„Conform statisticii, zonele aglomerate din oraş sunt teatru-Podgoria, Aurel Vlaicu şi zonele de blocuri. În loc de construirea unei parcări subterane, cu piramidă deasupra, se pot achiziţiona parcări etajate, mobile, amplasate deja în oraşe din Franţa, Germania sau Marea Britanie, dar şi la Cluj şi, în scurt timp, la Bucureşti.Costurile sunt incomparabil mai mici decât cele presupuse de construcţia din Avram Iancu, mai ales că vor fi necesare multiple costuri suplimentare, cele mai multe case, vechi de peste 100 de ani, cu fundaţie din cărămidă, urmând să fie grav afectate. Parcările mobile pot fi montate în toate zonele aglomerate şi au şi avantajul că pot fi modelate în concordanţă cu specificul arhitectural”, spune Aslău. Care a şi prezentat un catalog al parcărilor mobile etajate. Acestea pot fi desfăşurate pe suprafeţe pornind de la patru parcări, ajung până la 60 de locuri, preţul de achiziţie fiind între 15.000 şi 20.000 euro/maşină. Sunt fabricate în Coreea de Sud.
Citiți principiile noastre de moderare aici !
versiunea HTML a comentariilor