Scandalul, inițial izolat pe forumuri precum Reddit și Softpedia, a escaladat rapid în spațiul public, ridicând semne de întrebare cu privire la transparența și responsabilitatea companiei față de consumatori, notează Adevărul.
Tot mai mulți cumpărători reclamă că au achiziționat produse cosmetice, electronice și parfumuri de la comercianți terți listați pe eMag, dar au primit în schimb falsuri livrate din China, sub eticheta unor firme aparent legitime. Un utilizator de pe Reddit a povestit cum a comandat căști AirPods și echipamente Logitech, însă pachetul conținea produse de calitate inferioară, livrate fără certificări de garanție sau autentificare.
Un alt client, citat de Adevărul, a declarat că trei dintre comenzile sale — inclusiv produse cosmetice — s-au dovedit a fi contrafăcute. Mai grav, susține acesta, serviciul clienți ar fi încercat să gestioneze problema printr-un simplu retur, fără să ia în calcul implicațiile legale ale vânzării de falsuri.
Mai multe detalii AICI!
Trimite articolul
XeMag-ul a început bine fiind un mare magazin online care respecta promisiunile comerțului online de la acea vreme – produse mai ieftine decât în magazinele fizice, livrare rapidă și ieftină, retururi necondiționate, marfă de calitate bună…
A devenit apoi o platformă pentru terți, umflată peste măsură și imposibil de controlat, cu prețuri mult mai mari decât la furnizorii independenți, calitate îndoielnică, suprataxare la plata cu cardul, „moderarea” comentariilor negative și tentativele de a le transforma în „probleme garanțiale” care nu se publică la recenzii.
Foarte multe probleme care, din păcate, nu sunt specifice doar eMag-ului.
-
Așa este, de când vând pentru alții la valoarea produsului mai adaugă comisionul lor.
Alaltăieri am comandat un produs, vândut de terți, mi-au transmis un mesaj ca voi primi produsul comandat între 22-24 octombrie.
Asta da, operativitate.
Amazon a fost probabil o sursa de inspiratie. Erau deja notorii pentru asa practici.
Mai sa inceapa sa produca produse sub brand-urile lor si sa bagae in faliment firme mici lipseste.
De ani de zile nu ii mai folosesc.
Motorul lor de cautare este sub orice critica , moderarea de produse parca inexistenta.
SI parca de ceve vreme este plin de firme fantoma care isi fac profitul si dispar.
Eu am patit-o anul trecut, si protectia consumatorului a zis “nu e de competenta noastra”. Chiar nu stiu pentru pe ii platim pe unii. Si cei de la asf, daca le reclami ceva de o asigurare facultativa, la fel zic… e penibila situatia cu institutiile astea.
-
Dar să ai “norocul” să ajungi în Justiție și să vezi câtă “dreptate” ți se face…!
Dar asta nu e de ieri, de azi…, E DE 35 DE ANI, an de sn tot mai grav.
Dar dacă noi, românii, suntem masochiști și ne place Sistemul și “statul paralel” care GESTIONEAZĂ ACESTE INSTITUȚII, nu văd de ce ne plângem ? 🤔
Nimic adevărat.
Marele castig cu eMag e faptul ca ai acolo la un loc ai mai multi furnizori ai aceluias produs ! Se mai intampla ca unii din furnizori creeaza probleme cu produsele pe care le vand dar nu sant ei producatorii asa ca daca accepta sa schimbe produsul sau sa-ti returneze banii nu e nici o problema ! Cumpar de pe platforma de vreo 7 ani si strict cu eMag nu am avut probleme cu selleri da, dar eMag m-a ajutat sa rezolv diferendul ! Preturi mai bune am gasit si pe alte site-uri , castigul cu Emag ar fi transportul cu Genius la easybox !