Potrivit unei analize publicate de platforma financiară RisCo, compania a înregistrat în 2024 pierderi masive de 328,6 milioane lei și datorii istorice la bugetul de stat care au depășit pragul de 1 miliard de lei.
Aceste date confirmă o realitate economică dificilă și arată că, deși CFR Marfă continuă să opereze la nivel național și internațional, transportând mărfuri esențiale pentru economia românească, compania nu reușește să transforme această activitate într-un model de afaceri sustenabil.
Cifra de afaceri din 2024, estimată la aproximativ 677 de milioane de lei, marchează o scădere cu 13% față de anul anterior. Este un semnal că, în pofida dimensiunii și a importanței strategice, operatorul feroviar pierde din ce în ce mai mult teren în fața schimbărilor din piață și a ineficiențelor interne.
Citește mai mult AICI!
Trimite articolul
XAsta cate ” TVA-uri pe borcane de gem de la bnica” reprezinta ? Rog un calcul economic.
CFR pierderi imense si datorii enorme , insa lefurile nu ar da inapoi nici cu un leu , daca plateste statul , adica prostimea de robi ai romaniei , de ce sa se sinchiseasca inaptii de la conducere sa ia masuri serioase pt reducerea pierderilor si a veni cu o strategie viabila pt a aduce societatea pe linie de plutire …. efectiv se vrea falimentarea ei , asta se vrea !
Pariu ca primele de merit sunt substantiale…