Podium identic şi în prima super-specială de la Lalaşinţ, Liderul la zi înaintea etapei de la Arad, Bogdan Marişca, pe un Subaru Impreza, a sosit de fiecare dată al 4-lea. Ajunşi la Chelmac, aşteptam ca şi alte echipaje să se înscrie în lupta pentru câştigarea SP 4. Numai că, trio-ul Spitzmuller-Szabo-Porcişteanu a făcut, din nou, legea.
Întorşi la Lipova, pentru SP 5, nu am făcut altceva decât să consemnăm supremaţia aceloraşi piloţi, într-o probă în care nouă echipaje au fost silite să abandoneze. Anulată în cele din urmă, din cauza unei maşini care a ieşit în decor, SP 6 – Lalaşinţ 2 – , superspeciala ar fi avut un „intrus” pe podium, în persoana lui Dan Girtofan (loc III). Ultima probă din zona Lipova, SP 7 – Chelmac 2 – ne-a oferit acelaşi podium, cu precizarea că Szabo a făcut rocadă cu Spitzmuller în fruntea ierarhiei.
Schimbarea decorului – Conop, SP 8 – a produs şi prima semi-surpriză, Dan Girtofan (Subaru Impreza) având un timp superior ocupanţilor locurilor 2 şi 3, Porcişteanu şi Spitzmuller. În această probă, pe lista abandonurilor s-a înscris şi Gergo Szabo. Acesta avea să se revanşeze în ultimele trei super-speciale ale etapei (Nadăş 1, Conop 2 şi Nadăş 2), pe care le-a câştigat fără emoţii.
Cu timpul de 1h08,39, Gergo Szabo (copilot Levente Csegzy) triumfă în Raliul Aradului, urmat pe podium de Csaba Spitzmuller (copilot Bea Bahor), la 1,13 minute şi de Vali Porcişteanu (copilot Dan Dobre), la 1,29 minute.
D.S.
Citiți principiile noastre de moderare aici!