiu și a primit tot o pereche de teniși, cu însemnele mărcii respective, dar aplicată pe papuci de duzină. Și nici măcar nu era lipită bine. Singurul lucru care se respecta din descrierea de pe internet era prețul, unul de marcă, în jur de 150 lei. Telefoane peste telefoane date firmei care a comercializat on-line produsul, drumul la protecția consumatorului și în mai puțin de 48 de ore a primit banii înapoi. Nicio scuză, nici un regret din partea comerciantului. Au avut de a face cu un client supărat și care trebuia calmat cu restituirea banilor. Poate următorul păcălit nu va fi la fel de supărat și se va resemna. Noroc pentru firma de comerț on-line care profită de pe urma lipsei de reacție a clienților.
Un noroc care ține atâta vreme cât clienții nu știu ce drepturi au și care sunt regulile comerțului online. Un comerț care s-a impus, fără nici o îndoială pe piață. Cel mai de succes site, potrivit trafic.ro are aproape 150.000 vizitatori unici pe zi, urmat de altele cu doar câteva zeci de mii de vizitatori zilnic. Au crescut și reclamațiile la Comisariatul Județean de Protecția Consumatorului Arad, dar cele mai multe sunt redirecționate în alte județe pentru că sediul social al firmelor respective nu este pe raza județului Arad, explică reprezentantul Comisariatului Județean de Protecția Consumatorului, jurist Andreea Roșoga.
Cele mai multe nemulțumiri fac referire la produse vestimentare sau de încălțăminte care arată cu totul altfel față de imaginea vândută pe internet sau sunt de o calitate îndoielnică.
Majoritatea clienților nemulțumiți de cum arată produsul sau de calitatea lui preferă să rămână cu dezamăgirea și nu mai fac nimic pentru a-și recupera banii. Ceea ce este important de știut este faptul că reglementările în vigoare permit oricărui cumpărător să restituie în termen de 14 zile produsul cumpărat on line iar operatorul economic este obligat să restituie banii. Fără comentarii și fără posibilitate de a refuza acest drept clientului.În această categorie intră și produsele vândute prin teleshopping sau pe baza cataloagelor, adică cele din afara spațiilor comerciale. Orice refuz din partea agentului economic de a vă returna banii poate fi reclamată la Protecția Consumatorului și, cel puțin de data aceasta, dreptatea e de partea clienților.
Surpriza din pachetul on-line
Reactualizat la:
Marfa comandată și plătită on-line oferă uneori surprize neplăcute clienților.
Trimite articolul
XCele mai citite știri
4
6
Mapamond
Eparhia Moscovei din cadrul Bisericii Ortodoxe Ruse a anunţat marţi pe site-ul său de internet că preotul care a slujit la parastasul lui Aleksei Navalnîi a fost oprit de la slujire pe timp de trei ani, transmite Reuters.
Mapamond
Guvernul slovac condus de premierul social-democrat Robert Fico a aprobat miercuri lichidarea televiziunii publice RTVS, pe care a acuzat-o de partizanat politic, în timp ce opoziţia şi unii jurnalişti acuză actualul guvern că doreşte o televiziune care să-i fie fidelă.
Mapamond
Statele Unite au trimis Ucrainei rachete cu rază lungă de acţiune ATACMS "luna aceasta", chiar înainte de adoptarea, marţi, a unui nou ajutor pentru Kiev de către Congresul american, a anunţat miercuri Departamentul de Stat, relatează AFP.
Local
ARAD. O persoană a fost rănită în urma unui accident produse miercuri seara în Arad, pe Calea Radnei, în imediata apropiere a superrmarketului Kaufland.
5
Local
Sindicaliştii cer creşterea salariilor cu 15%, precum şi acordarea sporului de risc şi de suprasolicitare neuropsihică.
2
UT Arad
ARAD. Ultimul jucător adus de UTA este Kemar Lawrence, un jamaican cu mult chef de vorbă, care a spus că a jucat așa cum a simțit el în jocul la Ploiești, deși antrenorul i-a spus altceva. Interesant, nu?
1
Citiți principiile noastre de moderare aici!