Un nou termen pentru pasajul CET: începutul lunii octombrie

De Valentin Goran
54Comentarii
Un nou termen pentru pasajul CET: începutul lunii octombrie
În ultimele luni se stă aproape pe loc, adică sunt vreo 5 muncitori pe șantier, zilnic.

Ne-am deplasat, fără să anunțăm pe nimeni, pe șantierul de la pasajul CET. Deși vremea a fost superbă joi, 6 septembrie, pe șantier erau patru muncitori, un excavator și un alt muncitor la barăci. În rest, (prea) multă liniște. Cei de la Tehnodomus au „ritmul” lor.

Lucrările la pasajul CET au debutat în urmă cu șapte ani de zile. Anul trecut se anunța recepția lucrării în primăvara lui 2018. Din primăvara lui 2018, termenul a mai fost prelungit de două ori. Acum, ultimul termen înaintat este începutul lunii octombrie. O lucrare tipic românească, care te scoate din minți.

Pasajul putea fi deschis din mai 2018

Dacă până acum s-au găsit tot tipul de scuze, începând de la bani, neînțelegeri politice ori vreme nefavorabilă, Cristian Ispravnic, directorul general regional al Direcției Regionale de Drumuri și Poduri Timișoara – DRDP, ne spune clar că începând din prima săptămână a lui octombrie, fiecare zi de întârziere le va fi imputată celor de la societatea Tehnodomus. Mai mult, directorul DRDP Timișoara ne mai spune că pasajul ar fi putut fi deschis circulației încă din luna mai sau iunie și că pe șantier, de săptăpmâni bune de zile, nu se mai avansează aproape de loc.

„Constructorul nu este corect!”

Dar iată ce declară Cristian Ispravnic, directorul DRDP Timișoara, despre acest pasaj, pentru cititorii Jurnal arădean/Aradon: „Ultima prelungire a termenului înaintat de cei de la Tehnodomus este începutul lunii octombrie, motivul fiind traversarea peste calea ferată. Se pare că în urmă cu zece ani, când a fost realizat proiectul, nu se știa de linia de înaltă viteză, iar trecerea peste calea ferată înspre CET și groapa de gunoi a trebuit reproiectată, fiind un alt tip de linie. Peste pasaj se putea circula din luna mai – iunie, dacă constructorul avea putere și lucra corect. Aceste lucrări anexe, respectiv racordul cu drumul județean ce duce spre Șofronea, bretelele de legătură cu pasajul, respectiv travesarea peste calea ferată erau lucrări anexe. Cert este că pe pasaj se putea circula în condiții de siguranță”.

Nu se justifică întârzierile

Cristian Ispravnic avertizează că „nu voi mai prelungi niciun termen. Vor plăti fiecare zi de penalizare deoarece nu se justifică aceste întârzieri și nu se avansează. În raportările pe care le primesc zilnic nu se avansează deloc – aproape zero, adică nu fac nimic. În urmă cu două săptămâni mai aveau de executat aproximativ 7%, însă de atunci nu se avansează. Plățile noi le-am efectuat la zi, deci bani au primit de la noi”.

Taguri: , ,


54Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !

versiunea HTML a comentariilor