Reprezentanții Consiliului Județean Arad (CJ) Arad au declarat vineri, pentru AGERPRES, că noua stație va fi una suspendată și va fi amplasată în zona Micălaca 300, la intersecția cu strada Voinicilor.
Stația CFR va fi amenajată în cadrul proiectului de modernizare a liniei ferate Arad – Timișoara – Caransebeș.
„Acest proiect aduce o serie de noutăți în infrastructura din județ, între care o nouă stație CFR, care va fi amplasată în cartierul Micălaca. De altfel, linia de tren din acest cartier va fi complet schimbată și va fi una neîntreruptă, nesudată, astfel că nu se va mai auzi zgomotul roților de tren. Tot pe traseul din oraș vor fi montate panouri fonoabsorbante”, a declarat vicepreședintele CJ Arad, Sergiu Bîlcea.
El a precizat că proiectul de modernizare a liniei ferate Arad – Timișoara – Caransebeș prevede și o „centură feroviară” care va ocoli localitatea Vladimirescu. Aceasta va fi folosită pentru traficul de marfă.
„Pe linia de tren din cartierul Micălaca (care se află aproape de blocurile de locuințe – n.r.) vor mai circula doar trenuri de călători, în timp ce trenurile de marfă vor merge pe centura feroviară. Cu noua stație amenajată, pe viitor avem în vedere chiar introducerea unui metrou de suprafață, care va lega Gara Centrală de cel mai mare cartier și de Gara Aradul Nou”, a adăugat Bîlcea.
Proiectul include construirea unor obiective noi de infrastructură, între care un pasaj rutier și cu linie de tramvai peste calea ferată care desparte municipiul de localitatea Vladimirescu, un pod feroviar peste Mureș și modernizarea Gării Aradul Nou, unde va fi construit și un nou pasaj pietonal suspendat.
„Modernizarea liniei ferate și proiectul drumului expres Arad – Oradea vor rezolva problemele infrastructurii exterioare a municipiului Arad. Sunt investiții de miliarde de lei în județul nostru, bani europeni”, a mai spus vicepreședintele CJ Arad.
Sursa: AGERPRES
Trimite articolul
XMamaaa ce le mai puie mintea…
Incredibil!
-
Adevarat S.F.
Ideal ar fi fost un tren circuit în Arad și anume: Gara CFR, Jumbo Real, Micălaca, Aradul Nou, zona ind sud, pod peste Mureș, Obor, Gara Bujac, Galeria, Gara CFR
Dar nu gândește nimeni și pentru oameni nu face nimeni nimic la cr taxe plătim
-
Flori nu vrei?cum a zis franzela asta-S.F..peste cati ani?aaa…tu vrei la toamna,da!
-
Ia uimeștene ce taxe tot plătesti…. asa în concordanță cu cerințele tale. Tot o dați cu taxe și impozite iar unii sunteti asistati social.
-
Ideea este buna pentru trenuri locale de tip S Bahn(o rama electrica Alstom noua) ca in marile orase europene.Din Gara centrala pana la Aradu Nou se poate in circuit via fosta halta Micalaca,Jumbo,ANL,Aradu Nou – rebrusare- Micalaca 300,Gara centrala.
Mai bine faceti ceva parcari pt vizitatori, ca trenul circula gol
asteptam totusi sa vedem cum gestionati un sistem de bike sharing, care trebuia implementat de ceva timp, si dupa vorbim de metrou de suprafata. mai bine ati da orasul in administrarea primariei Oradea
-
Nu vrem betoane ca la Oradea. Muta-te acolo
-
Scrii deoarece nu ai altceva de făcut. Ce știi despre Oradea?
-
Ești fan Oradea, eu nu. Nu ma interesează
-
Nu stie nimic. Dar ce s-a facut acolo s-a facut datorita lui Bolojan, pe care individul nu il suporta. Probabil are motivele lui. Daca ar avea si minte, ar vedea ca Oradea este departe in fata celorlalte orase din Romania. Il orbeste ura si prostia.
-
Asa este. Oradea dupa Bolojan s-a ridicat cu muuuult deasupra Aradului
-
Ce imaginație ai bre…ce sa am cu Bolojan!? Am zis ca nu ma interesează Oradea…trebuie neapărat să mă intereseze??? Ideea cu acest proiect e bun, asta ma interesează, ce se face în Arad. Restul nu.
-
Ideea este să compari ceva bun, adică Oradea , cu Aradul …
-
-
-
Normal ca nu vrem betoane la sat, aici vrem camp si pajiste sa pasca animalele…
-
Evident…muta-te la oraș
-
-
“Cu noua stație amenajată, pe viitor avem în vedere chiar introducerea unui metrou de suprafață, care va lega Gara Centrală de cel mai mare cartier și de Gara Aradul Nou”. Care ar fi diferenta dintre actuala ruta CFR care va lega cele trei gari si linia de metro preconizata?
Domn Sergiu, consultati-l pe sefu’ (ala de-i constructor, MandiBula pe numele sau) ca sa aflati ca si linia sudata are din loc in loc aparate de dilatare, montate cu joante in prelungirea liniei sudate (ca sa se poata schimba din timp in timp).
Articol destinat rubricii pamflet =))
pai un tren de calatori la plecare da goarna, mai mult enerveaza decat ajuta o statie, mai bine scoteau linia si cu pamantul ridicau suprafata sa nu se mai inunde
” bani europeni”, a mai spus vicepreședintele CJ Arad.”, Bâlceo banii ăștia de care tot zbierați nu sunt pe GRATIS. Și asa sunteți Ilegali acolo ca și ciuma roșie, tot Ilegală. Se termină cu abuzul vostru nociv.
-
Du te n … Rusia!
-
de acolo scrie bolovanul
-
Sa faca si un aeroport in Micalaca, macar ala va fi functional. Si un metrou in Checheci
-
oare nu ar fi m ai bine un tren de mare viteza in ,,pusta Bujac,,?
-
Acolo e deja pista de raliuri si centura
-
-
Să facă și aeroport dar să il pună acolo director tot pe directorul de la celalant aeroport că acela e bun
-
Nu e nevoie de metrou in Checheci, pentru ca acolo se va ajunge cu vaporul pe Muresel 🙂
Cu ce te-am supărat de data asta, dragă Aradon?
-
Ai scris in kirilice
Nu mă pot abține…. :)))))
“….linia de tren din acest cartier va fi complet schimbată și va fi una neîntreruptă, nesudată, astfel că nu se va mai auzi zgomotul roților de tren.” (???!!!)
Îmi ziceți și mie cum faceți minunea asta : “neîntreruptă și nesudată” ?
Faceți un furnal și un laminor mobil și turnați oțelul, pe care îl laminați în șine, direct pe traverse …? Uauuuu….
-
Pe cand se termina proiectul, probabil ca va levita trenul 🤣🤣🤣
Tre sa te uiti si cine scoate pe gura asa aberatii. Dar eu stiu ca se va face: dupa parcarea subterana din spatele teatrului si dupa spitalul regional promis de pesede acum haaat ani.
No, mai un spatio-drom ne mai trebe si avem de toate…
Io zic ca la ce viteza au trenurile noastre se poate si fara gari, cobori din mers…
Domnul Balcea , te credeam serios !!! dar chiar asa ,… sa incepi sa agiti lumea cu tot felul de ineptii pe care le visezi noaptea … Tramvaiele circula goale, trenurile tot goale circula… doar ca sa cheltuim bani aiurea?… Bineinteles urmeaza clasicul studiul de fezabilitate… studiu care mananca bani direct din buzunarul cetateanului , studiu pe care il achitam noi toti !!!
-
Măi nicule tu chiar ei în serios ineptiili lu Sergiu?
la cata lume ii in tranvai poate de aceea trebuie si tren ca imagine peisagistica la arad nu prea exista dar ce sa faci sat cu pretentii de oras linia trebuia scoasa si facut un parc dar asa langa cet trebuie si tren macar o sa avem calcati de tren
Ce-o fumat Bilcea?
Vor fii valabile biletele de tramvai? Altfel nu merita sa cumpăr și la tren și la tramvai
Acum inteleg de ce Falca si Bibart au renuntat la “Programul Muresul Navigabil”. S-au temut sa nu-l revendice ( dupa modelul Canalul Panama) Trump pentru un acces mai facil din Romania in Ungaria al armatei americane !
Si va avea o halta la portul de minbarcute de pe Tiganca. Dupa care va avea o statie mai mare la prtul fluvial international de pe Mures zona fabricii de zahar. Si acum mergeti cu totii la consultatii la nenea de la psihiatrie.
Si totusi, ce rol au 3 gari, la distante de nici 5 km una de alta?
-
Una din cele trei (cea din mijloc) este halta
Cum faci să furi bani,faci niște proiecte fantastice cu firma de arhitectura se știe care și te-ai rezolvat, așa a făcut și Boc baronul de Cluj,voi credeți că Falcone se lasă m-ai prejos,
Măi oameni buni, nu înțeleg ce vă nemulțumește? Avem Primar inginer silvic care vrea să cuibărească rațele pe malurile lacului de la Pădurice și vice inginer care propune linii CF fără îmbinări. Mai cunoașteți voi un asemenea oraș?
Aberatii !
Dar intre Arad-Brad de ce nu bagati trenuri intre orele 14,00 după-masă ..SI dimineața din Brad -Arad de la ora 5,00 ca sunt navetisti care merg la lucru ,cum pe alte rute sunt. ,numai impartea asta Brad -Arad , nu-s..