Sute de reclamaţii la OJPC

4Comentarii
Sute de reclamaţii la OJPC
ARAD – Arădenii acuză E-On Gaz că nu eliberează facturi, consumatorii neştiind cât au de plată.

Mai mulţi arădeni ne-au sunat la redacţie, revoltaţi din cauza modului în care responsabilii E-On Gaz înţeleg să-şi respecte obligaţiile contractuale. Oamenii spun că nici măcar nu ştiu cât au de plată, pentru că furnizorul de gaze nu le trimite facturile acasă.

Dumitru Muscă, inspectorul-şef adjunct al Oficiului Judeţean pentru Protecţia Consumatorului (OJPC) Arad susţine că numărul reclamaţilor primite la adresa furnizorului de gaz sunt de ordinul sutelor. „Oamenii acuză faptul că nu primesc facturile la timp şi trec vreo trei săptămâni între momentul în care a fost citit indexul şi primirea facturii.

Astfel, administratorii de la bloc întâmpină dificultăţi atunci când calculează întreţinerea”, susţine Muscă. Inspectorii OJPC au amendat E-ON Gaz cu 8.000 de lei, dar compania a contestat sancţiunea în instaţă. Cu toate acestea Dumitru Muscă ne-a declarat că în situaţia în care furnizorul nu-şi va revizui atitudinea, inspectorilor nu le rămâne altceva de făcut decât să aplice alte amenzi. „Am discutat cu domnul director Metea de la Târgu Mureş care ne-a promis că va remedia deficienţele”, a încheiat Muscă.

C.A.; L.Ş.



4Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !

versiunea HTML a comentariilor