aradon.ro Web analytics

ARADON

ARADON

  • Home
  • Ştiri
    • Ştirile judeţului Arad
    • Evenimente
    • Comentariul zilei
    • Stiri internaţionale
    • Stiri naţionale
    • Retrospectiva săptămânii
    • Celebritati/Lifestyle
    • Download
  • Video
  • Sport
    • UTA
    • Sport local
    • Ştiri sportive
  • Party
  • Angajari
Select Page
ARADON
Local
Moarte tragică la Spitalul Matern

Moarte tragică la Spitalul Matern

la 7 May 2007 13:28
61 Comentarii
7 May 2007 13:28
ARAD - Un medic este acuzat că ar fi pricinuit, din cauza neatenţiei, decesul unui nou născut. Tatăl unei paciente de la Spitalul Matern din Arad ne-a contactat la redacţie pentru a-şi descărca sufletul după tragedia care i-a lovit familia.
Scris de IM:ADEVARUL - ARAD - Un medic este acuzat că ar fi pricinuit, din cauza neatenţiei, decesul unui nou născut. Tatăl unei paciente de la Spitalul Matern din Arad ne-a contactat la redacţie pentru a-şi descărca sufletul după tragedia care i-a lovit familia.

Trimite articolul

X

Gheorghe Ardelean aştepta, împreună cu întreaga familie, ca fiica sa, R.I.G.,
o tânără de 26 de ani, să aducă pe lume un copil. Fără să bănuiască nimic din
ceea ce avea să se întâmple mai târziu, tânăra s-a internat la Maternitate,
duminică dimineaţa la ora 10.00. „Înainte de a veni la spital nu a avut niciun
fel de probleme care să ne facă să ne gândim la ceva neplăcut.

La ora 10.00 a fost internată, iar la ora 18.00, în urma unei operaţii de cezariană,
fătul a fost scos mort. Nu pot să îmi imaginez cum a fost posibil aşa ceva”,
se plânge bărbatul. În continuare, Ardelean susţine că vinovată ar fi Claudia
Terfeleac, medicul care s-a ocupat de caz. „Nu este normal ca astfel de cadre
să rămână în sistemul de sănătate şi să mai dea naştere unor asemenea drame,
totul, numai din cauza neatenţiei lor”, a încheiat arădeanul.

A demarat ancheta

Pe de altă parte, conducerea Spitalului Matern a demarat o anchetă, pentru
a stabili condiţiile în care s-a produs decesul. „S-a format o comisie medicală
pentru a analiza cazul. Deoarece autopsia se face în minim 24 de ore de la producerea
decesului nu am putut trage niciun fel de concluzii.

Trebuie să ştiţi că micuţul s-a născut viu, cauza decesului fiind asfixia
albă irecuperabilă. Ce a provocat această asfixie, nu ştim încă. Dacă este vorba
de o abatere medicală, Colegiul Medicilor va cerceta cazul, iar dacă este vorba
despre o abatere administrativă, se va aplica o sancţiune administrativă”, ne-a
declarat doctorul Adrian Popa, directorul spitalului.

La rândul său, doctorul Bujorel Corma, directorul medical al unităţii şi membru
în comisia care va ancheta cazul, susţine şi el că, primele rezultate ale controlului
vor putea apărea abia zilele următoare, medicul nefiind însă suspendat. „Până
atunci funcţionează prezumţia de nevinovăţie”, a ţinut să precizeze Corma. Astfel,
deşi asupra sa planează acuzaţii deosebit de grave, doctorul Terfeleac va continua
să-şi exercite în continuare profesia.

L.S.

Trimite articolul

X
61 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. gogu ginecologu says:
    May 7, 2007 at 4:39 pm

    alegeti timisoara, szeged, etc. ginecologii din arad sint depasiti,
    nu trece o luna si se intimpla o tragedie….

    Reply
  2. Anonim says:
    May 7, 2007 at 6:41 pm

    Dezamagitor. Eu am pierdut o sarcina cu doctorii din Arad, iar acum ma duc la Timisoara. De ce? Sunt mult mai buni. Iti doresti f. mult un copil, il ,,cresti,, 9 luni, si finalul… Dureros.

    Reply
  3. Anonim says:
    May 7, 2007 at 7:26 pm

    Oare nu le e rusine? Nu au pe constiinta mamele moarte ca nu le-au facut cezariana pentru ca n-au avut de unde sa le dea spaga? Niste spagari ordinari care ar merita sa infunde puscaria! Sa le fie rusine! Ce ancheta? Au murit atitea femei la matern si n-a fost niciodata nimeni vinovat.

    Reply
  4. Anonim says:
    May 7, 2007 at 8:34 pm

    nici macar daca dai spaga nu ai certitudinea ca la maternitatea din arad copilul si sotia iti sunt in siguranta.avem cativa ginecologi buni in arad (dar care nu se compara cu cei din timisoara, care sunt de mii de ori mai profesionisti), dar, daca nu cotizezi serios din start nu ai sanse sa ai acces la ei.de exemplu sotia s-a dus sa se prograneze la un ginecolog considerat din asazisa elita a aradulkui dar i s-a spus ca poate fi programata doar peste o luna jumate si nici nu i se poate garanta faptul ca medicul pe care si l-a ales o va asista la nastere.a doua zi ne-am dus din nou dar pregatiti cu ceva euroi si si cu recomandare si s-a rezolvat problema. din ce am putut observa la arad exista o adevarata mafie a ginecologilor unde nu primeaza calitatea actului medical ci cata spaga se da.asa ca, cu toate ca am reusit sa fim luati in evidenta, am decis sa renuntam la arad si ne vom indrepta spre timisoara unde am aflat ca suntem tratati ca oameni nu ca sursa de…extravenit!! rusine ginecologilor din arad!!!in curand veti ramane fara pacientii de elita de pe urma carora traiti si va trebui sa va multumiti cu pacientii mai modesti care nu-si permit sa mearga la tm sau la szeged, ca altfel ar face-o si ei!

    Reply
  5. Anonim says:
    May 7, 2007 at 9:27 pm

    eu am nascut in arad trei copii,si sunt multumita de doctorii,nu sunteti in grad sa judecati daca nu stiti ce s-a intimplat….

    Reply
  6. Anonim says:
    May 7, 2007 at 9:35 pm

    Medicii din Arad nu stiu nici sa constate o sarcina normala . M-au tinut o saptamana in spital , au vrut sa ma opereze de sarcina extrauterina . Norocul meu a fost ca niste prieteni mi-au propus sa merg si in Ungaria la un control . Era o sarcina perfect normala .Daca ramaneam aici nu il aveam pe baietelul meu in virsta de 7 ani acum. Am nascut in Ungaria si nici nu vreau sa mai aud de medicii de aici Am avut prea multe experiente .Credeam ca intre timp s-au mai schimbat lucrurile si in matern , dar se pare ca nu.

    Reply
  7. Anonim says:
    May 7, 2007 at 9:41 pm

    cred ca ati innebunit toti cu ungaria si toate partile sa va fie rusine,ca sunteti aradeni,asa vorbiti de toti deparca ar fi un “gunoi”,de ce nu ati facut scoala? sa deveniti toti doctori???

    Reply
  8. eu says:
    May 7, 2007 at 9:55 pm

    bai nenorocitule….ai vrea sa fi in locul parintilor ??? sa-ti moara copilul nou nascut???
    parinti copilului imi sunt prieteni si pot sa spun cu mana pe Biblie ca sunt niste oameni nu de milioan ci de miliarde….
    chiar nu-si meritau soarta….
    dar din cauza unor gunoaie de medici avizi dupa bani si-au pierdut orice speranta…..
    “doctorii” din ziua de azi ies pe banda rulanta,majoritatea trec prin bancile facultati ca si cutitu-n branza…..
    rusine tuturor ce cred ca sistemul romanesc este bun de ceva….

    Reply
  9. Anonim says:
    May 7, 2007 at 10:39 pm

    ingrijitiva gravidanta cu mai multa atentie,va pot recomanda un ginecolog foarte bun”Guset Grigore”cu incredere……

    Reply
  10. Anonim says:
    May 7, 2007 at 10:41 pm

    nenorocit spune-i familiei tale,ok?nu vorbi asa ca nu ai scoala destula sa ajungi la nasul meu

    Reply
  11. nil says:
    May 7, 2007 at 11:09 pm

    nevasta-mea a stat 30(treizeci) de ore in matern ,dupa ce i s-a rupt apa ,fara a ne baga nimeni in seama,NIMENI,pt ca nu am dat spaga.Medicul ei era plecat in concediu.La al doilea copil am invatat lectia si in doua ore a nascut.Asti-a ii avem cu astia defilam.Ma intreb daca nu le e rusine.

    Reply
  12. un om patit says:
    May 8, 2007 at 1:35 am

    dincolo de spaga sau mai stiu eu ce, un lucru am observat cam peste tot unde din pacate am avut de a face cu medici( doua exceptii in 20 de ani,un medic pediatru si un medic ortoped) nu se analizeaza fiecare caz cu atentie, astepta sa vada te agravezi te baga in seama ( cu spaga sau fara)nu se consulta cu atentie bolnavii, si de multe ori e vina personalului asa zis de triere( asistente ..etc.)care selecteaza asa dintr-o privire sau o scruta discutie daca e grav cazul sau daca bolnavul e credibil. va dati seama ca fiind mereu presati de nr mare de pacienti cam cum percepe acest personal…ASTA NU E O SCUZA PT MEDICI! insa este una din cauze si nu e normal sa fie asa, poate ar fi cazul sa se gandeasca medici daca nu se impart intre prea multe..cabinetele particulare si..cele de stat..oboseala acumulata..efect..randament scazut..DOAR CA ACEST RANDAMENT SCAZUT NU PRODUCE PRODUSE DE REBUT..CI UCIDE VIETI…

    Reply
  13. Anonim says:
    May 8, 2007 at 8:03 am

    DACA NU DAI BANI ESTI FIUL PLOII
    ASTA E ROMANIA
    O TARA INFECTA

    Reply
  14. stanpatitu says:
    May 8, 2007 at 8:17 am

    Cand treceti prin fata Maternului din Arad fugiti ca Dracu de tamaie ! Salvarea voastra e Timisoara sau Szeged ! Va spun din proprie experienta si a fost una trista din pacate !

    Reply
  15. UTA says:
    May 8, 2007 at 8:19 am

    degeaba tot ne zbatem noi ca mie mi si greata de medici din arad sunt cei mai slabi din tara cu parere de rau.iar primarul ar trebui sa faca un spital nou curat si cu medici bine pusi la punct pt ca medicina ii cel mai important lucru.la toata lumea ii groaza de spital oare de ce?pt ca ii mizerie de nedescris ,miros insuportabil si totul este dezestru parca ai fi la Cernobal.Rusineeeee

    Reply
  16. Anonim says:
    May 8, 2007 at 9:04 am

    Eu cred ca avem si medici buni. Problema e ca sunt greu de gasit…

    Reply
  17. Anonim says:
    May 8, 2007 at 9:11 am

    Si eu sunt mama si imi pare rau de nenorocirea acestor bieti parinti, n-as vrea pentru nimic in lume sa fiu in locul lor. Le doresc multa putere!
    va rog sa nu-i catalogam pe toti ginecologii din Arad ca fiind neprofesionisti. Eu am fost asistata pe tot parcursul sarcinii si a nasterii de medicul ginecolog Bunescu. Un om extraordinar si un adevarat profesionist.
    E adevarat ca conditiile din Maternitatea Arad sunt jalnice si ca multi medici sunt superficiali dar nu putem sa ne permitem sa-i catalogam pe toti medicii la fel.

    Reply
  18. Eu says:
    May 8, 2007 at 9:24 am

    Pentru cei care inca mai au incredere in doctorii din Arad….sa va povestesc ce a patit sotia mea cu cateva luni in urma…..am sa incerc sa fiu cat mai scurt.
    A inceput sa aiba dureri…cum banii nu sunt o problema am mers la policlinica cu laser la d-nul felcer Voicu…dupa o consultatie amanuntita o ecografie, etc a decis ca are o simpla anexita…ok am primit un tratament cu invitatia de a mai reveni la dansul pt control….peste 3-4 zile durerile erau tot mai mari insotite de o sangerare, cum respectivul doctor nu e din Arad (e din Timisoara) nu l-am gasit foarte usor…deci am hotarat sa mergem la d-nul Bunescu fiindca are un renume in Arad….dansul fara nici o examinare ecografica a decis ca este anexita in forma mai agravata…ca urmare am primit un tratament cu o groaza de antibiotice….peste alte cateva zile sotia mea ajunge la urgente la matern unde aflam ca de fapt este vorba de o sarcina extra uterina si din pacate am venit prea tarziu pentru a mai putea salva trompa……acum va intreb pe toti cei care ii sustineti pe “renumitii” doctori din Arad, cum puteti convinge o familie (care isi doreste cu ardoare sa aiba un copil) sa riste si sa apeleze din nou la felcerii din Arad. Nu vreau sa va explic peripetiile din spitalul matern….sotia mea a fost tratata regeste fiindca am stiut sa ne facem intrarea ….dar…..in fine….no coment.
    E posibil ca unii nu sunt de acord cu faptul ca am dat nume, dar acesti doi doctori din punctul meu de vedere au un caracter josnic nu i-am dat in judecata doar datorita faptului ca toata lumea stie cum sunt rezolvate asemenea procese…si ar fi fost o pierdere de timp.
    Oricum noi nu vom mai apela niciodata la doctorii din Arad….din fericire ne permitem sa mergem in Italia, Seged sau am inteles ca doctorii din Timisoara sunt net superiori celor din Arad….din orice punct de vedere.

    Reply
  19. asistent says:
    May 8, 2007 at 10:05 am

    Tzai gasit sa mergi la al mai betziv doctor.dai etilotestu inainteEZI CE SE INATAMPLA

    Reply
  20. Trista says:
    May 8, 2007 at 12:12 pm

    Este trist ce se intampla la Spitalul Matern din Arad!Din cate aud aici se intampla aproape in fiecare luna o tragedie din cauza medicilor!Se pare ca nu sunt pregatiti pt a fi medici,si ii intereseaza doar banii!Si eu am avut un caz similar in familie si va pot spune ca nici pana in ziua de azi nu se stie din ce cauza a decedat micutul,dar un lucru e cert INTOTDEAUNA E DE VINA MORTUL!

    Reply
  21. Eu says:
    May 8, 2007 at 1:53 pm

    citez…O românca, absolventa a unei facultati de medicina din Romania, nu a putut obtine un post de infirmiera auxiliara în Quebec, unde s-a stabilit, relateaza Le Journal de Montreal. ”Nu acuz pe nimeni, dar toata lumea vorbeste de o lipsa de medici. Înteleg ca sunt proceduri diferite în fiecare tara, însa, la urma urmei, este vorba de acelasi corp uman”, a spus ea, sub anonimat
    Vazând ca nu a reusit sa se angajeze ca medic, românca a încercat sa obtina un post de infirmiera auxiliara, însa a fost respinsa, desi avea diploma de medic Potrivit publicatiei citate, exista multi medici în Canada care si-au terminat studiile în alte tari si sunt nevoiti sa lucreze în uzine sau ca soferi de taxi pentru ca nu reusesc sa se angajeze în spitale si clinici.

    Reply
  22. Anonim says:
    May 8, 2007 at 2:53 pm

    In spitale, medicii tineri sa ocupe locurile vacante pe criterii de competente si valori, cei cu examene de rezidentiat luate ! Nu pe pile si aranjamente!

    Reply
  23. Me says:
    May 8, 2007 at 4:25 pm

    buey papitoiule…
    tu vorbesti de scoala…nu-ti ajung la nas??
    am doua facultati si masterul luat ….. esti vreun pui de Einstein sau ce naiba vrei???
    bah….esti mai prost decat prevede legea….mortaciune…

    Reply
  24. Anonim says:
    May 8, 2007 at 4:55 pm

    si mie mi s-a pus diagnosticul de sarcina extrauterina de catre un binecunoscut ginecolog din arad. pentru ca nu am vrut sa risc sa fiu operata la arad m-am dus la timisoara pt interventie. din fericire acolo medicul mi-a spus ca este o sarcina cat se poate de in regula si iata ca acum am un baietel sanatos. cred ca asta spune totul despre acel medic cu cabinet particular de renume situat in zona podgoria. asa ca…ganditi-va bine inainte de a apela la medicii aradeni.si vreau sa mai spun ca si la timisoara am dat o mica atentie doctorului pt ca asa am simtit, dar acolo nu mi s-a pretins si am fost tratata exemplar inainte de a-l rasplati.pe cand la arad e obligatoriu sa dai spaga,dar nu orice fel de spaga ci una consistenta, altfel, degeaba ai dat-o

    Reply
  25. anomim says:
    May 8, 2007 at 9:06 pm

    DRAGI FEMEI DACA VRETI SA NASTETI COPII SINATOSI MERGETI IN UNGAREA VA COSTA MAI PUTIN SI CADRELE MEDICALE SINT UMANE. SINT ROMINCA SI MI E RUSINE, DOCTORI DIN ARAD IMI BAGAU COPILUL UN MORMINT , UNGURII MI-LAU SALVAT VARA SA-LE DAU SPAGA ROMINI PE LINGA ca sint flominzi sint si nepriceputi, este pacat ca statul a investit in ei , dumnezeu sa nu-le ajute nici lor nici famililor lor , tot ce si au construit cu bani nostri pe lacrimile nostre sa se distruga sa naiba p[arte de nimic nici ei nici urmasi lor , consider pe medici din spitalul matern , niste criminali si excroci fara esceptie si ma rog la dumnezeu sa i pedepseaca dupa cu merita

    Reply
  26. Anonim says:
    May 8, 2007 at 9:42 pm

    sotia lui de ce a nascut la seghed din cauza conditiilor proaste din maternul aradean ?

    Reply
  27. Anonim says:
    May 8, 2007 at 9:45 pm

    Sarcina extrauterina nu este usor de depistat. Cautati pe Google.

    Eu am fost suspecta acum o luna de sarcina extrauterina. A fost o alarma falsa, dar am fost uluita de profesionalismul medicului pe care il vedeam pt. prima oara, si care NU MI-A LUAT NICI UN BAN, doctorul Burciu. Auzisem tot felul de chestii despre el, dar a fost nu doar politicos, ci si foarte atent in diagnosticare. Din ce am inteles, un test de sarcina e important. Daca iese pozitiv si exista dureri suspecte, se recurge la un test performant.

    Reply
  28. Anonim says:
    May 8, 2007 at 9:46 pm

    Buna intrebare.

    Reply
  29. Anonim says:
    May 8, 2007 at 10:23 pm

    sa nu generalizam.nu cred ca toti ginecologii din arad sunt niste incompetenti flamanzi si lipsiti de caracter. eu sunt in cautarea unui ginecolog dar nu ma pot decide. aud tot felul de istorii despre miclea, bunescu, furau etc, povesti care se bat cap in cap.unii zic de foarte bine, altii zic de foarte foarte rau. eu pe cine sa ascult?sa risc?cred ca totusi voi evita doctorii cu renume in arad pt ca, tocmai datorita acestui renume nu am incredere.sunt prea cautati de unde rezulta surmenaj, lipsa de timp pt a asista la nastere , poate cchiar voi risca sa fiu expediata rapid si mai ales va trebui sa le potolesc foamea…ce alti ginecologi sunt in arad, in afara de cei cu titlu.pe google nu i-am gasit decat pe cei enumerati mai sus.pt ca as alege tm dar ce fac daca am o problema urgenta?pana ajung la timisoara pot sa mor de mii de ori

    Reply
  30. Anonim says:
    May 9, 2007 at 12:23 am

    scusa-ma pot sa-ti recomand un ginecolog foarte bun,se chiama guset grigore,are cabinet pe eminescu,de mai mult de 10 ani umblu la el,si nu ma pot plange.daca reusesti sa ajungi pe mana lui sami trimiti un mesaj cum te ai gasit cu sanatatea dupa…emailul meu vicksnait_69@yahoo.it,bafta.

    Reply
  31. Anonim says:
    May 9, 2007 at 12:33 am

    nenorocit e mata,sa-ti fie rusine cum vorbesti tu cu facultatile tale si analfabet ce esti.,educatia asta ai primit in facultate?rade si lumea de tine si cu curul.rusine esti FACULTATE…HAHAHA…

    Reply
  32. Anonim says:
    May 9, 2007 at 12:45 am

    cand autopsia zice poi ca era cauza moartei naturala,ce ziceti de injuraturile pe care le ati facut,si ati zis de doctori,credeti ca tot ce zboara se manca,veniti in italia sau alta tara ca nu e mai bine.de ax.in italia am nascut si mor tinut 12 ore fara sa se uite la mine,or vrut si sa ma trimita acasa ca am avut durere dar nu si dilatatie,si in arad am nascut trei copilasi sanatosi,si in italia mi-am rugat moartea,o prietena de a mea a murit la szeged intre timp ce trebuia sa-i faca cezariana asa ca fugiti toti la szeged ….

    Reply
  33. Eu says:
    May 9, 2007 at 7:41 am

    Esti cumva doctor ginecolog si incerci sa repari inavinea felcerilor din Arad?….intrebi de demnitatea noastra?…..dar UNDE ESTE DEMNITATEA DOCTORILOR NOSTRI?….dute macar in Timisoara si fei ramane surprins/a de diferenta de profenism. In schimb eu imi pun tot mai des intrebarea…..CE DIFERENTA E INTRE UN DOCTOR SI IN CRIMINAL?……ambi ucid doar ca unul o face din nefasare iar altul…..aici totusi trebuie sa precizez ca nu pot generaliza.

    Reply
  34. simona s says:
    May 9, 2007 at 9:50 am

    in cazul bb-ului mort la arad, nu as crede ca doctorita e de vina.Am nascut cu ea in luna ian, anul acesta iar sora mea in dec anul trecut.Nu au fost nici un fel de prob, iar profesionalismul cu care ne-a ingrijit a fost exemplar!Nu cred ca putem acuza doctorii asa, ca ne vine noua si suntem mai specialisti ca ei!E dramatic, intr-adevar, ce s-a intamplat dar sa astepte rezultatul autopsiei.Ce se intampla dk bb-ul murea acasa in somn din cauza sindromului mortii subite la nou-nascuti?Tot doctorita era de vina?Iar in legatura cu medicii vedete din arad, ma abtin!Ar fi mai bine sa ne gandim de 2 ori pt.ca eu cunosc un caz concret in care un medic a refuzat sa opereze o pacienta din cauza ca mai trebuia un milion la suma ceruta si femeia nu avea de unde!!!!!De ce nu apar cazuri in care unii medici pretind bani? De ce nu avem simtul raspunderii si ne ascundem dupa deget cand nu recunoastem ca dam bani cand se cere si ne solidarizam la cazuri dramatice?Ar fi bine sa ne gandim de dce dam, ca ni se cere sau ca vrem noi sa rasplatim medicul, avocatul etc. pentru niste servicii de care suntem multumiti!Well, cred ca acesta nu va fi un caz unic in Matern, si nu dr.Terfaloaga e prima care deschide seria!Cate s-au musamalizat pana acum, cine stie, dar hai sa dam tinerilor o sansa.

    Reply
  35. mp says:
    May 9, 2007 at 10:12 am

    cunosc aceasta familie ,stiu cit s-au luptat sa -l aiba pe Vladut ,asa l-a chemat si clarrrr e o eroare medicala ,puteau sa o opereze la putin timp dupa internare …dar ei au asteptat …de ce ?????traim in Romania …asta e !!!Sunt sigura ca dr nu o sa fie in nici un fel trasa la raspundere ..doar sunt colegi toti – o mina spala pe alta …

    Reply
  36. bogdan t says:
    May 9, 2007 at 10:38 am

    sincer nici nu imi vine sa cred..
    ca urmare avem un sistem medical care este la pamant din toate punctele de vedere.
    medici au niste salari pt care nu au pic de interes si de aici apare neglijenta.
    oricum asta nu este o scuza.
    sincer imi pare foarte rau pt familia Lui Relu …
    ce sa mai zic…vorba cuiva: “traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul…” restul se intelege de la sine…
    probabil daca ne-am fi nascut in alta tara decat Romania nu s-ar fi intamplat asa ceva.

    Reply
  37. m says:
    May 9, 2007 at 1:42 pm

    parere
    NASCUT SA MOR!
    FARA VREO SANSA DE-A TRAI
    MI-ATI RETEZAT SPERANTA.
    COPILARIA CE-O DOREAM
    E TAINUITA-N MOARTE!
    O,LUME CRUDA CU-A TAI AVARI SI LACOMI OAMENI
    IN MANA CARORA MI-AI PUS A MEA VIATA?
    PARINTI-MI PALNG CA NU POT SA MA CREASCA
    CA SA MA IA IN BRATE MEREU SA MA IUBEASCA!
    NU PLANGETI SCUMPII MEI CA ACOLO UNDE SUNT
    VEGHEZ MEREU LA VOI SI VA IUBESC
    V-ATI PUS SPERANTE-N MINE
    DAR MAINI PLINE DE SANGE
    NU M-AU LASAT SA CRESC
    SA VAD CU OCHII MEI CE-NSEAMNA DRAGOSTEA
    SI9 SANSA DE-A TRAII CU VOI….
    PARINTII MEI…!

    NU VREAU SA ACUZ PE NIMENI CA DOAR DUMNEZEU STIE CE A FOST ACOLO DAR PROBLEMA LA NOI IN TARA E MITA SI SPAGA,SUNT UNII MEDICI SI BUNI CARE ISI STIU MESERIA SI ALTII CARE NICI MACAR NU STIU PE CE LUME TRAIESC NDAR EI SUNT MEDICI.NU CONTEAZA UNDE MERGI LA MEDICIPT CA DACA E SA FIE VREO PROBLEMA SE POATE INTA,MPLA ORIUNDE,LA NOI E CHESTIA CA NU TE PREA BAGA NIMENI IN SEAMA DACA NU SCOTI GROSU.UN SFAT AS ZICE LA TOTI MEDICII:NU DUCETI NIMIC CU VOI ASTA E SIGUR PUNETI MAI MULTA VALOARE PE VIATA OMULUI.GANDITIVA DACA ATI FI VOI IN LOCUL PARINTILOR RESPECTIVI CE ZICEATI…..?VA CONVENEA?NU PREA CRED.COPILUL ALA SE POATE SA NU FI AVUT NICI O SANSA DAR VOI LA NASTERE SE PARE CA ATI FI AVUT MULTE DIN MOMENT CE TRAITI NU?MAI GANDITIVA.
    CONDOLEANTE FAMILIEI SI …DUMNEZEU E SUS SI VEDE TOT.

    Reply
  38. tata says:
    May 9, 2007 at 2:07 pm

    In primul rand vreau sa spun ca sunt alaturi de familia tinerilor si sper sa treaca peste acest eveniment tragic din viata lor. In 2001 am trecut prin aceiasi experienta dureroasa dat fiind ca baietelul nostru a murit la doar o zi de la nastere. Durerea pierderii unui copil nu se poate exprima in cuvinte si sper sa nu treca nimeni prin asa ceva si sa-si ingrope copilul, ar trebui sa fie invers ca ei sa ne ingrope pe noi. Nu am acuzat pe nimeni si nici nu o voi face vreodata desi sistemul medical are lipsuri foarte mari cum ar fi proasta dotare, personalul care nu se ocupa de tine si te trateaza ca pe o bucata de carne, mediul steril care ar trebui sa fie in spital….etc.
    As vrea sa adaug ca medicina nu este o afacere, o meserie trebuie sa fie o vocatie iar daca nu doresti sa ajuti oamenii in suferinta mai bine indreptati-va catre o meserie bine platita si nu va faceti medici. Despre doctori ce sa spun: daca nasterea este usoara spunem ca doctorul este bun, daca ai probleme la nastere este invers.
    Dupa 5 ani in 2006 la acelasi spital din Arad si cu acelasi doctor sotia a nascut o scumpete de baiat pentru care ii multumim lui Dumnezeu.
    Tragedii ca acestea te marcheaza toata viata, si acum cand scriu aceste cuvinte simt durere in suflet.
    Sper ca parintii sa treaca cu speranta si credinta peste aceasta tragedie.
    Sunt alaturi de ei.

    Reply
  39. Eszter says:
    May 9, 2007 at 2:35 pm

    E foarte tris ceea ce s-a intamplat…imi pare foarte rau de nenorocirea acestor parinti .
    Dar sa nu generalizam, nu toti doctorii din Arad sunt “criminali”.
    Am nascut acum 5 saptamani un baietel sanatos. Eu am fost asistata pe tot parcursul sarcinii si a nasterii de domnul doctor Furau Gheorghe. Este foarte bun profesionist si un om extraordinar!!! Nu toti medicii sunt la fel din pacate.
    Parerea mea este, ca nici conditiile din spital nu sunt atat de jalnice cum spun altii.
    Sunt unguroaica, dar nu m-am dus la Szeged..nu regret deloc ca am nascut la Arad. Atat sarcina cat si nasterea a fost o experienta pozitiva si frumoasa pentru mine si sotului meu!
    Trebuie sa amintim si lucrurile pozitive, nu numai cele negative!

    Reply
  40. Anonim says:
    May 9, 2007 at 3:13 pm

    Ezster, cit ai dat spaga? Altfel era un doctor extraordinar? Eu nu cred. Nu uitati ca Furau a mai avut probleme, inclusiv cu ani in urma cu o mama care a murit dupa nastere.

    Reply
  41. Eszter says:
    May 9, 2007 at 3:49 pm

    Da, este un doctor bun si un OM, nu in functie de spaga se ocupa de paciente, si asta nu e doar parerea mea! Am auzit si pareri diferite, dar a mea e total pozitiva!
    Probleme majore pot sa apara la fiecare nastere, nu neaparat este numai vina doctorului, dar mult depinde si de medici. Oriunde poate gresi doctorul si la Arad, si la Timisoara, si la Szeged, si la etc., pentru ca suntem oameni, toti putem gresi din pacate 🙁

    Reply
  42. tata says:
    May 9, 2007 at 4:23 pm

    Eszter
    primul comentariu mi-a placut mult. Vorbim de vieti umane, nu este loc de greseala in cazul medicilor. Nu as vrea ca medicul sa greseacsa in nici un caz, banuiesc ca nici tu nu ti-ai fi dorit sa se greseasca acum 5 saptamani.
    Am o intrebare: dupa ce gresesc medicii cum se scuza?:
    – pardon , imi pare rau – my mistake?!!!!??
    -sau Stii…. eu de fapt am vrut sa te operez de apendicita dar am gresit si ti-am scos 1 rinichi
    – iarta-ma,… poti sa ma ierti nu-i asa?
    Ar fi bine sa nu greseasca mai ales acuma cand sunt asistati de tehnologie. Daca gresesc sa se apuce de altceva unde este uman sa se greseasca. Daca vanzatorul greseste cand da restul nu-i mare problema, insa greseala unui doctor inseamna uneori o viata pierduta.
    Eu ma rog ca si copii nostrii sa nu aiba parte de greseli de acest fel niciodata.

    Reply
  43. Eszter says:
    May 9, 2007 at 4:39 pm

    Si parerea mea este ca NU AU VOIE sa greseasca doctorii, dar din pacate se intampla de multe ori. Am vrut sa scot in evidenta faptul, ca nu numai la Maternitatea din Arad se fac greseli cum spune multa lume. Nu-i sigur ca la Szeged sau in alta parte era mai bine in unele situatii…
    Cred ca si voi, “tata” sunteti de aceeasi parere, altfel nu ati fi avut incredere dupa 5ani in acelasi doctor si acelasi spital, dupa o astfel de tragedie enorma, de neuitat!!!

    Reply
  44. Me says:
    May 9, 2007 at 10:07 pm

    In ultimul timp pacientul este tratat si in functie de telefoanele pe care le primeste medicul de la persoane influente si in functie de amenintarea cu moartea, cu presa ,cu reclamatia,etc., din partea apartinatorilor…
    ar trebui speriati putin doctorii astia….gunoaie de oameni….

    Reply
  45. n says:
    May 10, 2007 at 1:43 pm

    As vrea sa o intreb pe doamna Simona S, pe ce se bazeaza atunci cand calca in picioare sufletele oamenilor, a doi parinti in suferinta, intr-o suferinta pe care se pare ca Dumnezeu ni a lasat sa o simta dumneaei, nu doctorita nu a lasat sa se intimple asta, doar Dumnezeu, a avut o nastere normala care probabil s-ar fi desfasurat la fel si in sufrageria dumneaei, dar cu bani a fost mai la Matern, de ce sa nu ne mandrim acum noi cu bebelusul nostru, si cu doctorita noastra, lasa ca parintii care l-au pierdut pe al lor doar pentru ca era dumineca si doamna “doctor” nu se putea deranja pentru viata unui copil, pot face altul, nu-i asa doamna “MAMA” fericita SIMONA S? Dati va rog dovada de macar putin suflet, nu ati fost acolo ca sa stiti ca nu este eroare medicala, parintii si familia a fost! “Docorita” a asteptat de la ora 10 pina la 16 , ca sa “moara copilul lor” !credeti ca a fost doar o intimplare?

    Reply
  46. Anonim says:
    May 10, 2007 at 2:26 pm

    Cand am citit in presa de d-na terfeleac nici nu m-am mirat. am in familie o ruda (cumnata) care e gravida si merge de ceva vreme la D-na Terfeleac. nu da spaga, da nici nu beneficiaza de consultatie amanuntita!!! Acum e in luna a 6- a- practic merge, intra, doctorita o vede, ii scrie concediu medical , o intreaba cum se simte si la revedere! Nu tu Eco, nu tu control pe masa, nimic! In 4 luni de cand merge la control i-a facut o singura data eco, 5 minute si a constat sarcina! Atat! in fond daca pacientul nu da grosu si nu se plange, la ce sa il controleze nu?
    Asa ca mereti cu incredere la d-na terfeleac!
    Pe de alt aparte, sotia tocmai a nascut la timisoara, si ce sa spun si acolo e la fel! Daca nu as fi sunt eu sa vad cum merrge travaliul moasa ar fi lasat-o sa nasca in pat, nici nu s-ar fi trezit s aconstate c aare dilatatie maxima si c a.. IESE COPILU! si asta in conditiile in car eii dadusem inainte BANI si ma asigurase ca va avea grija sa o controleze din ora in ora asa cum a cerut doctorul.. Ea in schimb s-a culcat in sala alaturata bine merci, dormea linistita, din cand in cand ii mai striga la sotie sa nu se mai vaite asa de tare ca trezeste ceilalti pacienti din spital! o nesimtita!

    Reply
  47. Ana says:
    May 13, 2007 at 10:14 am

    Pt o cezariana statul roman cheltuie de 8 ori mai mult, doctorul care decide cezariana trebuie sa constituie o echipa, doctor secund, anestezist, doctor pediatru si altele. Nici in Germania si nici Italia nu sunt de acord cu cezarienele, se fac doar in cazurile in care imperios necesar. In Odobescu din Tm in saloanele de rooming unde stai cu copilul umbla gongile pe pereti si pe patuturile copiilor, spaga se da si acolo, exista o Singura asistenta si o Singura infirmiera la 32 paturi Plus ca participa si la Sala de operatie. Nu aruncati cu pietre pana nu stiti toate detaliile.
    Doctorul bun este cel care ti se potriveste la ceea ce vrei tu. Probleme au fost si la Szeged, si Tm doar ca noi stam in Arad si nu stim toate “povestile”

    Reply
  48. Anonim says:
    May 15, 2007 at 6:50 pm

    Eu sunt insarcinata in 6 luni…de la 5 saptamani am mers la d-na dr. Terfaloaga(daca despre ea este vorba…vad ca i s-a scris si numele gresit) si sa stiti ca de cate ori am mers la dansa nu m-a consultat pe fuga sau cu nepricepere…mie mi se pare o doctorita buna.Nu mi-a prescris concediu medical sau chestii de genul asta fara sa nu ma consulte…nu-i adevarat ceea ce se spune in legatura cu dansa.
    S-apoi eu zic sa lasam comentariile pana nu stim cu exactitate care a fost cauza decesului.

    Reply
  49. moi says:
    May 16, 2007 at 11:46 am

    draga,stai sa ajungi pe masa si sa vezi cat de “buna” va fi doctorita…
    sa nu patesti si tu la fel ….

    Reply
  50. Anonim says:
    May 16, 2007 at 5:38 pm

    Crezi ca-i prima nastere a dr>?? ? Nu crezi ca orice doctor poate sa pateasca la fel ? E primul medic caruia i se intampla asa ceva?!

    Reply
  51. Moi says:
    May 17, 2007 at 7:29 am

    nu este permis unui medic sa greseasca….
    e vorba de vieti umane…
    nu-i fier sa-l tai aiurea si dupa aceea sa-l sudezi la loc sau sa-l inlocuiesti cu altul….
    dar binenteles,medicii nostri nu dau doi bani pe acest fapt…

    Reply
  52. dan says:
    May 19, 2007 at 1:47 pm

    din nefericire va pot spune de acum ca va fi data o sanctiune pe linie administrativa si cam atat
    in cadrul colegiului cred ca relatiile sunt ca si in politica
    ne manjim cu rahat in functie de de avem de castigat
    asa ca varianta cu se va face dreptate e putin credibila la spitatalul matern in arad romania
    cred ca atunci cand cineva se va razbuna pt copilul mort viata pt viata se vor speria si lichele astea

    Reply
  53. mariapascalau says:
    May 22, 2007 at 2:10 pm

    este inacceptabil dintoate punctele de vedere ca un medic sa provoave moartea unui bebelus. nu exista scuze si nici discuii pe tema asta. din nefericire , inceea ce priveste tm, e mult mai rau decat la arad. incomparabil mai rau. medicii sunt, int-adevar mai buni, dar conditiile, te fereasca D-zeu. am nascut anul trecut la bega. nu au absolut nimic, nu au seringi, niciun fel de medicamente, nu au manusi de unica folosinta, ti se face tuseu cu niste manusi dintr-un cauciuc mai gros pe care le spala si le folosesc iar, nu ti se schimba lenjeria, ca nu au atatea, am avut surpiza sa constat ca nici xilina sa-mi faca anestezie nu aveau. nu au decat 2 saloane in sistem rooming, dar numai pentru cezariene si inca 2 cu plata. dar conditiile de igiena sunt de neimaginat, in sensul cel mai rau cu putinta.deci scaparea nu este nici int-un caz tm. sa speram din tot sufletul ca o sa ne mai civilizam, iar doctorii vor intelege ca sunt resposabili pentru gesturile lor medicale. in mod normal, ar trebui sa fii supravegheata tot timpul pe parcursul travaliului, dar deoarece dureaza mult, nu prea sta nimeni langa tine atata. daca ai noroc de un meduc bun, vine de cateva ori, dar in mod normal unul din medicii de garda, ar trebui sa stea in sal de travaliu si sa urmareasca gravida si starea de sanatate a fatului, de-aia trebuie sa te puna la aparatul acela care ii masoara bataile inimii.dar nu pra vine nimeni si uitati ce se intampla. eu cred ca nu e permis sa nu iti dai seama daca traieste sau nu ininte sa se nasca, deoarece este aceasta procedura obilgatorie in timpul travaliului si inainte de nastere, plus ca moasa il asculta cu nu stiu ce instrument pe care il pune pe burta. oricum nu e bine sa acuzi fara sa stii adevarul, dar am indoieli ca aesta va fi spus.

    Reply
  54. UN ROMAN says:
    December 10, 2007 at 10:15 pm

    Ne zbatem intr-o birocratie scarbasa si o lacomie dezgustatoare care miroase mai rau ca rahatul si totusi nu ne este rusine de noi.
    Nu vedem oare ca ne respinge majoritatea europenilor din cauza felului in care stim sa ne comportam?
    De ce daca mergem in ungaria la Szeghed suntem tratati ca oricare alt pacient si aici la noi in tara daca nu impingi banu nici “nu esti bagat in seama”?
    Si totusi ni se opresc destui bani din leafa pentru sanatate.
    Ma intreb totusi care e rostul acestor institutii?

    Reply
  55. Anonim says:
    March 25, 2008 at 5:58 pm

    Am fost la 5 medici renumiti in Arad ca sa nu ajung la Timisoara sau la Szeged iar in final tot la Timisoara am ajuns, multumesc la Dumnezeu ca imi permit. Am facut 2 operatii in Timisoara, la Odobescu in 2005 si la Bega in 2007. Ca dotare spitalele sunt jalnice (oribile, ghetouri) tin sa mentionez ca la Bega mi-am cumparat tot ce am avut nevoie pt operatie (fiole de ketonal, algocalmin, coagulant, fluturasii de la perfuzie etc) nu au nimic, cica nu au fonduri. Medicii sunt o idee mai interesati de tine ca cei din Arad iar asistente am nimerit si femei painea lui D-zeu dar si vrajitoare, noroc ca sotul meu a stat cu mine la terapie intensiva.
    Parerea mea este ca sistemul medical in Romania lasa de dorit, bine ca noi platim la sanatate sute de lei dar degeaba.
    Mai cred ca medicul care te ajuta in problema pe care o ai este cel mai bun. Mai mult interes pentru pacienti ar fi minunat.
    D-zeu sa ne ajute, multa putere si sanatate pentru acei parinti.

    Reply
  56. Anonim says:
    May 9, 2008 at 1:32 am

    buna acum un an am nascut si eu o fetita sanatoasa si frumoasa. mam internat in spital joi noaptea la ora 3 pana dim nu mia facut nimeni nici o consultatie abia pe la 11 a venit un doctor si ma consultat sa purtat foarte brutal.in fine a trecut a mi sa rupt apa in urmatoarea dimineata la 4 si pana la ora 6 am suportat durerile acelea ingrozitoare. la ora 6 a iesit capul copilului pe pat si sotul meu striga dar nimeni nu ma bagat in seama vreo 10min. sunt niste gunoie de oameni nu mai bine zis animale

    Reply
  57. Anonim says:
    May 9, 2008 at 1:32 am

    Părerea ta

    Reply
  58. Anonim says:
    January 28, 2009 at 11:15 pm

    si eu sunt ptr a doua oara insarcinata si am decis sa nasc la arad dar cred ca am facut cea mai mare greseala.primul copil l-am nascut la timisoara la odobescu si nu am avut nici o problema iar acum cand am venit aici nici macar dr nu vine la urgenta.si eu sunt pe cale sa nasc si ei imi spunr ca nu am ajuns la termen.ma gandesc sa merg direct la tm maine

    Reply
  59. Anonim says:
    July 17, 2009 at 12:29 pm

    nu am parere ci mie sila
    azi la ora 06: 30 in aacelas sptal a murit nepotelul meu la 4 zile de la nastere

    Reply
  60. Cele mai citite știri

    1
    INFORM MEDIA PRESS angajează: DISTRIBUITORI DE PRESĂ
    2
    USR reacţionează la acuzaţiile primarului legate de podul hobanat
    3
    Arestat preventiv și cercetat pentru că și-a amenințat soția
    4
    Drumul Expres Arad – Oradea: lotul 3 rămâne definitiv la turcii de la Nurol
    5
    Șefă penelistă „specializată” și la Aeroport, și la Zona Liberă
    6
    Cotrapropunere europeană la planul american pentru Ucraina
    7
    Ultima repetiţie înaintea finalei CN aer comprimat
    8
    Garda de Mediu a blocat vânzarea la fier vechi a unor instalații de la fostul CET
    9
    SUA au făcut presiuni asupra Kievului în timpul negocierilor de la Geneva
    10
    Târgul de Crăciun de la Arad şi-a deschis porţile

    Local

    Drumul Expres Arad – Oradea: lotul 3 rămâne definitiv la turcii de la Nurol
    Casa de avocatură a turcilor de la Nurol a anunțat câștigarea definitivă a contractului, în urma contestațiilor depuse de ucrainenii de la Automagistral Pivden, însă lucrările sunt încă departe de a începe.

    Local

    GALERIE FOTO
    GALERIE FOTO | Emoție și magie la Balul Bobocilor al studenților de la UAV
    O seară intensă în sala Teatrului, acolo unde Liga Studenților UAV a conceput un spectacol al contrastelor.

    Local

    GALERIE FOTO
    GALERIE FOTO | Atmosferă de poveste la Domeniul Regal Săvârșin: Târgul Regal de Crăciun și-a deschis porțile
    Târgul Regal de Crăciun poate fi vizitat până duminică: sâmbătă va urca pe scenă maestrul Gheorghe Turda, iar duminică Ștefan Hrușcă va susține un recital de colinde.

    Local

    Un fotograf acreditat la UTA s-a aruncat de la etajul 7 și a murit
    Mălina Guler era pasionată de fotbal, fotografie și beauty.

    Local

    250 de kilograme de articole pirotehnice, confiscate la Zăbrani
    ARAD. Vineri, 19 decembrie, polițiștii Serviciului Arme, Explozivi și Substanțe Periculoase cu sprijinul polițiștilor orașului Lipova și al Serviciului pentru Acțiuni Speciale, sub supravegherea procurorului de caz din cadrul Parchetului de pe lângă Judecătoria Lipova, au pus în executare două mandate de percheziție domiciliară, la locuințele a două persoane din Zăbrani.

    UT Arad

    Mai sunt câteva ore până la marele meci
    Adrian Mihalcea, antrenor UTA: „Dinamo are, în momentul de față, un joc eficient și consistent”.

    ARADON opinii

    SFATURILE LUI RELI: Dăruim din puţinul nostru
    Se apropie marea sărbătoare a Crăciunului! Prezentul ne apasă, viitorul este o mare necunoscută dar, acest MIRACOL ne aduce mai aproape unii de alţii! Familii reunite, întâlniri cu prietenii, ocazia de a ne regăsi fiecare în parte şi toţi împreună, ocazia marelui bilanţ al existenţei noastre!

    Local

    O anexă a luat foc, la Vladimirescu 
    Două persoane cu atac de panică au fost asistate medical la fața locului și ulterior au fost transportate la spital, conștiente și cooperante.

    UT Arad

    Galeria echipei UTA răspunde ferm dinamoviștilor
    O coregrafie specială este pregătită de ultrașii echipei arădene. 5
    • Aradon.ro
      • Redactia
      • Politica de confidentialitate
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Regulament postare și moderare comentarii
    • Știri
      • Știrile județului Arad
      • Știri internaționale
      • Știri naționale
      • Celebrity/Lifestyle
    • Sport
      • UT Arad
      • Sport Local
      • Știri sportive

    Arad Online

    ISSN 3008-2331

    ISSN-L 3008-2331

    aradon.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.