aradon.ro Web analytics

ARADON

ARADON

  • Home
  • Ştiri
    • Ştirile judeţului Arad
    • Evenimente
    • Comentariul zilei
    • Stiri internaţionale
    • Stiri naţionale
    • Retrospectiva săptămânii
    • Celebritati/Lifestyle
    • Download
  • Video
  • Sport
    • UTA
    • Sport local
    • Ştiri sportive
  • Party
  • Angajari
Select Page
ARADON
Local
Sud-coreenii tatonează Aradul pentru o mega-investiţie. "Ar fi oraş în oraş"

Sud-coreenii tatonează Aradul pentru o mega-investiţie. "Ar fi oraş în oraş"

De M.B.
la 30 July 2021 10:24
93 Comentarii

Sud-coreenii tatonează Aradul pentru o mega-investiţie. "Ar fi oraş în oraş"

30 July 2021 10:24
Investitorii ţin la mare secret interesul pentru Arad, unde ar intenţiona să ridice un parc industrial pe aproximativ 1.000 de hectare. Aici s-ar fabrica baterii pentru maşini electrice şi alte componente destinate industriei auto.
Scris de M.B. - Investitorii ţin la mare secret interesul pentru Arad, unde ar intenţiona să ridice un parc industrial pe aproximativ 1.000 de hectare. Aici s-ar fabrica baterii pentru maşini electrice şi alte componente destinate industriei auto.

Trimite articolul

X

Oameni de afaceri din Coreea de Sud au fost în Arad, pentru discuţii cu oficialii privind posibilitatea unei investiţii uriaşe în zonă. Ei sunt interesaţi să ridice fabrici pe o suprafaţă de aproximativ 1.000 de hectare de teren la marginea municipiului, spre Pecica.

“Ar fi vorba de un parc industrial de mari proporţii, practic un oraş în oraş, care ar avea inclusiv şcoală, grădiniţă, biserică. Producţia principală ar fi de baterii pentru maşini electrice. Ceva ce nu mai există în vestul ţării. Investitorii au venit la Arad prin intermediul Guvernului şi au mai tatonat Clujul. La Arad, infrastructura bună e un mare plus, însă sud-coreenii sunt preocupaţi de asigurarea forţei de muncă necesare, pentru că şomajul este mic, problemă găsită de ei şi la Cluj. Ar avea nevoie de 5.000 – 10.000 de angajaţi în prima fază a dezvoltării afacerilor”, ne-a declarat o sursă oficială.

În parcul industrial nu s-a produce doar baterii, ci şi alte componente pentru industria auto. Mai mult, afirmă sursele noastre, s-ar dezvolta multe alte afaceri conexe, astfel că parcul industrial s-ar putea extinde şi mai mult spre Pecica.

Investitorii nu vor ca informaţii despre această posibilă afacere să ajungă în presă, astfel că discuţiile au avut loc în cadru restrâns şi se ştiu foarte puţine lucruri la nivel instituţional. Nu se cunoaşte ce sumă ar fi investită, dar cu siguranţă ar fi vorba cea mai mare investiţie din ultimii 30 de ani din zonă.

Cercetarea pe care o fac sud-coreenii în Arad şi Cluj nu s-a încheiat, însă sursele noastre afirmă că investitorii nu exclud şi alte ţări din estul Europei.

Reprezentanţii Consiliului Judeţean nu au dorit să comenteze informaţiile, precizând doar că în această perioadă sunt mai mulţi investitori interesaţi de judeţul Arad.

“Există discuţii cu diferiţi investitori care sunt interesaţi de suprafeţe mari de teren în judeţ, considerând un avantaj faptul că Aradul este un hub logistic pe cale feroviară şi dispune de autostradă care ne leagă cu restul Europei”, ne-a declarat directorul de comunicare din cadrul Consiliului Judeţean, Andrei Ando.

Sursele noastre mai spun că şi un mare retailer european este interesat să cumpere zeci de hectare de teren în judeţ, pentru a dezvolta un centru de depozitare şi distribuţie produse alimentare şi nealimentare către un lanţ de supermarketuri din România.

De asemenea, în zona Expo Arad Internaţional, pe o suprafaţă de circa 20 de hectare, un alt investitor ar urma să construiască un mare parc logistic.

Sursa foto: https://www.scmp.com/

Trimite articolul

X
Taguri:
Arad ,
fabrica ,
mega investitie ,
oras ,
sud coreeni ,
tatoneaza
93 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. Prenume nume says:
    July 30, 2021 at 10:52 am

    Nu va vindeți ba pământul de sub voi ca veți fi sclavi pe el, dați.l în chirie ca tot bani primiți voi și copiii voștri

    Reply
    • Mike says:
      July 30, 2021 at 11:11 am

      si daca se vinde se poate nationaliza

      Reply
      • Laie says:
        July 30, 2021 at 12:25 pm

        Cu plata unor despăgubiri. A se vedea pretențiile de la Roșia Montana și nici măcar nu cumpăraseră terenurile.

        Reply
    • Pe bune says:
      July 30, 2021 at 11:43 am

      Asa e. Sa mearga in alta parte. Aradul nu are nevoie de investitii.

      Reply
    • cetatean says:
      July 30, 2021 at 1:40 pm

      nu mai incepeti cu prostii comuniste cu ce v-a fost spalat creierasu de taticu nostru iliescu

      Reply
    • anonim says:
      July 30, 2021 at 5:42 pm

      Cand te gandesti ca stadionul trebuia sa fie acolo,undeva!!!ta-va Stalin si dzeu.2j de mii de locuri,magazine,parcari.UTA va juca in curand in cupele europene.vivat-patria(tu-ma-n ea gandire).

      Reply
      • Asae says:
        August 1, 2021 at 5:16 pm

        Bonlav la cap

        Reply
    • Chicago Bull says:
      July 31, 2021 at 12:34 am

      Eu cred ca nu e vorba de sud coreeni ci de securisti chinezi, deghizati in oameni de afaceri, un fel de voiculesti pe vremea lui ceausescu. Ma bazez pe proportia melgalomanica a parcului industrial, tipica pretentiilor fanatice de matre putere ale chinei comuniste. Iar problema fortei de munca o vor rezolva prin aducerea de chinezi, sau chiar infiintare unui lagar de munca pentru uiguri, Lizica Mihut ii poate sprijini.

      Reply
      • Bilbao says:
        July 31, 2021 at 7:23 am

        Tu realizezi ce tampenii debitezi? Fac pariu ca nu.

        Reply
        • Varza esti says:
          July 31, 2021 at 3:20 pm

          Fac pariu ca are dreptate, naivu din Bilbao

          Reply
      • Inna says:
        July 31, 2021 at 7:37 pm

        Ce ,,viziuni”sau …imaginație ai!!

        Reply
    • Zoli says:
      August 2, 2021 at 9:09 am

      Esti prost. Dar nu vor venii oricum. Sunt prea prosti liderii din Arad pebtru asa ceva.

      Reply
    • mig29 says:
      August 2, 2021 at 9:42 am

      Hai sa lasam povestile o data!! Numai “amenintari” de megainvestitii pana acuma si ninmica, nada, nothing, nicht pana astazi la Arad!! Ne-ati “amenintat” si cu o fabrica Volkswagen aici la Arad si nimic! Da, Aradul are o pozitie (dintre cele mai bune din tara) strategica excelenta pentru investitii cu A1 si A11 (in perspectiva) si cu principalul coridor feroviar din Romania cu iesire spre vest pe la Curtici proaspat reabilitat pentru 160 km/h la calatori si pentru pana 120km/h pentru marfa! Dar asta nu a ajutat cu nimica Aradul pana acuma! Iar cu forta de munca nu este nici o problema: va dau un sfat coreenilor (daca chiar nu glumiti si veti ajunge vreodata sa investiti in Romanica la Arad): dat cu vreo 300-400 RON (si alte pachete salariale) peste ceea ce da Yazaki, Leoni , joyson sistem (foata Takata), Boss, etc. si veti avea 5000 de candidati la poarta in 24 de ore! Iar cat priveste ingrijorarea cuiva de aici ca la societatile enumerate mai sus calificarea se face intr-o zi la locul de munca in mod similar se poate face si la eventualele (dar nu prea cred) noi fabrici: inginerii si tehnicienii trimisi in Coreea de Sud la calificare iar personalul muncitor face training la locul de munca vreo trei luni si s-a rezolvat problema! Ce spuneti de asta coreenilor? Veti prelua cineva de la CJA ideea mea , trebuieste sa merg eu sa vorbesc cu coreenii sau dormiti cu limba in gura la CJA??????

      Reply
  2. Revelo says:
    July 30, 2021 at 11:41 am

    Nu va fi nimic la Arad fiindcă analizele au relevat că există un deficit major de forță de muncă și o incapacitate tot decisivă de calificare și recalificare.
    Clasa politică locală nu deține nici măcar un minim de informații care să-i permită să vadă ce se întâmplă.
    Aș putea afirma că Aradul va muri încet dar sigur! Sunt TOATE premizele care conduc doar spre o involuție sau, în cel mai bun caz, o stagnare economică și socială.
    Articolul nu menționează nici faptul că locațiile Arad și Cluj din România sunt în competiție cu ate locații: Serbia, Croația, Polonia – mult mai competitive din perspectiva capcității de reconversie profesională.
    Noi vom muri cu încetul într-o atmosferă frenetică de entuziasm pedelisto. faclonist- neoliberal! Vom muri din prea multă prostie și din mult prea imulte poziții tehniuce din administrație ocupate de foștii pedeliști lipitori de afișe complet nepregătiți și puși pe lins și autorealizare personală indecentă.

    Reply
    • anonim says:
      July 30, 2021 at 4:56 pm

      ,, Amice ,, vorbesti doar ca sa te afli in treaba !!! …da ! la actualele salarii , coreenii ar putea sa intampine dificultati in a gasi forta de munca necesara , dar ia sa pluseze cu 3oo -400 de lei fatza de ce se plateste acum pe piata muncii din Arad , vor sta oamenii la coada sa se angajeze la ei , in ce priveste forta de munca calificata 🤔🤔🤔😮 de unde pana unde crezi ca aradenii sunt chiar
      intr atat de neajutorati ??? cand sa format zona industriala din gai cu firme care au domeniu de activitate care inca nu exista pana la acel moment in arad , cum naiba de firmele respective au gasit oamenii cu care sa porneasca la drum ? sau ai vaga impresie ca toti cei din Arad sunt doar agricultori ?… aici totul tine de banii pe care sunt dispusi sa plateasca asiaticii pentru salar si teren pt investitie , si in special pozitia terenului fatza de infrastructura rutiera si feroviara

      Reply
      • Revelo says:
        July 30, 2021 at 10:12 pm

        Crede-mă că știu ce vorbesc. Firmele din zona industrială funcționează cu forță de muncă necalificată care se califică într-o zi la locul de muncă.
        Investiția despre care se vorbește este o fabrică a LG de acumulatori cu un necesar de cca.5000 de locuri de muncă din care foarte mulți pe specialitatea electricieni specializați. Scoate-i de unde nu-s sau reconvertește-i pe cei care vor – și vei afla că nu avem pe domeniul respectiv nimic de recalificare. NIMIC!
        La nivel central dar și local formarea profesională a fost transformată de corupție șemecherașilor în simple fabrici de diplome care produc doar impostori. Firmele care insistă să facă formare adevărată intră în faliment fiindcă nu fac față la competiția neloială pe care o practică fabricile de diplome care nu au cheltuieli pe partea de practică și nici teoria nu o fac serios sau ciar deloc.
        În afară de funrizorii de formare ar mai fi sistemul de educație cu liceele industriale și școlile profesionale, inclusiv cele în sistem dual – care însă nu califică decât tineri, NU fac reconversia adulților.
        În concluzie LG va merge în altă parte și politrucii doar vor să valorifice mediatic NIMICUL cu LG.
        Marea strategie a autorităților locale (niște proști îngânfați, reduși care ar avea nevoie de multă instruire să evolueze la nivelul în care ăși vor da seama cât sunt de proști) a fost că vom aduce forța de muncă din Ungaria și Serbia – o strategie cel puțin neserioasă.

        Reply
    • filimon says:
      July 31, 2021 at 6:35 am

      DIXIT !!!

      Reply
    • Inna says:
      July 31, 2021 at 7:40 pm

      Trist dar adevărat!

      Reply
  3. Brain says:
    July 30, 2021 at 11:54 am

    Nu-s prosti, dar cu poluarea cum ramane? Vin sa isi lase rahatul aici pe salarii de mizerie? Nu stiu intreb ptr Un prieten

    Reply
    • Anonim says:
      July 30, 2021 at 1:25 pm

      Sa vina si sa se duca invatindu-se. Doar fabricarea si producerea unei singure celule de baterii pentru o singura masina polueaza cat ar polua o masina pe motorina timp de 9 ani. Deci sa ne lase…

      Reply
      • So says:
        July 31, 2021 at 11:10 am

        Ce redus esti

        Reply
        • Anonim says:
          July 31, 2021 at 1:37 pm

          Zi sa mori tu…

          Reply
    • Emil says:
      July 30, 2021 at 2:51 pm

      Nu stiu cat de mult ai studiat cele spuse dar partea de poluare este la minarea materiilor. Plus se presupune ca vor fi fortati sau au deja standarde mult mai ridicate de siguranta decat alte fabrici de aici. Poate chiar vor fi model pentru altii.

      Reply
  4. Emmm says:
    July 30, 2021 at 12:06 pm

    Șanse mici , dar oare de ce ii secret locul unde se vrea sa se amplaseze mega fabrica…nu de alta , dar am ceva teren in zona

    Reply
    • Revelo says:
      July 30, 2021 at 12:33 pm

      dupa zona industriala vest pe partea dreapta. Nu ai acolo teren ca acolo au niste smecheri de Bucuresti

      Reply
      • Emmm says:
        July 30, 2021 at 4:01 pm

        Ghinion…eu am in stanga.

        Reply
      • Tibiscus says:
        July 30, 2021 at 5:15 pm

        …

        Reply
  5. Rat pack says:
    July 30, 2021 at 12:41 pm

    Pe cat facem pariu ca in Ungaria se duc!?

    Reply
    • West says:
      July 31, 2021 at 1:50 am

      Nu mai au forță de munca în Ungaria au mari probleme Mercedes acolo.

      Reply
  6. Focantoma says:
    July 30, 2021 at 12:45 pm

    Nu avem nevoie de sud-coreeni.

    Reply
    • cucu says:
      July 30, 2021 at 1:19 pm

      exact! ii avea pe patronii nostri romanasi care te platesc bine si se comporta frumos cu angajatii!

      Reply
    • Anca says:
      August 1, 2021 at 5:22 pm

      Da avem nevoie de Nord coreeni.

      Reply
  7. masca says:
    July 30, 2021 at 12:54 pm

    Imi place ca tot astia au masca da o poarta pe barbie nu si pe nas…. de ce?
    Vai de noi cu pandemia asta……………..

    Reply
  8. Stefan51 says:
    July 30, 2021 at 1:01 pm

    Investitorii nu vor ca informaţii despre această posibilă afacere să ajungă în presă,??????????????????????????
    si atunci voi de unde stiti?
    Cercetarea pe care o fac sud-coreenii în Arad şi Cluj nu s-a încheiat, însă sursele noastre afirmă că investitorii nu exclud şi alte ţări din estul Europei.
    clar am iesit din schema

    Reply
  9. cucu says:
    July 30, 2021 at 1:10 pm

    se va realiza la fel ca fabrica de avioane cu care se lauda Balcea cand credea ca va candida pentru primarie…
    oricum este bine ca suntem zona de interes….celelalte orase, in special cele conduse de baronii PSD, nici nu viseaza la asa ceva.

    Reply
    • paduraru says:
      July 30, 2021 at 2:57 pm

      Cu catzu e mai bine?tot e praf..

      Reply
      • Boby solo says:
        July 30, 2021 at 4:04 pm

        Cu cazzo e cum zici.Cazzo!

        Reply
    • Tiny says:
      July 30, 2021 at 5:43 pm

      Terenul era important nu fabricarea avioanelor.Dacă au reușit sa-l ia înseamnă ca e obiectiv atins.

      Reply
  10. Adisson says:
    July 30, 2021 at 1:15 pm

    Cand Mercedes a vrut sa constriasca s-au lovit de administratia Falcone care vroia sa castige si ea ceva din afacere ca doar asa e obiceiul. Daca terenul pe care se construiește e al unora de la București care, de altfel, au si adus investitorul la Arad fiindcă au de castigat atunci poate ca se face ceva. Sper să nu isi dea seama coreenii de la Hyundai/Kia cu cine au de-a face. Pana nu vom avea politicieni care sa pună interesul comunității înaintea interesului personal de 20%, pana atunci nu se va face nimic. Aveti ce ati votat. Eu am plecat….

    Reply
    • cucu says:
      July 30, 2021 at 1:24 pm

      vezi si tu dupa revolutie in epoca Iliescu ca Mercedes a vrut sa cumpere producatorul de camioane Roman….au iesit oamenii in strada sub sloganul: NU NE VINDEM TARA!…si Mercedes a plecat, Roman a ramas al romanilor si poti face o comparatie unde e Mercedes acum si unde e Roman…..la fel se intampla si cu Dacia fara cei de la Renault.

      *este video pe youtube cu protestul romanilor impotriva Mercedes…protest provocat de baietii destepti si executat de prostime.

      Reply
      • Aradean says:
        July 30, 2021 at 1:46 pm

        Sa vină asiatici să faca drumurile si căile ferate!
        Sa-l facă in ritmul cu care fac la ei !
        Eventual o firmă a lor sa se ocupe de curățenie si mesajul orasului !
        E impardonabil ceea ce vedem si trăim !

        Reply
        • Boby solo says:
          July 30, 2021 at 4:08 pm

          Pe ochi frumosi?Crezi ca sunt fraieri?Trezitziva odata din visul comunistoid cum ca noua ni se cuvine totul,altzii sunt fraieri!

          Reply
  11. vioh says:
    July 30, 2021 at 1:41 pm

    Si nici nu a aparut in presa? Asa-i?

    Reply
  12. NICU says:
    July 30, 2021 at 2:01 pm

    Si autoritatile ce fac? ??????Cionca ce faci?????Acum cand ai ocazia sa te speli de toate pacatele iesi din barlog si bate-te pentru a atrage acest investitor , nu are rost sa discutam , nu avem politicieni sa gestioneze tipul acesta de oportunitati!!!!!!!!!!!!!!! TREZITI-VAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    Reply
    • Aradean says:
      July 30, 2021 at 2:46 pm

      Autoritățile mănâncă pe “ciolan” cu Cionca si restul haimanalelor !
      O gloata de rebuturi si escroci !
      Defapt asta s-a “votat” anul trecut.

      Reply
      • Ia zi.... says:
        July 31, 2021 at 11:50 am

        ce mai face “pretinu” tau CAPrar , soferu’ ???? Ca de ceilalti PeSeDe rbedei nu te intreb ..”O gloata de rebuturi si escroci ! “

        Reply
  13. NICU says:
    July 30, 2021 at 2:11 pm

    Ganditi-va ce inseamna o asa gigantica investitie , genereaza locuri de munca ,direct angajatii din fabrica , in plus locurile de munca adiacente acestei investitii, furnizori , transportatori etc. Trebuie sa faca Cionca pe dracu-n patru si sa atraga acest investitor aici , in judetul Arad.Oferiti-le toate facilitatile pentru a-i face sa se hotareasca sa aleaga judetul nostru.Cred ca e prea frumos sa fie adevarat … in fine om traii si o sa vedem.

    Reply
    • paduraru says:
      July 30, 2021 at 2:59 pm

      De transportatoricare distrug drumurile suntem satui

      Reply
    • Alin says:
      July 30, 2021 at 3:26 pm

      Si cine vrei sa munceasca in aceasta mega fabrica? Nu vezi ca e deficit de forta de munca in Arad? Chiar in alte domenii de activitae sunt angajati asiatici, pakistanezi, srilankezi etc. Ai nostri pelaca dincolo nu stau pe salariile de sclavi pe care le va ofei aceasta mega fabrica…dar daca tot vin asiaticii pe aici ii angajeaza pe ai lor vitetnamezi, ca tot asiatici sunt.

      Reply
    • INV says:
      July 30, 2021 at 5:09 pm

      De acord cu Nicu, Dar ciudat la noi cei care fac pe nationalistii (“nu ne vindem tara”) sunt cam tot aceiasi care in acelasi timp ii lauda pe chinezi care au ajuns o super forta economica prin atragerea multinationalelor cu tot felul de facilitati asa cum si laudatul Viktor Orban de catre cam aceiasi tot prin mentinerea unei cote de 9% impozit pe profit intrand in conflict cu intentia UE de a se stabili un impozit minim de 15%, Chinezii prin salariile mici ale angajatilor atrag deasemeni mari investitori in timp ce la noi putzoi care nu au lucrat macar vreo 15 ani pe vremea comunistilor adica 6 zile din 7 pe saptamana (si sarbatori legale cu zile libere doar de 1-2 mai si 23 august si atunci mai trebuia sa mergi la defilare sau pregatiri cu garzile patriotice) atunci nu erau slugi evident. Nici ca nu puteai merge in vizita macar intr-o excursie de o zi in Ungaria vecina (tot comunista si ea, culmea) daca nu erai casatorit si eventual mai aveai vreo pregatire dar normal nu erai sluga, doar acum cand lucrezi 5 zile din 7 pe saptamana, cu zile libere de toate sarbatorile religioase, iar tichete de masa nici acelea nu existau pe vremea comunistilor dar se pare ca alea nu conteaza deloc.

      Reply
    • Bos says:
      July 30, 2021 at 11:41 pm

      Ce o fi super mișto ba? Sa te duci sa lucrezi pe 13 milioane și bonuri?!? Asta e un vis frumos pentru tine ba? Atunci înseamnă că ești o sărăcie cu ciucuri și îți meriți sărăcia și soarta.

      Reply
      • NICU says:
        July 31, 2021 at 12:34 pm

        Băă…, Băă…, c..ie…!Ce sti tu despre economie … cand tu nu sti sa faci diferenta intre 13 milioane de lei si 1300 de lei, sa iti bag in dovleac cu palnia ceva… ? ce sa iti bag in dovleac…???? Sa presupunem prin reducere la absurd … ,(ceea ce nu e cazul tau sa ne intelegem bine),o persoana care castiga mediul sau chiar peste mediul salariului pe economie ce interes are sa se bage in seama ca tanga in c…r , cand pe acea persoana oricum nu o afecteaza. Tzatza,esti invidios cumva ?

        Reply
        • Anonim says:
          July 31, 2021 at 1:40 pm

          Nicusor maica, ce te spamezi asa? Vezi ca omul are dreptate.

          Reply
  14. dalida says:
    July 30, 2021 at 3:38 pm

    parole,parole….oare cineva poate crede aceste informatii raspindite de serviciile ce sprijina politicul ?

    Reply
  15. Petru says:
    July 30, 2021 at 3:41 pm

    Domnul Cionca ne ia de proști. Ne spune că va fi ceva unic în vestul țării (fabrica de baterii electrice pentru autovehicule) dar acum 1-2 luni presa economică avea zeci de articole pe tema investiției de la … Timișoara. O investiție a unei firme germane ( o fi venit pe filiera Fritz) în valoare de 200 milioane de euro pentru o fabrică de baterii electrice pentru autovehicule și un centru de cercetare-dezvoltare. Pe ăia nu i-am auzit că este ceva “unic”. Pur și simplu au anunțat investiția. Nu intenția!!!

    Reply
  16. Neon says:
    July 30, 2021 at 3:50 pm

    Nu o sa investeasca nici un cent .
    Stiu galbejitii aia ce spagari si corupti sunt romanii.
    Nu va imbatati cu apa chioara.

    Reply
    • Gica says:
      July 30, 2021 at 5:46 pm

      Când ajungi sa te exploateze asiaticilor, e jale.

      Reply
      • Sattan 666 says:
        July 30, 2021 at 11:14 pm

        Serios? Uite ca in Ungarie de zeci de ani e suzuki.prostule

        Reply
        • Anonim says:
          July 31, 2021 at 1:17 am

          Nu compara japonezii cu chinezii.

          Reply
          • Bilbao says:
            July 31, 2021 at 6:24 pm

            Si tu confunzi chinejii cu sud-coreenii

          • Anonim says:
            July 31, 2021 at 11:08 pm

            Zau? Ii confund zici? Da’ de cand suzuki e firma sud-coreana ? Traiti-ar familia saru’mana boieru bahtalo.

        • Leu says:
          July 31, 2021 at 9:11 am

          Satan ai o cunoștința extraordinara in geografie.

          Reply
          • Adi says:
            July 31, 2021 at 11:54 am

            Japonezii sunt nordafricani.Nici din gresala asiatici.

  17. MsDos says:
    July 30, 2021 at 5:34 pm

    Ungaria scrie pe fabrica.

    Reply
    • Sattan 666 says:
      July 30, 2021 at 11:12 pm

      👍

      Reply
  18. Worker says:
    July 30, 2021 at 8:23 pm

    S-a zvonit pe mapamond ca muncitorul roman lucră ieftin. Doar cei de la stat lucră scump.

    Reply
  19. Costel says:
    July 30, 2021 at 10:15 pm

    Nu vor veni in Arad. E o stire falsa. Aceasta fabrica se va face in Maroc. Au cochetat cu Europa dar forta de munca este scumpa.

    Reply
  20. Eu says:
    July 30, 2021 at 11:37 pm

    Practic băgăm cancer și boala în noi cu aceste investiții păguboase, care inafara de poluare nu aduc nimik benefic pentru populație, salariile fiind 1300 lei net +bonuri ca în majoritatea “mega” investițiilor din Arad.
    Practic am ajuns un popor de mana a 3-a unde vin toate firmele de 2lei sa își facă bani și sa se pise pe oameni.

    Reply
    • tu says:
      July 31, 2021 at 12:51 pm

      Daeschide tu o mica afacere si angajeaza macar 1-2 muncitori cu salarii babane (si cu plata contributiiloer aferente de inca 50% in plus) si apoi mai poti comenta.

      Reply
    • Bogdan says:
      August 3, 2021 at 7:40 am

      Și ca necalificat poți depăși 2.000 de lei cu bonusurile de performanță și sâmbetele și duminicile lucrate plătite 200% Mai i-ați ceva part-time și ajungi la venituri de 3.000 de lei pe lună.

      Reply
  21. Chicago Bull says:
    July 31, 2021 at 12:02 am

    Eu cred ca nu e vorba de sud coreeni ci de securisti chinezi, deghizati in oameni de afaceri, un fel de voiculesti pe vremea lui ceausescu. Ma bazez pe proportia melgalomanica a parcului industrial, tipica pretentiilor fanatice de matre putere ale chinei comuniste. Iar problema fortei de munca o vor rezolva prin aducerea de chinezi, sau chiar infiintare unui lagar de munca pentru uiguri, Lizica Mihut ii poate sprijini.

    Reply
  22. Coca says:
    July 31, 2021 at 1:16 am

    Mai bine nu!!!!

    Reply
  23. Eu says:
    July 31, 2021 at 1:46 am

    E adevărat soția lucreza la prefectura Tims
    Au fost cei de la Hyundai în luna mai la Timișoara.
    De aci au fost direcționati spre Arad Timișoara șomajul e ap 0 și nu mai găseau in jur de 15 000 oameni ptru investitie.

    Reply
    • Opinie says:
      July 31, 2021 at 1:55 pm

      Găsești dacă plătești și nu vii doar pt forță de muncă ieftina. Oricum sa scoți 1000 ha din circuitul agricol cu teren de cea mai buna calitate e o prostie. Peste ceva timp dupa cumparare o sa aflam ca a fost revândut adevăratului proprietar.

      Reply
  24. West says:
    July 31, 2021 at 1:55 am

    E VORBA DE HYUNDAI BIROURILE VOR FI LA TIMIȘOARA IN VOX TECHNOLOGYAU AU INCHRIAT DIN MAI 2000 MP.
    E ORICUM INVESTITIE MARE UNDEVA LA 200 MILIOANE EURO.

    Reply
  25. Florin Spreizer says:
    July 31, 2021 at 4:06 am

    Hiunday

    Reply
  26. Cetatean says:
    July 31, 2021 at 5:04 am

    Au mai fost pe aici si Mercedes, si BMW (investitii facute in Ungaria), Porsche (facut la Timisoara) si lista ar putea continua. Din pacate, forta de munca ofertata de Arad sunt fie necalificati, fie “universitari” cu diplome fara valoare. Unde sunt scolile de meserii si absolventii cre si stiu meserie, adica sunt realmente calificati ?

    Reply
  27. Galatus says:
    July 31, 2021 at 7:32 am

    Secusigiu, Vinga sau Lipova merita zone industriale 😜. Teren ieftin suprafețe mari.

    Reply
  28. Leu says:
    July 31, 2021 at 9:08 am

    Arad nu are nevoie de acest tip de investiții. Care duce benefici numai la prieteni lu falcutu care are terenurile.
    Pentru restul aduce o grămada de gunoaie din toată țara

    Reply
    • Mai mai says:
      July 31, 2021 at 11:55 am

      Iaca un “Leu” de …2 bani !!! Mare-i gradina DOMNULUI !!!!

      Reply
      • Leu says:
        July 31, 2021 at 5:51 pm

        Mai mare este grădina prietenul tău falcutu

        Reply
  29. Burebista says:
    July 31, 2021 at 10:18 am

    ” 1000 de hectare de teren, arabil? “. Vă gândiți puțin?. investițile lui pește. Nu distrugeți terenurile în special cele arabile. Vreți să nu mai avem agricultură și să mâncăm toate rahaturile din import?. Nu vindeți țara. Din ’90 a distrus Ion-el et company aproape toată țara noastră frumoasă, în loc să o conserve și să o pună în valoare. Ăștia străinii să stea și să facă investițile la ei în țară.

    Reply
    • dacul liber says:
      July 31, 2021 at 1:01 pm

      azi nu mai gasesti romani care sa accepte sa lucreze in agricultura sub 100-150 lei/zi asa ca propietarii romani si/sau straini prefera mai degraba sa le lase parloaga. Doar putin care le cultiva pt. nevoi proprii (ramanem cu agricultura de subzistenta tipica Romaniei) deci nicun un (super)market nu se complica sa faca contracte cu taraita si alea cu produse chiar mai scumpe decat duse en gros de afara. Din pacate.

      Reply
      • Burebista says:
        July 31, 2021 at 4:20 pm

        Asa ar trebui plătiți cu măcar 4000 lei net și atunci vedem cine mai vrea să plece pe meleaguri străine. Sper că ne vom trezi din amorțeală.

        Reply
  30. Cristian says:
    July 31, 2021 at 12:00 pm

    Sunteti nebumi?ar fii o catadtrofa ptr Arad…voi stiti cat polueaza alea?trebuie sa ne mutam toti de aici

    Reply
    • West says:
      July 31, 2021 at 7:32 pm

      Edti cu capul ls Stutagart Varta face cea mai mare fabrica de baterii din Europa si la Timișoara Drexelmaier a doua ca marime.

      Reply
  31. Desteptu says:
    July 31, 2021 at 12:03 pm

    Si cum informatia a ajuns in presa, ca de aia e aici, aradul a picat testul discretiei deci fix pwla o sa mai se faca investitia. Prosti mai sunteti…

    Reply
  32. West says:
    July 31, 2021 at 7:37 pm

    PINA VA MOSMONDITI VOI AZI LA TIMIȘOARA A INVEPUT CONSTRUCTIA Drexelmaier A DOUA FSBRICA DE BATERII CA MARIME DIN EUROPA

    Reply
  33. Falca says:
    August 2, 2021 at 3:56 pm

    https://clujcapitala.ro/2021/07/30/hai-la-munca-la-cluj-mega-investitie-cu-5-000-10-000-de-angajati-in-prima-faza-pregatita-de-sud-coreeni/?fbclid=IwAR2WPDdHzVDNv2dUzA-uu8qpYS9cMiFFrR6oFwP6XXzrInoIzsbRoo6LInE

    Reply
  34. Jean says:
    August 2, 2021 at 10:38 pm

    Nu vor veni în România. Clujul are 0 tradiție și know-how în industrie, poziție geografică slabă și perspective prea îndepărtate de circulație pe autostradă și calea ferată reabilitată, iar Aradul are șomaj 0.

    Poate dacă s-ar face la jumătatea dintre Arad și Timișoara pe la Vinga/Orțișoara, că tot vor să le unească într-un megapol, Timișoara ar veni cu cercetători/ingineri iar județul Arad cu forță de muncă brută.

    Reply
    • Florin Spreizer says:
      August 3, 2021 at 2:10 am

      Asa e respect.

      Reply
  35. Giorgio says:
    August 2, 2021 at 10:42 pm

    În ultimii 10-15 ani au venit pe la Arad la nivel declarativ ba, Mercedes, ba Wolkswagen, ba Suzuki Motors, ba Airbus. Ciudat că niciuna nu s-a stabilit efectiv!

    Reply
  36. Pavel says:
    August 3, 2021 at 4:28 pm

    Ăștia care bat din gura sa nu ne vindem tara unde drqcu ați fost în 89 ? Și asa suntem datori vânduți la al treilea reich UE. Lăsați sa construiască sa aibă oamenii de lucru. Nu o sa luați nimic când muriți.

    Reply
  37. Cele mai citite știri

    1
    INFORM MEDIA PRESS angajează: DISTRIBUITORI DE PRESĂ
    2
    Începe identificarea proprietarilor de pe Expresul Arad-Oradea
    3
    Primărița recent aleasă a unui oraș renan, în stare critică cu răni multiple prin înjunghiere
    4
    Franța: Noul guvern condus de Lecornu menține majoritatea miniștrilor din cabinetul Bayrou
    5
    John Clarke, Michel H. Devoret şi John M. Martinis au câştigat Premiul Nobel pentru Fizică
    6
    eMag, acuzat de vânzarea de produse contrafăcute și blocarea recenziilor negative
    7
    AIEA a înregistrat o serie de tiruri la puțin peste un kilometru de perimetrul centralei nucleare din Zaporojie
    8
    ANAF: 128 de companii de ride-sharing care funcționau la negru au fraudat bugetul cu 175 de milioane de lei
    9
    Adrian Mihalcea începe să fie mucalit
    10
    Clipe cumplite, accidentare horror: se zbate între viață și moarte după ce s-a ciocnit cu portarul echipei UTA

    UT Arad

    Clipe cumplite, accidentare horror: se zbate între viață și moarte după ce s-a ciocnit cu portarul echipei UTA
    MIERCUREA CIUC. Veste uluitoare dinspre Miercurea Ciuc. Atacantul echipei FK Csikszereda, de la Liga de Tineret, Ioo Edvin se zbate între viață moarte, după ce duminica trecută s-a accidentat grav la meciul din Cupa României cu UTA.

    Local

    Angajații Muzeului ne oferă „Ornamente cu poveste”
    O expoziție dedicată Crăciunului îi așteaptă pe arădenii curioși să vadă globuri fragile, figurine zâmbitoare și ornamente care au decorat casele românilor de-a lungul generațiilor.

    Advertorial

    Top criptomonede cu potențial pentru 2026

    România

    Moțiunea de cenzură „România nu este de vânzare - fără progresiști la guvernare” a fost depusă
    Moțiunea de cenzură „România nu este de vânzare - fără progresiști la guvernare”, prin care se cere demisia „Guvernului progresist” condus de Ilie Bolojan, a fost depusă, vineri, la Parlament. 1

    România

    Instanța supremă atacă din nou la CCR legea de modificare a pensiilor magistraților
    Judecătorii de la Instanța supremă au decis, vineri, sesizarea Curții Constituționale în legătură cu noul proiect al Guvernului Bolojan privind reforma pensiilor magistraților. 1

    Local

    POLITIC. Falcă, despre revitalizarea economiilor locale
    Europarlamentarul arădean vorbește despre o inițiativă legislativă referitoare la crearea de locuri de muncă.

    Local

    Apar limitatoare de viteză pe drumurile județene
    1

    Local

    POLITIC. Cadar cere bani pentru calea ferată

    Advertorial

    Viața profesională după laringectomie: cum te ajută un laringofon să comunici eficient la locul de muncă
    Laringectomia totală este o intervenție majoră care, dincolo de provocările medicale și emoționale, aduce o schimbare radicală în viața de zi cu zi a pacientului. Una dintre cele mai importante provocări după această operație este pierderea vocii naturale - un aspect esențial nu doar în viața personală, ci mai ales în cea profesională.
    • Aradon.ro
      • Redactia
      • Politica de confidentialitate
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Regulament postare și moderare comentarii
    • Știri
      • Știrile județului Arad
      • Știri internaționale
      • Știri naționale
      • Celebrity/Lifestyle
    • Sport
      • UT Arad
      • Sport Local
      • Știri sportive

    Arad Online

    ISSN 3008-2331

    ISSN-L 3008-2331

    aradon.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.