Reclame vechi româneşti la Preparandia

De Iza Pal
Reactualizat la:
2Comentarii
Reclame vechi româneşti la Preparandia
© FOTO: Iza Pal
Cu ocazia Nopţii Albe a instituţiilor de cultură din oraş, desfăşurată vineri în cadrul Zilelor Aradului, în Muzeul Preparandiei de pe strada cu acelaşi nume a fost inaugurată expoziţia „Reclame vechi româneşti”, eveniment realizat în parteneriat cu Grupul pentru Management și Mediere Culturală.

Colecţionarul Florin Ciobanu a venit tocmai din Bucureşti cu o foarte mică parte din colecţia de mii de piese pe care o deţine. Selecţia nostalgică prezentată arădenilor conţine printuri şi produse de larg consum din 3 perioade: antebelic, interbelic şi comunism. Iată câteva dintre sloganurile acestor vremuri, apărute pe afişe sau ambalaje:

„Haina face pe om… dar şi pijamaua! – Fabrica de Confecţii Bacăul”

„Nimic nu-i mai plăcut decât rasul cu lama Diamond”

„Doamnelor, notaţi bine: calitatea face economie. Preferaţi numai încălţămintea Negreanu!”

„Loto Pronosport – perseverenţa este calea succesului”

„Pepsi-Cola – avânt de energie”

„Din coşniţa zilnică, să nu lipsească conservele Speranţa! Conservele Speranţa sunt delicioase!”

„Singurul remediu contra gripei şi ori-cărui fel de răceli este Diana!”

Această expoziţie mai poate fi vizitată în clădirea Preparandiei până în 15 octombrie, iar cei care vor să arunce un ochi şi peste multe alte reclame ale timpurilor trecute pot urmări pagina de facebook „Reclame vechi româneşti”.

GALERIE FOTO



2Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !

versiunea HTML a comentariilor