aradon.ro Web analytics

ARADON

ARADON

  • Home
  • Ştiri
    • Ştirile judeţului Arad
    • Evenimente
    • Comentariul zilei
    • Stiri internaţionale
    • Stiri naţionale
    • Retrospectiva săptămânii
    • Celebritati/Lifestyle
    • Download
  • Video
  • Sport
    • UTA
    • Sport local
    • Ştiri sportive
  • Party
  • Angajari
Select Page
ARADON
Local
Tramvai în flăcări, la Făt Frumos

Tramvai în flăcări, la Făt Frumos

De Eugen Rogojan
la 4 May 2020 09:29
25 Comentarii

Tramvai în flăcări, la Făt Frumos

Foto: J.A.
4 May 2020 09:29
Luni dimineața, pompierii arădeni au intervenit pe strada Făt Frumos, din municipiu, pentru a stinge un incendiu izbucnit la un tramvai.
Scris de Eugen Rogojan - Luni dimineața, pompierii arădeni au intervenit pe strada Făt Frumos, din municipiu, pentru a stinge un incendiu izbucnit la un tramvai.

Trimite articolul

X

Evenimentul s-a petrecut în jurul orei 6, când tramvaiul – în care se aflau vatmanul și doi călători – a fost cuprins de flăcări. La scurt timp, două echipaje ale Detașamentului de Pompieri Arad, cu 10 pompieri, au ajuns la fața locului. În momentul în care au ajuns pompierii, incendiul „se manifesta generalizat la vagonul din spate al tramvaiului, propagat și la partea din spate a primului vagon”, conform celor de la ISU Arad.

Intervenția pompierilor a durat aproximativ 45 de minute, iar cauza probabilă a incendiului a fost un scurtcircuit electric. Din fericire, nu s-au înregistrat decât pagube materiale, cei doi călători și vatmanul reușind să iasă în siguranță din tramvai.

 

Trimite articolul

X
Taguri:
Arad ,
Fat Frumos ,
incendiu ,
ISU Arad ,
pompieri ,
tramvai in flacari
25 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. Florentin says:
    May 4, 2020 at 10:05 am

    Si cati ani avea vagonul respectiv? 50 ani sau 60 ani? Ca de 20 ani este in Arad, de cand nemtii l-au casat ca fiind vechi, avand la momentul respectiv deja peste 30 ani.

    Reply
  2. adelin stoianov says:
    May 4, 2020 at 10:27 am

    din ce se vede autoutilitara de pompieri e de pe vremea lui ceausescu non euro tramvaiul ala nu e trecut la paguba deoarece nemtii au dat bani de drum tramvaiului ca sa scape de el de deseu….deci pagube zero singura paguba e al oamenilor care au tras fu cancerigen in piept….falca la bruxelles…..natie de idioti romania!

    Reply
    • Adelin Stoianov says:
      May 4, 2020 at 3:13 pm

      Tu esti singuru idiot retardat, numai ca ai oglinzi in loc de lentile si toti pe care ii vezi, ii crezi ca pe tine, de unde si concluzia ta…

      Reply
    • Hell says:
      May 5, 2020 at 6:40 am

      Mai bine spus nație de oi conduse de lup .. retardați nu ii poți face pe toți .. când i chiar corect ..

      Reply
  3. Despre CTP says:
    May 4, 2020 at 10:28 am

    Din ceea ce observ, este vorba de un ansamblu format din vagon atrăgător model TG6, având număr de înregistrare AR 00065 , cuplat la un vagon fără contact electric de înălțime. Problema este alta la acest ansamblu care ii format din vagon tragator + simplu, acesta circula pe ruta Arad – Ghioroc, iar revizia i se făcea de 2 ori pe zi. Acest vagon a stat de multe ori expus intemperiilor si da, daca tot vreți să știți cati ani are acest ansamblu, faceți singuri calculul ca pe vremea când acest ansamblu a venit în Arad, domnul Murgu era director la CTP si avea aproximativ 44 de ani, iar acuma este pensionar si se apropie de 75.

    Reply
    • jack says:
      May 4, 2020 at 11:51 am

      deci clar muzeu!aceasta rama trebuia maxim sa faca drumuri ocazionale de agrement nu sa fie in uz pe linie curenta!

      Reply
    • Baron says:
      May 4, 2020 at 12:49 pm

      @Despre CTP….Oricat de interesant ai dori sa fi,bati doar apa in piua….Cum adica a stat mai mereu in intemperii???Pai o fi fost fabricat pentru Sahara?
      Ce legatura ar avea tipul de vagon,numarul de inmatriculare si varsta,daca asa cum scrii,se facea revizia de 2 ori pe zi….probabil pe hartie….
      Iar dupa aritmetica ta de balta…vagonul este de 31 ani in Arad,adica din 89..:-))))
      Concluzie dupa logica ta:in afara de incomodele Imperio,restul sunt batrane,rable,expuse intemperiilor si trebuie sa ia foc in orice moment…..
      Mare-i gradina Ta Doamne….

      Reply
      • f.b. says:
        May 5, 2020 at 7:24 am

        Mai comode si mai sigure ca Imperialul nostru.

        Reply
      • Zamolxe says:
        May 5, 2020 at 12:54 pm

        Baroane, lasa-l mah pe “Despre CTP”. Ii si el un mort umblator de pensionar care n-avea ce face si a copiat repede nr. tramvaiului pe carnetelul de informator imputit. Mai ca nu ne-a spus cate axe/tip de motor electric/seria cuplei si pe unde a fost tramvaiul in anii de activitate. Kkt cu ochi

        Reply
  4. Charlie says:
    May 4, 2020 at 12:07 pm

    Iarasi comentarii negative! Oameni buni, daca sunt asa de rele umblati pe jos sau cu masina sau din partea mea cu elicopterul dar tine-ti seama ca multi prefera sa se deplaseze chiar si cu un tramvai vechi.

    Reply
    • Florentin says:
      May 4, 2020 at 1:42 pm

      Te gandesti foarte gresit! Aceste tramvaie si autobuzele vechi sunt pericole adevarate pentru calatori. Nu e vorba de confort sau alte motive. Primariile si politicienii spun tot timpul ca nu sunt bani, dar uite ca pentru pasarele si pentru vilele personale ale anumitor oameni din politica sunt miliarde, asta din banii mei, bani tai si tuturor platitorilor de taxe si impozite.

      Reply
      • Charlie says:
        May 4, 2020 at 3:31 pm

        Ce te face sa crezi ca sunt un pericol? Daca reviziile si reparatiile s-ar face in mod corect si profesional nu ar fi mai periculoase decat cele noi

        Reply
  5. Cetatean says:
    May 4, 2020 at 12:14 pm

    Ce sa mai zici…de joi seara sau oprit tramvaiele si ete sa vezi luni cind trebuie sa intre in circulatie ia foc…bataie de joc la adresa oamenilor care isi fac abonamente ..chiar daca era 1 mai sint oameni care lucreaza nu dorm acasa..de restu care se plimba aiurea e treaba politiei sa ii verifice…zece zile pe luna abonamentu e platit degeaba…

    Reply
  6. andrei says:
    May 4, 2020 at 1:23 pm

    tranvaiele astea nu sunt facute ca sa fie spalate in fiecare zii .

    Reply
  7. Zozo says:
    May 4, 2020 at 3:44 pm

    Daca ar lua foc toate poate așa schimba și ăștia garniturile astea vechi.

    Reply
  8. blabla says:
    May 4, 2020 at 5:12 pm

    Dupa cum se vede in poze incendiul era la partea din fata nu din spate cum se scrie in articol

    Reply
    • f.b. says:
      May 5, 2020 at 7:27 am

      Fleacuri ce nu conteaza in Balcani

      Reply
  9. Omu' sincer says:
    May 4, 2020 at 6:08 pm

    Oras cu fabrica de vagoane si tramvaiele de 100 de ani ne iau foc…n=are rost.

    Reply
  10. daanutz says:
    May 4, 2020 at 6:46 pm

    🥵🥵🥵🥵
    s-a parjolit ca de 1 mai !!!
    1 mai “destept” ca celalalt la ctp arad

    Reply
  11. Dan says:
    May 4, 2020 at 10:42 pm

    Sincer într-un fel mă bucur că scăpăm de așa tramvaie….doar așa putem scăpa…

    Reply
  12. TIMISOARA says:
    May 4, 2020 at 11:59 pm

    FABRICA DE TRAMVAIE IN ORAS DE 100 ANI SI TU ADUCI RUPTURI DE 60 ANI ASTA INSEMANA SA FI IDIOT CA NATIE !

    Reply
  13. Dany Sibiu says:
    May 5, 2020 at 12:00 am

    Hai sa ne jucam putin ce ziceti ce e mai vechi tramvaiul sau masina de pompieri ??

    Reply
    • Hell says:
      May 5, 2020 at 6:41 am

      Mașina de pompieri nu e chiar atât de veche .. e din 80’ oricum reviziile ii sunt făcute și sta la caldura .. și cred ca are mai bune condiții decât mașina ta .. dacă ai una ..

      Reply
      • f.b. says:
        May 5, 2020 at 7:30 am

        Pariez c-a scos mai mult fum ca incendiul

        Reply
  14. aradeanu44 says:
    May 5, 2020 at 1:11 am

    astea-s blestemele oameniilor

    Reply
  15. Cele mai citite știri

    1
    INFORM MEDIA PRESS angajează: DISTRIBUITORI DE PRESĂ
    2
    Presa ucraineană: SUA vor retrage militari din România
    3
    Educația sportivă, dezbătută la Moneasa
    4
    Începe recensământul câinilor cu stăpân din municipiul Arad
    5
    Medici din Florența au umplut listele de așteptare cu programări false pentru a lucra mai puțin
    6
    NATO despre reducerea trupelor americane în Europa: O „ajustare”
    7
    Pe podium la CN de gimnastică aerobică
    8
    Ce ne mai spune Mihalcea după UTA – Petrolul 1-1?
    9
    AFM: Ecotichete în valoare de 6,51 milioane de lei, aprobate în Programul „Rabla” pentru persoane fizice
    10
    Oana Gheorghiu, propusă viceprim-ministru al Guvernului

    UT Arad

    Clipe cumplite, accidentare horror: se zbate între viață și moarte după ce s-a ciocnit cu portarul echipei UTA
    MIERCUREA CIUC. Veste uluitoare dinspre Miercurea Ciuc. Atacantul echipei FK Csikszereda, de la Liga de Tineret, Ioo Edvin se zbate între viață moarte, după ce duminica trecută s-a accidentat grav la meciul din Cupa României cu UTA.

    Local

    Angajații Muzeului ne oferă „Ornamente cu poveste”
    O expoziție dedicată Crăciunului îi așteaptă pe arădenii curioși să vadă globuri fragile, figurine zâmbitoare și ornamente care au decorat casele românilor de-a lungul generațiilor.

    Advertorial

    Top criptomonede cu potențial pentru 2026

    România

    Moțiunea de cenzură „România nu este de vânzare - fără progresiști la guvernare” a fost depusă
    Moțiunea de cenzură „România nu este de vânzare - fără progresiști la guvernare”, prin care se cere demisia „Guvernului progresist” condus de Ilie Bolojan, a fost depusă, vineri, la Parlament. 1

    România

    Instanța supremă atacă din nou la CCR legea de modificare a pensiilor magistraților
    Judecătorii de la Instanța supremă au decis, vineri, sesizarea Curții Constituționale în legătură cu noul proiect al Guvernului Bolojan privind reforma pensiilor magistraților. 1

    Local

    POLITIC. Falcă, despre revitalizarea economiilor locale
    Europarlamentarul arădean vorbește despre o inițiativă legislativă referitoare la crearea de locuri de muncă.

    Local

    Apar limitatoare de viteză pe drumurile județene
    1

    Local

    POLITIC. Cadar cere bani pentru calea ferată

    Advertorial

    Viața profesională după laringectomie: cum te ajută un laringofon să comunici eficient la locul de muncă
    Laringectomia totală este o intervenție majoră care, dincolo de provocările medicale și emoționale, aduce o schimbare radicală în viața de zi cu zi a pacientului. Una dintre cele mai importante provocări după această operație este pierderea vocii naturale - un aspect esențial nu doar în viața personală, ci mai ales în cea profesională.
    • Aradon.ro
      • Redactia
      • Politica de confidentialitate
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Regulament postare și moderare comentarii
    • Știri
      • Știrile județului Arad
      • Știri internaționale
      • Știri naționale
      • Celebrity/Lifestyle
    • Sport
      • UT Arad
      • Sport Local
      • Știri sportive

    Arad Online

    ISSN 3008-2331

    ISSN-L 3008-2331

    aradon.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.