M-Car Service – cel mai nou service auto din Arad, a finalizat auditul de certificare a calității serviciilor prestate

Reactualizat la:
4Comentarii
M-Car Service – cel mai nou service auto din Arad, a finalizat auditul de certificare a calității serviciilor prestate
”Cum să reușim să câștigăm clienți pentru afacerea noastră dacă nu prin calitate? Încă de la deschidere, toate eforturile noastre au fost direcționate pentru a reuși să mulțumim cât mai mulți dintre clienții care ne trec pragul.”

Monica Iliescu – director comunicare, M-Car Service

Cu toate că împlinește 1 an de activitate pe piața arădeană în luna iunie, certificarea ISO 9001:2008 astfel obținută confirmă capacitatea echipei M-Car Service de a oferi în mod constant clienților săi servicii de calitate. Sistemul de Management al Calitatii ISO 9001:2008 are în vedere o abordare bazată pe managementul proceselor companiei, orientarea către client și evaluarea satisfacției acestuia, precum și angajamentul pentru o îmbunătățire continuă.

”Ne-am dorit să îmbunătățiim continuu felul în care servim nevoile clienților care ne trec pragul, mai ales având în vedere faptul că activăm într-un domeniu foarte competitiv pe piața locală, cel al service-urilor de reparații auto și distribuție piese auto. Obținerea certificării ISO confirmă importanța acordata calității în cadrul M-Car Service.” declară Monica Iliescu.

Pe baza rezultatelor pozitive obtinute in urma auditului de certificare efectuat de către echipa URS România, una din cele mai importante organizații de certificare din țară, membră a Registrului Standardelor din Marea Britanie, întărind astfel recunoașterea respectării standardului de calitate chiar și la nivel internațional, s-a demonstrat abilitatea de a furniza constant serviciile de reparații auto in conformitate cu cerințele clienților și normele legale.

Beneficiile implementării unui astfel de sistem de certificare sunt multiple și sunt orientate către câștigarea încrederii și satisfacției clienților celui mai nou service auto din Arad. Având o gamă extinsă de servicii care se adresează tuturor care întâmpină o problemă cu mașina lor, de la un simplu schimb de anvelope până la reparații complexe ale motorului, echipa de profesioniști M-Car Service caută să ofere soluții care să se încadreze în bugetul fiecăruia dintre clienții care le cer ajutorul.

6

Secretul succesului până în momentul de față? Îngredientele par a fi transparența și eficiența proceselor interne ale companiei. Acestea sunt considerate principalii factori care să ducă la mulțumirea clienților, mai ales având în vedere cresterea competitivitatii pe piata locală, dar și tinerea sub control a eventualelor riscuri.

Încurajați de răspunsul pozitiv al pieței arădene, directorul de comunicare al M-Car Service, dna Monica Iliescu, ne-a transmis că “ne-au trecut pragul în fiecare lună peste 370 clienți și majoritatea ne apreciază locația și serviciile ca fiind echivalentul unei reprezentanțe auto, dar cu prețuri mult mai decente”.

Conducerea companiei se așteaptă pentru 2016/2017 estimează o creștere cu 50% a cifrei de afaceri, având în vedere trendul pozitiv înregistrat în primele luni ale lui 2016 și de creșterea numărului de clienți cu 10-15% în fiecare lună.

Cu această ocazie, sunt invitați la sediul M-Car Service de pe str. Andrei Șaguna nr. 49 (peste drum de Pompieri) toți arădenii care întâmpină probleme cu mașina lor, dar și cei care doresc să primească o constatare mecanică (gratuită) din partea specialiștilor M-Car Service. În plus, toți aceștia primesc un voucher de reducere dacă accesează pagina web www.MCarService.ro și se programează online sau scriu un mesaj pe pagina de Facebook a M-Car Service – https://www.facebook.com/mcar.serviceauto/.

interior



4Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

versiunea HTML a comentariilor