Trimite articolul
XApelati la China (singurii care au bani de investit !) sa-l transforme in aeroport cargo regional. Va putea deservi si gigantul BYD de la Szeged. Ca aeroport de pasageri, nici o sansa.
-
Nu mulțumim. Nu ne vindem țara chinezilor comuniști. Caută să vezi ce au făcut chinezii cu investițiile din Africa și cât de bine le este țărilor care i-au acceptat ca investitori……
-
Deci mai bine sa se desfiinteze decat sa fie preluat straini care ar angaja romani si ar aduce bani la buget. Nu? Compari investitiile din Africa de parca le mergea la aia mai bine inainte…
-
Etichetarea chinejilor ca si “comunisti” este o greseala. Toate relatiile actuale ale Chinei sunt “business”. Cum credeti ca a ajuns a doua putere economica a lumii (dupa unele criterii, chiar prima) ? nu cu “invataturile” marxiste. Daca nu va plac chinejii, de ce nu indicati, concret, alta sursa de finantare si operare eficinta ? Sper ca nu vre-o tara din UE. Comisia, numita pe criterii politice, datr si Aradul, v-ar multumi.
-
Chinezii sunt comuniști, statul autoritar controlează tot, prin cel mai bun sistem de monitorizare a oamenilor, prin sistemul de credit social și prin poliția secretă aflată în foarte multe state, inclusiv occidentale. China nu e o țară liberă și să crezi că vor aduce bunăstare într-o țară europeană reprezintă o greșeală care te va lovi direct când ți-e lumea mai dragă
-
-
-
NEGATIV, trantorii mandibulei ar avea de lucru!
Galis, Andea, Fifor, Ando niste pacalici obscuri cu limba fina su lunga
Nu se va face nimic cu acest aeroport acesta este o vacă de muls pentru clica politică e bine să freci menta luni de zile și să iei salariul luni de lună?
O bomba pe aeroport !!!!!Gunoaie De Oameni !!! Au Iesit la 45 Ani La Pensie !!!! N-au Lucrat Nimic Toata Viata !!!
-
Nu mai bine aruncam o bomba pe tot Aradul???comentați și voi fara sa cunoașteți dedesubturile tainei 🤭🫣😂…vă dați cu părerea “idioți sau ideologi”,capăt timp va fi gunoiul de grindeanu care atrage prin șpagă cursele.pe.timuisoara,nu va fi nimic la Arad,este simplu,dai bani companiilor pt jocurile neocupate,vin…nu dai bani..nu vin…gaura neagra?in capul(a) unora…care se dau și eu mari cunoscători…restul este blablaBla
-
Dar de Oradea ce ziceți?
Veneau multe mașini cu numere de Bihor și parcau în zona aeroportului din Arad, acum…sunt 10 clase peste Arad.
-
Cu niste spagi de milioane se poate rezolva … pt un an-doi. Dupa aia se inchide iar
O gaură la bugetul local pentru a cumetriile la fel ca C.E.T.
Dragilor, nu vă mai înverșunați atât. Declinul aeroportului Arad a fost semnat atunci când cu ani în urmă niște patrioți locali (și inconștienți), s-au luptat amarnic (și au reușit) să treacă aeroportul din subordinea autorității centrale în subordinea Consiliului Județean. Odată cu această victorie, director a fost numit pe ”criterii de competență” un inginer chimist (care mi-a fost și apropiat, odihnească-se în pace). A urmat abandonarea Aradului ca destinație pt. Tarom și degeaba au reușit unii mai puțin politici să inaugureze curse internaționale precum Verona, Köln și Stuttgart, că pe acestea le-a înghițit rapid Taromul (central), de sub a cărui subjugare tocmai ne eliberasem. Și cum arădenii s-au obișnuit să zboare de pe Timișoara, cam greu (foarte greu) mai găsești vre-o companie care să vină în mijlocul lui nicăieri. Sic transit gloria mundi !
Grupul ăsta de lucru ,o să alimenteze motoretele de la festivalurile care se vor organiza?
mia=maiami si fll=fort lauderdale 22 mile pot avea aeroportur
timisoara arad 50 km nu s e poate r u s i n e
-
Nu se intrevad atia pasageri, care sa acopere cheltuielile. Deci – cargo, dar pe banii unui investitor strategic, care sa asigure ulterior operarea. Nu asa cum a fost la Vagoane marfa, tricoul Rosu, CPL, Indagrara, abatoare etc.etc. Din pacate, tarile din UE, care mai au urme de bani de investit, nu au nici un interes. Deci – China sau se va perpetua actuala situatie.ei ar fi dispusi ca sa faca si calea ferata Arad-Nadlac – Szeged (cu deviere spre aeroportul -cargo). Tema de casa pentru Comisie. A nu se uita ca cea mai mare investitie in Europa a societatii BYD, cel mai mare producator de masini electrice din lume, va fi pusa in functiune la Szeged, inca in acest an. Ar fi o momeala buna.