aradon.ro Web analytics

ARADON

ARADON

  • Home
  • Ştiri
    • Ştirile judeţului Arad
    • Evenimente
    • Comentariul zilei
    • Stiri internaţionale
    • Stiri naţionale
    • Retrospectiva săptămânii
    • Celebritati/Lifestyle
    • Download
  • Video
  • Sport
    • UTA
    • Sport local
    • Ştiri sportive
  • Party
  • Angajari
Select Page
ARADON
Local
Cionca cere intervenţia Poliţiei

Cionca cere intervenţia Poliţiei

De Alin Gherasim
la 13 April 2021 18:57
20 Comentarii

Cionca cere intervenţia Poliţiei

Camionul supraîncărcat care distruge asfaltul/Foto: CJA
13 April 2021 18:57
Preşedintele Consiliului Judeţean Arad solicită prezenţa Poliţiei pe drumurile judeţene.
Scris de Alin Gherasim - Preşedintele Consiliului Judeţean Arad solicită prezenţa Poliţiei pe drumurile judeţene.

Trimite articolul

X

ARAD. S-a săturat să se tot plângă de bătaia de joc la care sunt supuse lucrările de modernizare de către camionagii, iar acum solicită public conducerii Poliţiei să intensifice controalele care vizează respectarea tonajului. Iustin Cionca, preşedintele Consiliului Judeţean Arad, căci despre el este vorba, spune că sunt tot mai frecvente situaţiile în care camioanele supraîncărcate distrug asfaltul proaspăt turnat, ultima astfel de sesizare venind de pe şantierul drumului Pâncota-Târnova-Buteni, acolo unde reprezentanţii constructorului care toarnă asfalt proaspăt a fotografiat un camion încărcat mult peste tonajul maxim admis.

„Cer încă o dată public poliției să intervină, să verifice și să sancționeze transportatorii care distrug intenționat drumurile județene, prin depășirea tonajului. Această situație nu mai poate continua. Modernizăm cu bani mulți drumurile și în același timp vin alții și le distrug. Imaginea zilei vine de pe șantierul Pâncota-Târnova-Buteni, unde pe o bandă asfaltăm, pe cealaltă trece camionul cu pietre de la balastieră. Cer poliției să își facă datoria față de arădeni și nu doar aici, ci pe fiecare șantier din județ, unde asfaltul nici nu apucă să se prindă până când este distrus de camioane. Controalele Consiliului Județean nu sunt suficiente, este nevoie de o autoritate care să poată da sancțiuni mult mai drastice”, a spus Cionca.

Trimite articolul

X
Taguri:
asfalt distrus ,
camioane supraincarcate ,
cere ,
drumuri judetene ,
intensificare controale ,
intervenție poliție ,
Iustin Cionca ,
presedinte CJA ,
respectare tonaj
20 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. eu says:
    April 13, 2021 at 7:56 pm

    sa vina domnul ciaonca la lipova pe calea timisori sa vada ce au facut camioanele cu strada,trec zilnic sute de camioane cu mult peste tonaj

    Reply
    • MSL says:
      April 13, 2021 at 9:24 pm

      Calea Timisorii din Lipova intr-adevar este una dintre cele mai napastuite strazi din judetul nostru.Este un praf total nesanatos;zgomot si poluare de la sutele de camioane care trec zilnic pe o strada ingusta ,care in cel mai bun caz ar trebui sa fie cu sens unic

      Reply
      • Dorel manivela says:
        April 14, 2021 at 3:10 pm

        Cunosc strada de 25 ani.Tot timpul a fost la fel.Reparata si rasreparata,distrusa apoi de basculele supraincarcate ale firmelor ci patroni fosti militieni si actuali politruci!

        Reply
  2. Garneata says:
    April 13, 2021 at 8:15 pm

    Drumuri construite pt. carute.

    Reply
    • mike says:
      April 14, 2021 at 7:41 am

      si in germania au limita de tonaj pe drumuri…ala din poze are pe cel putin 50 de tone …nu poti face piste de avioane drumul sa reziste la 1 mie de tone

      Reply
  3. anonim says:
    April 13, 2021 at 8:33 pm

    Ce plm de idiot ceri tu doar militiei sa ia masuri , cand militia e mana in mana cu acesti ordinari . ba chiar exista politisti care detin camioane pe care incarcatura niciodata nu e in limita admisa , ce naiba face cei de la drumuri ??? nu mai exista cantare in aceasta tara de rahat ? echipaje mixte , drumuri -politie – CJ Arad . cum a calcat pe bec , cum amendat de sa i sara fulgii la sofer , fara a i se permite sa sune ,, un prieten ,, Ce se vede in poza din articol , e tentativa de crima premeditata !!!! ….cum mm lui de idiot sa circule cu acea incarcatura fara prelata peste incarcatura , sau macar plasa de protectie ???????? daca sare un bolovan din bena respectiva in parbrizul unui turism , cam care ar putea fii urmarile ? …dar in capul unui biciclist ? …. cretinul ala de sofer , inca mai are permis ?

    Reply
    • coco says:
      April 14, 2021 at 12:35 pm

      Marea majoritate a firmelor de transport agregate de balastiera sant ale fostilor militieni si actuali politisti asa ca stirea daca se face control ajunge imediat la transportatori care binemersi stau pitulati prin parcari pana trece “furtuna”.

      Reply
  4. Cetateanul Turmentat says:
    April 13, 2021 at 8:47 pm

    hotii ii fotografiaza pe hoti :))))

    Reply
  5. NICU says:
    April 13, 2021 at 9:19 pm

    Asfaltul e de slaba calitate , de aceea tremura chilotii pe constructorul “soselei”, daca este de calitate asfaltul din sosea poate sa mearga si cu tancul pe ea

    Reply
  6. Wtf says:
    April 13, 2021 at 10:01 pm

    Doamne ma crucesc uite aci cum hoti striga hoti.

    Reply
  7. Catalin says:
    April 13, 2021 at 10:19 pm

    Instalati camere video Csonka bacsi. Peste tot. Daca nu aveti bani pentru asta atunci faceti rost. Repet, solutia pentru incalcarea legii, camioane peste tonaj, transporturi frauduloase de lemn, deseuri din constructii aruncate peste tot. Toate se rezolva cu un sistem de monitorizare video si echipaje mixte de control.

    Reply
    • mike says:
      April 14, 2021 at 7:42 am

      ai fost pe arad oradea?majoritatea circula fara nr de inmatriculare pe fata…hotie

      Reply
  8. Rodo says:
    April 13, 2021 at 11:09 pm

    Mai un pic și erau in stare sa puna și in cabina o cupa

    Reply
  9. Haha says:
    April 13, 2021 at 11:15 pm

    Care politie? Pai firmele sunt ale lor! Hotul verifica hotul? Cionca vrea sa arate ca se afla în treaba, un fâș și nimic mai mult! Toți sunt mana-n mana!

    Reply
  10. Conservator says:
    April 14, 2021 at 8:07 am

    Da , corect și camioanele strica drumul… dar dacă era drumul bine facut, nu se strica…
    În statele2 Unite , camioanele sunt mult mai mari și tonaj mult mai mare … și ghici ce…. nu se strica.
    Trebuie verificata și drumul și camionangii

    Reply
    • FERENC says:
      April 14, 2021 at 10:05 am

      In America se incarca tonaj mai mic.

      Reply
  11. Localnic says:
    April 14, 2021 at 9:23 am

    Oare pe Curtci-Macea-Sanmartin nu ati verificat? Sau acolo nu se vede, din cauza legaturii cu transportatorii domnule Cionca?!

    Reply
  12. FERENC says:
    April 14, 2021 at 10:06 am

    Dl. Cionca nu stie ca basculantele sunt ale politistilor?

    Reply
  13. alt anonim says:
    April 14, 2021 at 10:08 am

    Schimbata legea. Este foarte permisiva. Vina nu o au camioanele. Vina este a exploatarilor de piatra. Ei incarca fara nici un impediment. Trebuie suspendate toate autorizatiile de exploatare si regandit totul. Trebuie trecut la conditiile de exploatare si traseele de tranzit cu incarcatura lor, actualizate periodic in functie de noile santiere care solicita piatra. Apoi trebuie mentionat clar, ca pe aceste trasee, reparatiile la drumuri cad in sarcina exploatarilor de piatra. Apoi, in momentul in care se renunta la un anumit traseu, se suspenda autorizatia de exploatare pana cand traseul nu este adus la starea initiala. Fara pardon. Control periodic in toata perioada de autorizare pe traseu pentru a nu se ajunge la degradarea excesiva a suprafetei de rulare. Reparatiile trebuie incepute, daca e cazul, chiar in timpul perioarei de exploatare a traseului si facute dupa un normativ de calitate in vigoare. Astfel se elimina riscul ca la sfarsitul perioadei de exploatare, cariera sa intre in insolventa cu” tupeu” si lasa CJA cu buzele umflate. Pe langa aceste lucruri, si transportatorii trebuiesc amendati cu 5000-6000 Euro pentru fiecare masina care a depasit tonajul cu 1(unul) kg sau daca refuza sa urce pe cantar. La a treia abatere, suspendata licenta de transport a operatorului pe intreg parcul auto pe 5 ani. Tot fara pardon ! Cu siguranta ca fiecare sofer v-a incarca in minus cu 0,2 to. Solutii sunt, vointa politica sa fie ! NU am nimic cu Cionca, dar nu este persoana potrivita pentru aceasta functie.

    Reply
  14. Ciprian says:
    April 14, 2021 at 10:20 am

    Buna ziua,
    Solutia este simpla , amendati cei din balastiere sau cariare. Daca ei nu ar incarca peste tonaj nu ar fi discutii si probleme hai sa taiem raul de la radacina.
    Sau cate un echipaja ARR la fiecare iesire din balastiara cariara cu cantar si jandarmi , aia depasit amenda maxima si confiscarea camionului pe loc fara drept de apel sau replica.
    Sa vezi atunci corectitudine mai mult ca in Germania.

    Reply
  15. Cele mai citite știri

    1
    INFORM MEDIA PRESS angajează: DISTRIBUITORI DE PRESĂ
    2
    Premierul a stabilit atribuțiile vicepremierului Oana Gheorghiu. Avizează proiecte elaborate de MIPE și MEC
    3
    Guvernul va solicita CCR preschimbarea termenului de judecare a contestaţiei la Legea privind măsuri de eficientizare a resurselor publice
    4
    Angajații Muzeului ne oferă „Ornamente cu poveste”
    5
    NASA a dat publicității imagini cu cometa 3I/ATLAS și dezminte „zvonurile” că ar fi o navă spațială extraterestră
    6
    ANAF cere în instanță despăgubiri de la Klaus Iohannis
    7
    Peste 60% dintre antreprenorii români consideră că mediul antreprenorial este nefavorabil (studiu)
    8
    Cine fluieră meciul UTA – Universitatea Cluj?
    9
    Noi probleme la podul hobanat peste Mureş. De data aceasta, cu documentele
    10
    FOTO/VIDEO | Soții agresați de frații Văcean povestesc ce s-a întâmplat în parcarea de la AFI

    Local

    Angajații Muzeului ne oferă „Ornamente cu poveste”
    O expoziție dedicată Crăciunului îi așteaptă pe arădenii curioși să vadă globuri fragile, figurine zâmbitoare și ornamente care au decorat casele românilor de-a lungul generațiilor.

    Advertorial

    Top criptomonede cu potențial pentru 2026

    România

    Moțiunea de cenzură „România nu este de vânzare - fără progresiști la guvernare” a fost depusă
    Moțiunea de cenzură „România nu este de vânzare - fără progresiști la guvernare”, prin care se cere demisia „Guvernului progresist” condus de Ilie Bolojan, a fost depusă, vineri, la Parlament. 1

    România

    Instanța supremă atacă din nou la CCR legea de modificare a pensiilor magistraților
    Judecătorii de la Instanța supremă au decis, vineri, sesizarea Curții Constituționale în legătură cu noul proiect al Guvernului Bolojan privind reforma pensiilor magistraților. 1

    Local

    POLITIC. Falcă, despre revitalizarea economiilor locale
    Europarlamentarul arădean vorbește despre o inițiativă legislativă referitoare la crearea de locuri de muncă.

    Local

    Apar limitatoare de viteză pe drumurile județene
    1

    Local

    POLITIC. Cadar cere bani pentru calea ferată

    Advertorial

    Viața profesională după laringectomie: cum te ajută un laringofon să comunici eficient la locul de muncă
    Laringectomia totală este o intervenție majoră care, dincolo de provocările medicale și emoționale, aduce o schimbare radicală în viața de zi cu zi a pacientului. Una dintre cele mai importante provocări după această operație este pierderea vocii naturale - un aspect esențial nu doar în viața personală, ci mai ales în cea profesională.

    Local

    Au început lucrările la canalizarea din Micălaca
    Compania de Apă a început lucrările de reabilitare a canalizării pe strada Păstorului, din municipiu. 1
    • Aradon.ro
      • Redactia
      • Politica de confidentialitate
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Regulament postare și moderare comentarii
    • Știri
      • Știrile județului Arad
      • Știri internaționale
      • Știri naționale
      • Celebrity/Lifestyle
    • Sport
      • UT Arad
      • Sport Local
      • Știri sportive

    Arad Online

    ISSN 3008-2331

    ISSN-L 3008-2331

    aradon.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.