Încă înainte de începerea votului, a apărut impresia că unele dintre numele de pe lista celor patru nu sunt neapărat agreate. Primul care a ridicat problema a fost Gheorghe Sabău, liderul de grup al consilierilor județeni de la PSD, care a solicitat prezența fizică a celor care urmau să fie investiți în funcția de membru al Consiliului de Administrație.
„Mi s-ar părea de bun simț să știm cine se va ocupa de buna funcționare a Aeroportului Arad, de dezvoltarea lui, de identificarea soluțiilor pentru a rezolva situația în care se află aeroportul”, a spus Sabău.
Însă, dintre cei patru, doar doi s-au prezentat la ședința Consiliului Județean.
Revenind la discuțiile din plen, Gheorghe Sabău a menționat faptul că lipsa Luminiței Gherendi și Adinei Hanza de la ședința în care urmau să fie votate în CA al aeroportului denotă o lipsă de interes a celor două față de responsabilitatea pe care urmau să o aibă.
„Cum putem să ne așteptăm ca aceste două persoane, din postura de membri ai Consiliului de Administrație, să se zbată pentru dezvoltarea aeroportului, în condițiile în care nu au venit la ședința în care, practic, își preiau mandatul? Și oare doamna care este angajată la Aeroportul Sibiu nu este în conflict de interese? Ținând cont de faptul că Aeroportul Arad este în concurență cu Aeroportul Sibiu”, a completat consilierul județean.
Trimite articolul
XDomnule Cionca,Inchide acest Aeroport in regim de urgenta. Numai pagube aduce.Platim niste trantori pusi politic,Investiti bani in alte activitati mai inportante.
-
Nu trebuie inchis. Trebuie transformat in aeroport cargo (pentru persoane, s-a pierdut “bataia pestelui”). Bineinteles, cu un investitor strategic de mare calibru.
-
Relaxează te ….nu se închide când vor cei care…nu au nici întreabă cu aeroportul,sau nu zboară de pe el…este mai strategic decât prezenta ta in Arad…
Cu Moșneag in frunte , evident plecarea , că totul este o gaura neagra !!!
Administrarea nimicului, pe bani publici, grei. Zero idei constructive. Ceea ce se vede din (fostul) aeroport. Cel ce poate sa devina un HUB regional ca si aeroport cargo, este lasat sa moara, in timp ce consilieri, numiti pe criterii politice, baga sume insemnate in buzunare.
-
Aceleași combinații PNL de zeci de ani cu aceeași oameni
Intrebare1: ii voie cumul de functii la bugetari cu 3 salarii diferite?
Întrebare2: ce pregatire au acei oameni care au ajuns in CA?
Întrebare3: aceste functii cum se obtin? As dorei si eu sau altii sa aplicam
-
Răspunsul la întrebarea 1 să ști pe cineva la partid și să cotizezi
Răspunsul la întrebarea 2 să ști pe cineva la partid și să cotizezi
Răspunsul la întrebarea 3 să ști pe cineva la partid și să cotizezi
1. TOȚI SUNT CLIENȚI POLITICI SAU NEPOTISM-AMANTLÂC
2. ÎNCASEAZĂ REMUNERAȚII BABANE ȘI PRACTIC NU FAC NIMIC
3. JUMĂTATE DIN REMUNERAȚIE O DAU CELOR CARE I-AU PUS
4……………………….
5……………………….
(mai completați și dvs, pe linia puncatată)
-
Colega noastra, avocat cu vechime in drept comercial, si-a depus candidatura. Nu i s-a comunicat nimic, niciodata. Daca a fost respinsa si de ce. Pentru lipsa de culoare?
Si ma rog ce au de gand acesti ,,administratori,, pusi pe alte criterii decat de performanta. In ce au performat in trecut, ce au realizat faptic , ce au implementat? Se dau doar niste nume, nu si ,,pedigreul,,. Asta in urma unor agape sau in urma unor ,,consultari,, cu usile inchise. Rotativa merge ca unsa. Mi-e lehamite cati bani, ai statului invart astia intre ei fara niciun rezultat…
În principiu consiliile de administrație dintr-un S.A. sunt funcții onorifice și nu face altceva decât să aprobe bugetul și în cadrul acestuia să aprobe cheltuielile peste limita delegată directorului executiv (CEO) etc. Dacă âși închipuie cineva că dacă vin în consiliul de administrație al aeroportului persoane cu pregătire la NASA, ăia vor bate terenul pas cu pas să ademenească operatori cargo cu sloturi avantajoase și taxe reduse și ce altceva din puținul pe care îl putem oferi, acela se înșală. LA AEROPORT TREBUIE UN DIRECTOR DE OPERAȚIUNI, cel mai bine ar fi să aibe lângă el un consilier pensionar (din cadrul senior service), plătit full time, eventual fost șef de operațiuni la aeroportul Köln/Bonn. Și nr. 2 comandat un studiu de piață (și ăla costă scump) care să identifice potențiali expeditori de marfă pe o rază de 200 km, să-i grupeze, să evalueze capacități și cu astfel de argumente (care cer timp pt. a fi calculate și susținute) să bată la porțile companiilor aeriene cargo, care vor cere și ele argumente de vre-un metru cub de hîrtie fiecare, care costă și astea și dintre care multe vor fi în zadar. ASTA ÎNSEAMNĂ MUNCĂ ȘI BANI TIMP DE CÂȚIVA ANI PÂNĂ SĂ PRODUCĂ CEVA. Pt. pasageri cam aceiași procedură. Așa că mai încet cu consiliile de administrație și băgați gaz și flaps 60 grade la planificare strategică și operațională, că asta ne lisește.
Am citit bine? Adina Hanza?!? Femeia a bagat in faliment 2 firme! RDF fiind ultima dintre ele> Si in Consiliul de administratie al Romgaz a ajuns politic, pe filiera Psd> Bineinteles ca face 50-50 cu cine a ajutat-o!
Nu ați înțeles nimic. Pregatiti-va că vine…..
Vă aflați în triunghiul Bermudelor, deștepților ! Timișoara, Oradea și Clujul vă taie respirația precum o lovitură în plex. Vindeți la un privat care, poate !! cu rutele lui preferențiale să renască istoricul unui județ ce avea odată aeroport regal.. altcumva sunteți inexistenți și peste 1000 de ani .