aradon.ro Web analytics

ARADON

ARADON

  • Home
  • Ştiri
    • Ştirile judeţului Arad
    • Evenimente
    • Comentariul zilei
    • Stiri internaţionale
    • Stiri naţionale
    • Retrospectiva săptămânii
    • Celebritati/Lifestyle
    • Download
  • Video
  • Sport
    • UTA
    • Sport local
    • Ştiri sportive
  • Party
  • Angajari
Select Page
ARADON
Local
Pasaj subteran la Podgoria. Primăria vrea 33 de milioane de euro de la guvern pentru investiţie

Pasaj subteran la Podgoria. Primăria vrea 33 de milioane de euro de la guvern pentru investiţie

De Diana Duțu
la 15 November 2021 09:23
47 Comentarii

Pasaj subteran la Podgoria. Primăria vrea 33 de milioane de euro de la guvern pentru investiţie

15 November 2021 09:23
A fost transmisă cererea de finanţare prin Programul naţional de investiţii „Anghel Saligny”.
Scris de Diana Duțu - A fost transmisă cererea de finanţare prin Programul naţional de investiţii „Anghel Saligny”.

Trimite articolul

X

ARAD. Nu e noutate, intersecţia cu sens giratoriu de la Podgoria este cea mai aglomerată intersecţie din municipiul Arad. Pentru că aici se întâlnesc axele cu cele mai ridicate încărcări de trafic: Bulevardul Revoluţiei, Calea Iuliu Maniu, Calea Aurel Vlaicu, cu strada Petru Rareş şi strada Corneliu Coposu. Un pasaj subteran în acest loc este soluţia care ar descongestiona circulaţia în zonă. Nu este însă o investiţie simplă pentru că subteranul est e brăzdat de reţele ce trebuie modificate.

Doar parţial

„Deoarece printre proiectele posibile de finanţare prin <Anghel Saligny> se vorbeşte de pasaje, fără a se stabili dacă sunt subterane sau supraterane, propunem <Amenajare Pasaj Subteran Piața Drapelului>, adică Piaţa Podgoria, cum o ştim noi. Asta însemnând să se facă o trecere dinspre Consiliul Judeţean spre Micălaca. Nu se poate face şi spre Grădişte deoarece, după cum ştiţi, e Mureşelul întubat. Nu se poate face subtraversare nici venind dinspre bulevard, nici venind dinspre Consiliul Judeţean, nici dinspre Micălaca, deoarece te intersectezi în subteran cu Mureşelul întubat. Dar cel puţin o bună parte din trafic poate fi trecut în subteran pe acolo şi să rămână suprateran spre Grădişte şi spre Centru. Dacă se finanţează, cel puţin pe axa Spitalul Judeţean-Consiliul Judeţean se intră pe dedesubt şi se iese spre Micălaca şi invers şi atunci doar axa Centru-Grădişte rămâne de suprafaţă” – a precizat primarul Călin Bibarţ pe acest subiect.

Obiectivul de investiţie

În şedinţa ordinară din luna noiembrie, consilierii locali municipali au aprobat Cererea de finanțare pentru proiectul „Amenajare Pasaj Subteran Piața Drapelului” și a Devizului general estimativ al obiectivului de investiții, în vederea co-finanțării prin Programul naţional de investiţii „Anghel Saligny”.

„Proiectul <Amenajare Pasaj Subteran Piața Drapelului> se încadrează în prevederile OUG 95/2021 din 03.09.2021, art.4, litera d), care prevede faptul că prin program pot fi finanțate; poduri, podeţe, pasaje sau punţi pietonale, inclusiv pentru biciclete şi trotinete electrice>. Obiectivul principal al proiectului este amenajarea unui pasaj rutier subteran în Piața Drapelului, respectiv amenajarea drumului public din interiorul localității cu 4-5 benzi, ce intră în intersecția din P-ța Drapelului. Realizarea unui pasaj rutier subteran implică și ample lucrări conexe: devieri/relocări de rețele subterane (apă, canal); devieri/relocări de rețele subterane (linii electrice LES; termoficare, telefonie etc; lucrări reconfigurare sistem de semaforizare, iluminat public, e-ticketing; reconfigurare traseu de transport public de călători cu tramvaiul (linii de tramvai și stații călători)” – se arată în descrierea obiectivului de investiție.

Cifrele investiţiei

Lungimea drumului ce urmează a fi amenajat prin acest proiect este de 1.380 metri, investiţia incluzând: lucrări pentru asigurarea accesului la proprietăți, trotuare, locurile de parcare, oprire și staționare şi pasajul subteran. Acesta ar urma să aibă lungimea de 340 de metri şi lățimea de 10 metri.

Potrivit municipalităţii, valoarea totală a investițieI este de 165.703.150 de lei (adică 33.482.147 de euro, calculat la cursul de 4,9490, prevăzut în Deviz). Valoarea solicitată de la bugetul de stat este de 157.373.150 de lei, iar valoarea finanțată de la bugetul local 8.330.000 de lei. Durata de realizare a investiție este, conform Primăriei, 120 de luni (10 ani)!

Trimite articolul

X
Taguri:
cerere de finantare ,
descongestionare circulatie ,
investitie ,
pasaj subteran ,
Pasaj Subteran Piața Drapelului ,
podgoria ,
primaria arad ,
programul naţional de investiţii Anghel Saligny ,
proiect
47 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. DeVinSpin says:
    November 15, 2021 at 9:35 am

    Voi vorbiti de pasaj subteran la Podgoria :)))))))))
    Voi nu reusiti sa terminati pasajul din Micalaca care este inceput de o nici nu mai tin minte cati ani.
    Cine va mai crede ?

    Reply
    • Max says:
      November 15, 2021 at 1:12 pm

      Si ma intreb si cum o sa fie la ploi abundente ca nici in Micalaca de peste 10 ani nu au rezolvat problema cu inundarea soselei si sinelor de tramvai…

      Reply
      • Guvidul de la compagnie says:
        November 15, 2021 at 8:28 pm

        Glumesti!care zeci de ani!

        Reply
    • Dd says:
      November 15, 2021 at 2:21 pm

      👍👍👍

      Ei nu-s în stare sâ facă lucrări supraterane, ca de ex. Liceul Elena Ghiba Birta și cică vor o mulțime de pasaje și parcări SUBTERANE…!!!

      Pe ăștia (Falcă, Bibarț & Co.) fie i-o fătat mămicile lor, imbecili din naștere, FIE ÎȘI BAT JOC DE ARĂDENI, în cel mai mizerabil mod posibil, că doar boii ăștia dacă i-or votat de atåtea lor, presupun că o să-i mai voteze și pe viitor, cu toate cretinitățile și nesimțirile lor !!! 😣

      Reply
  2. Stalin says:
    November 15, 2021 at 9:39 am

    🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣

    Reply
  3. Lucian says:
    November 15, 2021 at 9:43 am

    Sper să nu se facă o jumătate de lucrare…Mureșelul marele impediment ce să zic. Și în plus 10 ani? Vă imaginați oroarea din trafic și de pe trotuare?

    Reply
  4. nostrdam says:
    November 15, 2021 at 9:50 am

    Până când vor trece acești ”1o ani”, până atunci România se va destrăma. Aradul v-a aparține IUGOSLAVIEI ! ! !

    Reply
    • xx@xx.xx says:
      November 15, 2021 at 12:00 pm

      Nu se va destrama dar cei care ne imprumuta isi vor vrea banii inapoi si toata transivania va apartine conglomeratului pfizer-cargill

      Reply
    • Boby solo says:
      November 15, 2021 at 8:39 pm

      Esti varza frate,binde are dreptate,e plina lumea de cacatzi ca tine cu curu vesnik in masina!Daca termina viaduktul din micalacan,dopu se muta in zona sens selgros,etc!Niste tzarani suntetzi multzi pi aisa !

      Reply
  5. Cerberus says:
    November 15, 2021 at 9:58 am

    De acest pasaj subteran era nevoie de foarte multi ani. In sfarsit le-a venit mintea acasa din delegatie. Insa exista un risc foarte mare , de genul pasajului peste linia CF Arad-Simeria , acela ca lucrarile la piata Podgoria sa dureze vreo 5-10 ani. Atunci sa vedeti trafic infernal . Si cu bicicleta va fi o adevarata aventura sa treci pe acolo…eventual reusesti cu bicicleta in spate, pe trotuar.

    Reply
    • Dracula says:
      November 15, 2021 at 2:22 pm

      Îți urmăresc postările privind infrastructura,de cele mai multe dăți ai dreptate, dar pasajul din Micalaca aparține de cnair ! Că primăria nu și-a făcut treaba cu exproprierile de teren,e altceva!

      Reply
      • jack says:
        November 15, 2021 at 4:03 pm

        Bai dracula si la oradea centura in regim de autostrada tot cnair si totusi s a facut daca s a vrut mai ales bolojan pnl ist cu bani de la psd…cum oare acolo s a reusit?

        Reply
      • Cerberus says:
        November 15, 2021 at 5:52 pm

        Si tu ai dreptate. Aparține de CNAIR dar daca exista mai multa implicare din partea autoritatilor era gata deja. Nu s-a omorat nimeni cu munca nici la CNAIR dar nici la primarie. Bine ar fi sa ma insel…dar nu cred. Culmea este ca oriunde in tara asta lucreaza privatii se termina la termen, dar unde e implicat statul cu firmele de casa ..””scroafa moarta in papusoi””. Construiti pana aveti pt cine. Pleaca tinerii catre vest de nu ii mai poti numara azi-maine.

        Reply
        • musatoiu damian says:
          November 15, 2021 at 11:54 pm

          Aiciea greșiți mult de exemplu firma de dinaite care o ridicat stadionul francis uta or renutat ca nu sior primit bani de la primarie dupaie dupa nu stiu cati ani o preluat firma drast company o castigat licitatia care primaria nio dat termen un an sa terminam restul in afara de parcari am terminat la termen dar primaria ce o facut o dat doar un sfert de bani la patronul meu si restu de bani lo amanat mult timp cred ca nici in ziua de azi nu o primit restu de bani nustiu ca nu mai lucru acolo de un an dar mai pastrez legatura cu dragos radu si cu urmatoarea ocazie cand vb cu el il intreb daca sio primit restu de bani nui vb ca companiile nusi fac treaba ca sear faceo daca sar primi bani dar multe companii nu is mai vad bani si nici bani de materiale nu vad de multeori ai logic sa dureze ani daca primaria nu ai instare barem sa deie bani de materiale ca dara nu prost patronul sa cumpere el materiale din banii lui

          Reply
  6. Stalin says:
    November 15, 2021 at 10:09 am

    Daca va fi construit de echipa care tocmai e pe cale sa finalizeze noul sens giratoriu de la Vladimirescu (o minune a ingineriei locale)… atunci Doamne Fereste !… probabil se va interconecta cu pasajul viaduct de la Micalaca (Selgross) … si acesta mai are doar cateva decienii pana la finalizare.

    Reply
    • Zoltan says:
      November 16, 2021 at 9:37 pm

      Da asa e. Nici eu nu prea inteleg cum a fost gandit acel sens. Si mai ales de ce are inclinatie? Am fost in multe tari am vazut multe dar sens giratoriu inclinat inca nu am vazut. A sosit timpul:))

      Reply
  7. Vali says:
    November 15, 2021 at 10:13 am

    SF-uri.

    Reply
  8. Binde says:
    November 15, 2021 at 10:46 am

    Distrugem totul pentru masini.Mărim suprafață cu betoane asfalturi pentru mașini .Apoi ne miram de poluare,seceta etc.Distrugeți spațiul verde peste tot.Apropo suprafață de asfalt a SUA e mai mare decât teritoriul Ro.Unde se ajunge dacă fiecare are propriul ego și nu vrea sa coboare jos din mașină?

    Reply
    • Dd says:
      November 15, 2021 at 2:34 pm

      Frate, respect dragostea ta pt vegetație, dar n-ai vrea cumva să te muți la țară, la munte sau în pădure, pt că, SURPRIZĂĂĂ …, civilizație, modernism, utilități, mișcare , etc. , TOATE ASTEA ÎNSEAMNĂ BETOANE, ASFALT, TEHNICĂ, UTILITĂȚI și VEHICULE de toate felurile !
      Să nu mai vb de radiațiile electromagnetice…, dar toate astea sunt PREȚUL CARE TREBUIE PLĂTIT dacă vrei să ai parte de CIVILIZAȚIE (bine, aici nu vb de “vitele umane” venite din grajd, la oraș, și se consideră mari “civilizați”, dar cu obiceiuri de meltean…! 😡).

      Iar despre “orașe verzi”, hai să nu vb de SF, alea sunt la nivel experimental și în țări dezvoltate, cu sute de ani înaintea României… 🤔

      Reply
      • Boby solo says:
        November 15, 2021 at 8:36 pm

        Esti varza frate,binde are dreptate,e plina lumea de cacatzi ca tine cu curu vesnik in masina!Daca termina viaduktul din micalacan,dopu se muta in zona sens selgros,etc!Niste tzarani suntetzi multzi pi aisa !

        Reply
  9. aradean says:
    November 15, 2021 at 10:50 am

    Vise … vise… si promisiuni..
    Nu sunt in stare unii sa faca niste parcari supraterane in centru si in cartiere dar sa faca un asemenea pasaj…
    Poate daca se facea pe vremea lui Ceausescu , lucrarea se rezolva intr-un an !

    Reply
    • Mocofan-club says:
      November 15, 2021 at 5:00 pm

      aradean, Beleașcă rezolva pă dracu să-l ia acolo unde îi, că nu-i plăcea Aradul de fel și a vrut dărâmarea centrului cu toate vechile clădiri austro-ungare + primaria și să trântească numai blocuri. Noroc mare am avut însă cu Pavel Aron care l-a dus de nas cât a putut el iar apoi a venit Revoluția.

      Reply
      • Relu pt Mocofan says:
        November 16, 2021 at 9:47 am

        Nu intram in disputa ta cu celălat postac -10,50- dar acesta are dreptate
        Tu vorbesti să nu taci
        Tot ce a mai ramas din avutia Romaniei ( industrie)s-a făcut pe vremea lui Ceausescu :hidrocentrale , soselele Taransfagarasan si Transaplina, casa poporului , multe uzine si fabrici pe care unii le-au facut praf după 90
        Vezi că le cam incurci cu sefia judetului Arad
        Primsecretarul Aron a fost inaintea doamnei Pugna care a condus judetul Arad după demiterea lui Aron si până in dec 89.
        Asta asa ca fapt divers.

        Reply
        • Mocofan-club says:
          November 16, 2021 at 3:54 pm

          Relu, și mare haznă am avut noi românii că aveam hidrocentrale când nu ni se dădea buleftrică decât două ore pe zi. Da, am avut chiar și cosmonaut frateme-leu! Că vorba aia: “N-avem carne n-avem unt, dar avem cosmonaut!”.

          Reply
        • Mocofan-club says:
          November 16, 2021 at 3:54 pm

          Relu, și mare haznă am avut noi românii că aveam hidrocentrale când nu ni se dădea buleftrică decât două ore pe zi. Da, am avut chiar și cosmonaut frateme-leu! Că vorba aia: “N-avem carne n-avem unt, dar avem cosmonaut!”.

          Reply
  10. Seppy says:
    November 15, 2021 at 11:46 am

    wow , o lucrare care se va gata ( daca ) in mileniul urmator

    Reply
  11. Emil says:
    November 15, 2021 at 11:49 am

    În zece ani ne mutăm cu toții din Arad. Apropo de ce nu e mai simplu un pasaj suprateran? În 10 ani și dacii liberi cu uneltele din sec. I e.n. l-ar construi, și sub și supra !

    Reply
  12. aradean says:
    November 15, 2021 at 12:11 pm

    În sfârșit un proiect util, binevenit. Pe fostul prim dl ing constructor F. nu l-a dus tartacuta.

    Reply
  13. Molnar says:
    November 15, 2021 at 12:25 pm

    Cine a dat suma asta exactă?

    Reply
  14. Aradean says:
    November 15, 2021 at 1:33 pm

    Eu cried ca nu a fost Primarul pe la Berlin. La gara in Berlin la subsol e trenul, la Parter râul pe sub care trece trenul si metroul. Iar la etaj din nou trenul. In fata Gării e tramvaiul si stația mare de autobus. Daca vrei sa poate.

    Reply
  15. Vasile says:
    November 15, 2021 at 1:43 pm

    Ce glumă bună. Nu sântem în stare să tăiem buruie de la fostele CPL și Tricoul Roșu. Epoca “de aur” a avut un asemenea proiect, dar am preferat buruienile…, proiect care era realizat. Acum poate se mai caută o sursă de unde se poate fura, nu sântem în stare de 10 ani să terminăm centura pe partea de nord. Gospodari a la Falcă-ZERO

    Reply
  16. rng89 says:
    November 15, 2021 at 1:50 pm

    Suna ceva de genul: pff, asa m-as mai duce la Viena… Dar ai fost? Ah, nu, dar am mai vrut :))

    Reply
  17. xcb says:
    November 15, 2021 at 2:31 pm

    Auleoo sa terminat cu binele daca incep cumva lucrariile sa terminat sa mai intri in centru prin podgoria

    Reply
    • Emil says:
      November 15, 2021 at 3:02 pm

      10 ani !!!

      Reply
  18. Cosmin says:
    November 15, 2021 at 3:09 pm

    Super! Asta https://ro.m.wikipedia.org/wiki/Tunelul_Canalului_Mânecii a fost construit in 8 ani in anii 90, peste 50 km sub mare!
    Dacă vrei sa mergi de la Catedrala la Ziridava o iei frumos pe la Gara – UTA – Victoriei – Primărie. Dacă e foarte aglomerat schimbi puțin, din Calea Victoriei – aeroport – autostrada – intrare prin Aradul Nou și de acolo tot drept.
    Hai ca avem soluții și 10 ani nu e mult pentru 1,5 km 😂😂😂

    Reply
  19. jack says:
    November 15, 2021 at 4:01 pm

    Mureselul intubat e de fapt mascat un canal ilegal de dejectare apa care e in acel canal e contaminata ar trebui urgent desfintarea acestui canal care contravine protectiei mediului e incredibil s aexiste asa ceva in euripa 2021

    Reply
  20. Anonimus says:
    November 15, 2021 at 4:26 pm

    Proiectul e binevenit si necesar. Ce nu inteleg si ma deranjeaza e termenul de 10 ani. Eurotunelul a fost construit in 8 ani ( 50 km ). In o tara civilizata termenul de executie a acestei lucrari trebuia sa fie de un an

    Reply
  21. Adrian says:
    November 15, 2021 at 5:19 pm

    Bună gluma 😂 cu pasajul

    Reply
  22. je sui pe lângă pasaj! says:
    November 15, 2021 at 6:54 pm

    ….. știți vorba aia…. Pasărea mălai visează!…..iar cum scria cu cineva, ăștia nu-s în stare să facă pasajul de la micalaca dar visează subterane……..hallloooo…..trezirea Bibarțe!….iar vizezi!?🤦🤦🤦

    Reply
  23. Patrascu says:
    November 15, 2021 at 8:05 pm

    Unde sint bani furati din proiectul podului peste Mures de la capatul strazi Andrei Saguna? Unde sint? Unde sint autobuzele electrice? Unde sint? Unde🤮? Zona prospera în constructi. Ilegale cei de pe Marului acum construiesc pe malul Muresului, pe str Barbu Lautaru fără nici o problema 😬.

    Reply
  24. Crina says:
    November 15, 2021 at 8:53 pm

    Stati linistiti ca NU va fii nimic , Se va face un studiu de fezabilitate , poate si un proiect de firma lui Seculici , se vor incasa bani si atunci gata tot ,

    Reply
  25. Gigi Duru says:
    November 15, 2021 at 8:59 pm

    Asta da mașină de tocat nervi și ban public fara simt practic. O simpla sincronizare a semafoarelor ar rezolva problema dar mă gândesc că e prea ieftin pentru aceste minți luminate.

    Reply
  26. f.b. says:
    November 16, 2021 at 7:28 am

    Ce Podgorie, dna, ziceti-i ca primaria romîno-romă: “Pta Drapelului”!

    Reply
  27. Emil says:
    November 16, 2021 at 7:37 am

    Super, la fiecare ploaie o sa mai avem un lac la Podgoria 😂 când o fi gata , ne trebuie submarin … dar nu va speriați … nu v-a fi gata nici odată

    Reply
  28. calimero says:
    November 16, 2021 at 12:00 pm

    sa vezi ce de studii se vor plati, fara a se construi ceva!!!!

    Reply
  29. Brav says:
    November 16, 2021 at 5:26 pm

    La Podgorie s-a greșit acum 30 de ani când s-a făcut acolo o anumita clădire fără sa gândească la viitor, pe atunci treceau 15 mașini într-o ora! Asa s-a blocat circulația acolo pt următorii trei sute de ani! Astea sunt vise, se va face un studiu de fezabilitate și atât! Își ia banii cine trebuie și rămâne în faza asta!
    Soluția vor fi centurile de ocolire a orașului făcute cu cap care vor trece la distanta de oraș și nu vor bloca întrările și ieșirile din oraș!

    Reply
  30. Zoltan says:
    November 16, 2021 at 9:29 pm

    “”””Durata de realizare a investiție este, conform Primăriei, 120 de luni (10 ani)!””””

    Nu sunt normali la cap..Bine ca nu 120 de ani:)))
    Si atunci 10 aani cor ichide podgoria?
    Dar cred ca 9 ani vor platii ott felul de studii de fiabilitate si avansuri etc, dupa care intr-un an se va contruii ceva ce va fii mult mais scump si mai prost ce a fost in proiectul initial. Sa vor fii uratii cateva millione de euro..:))

    Si chai nu inteleg de ce trbuie pasaj subteran.. De ce nu se poate face pasaj deasupra?

    Reply
  31. Cele mai citite știri

    1
    INFORM MEDIA PRESS angajează: DISTRIBUITORI DE PRESĂ
    2
    Halloween-ul coboară din piramidă la ATRIUM MALL!
    3
    Instituțiile publice somate să-și achite datoriile la Fisc
    4
    Egipt în vacanța de toamnă: 5 motive pentru care familiile aleg Marea Roșie
    5
    Falcă anunță: PNL se „deschide”
    6
    Conducea prin Arad cu permisul anulat din 2004
    7
    Un liceu din Polonia introduce în programă pilotarea dronelor
    8
    Proiect de prevenire a violenței școlare, la Sântana
    9
    Cum va reacționa Mihalcea la sosirea lui Balint?
    10
    Start la depunerea cererilor pentru ajutorul de încălzire a locuinţei

    România

    Moțiunea de cenzură „România nu este de vânzare - fără progresiști la guvernare” a fost depusă
    Moțiunea de cenzură „România nu este de vânzare - fără progresiști la guvernare”, prin care se cere demisia „Guvernului progresist” condus de Ilie Bolojan, a fost depusă, vineri, la Parlament.

    România

    Instanța supremă atacă din nou la CCR legea de modificare a pensiilor magistraților
    Judecătorii de la Instanța supremă au decis, vineri, sesizarea Curții Constituționale în legătură cu noul proiect al Guvernului Bolojan privind reforma pensiilor magistraților.

    Local

    POLITIC. Falcă, despre revitalizarea economiilor locale
    Europarlamentarul arădean vorbește despre o inițiativă legislativă referitoare la crearea de locuri de muncă.

    Local

    Apar limitatoare de viteză pe drumurile județene

    Local

    POLITIC. Cadar cere bani pentru calea ferată

    Advertorial

    Viața profesională după laringectomie: cum te ajută un laringofon să comunici eficient la locul de muncă
    Laringectomia totală este o intervenție majoră care, dincolo de provocările medicale și emoționale, aduce o schimbare radicală în viața de zi cu zi a pacientului. Una dintre cele mai importante provocări după această operație este pierderea vocii naturale - un aspect esențial nu doar în viața personală, ci mai ales în cea profesională.

    Local

    Au început lucrările la canalizarea din Micălaca
    Compania de Apă a început lucrările de reabilitare a canalizării pe strada Păstorului, din municipiu.

    Local

    Poliția, verificări pe drumurile din Arad, în așteptarea iernii
    IPJ Arad anunță că au fost luate o serie de măsuri pentru prevenirea evenimentelor rutiere pe perioada iernii.

    Local

    5 activități de iarnă care dezvoltă abilitățile copilului tău
    Iarna nu e doar despre frig! Descoperă cum activitățile sezoniere stimulează dezvoltarea fizică, cognitivă și emoțională a celor mici.
    • Aradon.ro
      • Redactia
      • Politica de confidentialitate
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Regulament postare și moderare comentarii
    • Știri
      • Știrile județului Arad
      • Știri internaționale
      • Știri naționale
      • Celebrity/Lifestyle
    • Sport
      • UT Arad
      • Sport Local
      • Știri sportive

    Arad Online

    ISSN 3008-2331

    ISSN-L 3008-2331

    aradon.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.