aradon.ro Web analytics



Vor desfiinţarea unei linii de tramvai şi lărgirea DN7

De M.B.

Vor desfiinţarea unei linii de tramvai şi lărgirea DN7

Reactualizat la:
Măsura ar da posibilitatea realizării unor benzi de decelerare pentru intrarea de pe drumul naţional în zonele locuite şi ar rezolva, în viziunea edililor, marile probleme de trafic.
Scris de M.B. - Măsura ar da posibilitatea realizării unor benzi de decelerare pentru intrarea de pe drumul naţional în zonele locuite şi ar rezolva, în viziunea edililor, marile probleme de trafic.

VLADIMIRESCU. Primăria Vladimirescu a lansat o propunere inedită pentru rezolvarea marilor probleme de trafic din localitatea arădeană cu cei mai mulţi locuitori după municipiu. Primarul Mihai Mag propune desfiinţarea uneia dintre cele două linii de tramvai care traversează localitatea. Linia este dublată până în zona fostului combinat chimic, însă edilul consideră că traficul de călători poate fi susţinut de o singură linie, pe care să se circule în ambele sensuri.

Am avut discuţii cu reprezentanţii Companiei de Transport Public Arad legate de desfiinţarea uneia dintre căile de rulare a tramvaielor. Sunt necesare discuţii şi cu autorităţile judeţene, care au un proiect de modernizare a liniei dintre municipiul Arad şi localitatea Ghioroc. Cu ocazia implementării acestui proiect pe fonduri europene, s-ar putea renunţa la una dintre liniile din Vladimirescu. În acest fel, s-ar putea lărgi DN 7 suficient pentru realizarea unor benzi de decelerare care vor permite intrarea în cartiere şi pe străzile din satul vechi, ceea ce ar rezolva în mare parte problemele de trafic”, ne-a declarat primarul.

Poziţia CTP Arad

Directorul Companiei de Transport Public (CTP) Arad, Claudiu Godja, spune că este necesară o analiză atentă, pentru că desfiinţarea unei linii poate reduce fluxul de călători şi astfel traseul să devină nerentabil.

Tehnic, este posibil, dar nu poţi avea un avantaj într-o parte fără să pierzi în cealaltă parte. Dacă eliminăm o linie, Vladimirescu, care este localitatea cu cei mai mulţi locuitori după municipiu, ar putea să nu mai fie rentabil pentru CTP. S-ar reduce numărul de tramvaie pe acest traseu, pentru că se va circula pe o linie în ambele sensuri, iar asta va reduce fluxul de călători. CTP trebuie să asigure un număr suficient de tramvaie la orele de vârf, când se pleacă la şcoală şi la serviciu sau când oamenii se întorc acasă. CTP nu se va opune unui astfel de proiect, dar este nevoie de o analiză atentă înainte ca autorităţile să ia o decizie”, a spus Claudiu Godja.

Proiectul CJ Arad

Reabilitarea căii de rulare dintre municipiu şi Ghioroc, pe o distanţă de circa 25 de kilometri, este un proiect al Consiliului Judeţean Arad, pentru care se încearcă obţinerea unei finanţări europene. Proiectul este estimat la 48,3 milioane de euro şi cuprinde achiziţia a şase tramvaie noi care să circule pe acest traseu.

Problemele de trafic din Vladimirescu

Vladimirescu este localitatea din judeţ care s-a dezvoltat cel mai mult în ultimele două decenii. Populaţia a crescut constant, prin construirea unor cartiere noi. În momentul de faţă, există 14.800 de locuitori care au adresa în comună, însă pe lângă aceştia mai există câteva mii care au case în Vladimirescu dar locuiesc oficial, adică în acte, în municipiul Arad sau în alte localităţi. Se estimează că populaţia reală depăşeşte 18.000 de locuitori, mai mulţi decât au oricare dintre oraşele din judeţ, cu excepţia municipiului.

Această dezvoltare a adus şi probleme, cea mai mare fiind legată de trafic. La orele de vârf, DN 7 este blocat, iar uneori coloana de maşini ajunge până în cartierul Micălaca. Asta pentru că şoferii care locuiesc în Vladimirescu trebuie să intre pe străzile perpendiculare cu DN 7, iar pentru asta aşteaptă prioritate de la şoferii care vin dinspre Deva. În plus, trecerea la nivel cu calea ferată încetineşte şi mai mult traficul.

49 Comentarii

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. Luci says:

    Deviati traficul greu si se rezolva toata nebunia, este bataie de joc ce se intampla acolo zi de zi si nu doar in orele de varf ….

    • Mike says:

      inca.o data se adevereste ca am.platit autoritati din bani publici si vlafi s a dezvoltat fara ca infrastructura sa.fie.modernizata!

      • Aradean says:

        Este vina dezvoltatorilor de cartiere ca au construit ca proștii respectiv oamenilor cine au cumpărat fără să ze gândească in perspectiva.

  2. calator says:

    Oricum in zona statiilor de tramvai iar in Vladimirescu exista vreo trei deja tot trebuie sa fie o portiune cu linie dubla pentru sosirea din sens opus a tramvaielor asa cum de fapt exista in statiile Mandruloc, Cicir si Sambateni chiar daca in zonele respective in rest e o singura linie.

  3. Mircea says:

    Daca nu ar fi nesimtitii care intra in DN7,dinspre parcarea Jumbo,traficul ar fi mai fluid. Un drum pe dincolo de Real,cu iesire in Via carmina si/sau un drum din centura spre Europa ar fi foarte bine

    • Dia says:

      Asa fluid ar fi traficul, cu coada pana pe podul de la Radnei… minte sclipitoare ce esti! Pai daca nu ar intra masini si de pe drumul paralel din zona Jumbo, unde crezi ca ar fi coada pe o singura banda?? PS: problema e a putorilor de la CFR sau cine se ocupa de trecerea peste calea ferata, unde mai nou iti rupi masina si toata lumea incetineste, pentru ca aceeasi problema e si dinspre Vladimirescu, mai ales dimineata!

    • Gica says:

      de ce sa nu intre?
      ti-ai cumparat drum?,vrei sa circuli singur pe DN7?Te auzi ce debitezi?

      • Daniel says:

        Pai simplu, pt ca marea lor majoritate sunt nesimtiti.
        Cei care sunt pe DN stau frumos la coada, iar cei smecheri, aparent ca si tine merg frumos pe drumul paralel, adica cel care duce spre Jumbo si urca acolo pe DN.

  4. Dey says:

    Cat de simplu s-ar putea rezolva cu o centura care să ocoleasca localitatea??

    • cetatean says:

      Una din problemele cu centura si in general orice drum/sosea noua este legata de cheltuielile de expropriere a terenurilor necesare care la noi pot ajunge uneori la pret de specula (sau ma rog santaj altfel spus), insa solutia asta ar fi ideala intr-adevar. O alta ar mai fi poate anularea uneia dintre cele doua linii de cale ferata care vin dinspre Timisoara via Aradu Nou una spre gara Arad cealalta care o ia direct spre Glogovat. De zeci de ani se vorbeste despre eventuala scoatere a caii ferate din Micalaca dar ar ramane podul fara obiect si de facut un altul peste calea ferata din afara Micalacii, dar eu ma gandesc ca poate mai bine s-ar anula calea ferata din afara Micalacii si ar ramane doar cea din Micalaca iar spre Glogovat trenurile care vin dinspre Timisoara sa o ia fie prin gara Arad, fie cumva o cotitura/ramificatie sau altceva inainte de gara dar e mai complicat. Oricum astea-s doar utopii 🙂

  5. Previziuni says:

    Nu ar trebui distrus un lucru existent și bun.Traficul greu ar trebui sa circule pe autostrada nu prin localități pe DN7.Centurile orașului ,o data pe la pasaje,apoi va urma după Sofronea alta tot spre vest.Spre sud se presupune ca printre micalaca și Vladimirescu dar tot cu trecere prin centrul la Vladimirescu.Probabil inelul de centura trebuia după Sofronea dupa Zimancuz înainte de Vladimirescu spre vest iar spre sud prin zona corespunzătoare spre Fântânele. Sunt multe variante dar nu pușcă una cu alta.Practic în Vladimirescu se produce aglomerația.După Sofronea va fi centura dela drumul expres ,spre vest.Dar spre est si spre sud de aici încă nu e prevăzută o legătură sa completeze inelul,centura.

  6. Dumitras Mx says:

    Se poate ca si in Gradiste e la fel doar ca intr-adevar de la Ghioroc spre Arad vin mai multe persoane atat la scoala cat si la servici. Cel mai bune era daca se faceau drumuri din Via Carmina spre ANL si din Europa spre AutoShunn

  7. Eco says:

    Legati Via Carmina si Europa cu drumuri directe in Micalaca. Cei din aceste cartiere nu vor mao folosi DN7 .

    • parere says:

      ca sa legi direct Via Carmina cu Micalaca (probabil la fel si in cazul cu Europa) ma gansesc ca ar trebui pod peste calea ferata ori noi nici la trecerea DN7 peste calea ferata respectiva nu suntem in stare sa facem vreunul …

    • parere says:

      Singura solutie cu legarea directa fara pod ar fi totusi o trecere similara cu cea din apropiere existenta pe DN7 (cu bariera) dar nu stiu daca s-ar permite doua treceri cu bariera relativ apropiate desi cred ca s-ar putea deschide/inchide simultan barierele dar mi se pare cam nerealista ideea

      • Dumitras Mx says:

        Avand in vedere distanta mica dintre actuala bariera si presupusele viitoare bariere ar functiona deodata . Nimeni nu s-ar supara pt un minut diferenta.

      • Vic says:

        Ar trebui o soluție curajoasa în consultare cu cetățenii, care sa vina cu propuneri din care sa fie aleasa varianta optima

      • parere says:

        Sau in loc de bariere poate alta solutie ar fi un pasaj pe sub calea ferata doar pentru autoturisme (sa nu trebuiasca sa fie deci prea adanc) cam asa cum este in Micalaca in zona 300, e drept insa ca acolo a fost mai simplu pentru ca amplasamentul caii ferate este mai ridicat si chiar si asa la unele ploi torentiale se mai poate aduna apa, dar asta totusi nu se intampla tot timpul.

  8. Locatar Vladi says:

    Cel mai simplu ar fi MĂCAR un drum lateral, după Real în Via Carmina și cu siguranță mult mai ieftin. Oricum cei din Via Carmina au cărare pe-acolo și acea cărare dă fix in marginea cartierului, pe o șosea.

  9. Cerberus says:

    Chiar nu m-am putut abtine sa nu scriu un comentariu acestui articol. Vad ca se incearca distrugerea unui lucru existent si functional . Dl primar , domnii de la CJA si CTP poate va reamintiti de urmatoarele :
    1) Ministerul Transporturilor a anuntat clar ca linia Arad -Tm va fi scoasă din Micalaca si linia de langa Jumbo va avea un traseu nou care va ocoli orasul si ca prelua teaficul de pe linia ce trece prin Micalaca acum. La Jumbo se va face pasaj modern si banii de la UE există deja. Vă confirma Drulă daca nu stiti asta. 2) Degeaba scoti o linie de tramvai pt ca vei fi in situatia actuală din Cicir ,Mandruloc unde in stație trebuie sa ai 2 linii ca sa faca tramvaiele “cruce” ..vorba aia. Iar in Europa civilizată se incurajeaza folosirea tramvaielor nu poluarea cu masini. Este vital pt viitorul comunei Vladimirescu sa ramana cu 2 linii de tramvai. Va dau si o solutie mult mai buna. Mergeti pe teren si verificati iar apoi comentati . Intre Jumbo si centrul din Vladimirescu pe sensul de mers spre Deva exista foarte mult spațiu liber , inclusiv un sant betonat foarte adanc si lat in zona blocurilor. Acel sant se poate acoperi cu profile pătrate prefabricate si care pot canaliza si apa pluviala. Iar unde se termina acel sant se inalta putin terenul cu piatra si balast sfabilizat iar peste el asfalt. Deci se poate face o noua banda care sa ajute la decelerare si viraj la dreapta sau stanga fara sa distrugeti un transport ecologic existent – tramvaiul cu linia sa. Mergeti sa verificati ce am zis si apoi puneti-va creierasul la contributie. Nu se merita sa distrugi viitorul unei comune dezvoltate. Ma mira faptul ca un primar vine cu asemenea idei si chiar nu se uita si la tarile civilizate din vest. Transportul in comun , cel electric si ecologic este viitorul. Nu gazele de esapament ! Era sa uit : dl primar nu cumva v-a trecut prin gand sa faceti o traversare pietonala subterana in centru ?? Nu cumva ar ajuta mult traficul ?? Nu cumva trec pietoni pe trecerea din centru tot la cateva minute ?? Va zic eu ca trec pt ca circul zilnic prin Vladimirescu si DN7. Soferii sunt ingroziti de ceea ce vad. Comuna aceea are nevoie de un primar cu viziune nu care sa dupa oamenii inapoi in timp. Epic fail aceasta propunere . Va fi bai mare daca o sa castigati alegerile inca o data.

    • Sofer, fost calator navetist says:

      Amice , cu tot respectul pe care pot sa ti-l acord , consider ca vorbesti ” din carti “. Pentru ca sa stii si tu , linia dubla de tramvai merge pe DN7 pana in dreptul fostului Combinat Chimic .De ce oare ?? Ca sa deserveasca fluxul de muncitori care facea naveta spre si de la fostul Combinat. De acolo pana in Podgorie , tramvaiul merge pe o singura linie , face ” cruce ” adica se intersecteaza in statiile de tramvai si toata treaba asta functioneaza asa de zeci de ani . Avand in vedere faptul ca nu mai este acel flux de calatori care mergea in fostul Combinat , care este impedimentul in a functiona identic cu ruta Ghioroc si in Vladimirescu ??? Unde este pierderea in dezvoltarea civilizatiei si a societatii ???! Culmea este faptul ca multi dintre cei care isi dau cu parerea pe acest subiect , nu au circulat in viata lor cu tramvaiul spre sau din Vladimirescu.
      Revenind la ideea enuntata de catre primar , nu mi se pare deloc un “big fail” , ci o incercare plauzibila de a fluidiza traficul infernal din Vladi. Poate ca ar mai exista posibilitatea de a largi soseaua si de a duce liniile ( ambele) la nivelul soselei – vezi exemplul str. Voinicilor. Dar asta trebuie sa o faca CTP , care nu e in stare sa repare si sa intretina corespunzator traseul pana la Ghioroc , ce sa mai vorbim de investitii de genul celor propuse aici. Normal ca vrea sa tina doua linii , dar care o fi ratiunea reala , d-le director ???? Da bine pe hartie ?😉
      In ceea ce priveste subtraversarea din centru , propun sa se faca ( S.F .)si sa-l rugam pe Cerberus sa-i determine pe cetateni sa o si foloseasca .

      • Arădean says:

        Problema este că toți s-au dus acolo să-si cumpere niște cotețuri. Oameni fară perspectiva viitorului. Și acuma se vaită.

      • Nu sunt sofer, dar imi dau cu parerea :). says:

        Prietene, stai tu la meseria ta de “sofer” si lasa mai bine “parerile” pentru altii…! Bineinteles ca nu mai exista afluxul acela de muncitori catre combinat(ai evidentiat evidentul, multumim), dar localitatea si-a marit populatia in asa fel incat sunt necesare doua linii pentru a face naveta inspre/dinspre oras. Celelalte sate, la care faci dumneata referire, nu au nevoie de o linie dubla, din motive lesne de inteles. Dar sa distrugi o linie de tramvai, doar pentru ca aceasta, aparent, este cea mai simpla si la indemana “solutie”, nu mi se pare normal, nici mie si nici altor mii de locuitori care folosesc acest tramvai zilnic…! Pacat doar ca am ales “Mag” la alegeri, in rest sanatate multa!

      • Harap alb says:

        Ba nene care ești inteligent… Cum sa înglobezi liniile de tramvai ca pe voinicilor, voinicilor e drum național la tine??? Mai bine pune tu mana pe carte sa ajungi sa vb din ele ca nu ar fi rău crede-mă!!

  10. DD says:

    De ce nu se poate face un tunel pentru traficul intens? De multe ori tunelul poate ajuta la deblocarea traficului intens.
    Daca nu se doreste tunel, sau e prea dificil proiectul pentru un tunel, de ce nu se deviaza traficul greu? Este MUSAI sa treaca prin Vladimirescu?

  11. aradean says:

    perfect ! sa speram ca se va reabilita cealalta linie, macar sa bage imperio pe ea

  12. Andrei says:

    Domnul Mag nu are viziune deloc, sunt șocat de această propunere! Cum sa anulezi o linie de tramvai? E o mândrie pentru județul Arad acea linie de tramvai care duce pana la Ghioroc, păcat ca nu e pusa în valoare și turistic. Domnul Mag face una românească, scoate o linie, distruge ceva existent! Faceți un PASAJ, O TRECERE SUBTERANA pe sub calea ferată, un drum pararel de la blocurile ANL pana la via carmina, veniți cu idei bune, nu cu distrugeri! Ma frate cum ajung unii primari împinși de partid, Crișan. La Vladimirescu nu s-a auzit de fonduri europene? Faceți canalizare în satele care aparțin de Vladimirescu, faceți ceva cu gunoiul de la pădure și Mureș, se aruncă în fiecare zi gunoaie. Puneți camere video, faceți ceva și în privința asta!

  13. teodor Laszlo cornea says:

    identic sa anulat asfaltat si in SZEGED O portiune de 3km de cale tramvai, si acolo traficul pe tramvai e mult mai mare, la vladi nu cred ca merge 4 curse pe/ZI….

  14. Unu says:

    Pai dacă nu ar opri toți la trecerea de la Jumbo probabil ca nu s-ar crea asa coloane, dar majoritatea aveți Ferrari. Se poate trece cu 50 liniștit,. Mai rele sunt drumurile prin cartiere

  15. NICU says:

    Primarul biela-manivela Mihai Mag , ce propune? un fas, asta e propunerea lui.Solutii elegante pentru a fluidiza traficul rutier trebuie identificate si puse in aplicare . A fost facut un studiu asa pentru cultura generala a tuturor care este destinatia fiecarui autovehicul ? un procent semnificativ din acest trafic rutier sunt masini care doar tranziteaza localitatea Vladimirescu si municipiul Arad , sunt unele vehicule care trebuie sa ajunga spre ex la Dedeman -daca ar fi o soseaua de centura practic s-ar evita toate aceste chestiuni penibile .Subtraversarile fie pe sub calea ferata , fie pe sub DN7 sunt mult mai practice si usor de realizat.Primaria sa faca un concurs de solutii pentru problema aceasta, sa invite profesionistii si sa se consulte cu ei si sa fie laut in considerare transportul ecologic spre care tindem, viitorul aglomerarilor urbane este transportul ecologic altfel ne sufocam la propriu , de gaze si de aglomeratia produsa de vehicule.Fonduri nerambursabile de la UE sunt la discretie dar trebuie acceste dar daca suntem puturosi …

  16. Vladi says:

    Daca circula tramvaiele la interval de o ora jumate cred ca este suficient o linie…

    • anonim says:

      Vladi, sa-ti dea dumnezeu sa fii nevoit sa faci zilnic naveta cu tramvaiul, nu la Vladimirescu, mai incolo inca, sa vezi cum e sa intarzie tramvaiul ca face cruce si afara ploua, ori e ger, ori te arde soarele de lesini.

  17. anonim says:

    Adivca locuitorii comunei, elevi, studenti, oameni ce muncesc in Arad sa fie lipsiti de un mijloc de transport in comun, ieftin ,marginalizati, ca sa ce ? Sa aiba din nou castig de cauza transportul auto . Tramvaiele spre si dinspre Vladimirescu sunt vesnic pline. In loc sa prelungiti linia si spre alte comune cum fac tarile civilizate, voi desfiintatyi sau obstructionati ceva bun pt ca traficul de influenta functioneaza foarte bine in tara asta. De ce pe banii astia nu se deviaza DN7 inafara localitatilor , sa nu mai treaca zi-noapte prin mijlocul satelor TIR-uri in viteza ? Nu ar fi logic asa ?

  18. anonim says:

    DEVIATI SOSEAUA INAFARA LOCALITATII , OCOLIND SI TRECEREA PESTE LINIA CFR, NU SUFOCATI CIRCULATIA TRAMVAIULUI !
    ALE CUI INTERESE LE PAZITI VOI, ALE CETATENILOR SAU ALE TRANSPORTATORILOR ?

  19. Kidu says:

    Este una din cele mai “crete” idei si arata cat de ingust la minte este initiatorul.
    Nu desfiintezi sau reduci capacitatea transportului in comun, mai ales electric, pentru o problema de moment care se va rezolva odata cu centura de SE si cu finalizarea tunelelor de pe A1, ramanand ca in zona sa fie doar trafic zonal.

    Linia de tramvai trebuie modernizata, crescuta frecventa tramvaielor si va ajuta la dezcongestionarea traficului.

  20. Danut says:

    Eu as desființa ambele linii.Si as pune niste troleibuze ,si nu ar mai fi nici crăpăturile în casele care sunt linga linia de tramvai.

    • anonim says:

      Esti tu prost ma koaye,eu as desfiinta-o pe sora-ta si kurwa de nevasta-ta,ce crapaturi ma boule in case daca se reabiliteaza linia de tramvai?plus ca baga imperio silentios ce nu au motor-generator ca si cojile de tatre vechi de te asurzeste.Tramvaiul e ecologic,a fost de cand lumea.Amu vii tu cu ideea ta ingenioasa de distrugere a ce e frumos,bun.Doamne da-ti minte.

      • Danut says:

        Eu nu am injurat nu mă am legat de familia ta.Eu am spus parerea mea.De aici se vede ce om esti.

      • cetatean calator says:

        Este bine si util sa ne obisnuim sa raspundem civilizat chiar si atunci cand identitatea nu este la vedere.
        Despre avantajele si dezavantajele oferite de cele doua tipuri de mijloace de transport in comun se poate scrie mult eu as mentiona doar cateva aici. E adevarat ca troleibuzele au in general un cost de achzitie mai mic, o infrastructura mai ieftina, pot fi trase deoparte in caz de incidente neblocand traficul celorlalte troleibuse, urca mai bine pe coline (nu e cazul Aradului) etc. In schimb tramvaiele au un consum de energie evident mai redus (de aceea si trenurile sunt inca preferate pentru transportul mai ales cel de marfa), capacitate de transport mai mare fara sa devina nerentabile din motivul mentionat, deplasare mai lina (nu doar din lipsa hartoapelor), din acelasi motiv durata de functionare fara reparatii capitale mai mare etc

  21. SKBjull says:

    Soluția corectă pentru județ ar fi ca linia de tramvai să fie dublată până la Ghioroc și să treacă tramvaie la 20 de minute, multe mașini ar sta acasă dacă ai avea transport civilizat pentru copii. Autostrada Lugoj-Deva va fi terminată mai devreme sau mai târziu și mult trafic se va duce pe acolo. DJ 709 este complet închis acum, dar la anul va prelua și el trafic. Pe termen scurt, reparată trecerea la nivel, ca să o poți trece cu 50 kmph și un drum paralel, 5.000 de oameni stau în partea de sat dinspre Mureș. Pe termen mediu e așa de greu să faceți un proiect pentru centură la nivel de drum expres și pe partea de est a Aradului? Aruncă UE cu bani în noi acum după pandemie, numai să vreți să-i cheltuiți.

  22. Dana says:

    Desființarea liniei de tramvai, chiar și numai pe un singur sens, nu ar rezolva problema. Cei de la CTP au dreptate. Situația ar rămâne nerezolvată, în schimb ar mai apărea o problemă în plus: asigurarea transportului în comun. Găsiți o altă soluție viabilă!

    • Nu sunt sofer, dar imi dau cu parerea :). says:

      Dragi “edili” (daca puteti fi numiti asa) si alesi locali, mergeti, dati-va doua palme si treziti-va la realitate, apoi luati o hotarare, daca puteti, serioasa si demna de a fi pusa in practica, nu va mai jucati cu viitorul a zeci de mii de familii din aceasta frumoasa comuna, doar pentru ca puteti si incompetenta voastra nu doare “fizic”. Faceti naibii odata, acea centura / centuri eventual ocolitoare, care sa scoata traficul greu din comuna si ati rezolvat problema. Este chiar atat de greu?

  23. Ghita says:

    Nu v-ati fi gândit sa construiți un alt drum, numa sa demolati ce este făcut. Primarul de la Vladimirescu ar trebui sa își dea demisia pt asa ineptii

  24. Mihaela says:

    1. Să se scoată ambele linii de tramvai. Transportul public se poat face cu microbuze, care pot circula chiar mai des decât tramvaiele. Să ocupi jumătate de sat cu două linii de tramvai e ineficient și absurd.
    2. Nu văd de ce l-ar interesa pe primarul din Vladimirescu faptul că CTP ar fi ineficientă cu o singură linie. Să fie! E o companie publică, să facă bine să învețe să fie eficientă și altfel, nu ocupând jumătăți de sate. În locul primarului, aș scoate cele două linii începând de mâine și aș asigura transoortul public cu microbuze, la intervale decente, elegant, frumos. Și aș mări cu o bandă șoseaua aia, că e dezatruos traficul acolo.

  25. V says:

    E una din cele mai neinspirate idei. Cand toata omenirea cauta sa reduca traficul auto, sa puna mijloace de transport in comun, noi vrem sa desfiintam. vor rezulta mai multe accidente, trafic mai nebun.
    Obligati tirurile sa foloseasca autostrada, puneti suficiente curse pe zi, reparati infrastructura si aduceti tramvaie contemporane si veti vedea ca toti de la 15-20 de km vor veni la Arad fara masini mici.
    Am fost in Mannheim (Ge): liniile de tramvai sunt la nivel cu calea de rulare auto, tramvaiele sunt silentioase si rapide, exista spatiu pentru toti dar fiecare il respecta pe celalalt, nu am vazut tramvai blocat din cauza vreunui “bizon” (scuze bizonilor fara ghilimele) care si-a lasat masina pe calea ferata

  26. România

    Tragedie în București: Defecțiune la instalația de oxigen a unui TIR de Terapie Intensivă Mobilă. Trei pacienți au decedat
    O defecțiune la instalația de oxigen a TIR-ului de Terapie Intensivă de la Spitalul Victor Babeș a dus la decesul a trei pacienți. 2

    ARADON Sport local

    Irina Rus a luat bronzul la CN de juniori 1, la dublu feminin
    CSM Arad a avut patru jucătoare la Campionatul Național individual de juniori 1 de tenis de masă.

    ARADON Sport local

    Liliana Dragomir, locul doi la prima etapă de alergare montană
    Alergătoarea de la CSU Arad și-a continuat forma bună de la CN de alergare pe șosea.

    Mapamond

    COVID-19: Pandemia este departe de a se încheia, avertizează directorul general al OMS
    Confuzia, automulţumirea şi inconsecvenţa în combaterea COVID-19 fac ca pandemia să fie departe de a se încheia, deşi ea ar putea fi pusă sub control în câteva luni dacă s-ar lua măsurile sanitare adecvate, a declarat luni directorul general al Organizaţiei Mondiale a Sănătăţii (OMS), Tedros Adhanom Ghebreyesus, relatează agenţia Reuters. 9

    Local

    Bărbat cu arsuri pe 30 la sută din suprafața corpului în urma unei explozii, la Pâncota
    Bărbatul a schimbat, luni după masa, butelia de gaz și a verificat etanșeitatea cu un chibrit aprins. Victima a fost preluată de un echipaj medical din cadrul SMURD și transportată la spital. 5

    Local

    Mureşelul, prins în Planul de Rezilienţă
    ARAD. Deputatul PNL Sergiu Bîlcea anunţă că Ministerul Agriculturii a inclus decolmatarea Mureşelului în Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă. Bîlcea a adresat o întrebare ministrului agriculturii, în care a expus problema Mureșelului și dorința comunității arădene de a ajunge la o situație de normalitate. 5

    Local

    Nici măcar un amendament la bugetul Județului
    Pentru prima oară în ultimii ani, nici măcar un amendament nu a fost propus la bugetul Consiliului Judeţean Arad. 2

    Local

    USR critică alocările din bugetul Aradului
    „Primăria alocă de trei ori mai mulți bani Poliției Locale decât pentru Învățământ”, transmite USR Arad într-un comunicat de presă. 5

    UT Arad

    Începe greul pentru UTA
    Sezonul regulat s-a încheiat pentru arădeni, care au terminat pe locul 10. În weekend, se dă drumul la play-out. 3

    aradon.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.