aradon.ro Web analytics



Camion răsturnat la coborârea de pe autostradă. Un tânăr de 28 de ani a murit

De Eugen Rogojan
Reactualizat la:

Camion răsturnat la coborârea de pe autostradă. Un tânăr de 28 de ani a murit

Reactualizat la:
Scris de Eugen Rogojan

În noaptea de sâmbătă spre duminică, un șofer în vârstă de 28 de ani a murit după ce autocamionul pe care îl conducea s-a răsturnat

Apelul la 112 a fost făcut în jurul orei 1:00, apelantul anunțând că un autocamion s-a răsturnat, pe Autostrada A11 (legătura între A1 și DN7).

„Din primele cercetări, polițiști au stabilit că la volan se afla un bărbat de 28 de ani, din județul Bihor, care conducea un autocamion din direcția A11 către DN7. La sensul giratoriu, în urma efectuării virajului pentru ieșirea de pe autostradă, autocamionul s-a răsturnat, bărbatul fiind proiectat în afara acestuia. În urma impactului bărbatul a decedat, acesta se afla singur în autocamion”, transmit reprezentanții Inspectoratului de Poliție Județean Arad. Polițiștii continuă cercetările în acest caz.

FOTO – VIDEO: VASILE OBŞITOŞ

 

48 Comentarii

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. GD says:

    E cazul sa modifice ceva la cobirarea respectiva, foarte des sunt accisente in acel punt si da, din cauza vitezei, insa nu ar trebui sa fie atat de periculos incat sa-i ia viata soferului! Nici nu inteleg cum s-a acceptat proiectul!!

    • El says:

      nu au ce sa modifice , sunt panouri mult in spate cu limita de viteza 80 !!!! 50 !!!! noaptea este luminat !!!! nu ai cum sa nu vezi ca vine curba si e gata autostrada , dao in morti ei de soferie !

      • Cătălin says:

        Ce îi luminat??? Azi-noapte am stat în coadă la accident. Singura lumina era de la faruri. Am filmari😉.este 80,50 dar un șofer de tir, stă treaz până la 15 ore… Oboseala se adună. După atâtea ore nu mai ai aceleași instincte. Și parcă când nai ai vreo sută de km până acasă, nu te-ai opri să faci pauză dacă ai program. Ar trebui ceva flash-uri galbene care sa îți dea în ochi sa vezi curba oricât de obosit ai fi. Așa cum exista în orice țară civilizată. Dar e prea mică investiția și nu prea au ce fura din afacere. Se gândește cineva la a salva vieți? Nu. Se gândesc ce și cum să fure. Dumnezeu să-l ierte pe colegul nostru și drum bun în ultima cursă!!!

        • jack says:

          soferul nu sta treaz 15 ore cand e obosit se opreste daca e profesionistcel mai important lucru care il transportae viata lui…

        • anonim says:

          Catalin, se stie soferii de TIR si autocare au un anume regim de circulatie. De aceea au tahograf, obligatia sa faca pauze, la distante lungi sa fie doi soferi sa isi poata lua cu schimbul timpi de odihna si somn daca transporta anumite marfuri sau pasageri. Cum respecta se vede in numarul de accidente in care sunt implicati

        • ptCatalin says:

          Catalin, vezi ca postacul asta fecaloid, “El” si “anonim” este acelasi postac ATOTSTIUTOR, care anu trecut scria tot felul de ineptii si se prezenta “adelin stoianov” ..belitul asta in toate domeniile se aventureaza si se pretinde un fel de Mafalda-atotstiutorul…In toate domeniile ,el se crede expert”medicina, circulatie, drept, social,cultural,istorie, e dreaq pe lume cocalarul asta !

          In fapt,el este un TRANTOR,un postac de doi bani, platit sau intretinut de cineva ,ca sa manipuleze dupa cum vor politrucii care il sustin.. Oricat de aberanta ar fi administratia, el vine cu manipulari cum ca este foarte buna administratia si ca mai merita si premiata! Acesta este tipul de jeg care face foarte mult rau societatii, fiindca profita de faptul ca ,inca sunt destui dezinformati care inca ii mai cred ineptiile ! El este foarte “priceput” intr-ale soferiei din spatele tastaturii, fara ca macar sa aiba el habar cu cate greutati si privatiuni se confrunta soferii profesionisti!

          • jack says:

            ai dreptate sunt postaci dar ce mai vrei daca un sofer profesionist nu isi pune centura de siguranta?nu mai e nimic de spus din pacate

        • bla,bla says:

          Păi de aia muriți pe șosele sau omorâți nevinovați, ca stați treji mai mult decât vă este permis. Dacă ești cu adevărat profesionist, respecți programul reglementat prin lege. Dar cum majoritatea nu respectați pe nimeni și nimic, ăsta e deznodământul. Goana după baniși acceptul tuturor mizeriilor din partea patronilor vă aduc în această situație. Și vorbesc în cunoștință de cauză. Am tot respectul pentru munca voastră, dar atâta timp cât acceptați să fiți exploatați pe salariul minim pe economie pe care mulți nici nu-l luați cu adevărat și acceptați mizeria de „plată la km”, normal că nu vă gândiți să vă și odihniți, că…de…trebuie învârtită roata”. Păcat. Dacă voi nu vă respectați, nu vă așteptați să vă respecte patronii.

    • LKW says:

      Serios ! Sunt țari cu autostrazi suprapuse cu viraje multiple dar intotdeauna adaptezi viteza la numerosi factori : de mediu, de luminozitate, oboseala, carosabil … experiență … aici cred ca experienta si-a spus cuvantul , de acolo probabil si neadaptarea vitezei !

    • Georgi says:

      Ai limitări de viteză pe care trebuie să le respecți.La noi sunt de vină curbele,copacii de pe margine,gropile,etc. În restul Europei ,de obicei,șoferii de tir respectă regulile.La noi e ca-n junglă.Acum eu mă gândesc că de-ar fi o problemă , ar fi câte un tir răsturnat din oră în oră.Neatentia se plătește de obicei-din păcate-cam scump.Condoleanțe familiei…

      • FERENC says:

        Draga Georgi, eu cred ca nu ai fost in strainatate in viata ta! Peste tot se intampla accidente, peste tot sunt teribilisti, samd. Poatw la noi sunt ceva mai multi. Diferenta majora este faptul ca in strainatate sunt autostrazi, parapeti, drumuri mai sigure. Daca totusi depasesti viteza sau nu esti atent nu inseamna automat o condamnare la moarte sau sa moara alti participanti la trafic. La noi, in primul rand sunt de vina drumurile pentru mortalitatea in accidente. Cand te plimbi la tine in sat cu caruta, nu ai nevoie de autostrazi, parapeti, etc.

        • Georgi says:

          Stai liniștit cu umblatul.Am peste 600.000 de km făcuți și câteva zeci de mii prin Europa.Dacă te duce capul ,nu mori așa cum a murit tânărul ăsta.Nu mai căutați alți vinovați.Câti au murit până acum acolo?Acum câțiva ani ,7-8 , un tip din Arad plecat în cursă cu tirul a rupt parapeții dintre sensurile de pe autostradă și a rupt în bucăți un microbuz din sensul celălalt,in Ungaria .A omorât vreo 6-7 persoane.De vină ar fi fost niște medicamente luate fără să se uite pe prospect care iau provocat somnolență.După mintea ta ar trebui redesenate toate locurile unde sunt accidente.Mai gândește și cu mintea!Și da…Aradul e sat ,dar crede-mă că dacă ar fi mulți șoferi mai responsabili ,nu am avea atâtea accidente grave.Tânărul in cauză nu a adaptat viteza la indicatoarele prezente.Punct.

          • Mihai says:

            Nu e primul accident rutier mortal în acel loc.Aici se ajunge de la o proastă proiectare a unei coborâri de pe autostradă.D-zeu să-l ierte pe acest om

          • Mihai says:

            Gheorghe mai interesează-te câte accidente au avut loc în acel loc și atunci spuneți părerea.Cei 600000 de mii de km sunt făcuți precis ca pasager cu atlasibu la cum gândești și vorbești. Totuși a murit un om deșteptule

          • jack says:

            georgi stai linistita fara scoala si educatie experienta la volan e degeaba…

    • jack says:

      e cazul ca isctr ul sa ia in serios.munca nu se poate sa vezi camioane duminica pe dn 7 ca intr o zi de munca e clar ca se merge pe magnet la fel ruleaza cu 90 la ora in vladimirescu si te mai si claxoneaza daca tu rulezi cu 59 km la ora sunt aberatii in alte tari daca faci asa ceva esti in puscarie!

      • Andrei says:

        Ioane deci cei ce circulă duminica sunt pe mașpa în mintea ta îngustă.Nu mai fuma iarbă de proastă calitate că uite cum ai ajuns

        • Jack says:

          Ioane 🤔

          • Salazar says:

            Jack lasa-l pe Andrei ca se vede ca el a fumat ceva. Bah Andrei putzoias, nu-mi veni mie sa-mi vinzi gogosi ca oricine iti poate spune cum circula camionagiii in localitati noaptea. Nici unul sub 80. Ii doare in basca. Si ni e de oboseala cumulata ca-si fac somnul. Ei sunt pe repede inainte. Abia pleaca de undeva si gandul lor este sa ajunga la destinatie. De ce plm se grabesc numai ei stiu ca nu le forteaza dracu mana. Si daca o face pot sa-si gaseasca la o firma calumea, soferi se cauta mereu. Sa-i vezi cum vorbesc prin statii ” impinge-l ma pe ala cu mamaruta ca merge cu 50 in localitate”. Mai las-o in ma-sa de treaba. Atata stiu toti: “Soferia-i viata mea”, manele, populara si tone de icoane in cabina.

      • Nu contează says:

        Domnu tovarăș, da la faptul ca poate tirurilw care circula duminica transportă mărfuri perisabile, te-ai gandit ?

        • Nelu says:

          Aici ai dreptate, se vede si in poze ca se grăbea sa nu expire hârtia igienica.
          Nu se respectă limitările de viteză, eu merg pe breteaua aia de ani de zile si chiar e foarte in regulă drumul.
          Nerespectarea regulilor ucide. (punct) .

    • Anonim says:

      Si in germania au gresit autostrada? 90% din iesiri sunt super periculoase, 30 la ora este mult in ele, da acolo sti ca e belea si respecti indicatoarele.

    • Adrian says:

      De ce sa modifice? Sunt 2 curbe acolo. Daca nu se faceau, era drumul direct in sensul giratoriu. Atunci sa vezi accidente

    • anonim says:

      E cazul ca si soferii de TIR sa conduca civilizat. Pe unde circula ei te temi pentru viata ta.

  2. ... says:

    Magnetul..oboseala isi spune cuvintul..

  3. aradean says:

    unde duce un proiect de autostrada , prost facut .Inginerii de la CNADR ce au de spus ca doar ei si-au pus parafa .Acolo au mai fost vreo 3-4 rasturnari.Un avocat bun si cerut daune

    • Georgi... says:

      Lasă că pentru tine se vor face drumuri ,, decât” drepte , să nu cumva să te răstorni.Respecti indicatoarele de viteză și nu pățești nimic.Care s-au răsturnat sunt cei neatenți sau grăbiții.

    • Ion says:

      Drumul a fost proiectat corec! Continuarea lui in linie dreapta va fi drumul Expres catre Oradea iar acea bretea buclucasa se numeste iesire de pe autostrada! Problema majora ramane oboseala si lipsa atentiei la indicatoare si marcaje!

    • jack says:

      sa ceri daune in timp ce tu sofer profesionist nu ai purtat centura de siguranta?e noaptea mintii..sunt de acord drumurile sunt praf dar si idiotii profesionisti amatori…

  4. Ion says:

    Dupa produsele ce se vad acolo, era un camion care transporta marfa pentru Lidl…

    • Un sofer de TIR batrin says:

      IOANE Nu prea inteleg ce are s… cu prefectura,ca pentru cine transporta marfa.Doar nu o sa spui ca LIDL este de vina ca soferul nu respecta restrictile de viteza sau ca a atipit

  5. Daniel says:

    Intodeauna altul e de vina. Adevarul e ca nu sant pentru noi autostrazile. NU A RESPECTAT LIMITA DE VITEZA LA IESIREA DE PE AUTOSTRADA

  6. Mario says:

    dumnezeu sa te ierte colegule

  7. eu says:

    E clar ca nu a adaptat viteza, sau chiar a fost obosit. Dumnezeu sa-l ierte. Ma intreb totusi, ce pwla mea au cautat ghibitii in camion ? Nu era datoria militienilor sa caute acte si sa anunte familia ? Ma gandesc ca si astia ce cautau de zor prin ce a mai ramas din cabina camionului, au ajuns orea tarziu ca sa-i mai poata fi de folos soferului. Si atunci, ce cautau totusi acolo ? Ceva bunuri de bagat in buzunar ?

  8. anonim says:

    cu 3310 cu butoane ai filmat cakatu-le?a murit cakatul?ce mila imi e de el…daca era mata,tata-to,sora-ta,kurwa-ta cum reactionai???adrenalina,viteza si primul stalp,in kapp!!saru-mana,moarte usoara-fara dureri de covid.

  9. Tot aradean says:

    Vina inexistentei politii romane nu intra nicaieri in discutie .. Si “afara” sunt tot felul de isiri de pe autostrada, multe mai stranse ca acesta, doar ca afara se mai respecta reguli minore, cum ar fi reducerea vitezei. Nu de drag – de frica (si respectul) politiei.

  10. Bilbao says:

    In tarile civilzate spatiul dintre parapetii despartitori ar fi fost umplut cu pamant si nu cu niste betoane care omoara oameni. Dar ce sa-i faci, in Romania Doreii sunt in majoritate.

  11. anonim says:

    Multi vad ca dau vina pe acea bucata de iesire de pe autobanda !!! … mai oameni buni , si n special astia care va crede ti ,, soferi profesionisti ,, voi respectati indicatoarele respective de restrictie a vitezei ? daca te incadrezi in acea limita si esti constient ce incarcatura ai , in mod sigur poti face acea coborare fara probleme , insa cand tu ca sofer ,, profesionist vezi indicatorul de 50 km/h trebuie sa stii ca respectiva restrictie e in special pt autoturisme , cu atat mai mult tu care conduci un camion trebuie sa te incadrezi in special sub limita respectiva , mai ales daca esti si incarcat , iar pct . de greutate e ceva mai sus , din ce se vede din filmari , respectivul era ca si gol , deci ori nu a avut marfa asigurata si a intrat cu viteza in acea curba , ia fugit marfa si la dezechilibrat , ori posibil a ignorat complect indicatoarele , ori poate era ca si adormit …. e plina Europa de coborari cu restrictii si de 30-40 km/h pt camioane , dar daca tu te incumeti sa intri cu 60-70 in curbele respective e doar riscul tau la care te supui voluntar …pacat ca un tanar si a pierdut viata , insa a mers pe propia lui mana !

  12. Anonim says:

    Incompetenta ucide!! La noi ca în jungla nu exista semnalizare, presemnalizare rutiera se merge ca în păduri în timp ce incompetenți aroganți încasează salarii fix deanpulea!

  13. Augustin says:

    Cu părere de rău zic , căci eu sint șofer de meserie dar de vina este viteza prea mare , bine ca a mai omorit pe cineva nevinovat , șoferi ca asta sint majoritatea

  14. Adi says:

    Nu trebuie modificat nimic. Trebuie atentie le indicatoarele rutiere. Totul e simplu

  15. Ilie says:

    Sa te fereasca Dumnezeu de “profesionistii lui Peste”! Pacat ca a murit un om tanar! Ieri am asistat la o dovada de profesionalism maxim: un camion care se deplasa cu circa 70-80 km pe ora a fost depasit de un “profesionist” tot cu un camion (TIR) in zona cu linie continua, in curba, in conditiile in care din sens opus venea o coloana de autoturisme. Accidentul a fost evitat deoarece autoturismele care veneau din sensul opus au oprit pe acostament si a putut “profesionistul” sa se strecoare printre camionul depasit si acele autoturisme.

  16. Calin Salajan says:

    Părerea mea este ca ar trebui montate pe carosabil pe acea porțiune , denivelări de reducere a vitezei…in momentul în care sari peste alea din start reduci viteza…și astfel ar reduce nr de accidente…chiar dacă ești obosit, când dai peste alea, te trezești instant…

  17. UT Arad

    Oficiali ai UTA-ei, trimişi în judecată pentru dare de mită
    Procurorii DNA au dispus trimiterea în judecată a trei persoane acuzate de dare de mită, doi dintre ei fiind reprezentanţi ai clubului UTA.

    Local

    5 zile pentru cererile APIA
    ARAD. 18.137 de cereri de plată au depus fermierii arădeni la Agenția de Plăți și Intervenție în Agricultură Arad, ceea ce înseamnă 86,79% din totalul estimat, pentru o suprafață totală de 251.467,61 ha.

    Local

    Au fost administrate primele doze de vaccin produs de Johnson&Johnson
    70 de persoane au primit doza unică de vaccin Janssen, în cabinetele medicilor de familie din municipiu și județ. În ultimele 24 de ore, au fost imunizate 1992 de persoane, cele mai multe cu Pfizer.

    Local

    Jurnal de vaccinare: Șeitinul se imunizează cu serul Janssen
    Medicii de familie au început administrarea dozelor de vaccin Janssen. La Șeitin s-au făcut liste și medicii explică: „Este o modalitate de prevenire a bolii”.

    Local

    Supraveghere video pentru Fast Park-ul din Alfa
    Primăria intenţionează să instaleze sisteme de monitorizare şi în celelalte parcări supraetajate, pe măsură ce acestea vor fi date în folosinţă.

    Advertorial

    Comunicat de presă
    Începere implementare măsura “Granturi pentru capital de lucru acordate beneficiarilor” - VERBITA TRUCK SRL .

    ARADON Sport local

    Avem trei echipe de junioare
    UTA, Piroș și Viitorul vor reprezenta Aradul în întrecerile juvenile de fotbal feminin.

    ARADON Sport local

    Atletico 2012, medaliată cu argint
    CHEILE GRĂDIŞTEI. 24 de echipe împărţite în şase grupe au luat startul la un puternic turneu de fotbal rezervat echipelor cu jucători născuţi în anul 2012 sau mai mici.

    Local

    Miting la Judecătorie
    ARAD. Câţiva oameni s-au adunat miercuri dimineaţa în faţa Palatului de Justiţie din Arad pentru a susţine cauza lui Ovidiu Costea, poliţistul arădean condamnat pentru fapte de corupţie, care încearcă, la distanţă de cinci ani de zile de la sentinţă, să îşi dovedească nevinovăţia. 1

    aradon.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.