aradon.ro Web analytics

ARADON

ARADON

  • Home
  • Ştiri
    • Ştirile judeţului Arad
    • Evenimente
    • Comentariul zilei
    • Stiri internaţionale
    • Stiri naţionale
    • Retrospectiva săptămânii
    • Celebritati/Lifestyle
    • Download
  • Video
  • Sport
    • UTA
    • Sport local
    • Ştiri sportive
  • Party
  • Angajari
Select Page
ARADON
România
Raed Arafat: „Tratamentul este mai toxic decât vaccinul”

Raed Arafat: „Tratamentul este mai toxic decât vaccinul”

la 7 November 2021 09:28 Reactualizat la: 7 November 2021 09:28
83 Comentarii

Raed Arafat: „Tratamentul este mai toxic decât vaccinul”

7 November 2021 09:28 Reactualizat la: 7 November 2021 09:28
Raed Arafat a declarat, sâmbătă, ca tratamentul anti-Covid cu pastile este mai toxic decât vaccinul, pastilele fiind substanțe chimice.
Raed Arafat a declarat, sâmbătă, ca tratamentul anti-Covid cu pastile este mai toxic decât vaccinul, pastilele fiind substanțe chimice.

Trimite articolul

X

Tratamentul este mai toxic decât orice vaccin, a declarat, sâmbătă, şeful Departamentului pentru Situaţii de urgenţă (DSU), acesta spunându-le celor care nu vor să se vaccineze că virusul stimulează sistemul imunitar natural, în timp ce medicamentul este substanţă chimică.

Raed Arafat a spus, sâmbătă, la Maratonul Informării, din Capitală, că virusul SARS-CoV-2 are multe necunoscute.

„Nu ştim ce va fi, nu ştim dacă va apărea o variantă care va fi mai dificil de gestionat din punct de vedere al vaccinării, al transmiterii, să fie mult mai agresivă ca actuala variantă. Acum există o variantă în Marea Britanie, care se ştie că este mai contagioasă decât varianta Delta. Se vorbeşte despre ea şi este sub examinare. Toate aceste aspecte ne arată că lucrurile nu s-au terminat. Vaccinul a rămas soluţia optimă”, a spus dr. Raed Arafat.

Şeful DSU spune că încep să apară tratamente, dar acestea sunt substanţe chimice, nu stimulent natural, cum este vaccinul.

„Eu vreau să le spun tuturor celor care aşteaptă tratamentul să stea să citească foarte bine: tratamentul e mai toxic decât orice vaccin. Tratamentul este o substanţă chimică pe care o introduci pentru a trata, pentru a opri virusul respective. Are un impact asupra corpului, ca orice tratament pe care-l luăm. Sunt substanţe chimice pe care le introducem pentru a combate un virus, un microb, pe când vaccinul este un mod de a stimula un sistem imunitar natural, care reacţionează la virusul respectiv. Aşa că să nu aştepte, pentru că şi asta începe să devină un motiv: hai că noi aşteptăm tratamente. Să nu aştepte! Vaccinul rămâne soluţia, iar valul 4 nu s-a terminat, iar după valul 4, dacă nu avem un număr suficient de vaccinaţi, valul 5 va fi cu un impact asemănător valului 4″, a spus medicul.

Arafat a precizat că dacă vor fi persoane suficiente vaccinate, valul 5 va fi cu un impact mic pe sistemul sanitar, ceea ce va însemna că se va putea convieţui cu el fără măsuri similare celor luate până acum.

SURSA: MEDIAFAX

Trimite articolul

X
Taguri:
masuri combatere coronavirus ,
Raed Arafat ,
Raed Araft ,
romania
83 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. Blabla says:
    November 7, 2021 at 9:41 am

    ” Vaccinul toxic”

    Reply
    • Zapcea says:
      November 7, 2021 at 4:23 pm

      Pentru toti idiotii cu tatuaje… alea nu sint toxice?

      Reply
  2. Dd says:
    November 7, 2021 at 9:57 am

    Băăă Arafate, tu te auzi ce spui…?!

    De GUNOIUL și REBUTUL ăla farmaceutic Remdesivir, declarat clar ca un eșec terapeutic pt boala pt care a fost proiectat, NU AM AUZIT SĂ DECLARI CĂ E “TOXIC”…

    Dar ce facem cu restul madicamentelor care TOATE SUNT “NIȘTE CHIMICALE”?
    Nu le mai luăm, așa cum faceti voi cu pacienții și cu ALTE AFECTIUNI, cărora la Internarea CU Covid, LE ÎNTRERUPEȚI TRATAMENTUL și apoi după decesul firesc, îi declarați “morți CU Covid”…?! De aia ÎI OMORÂTI AȘA, ca să ” nu se mai chinuie cu otrava din medicamente”? 🤔

    De asta , Her Göbbels 2 …?! 😠

    Reply
    • Cosmin says:
      November 7, 2021 at 1:38 pm

      Da, el se aude, toate medicamentele sunt niste chimicale. Nu e un secret pentru nimeni. Daca ai da un simplu paracetamol la un numar atat de mare de oameni precum vaccinurile iti garanteze ca numarul de persoane cu reactii adverse severe si morti ar fi mai mare. Daramite alte medicamente.

      De aceea se si dau doar la nevoie, de acceea majoritatea nu se dau de cat cu prescriptie medicala. De aceea si inainte de Covid toti doctorii iti spun sa nu iei medicamente dupa ureche. Ba chiar unele sunt prescrise doar in lipsa de alternativa (cand oricum te indrepti spre moarte si doctorii incearca sa-ti imbunatateasca sansele — gandeste-te la chimio sau imunoterapie).

      Da, vaccinurile sunt in general mult mai sigure. Nu inteleg unde-i noutatea si de ce esti atat de surprins ca medicamentele sunt chimicale cu potential ucigas.

      Arafat are perfecta dreptate si e o chestie pe care ar fi trebuit s-o stim toti inca dinainte de Covid.

      Reply
      • Anonim says:
        November 7, 2021 at 2:23 pm

        Ba chiar unele sunt prescrise doar in lipsa de alternativa (cand oricum te indrepti spre moarte si doctorii incearca sa-ti imbunatateasca sansele — gandeste-te la chimio sau imunoterapie).
        Vaccinul este imunoterapie , deci urmind logica ta nici el nu folositor , il prescriu doctorii pentru a te ajuta in drumul spre moarte !!!

        Reply
      • anonim says:
        November 7, 2021 at 4:51 pm

        😂😂😂😂 Ce exmple stii sa dai , sa moara Capra daca nu esti de rasul curcilor ! 😂😂😂😂😂 ma dl ,, specialist ,, … stii ca pana si banalele ceaiuri naturale , facute intr o concentratie prea mare , pot sa ti dauneze ? iar unele pot deveni chiar letale ? … macar taci ! fuga la vaccinare cu doza 5 , asta asa preventiv sa fii sigur ca nu vei ajunge la tratamentul medicamentos 😂😂😂😂😂 Daca si moslemul asta a ajuns sa te spele pe creier , e clar !

        Reply
  3. Hello trezirea says:
    November 7, 2021 at 10:01 am

    De unde stie arafat acest lucru? Sa ne spuna si noua ce contine serul si ce contine medicamentul.

    Reply
    • Zapcea says:
      November 7, 2021 at 10:22 am

      “virusul stimulează sistemul imunitar natural”… probabil e o greseala, vaccinul stimuleaza sistemul imunitar.

      Reply
    • Zapcea says:
      November 7, 2021 at 10:24 am

      Aspa pot sa iti spun pentru amindoua. Dar dupe ce iti spun, ce faci cu informatia? Si daca tot esti asa de curios, sa intrebi si ce contine parizerul, coca cola sau cremvurstiul, poate ai mincat asa ceva si nu ti-ai pus problema.

      Reply
      • Anti says:
        November 7, 2021 at 11:11 am

        Retorica asta cu continutul unor alimente comparate cu “vaccinul” e de joasa speta. Ar putea fi luata in serios daca ar exista constrangeri sau restrictii legate de consumul acelor produse asa cum exista pt “vaccin” sau dezbinare sadita intentionat bazata pe alegerile culinare. Pana acum nu am vazut consumatorii de parizer sa ii blameze pe cei care mananca slanina de casa sau pe bautorii de cola sa-i considere needucati pe bautorii de apa plata cu lamaie, s.a.mm.d., nici certificate pt asa ceva. Mai lasati-o cu propaganda asta jenanta.

        Reply
      • KVK says:
        November 7, 2021 at 11:26 am

        73% din parizerul analizat are gust intensificat cu monoglutamatul de sodiu şi este colorat cu extract de gândaci
        La fabricarea sortimentelor de parizer analizate s-au folosit următoarele ingrediente: emulsie din piele de pasăre, emulsie de şorici, carne de pui, carne de pui şi de curcan separată mecanic, carne de pui dezosată mecanic, carne de pasăre separată mecanic, piept de pui, carne de curcan, piept de curcan, piele de curcan, piele de pui, grăsime de pasăre, grăsime de pui, carne de porc, pulpă de porc, carne de vită, slănină, șoric de porc, colagen, cașcaval, apă, făină de grâu, fibre de soia, fulgi dezhidrataţi de ardei, fibre de mazăre, fibre vegetale din soia şi sfeclă decontinut parizer zahăr, izolat de soia, amidon cartofi, proteină animală din porc, proteină vegetală din soia, proteină vegetală hidrolizată, amidon, proteină din lapte, lapte praf, proteină din soia, sirop de glucoză, dextroză, lactoză, glucoză, zahăr, maltodextrină, proteină din soia, sare neiodată, sare cu nitriți, extract natural de boia dulce, extracte vegetale, ardei roşu, condiment de ardei, condimente, extracte din condimente.

        În cele 52 de produse analizate s-au identificat 48 aditivi alimentari și alte substanțe, după cum urmează: aromă de fum, arome, difosfat de sodiu, polifosfați de sodiu, izoascorbat de sodiu, nitrit de sodiu, acid ascorbic, eritorbat de sodiu, carmin, iodat de potasiu, monoglutamat de sodiu, acid citric, acetat de sodiu, citrat de sodiu, glucono-delta-lactona, citrat trisodic, lactat de potasiu, diacetat de sodiu, caragenan, gumă de guar, gumă de xantan, gumă Tara, gumă Konjac, gumă locust, gumă de caruba, di-polifosfați de sodiu și potasiu, acid lactic, lactat de calciu, tartrați de sodiu, guanilat disodic, inozinat disodic, alginat de sodiu, citrat de sodiu, acid citric, sulfat de calciu, 5-ribonucleotide disodice, acizi graşi vegetali, esterii acidului lactic, trifosfaţi, diacetat de sodiu, carbonat de sodiu, acetat de sodiu, acid eritorbic, fosfat de calciu, clorură de potasiu, lactat de sodiu, polifosfat de sodiu şi potasiu şi azotit de sodiu.

        Reply
      • Claudiu says:
        November 7, 2021 at 3:04 pm

        Zapcea, rau ii sa fi idiot ………

        Reply
        • Zapcea says:
          November 7, 2021 at 4:22 pm

          Nu fii rau cu tine, poate nu esti idiot

          Reply
  4. intrebare says:
    November 7, 2021 at 10:06 am

    dl ăsta e medic infectionist cumva sau e specializat in UPU ca le stie pe toate.

    Reply
  5. Anti says:
    November 7, 2021 at 11:11 am

    Denumirea stiintifica a ingredientelor lipidice din vaccinurile anti-COVID-19
    Pfizer

    ((4-hidroxibutil)azanediil)bis(hexan-6,1-diil)bis(2-hexildecanoat) (ALC-0315)
    2-[(polietilenglicol)-2000]-N,N-ditetradecilacetamida (ALC-0159)
    1,2-Distearoil-sn-glicero-3-fosfocolina (DSPC)
    Moderna

    Lipida SM-102 (heptadecan-9-il 8-{(2-hidroxietil)[6-oxo-6-(undeciloxi)hexil]amino}octanoat)
    1,2-distearoil-sn-glicero-3-fosfocolina (DSPC)
    1,2-dimiristoil-rac-glicero-3-metoxpolietilen-2000 (PEG2000 DMG)

    Reply
    • Cosmin says:
      November 7, 2021 at 1:39 pm

      Asa, si? Ce-ti spun astea tie?

      Reply
      • anonim says:
        November 7, 2021 at 5:37 pm

        Cosmine , taci ! taci drecu ca deja aberezi !!!…e plin netu de informatii vis a vis de respectivele componente …. chiar crezi in plm ca esti expertul din tufis , singurul capabil sa inteleaga ce si cum ? deja aberezi ma nenicule , deja aberezi !!!…. ca simplu exemplu , ia vezi la ce se mai foloseste Fosfocolina , taci drecu ca deja esti absurd … la fel de absurd ca idiotii de medici ce au imbratisat cu bratele deschise tunelurile de anul trecut de la spitale cu lampi de mare putere cu ultraviolete prin care sa treaca pacientii , vizitatorii etc… macar taci drecu !

        Reply
  6. Mocofan-club says:
    November 7, 2021 at 11:23 am

    Păi dacă strugurii îs acri, nu-i mancați!

    Reply
    • Guvidul says:
      November 7, 2021 at 2:18 pm

      Toksic e tactu la cwru matii!sugetzi atunci!

      Reply
  7. Scapa cine poate says:
    November 7, 2021 at 11:28 am

    Despre seriozitatea producatorului si grija nemarginita pentru sanatatea populatiei se poate vedea in documentul oficial emis de Pfizer care ar TREBUI inmanat fiecarui parinte pt vaccinarea copiilor intre 5 -11 ani https://www.fda.gov/media/153717/download atat de concentrati au fost sa faca copy/paste de pe alte documente incat nici nu au observat cum se cere parintilor sa anunte la centrul de vaccinare daca copilul e gravid sau alapteaza(intre 5 -11 ani ca acest document se refara doar la ei) in schimb la reactii adverse au uitat sa mentioneze si decesul(existand date in VAERS) 🤯 . Sau asta denota de fapt ca sunt foarte scrupulosi asa-i?

    Reply
  8. Dd says:
    November 7, 2021 at 11:30 am

    Și, hai să vedem ce spune INSP (care nu cred că puteți crede că ar face “manipulări” împotriva Guvernului, în subordinea căruia se află), căt și alte organisme medicale de specialitate:

    https://www.profit.ro/stiri/social/insp-rata-vaccinatilor-confirmati-cu-covid-a-crescut-in-octombrie-la-27-evolutie-similara-a-cifrelor-indiferent-de-starea-de-vaccinare-20457751

    Deci, ce ziceți Her Göbbels 2, cât se confirmă din ce “NE ÎMPUIAȚI CAPUL” legat de așa-zisul “vaccin” si de credulii “vaccinați”…?!

    Dar de “Her Mengele” Gheorghiță, ce spuneți…? Gheorghiță, care afirmă, la nici 2 săptămâni de la decesul Episcopului Devei , ca dupa Johnnson&Johnnson se poate face…. rapel cu Pfizer ???!!!
    Băăă CRIMINALI ORDINARI, care aia mamii voastre, e STUDIUL CLINIC pe baza căruia vă permiteți să faceți asemenea AFIRMAȚII CRIMINALE ???? Care, măăă…, jigodiilor??? 😠

    Că, la TV rapid li se închide gura celor care fac afirmați PERTINENTE anti-pseudovaccinarea Covid, că, citez: “care vă sunt studiile și pregătirea de specialitate, pt a putea să faceți aceste afirmații ?”
    Dar la voi, CARE SUNT și PE CÂTE CAZURI S-AU TESTAT, jigodii criminale…?

    Reply
    • Cosmin says:
      November 7, 2021 at 1:43 pm

      Vezi numarul de morti. Scurt, in cazul persoanelor vaccinate e de 10 -15 ori mai mic si doar in cazurile in care sistemul imunitar e compromis. (batranete, boli cronice severe).

      Ce dracu’ e atat de complicat? Ce e atat de greu de inteles?

      Cu cat vor fi mai multi vaccinati cu atat vor fi mai multi infectati cu vaccin. Nu e nimeni surprins.

      Reply
      • Anti says:
        November 7, 2021 at 2:10 pm

        Asta cu de numarul de morti vaccinati e de 10 – 15 ori mai mic ai scos-o referitor la ce tara? Chiar nu e complicat, daca era “vaccinul” eficient asa ceva nu s-ar fi intamplat, pacat ca memoria unora e prea scurta sau au ratat momentele relevante, si mai urmeaza https://www.globalresearch.ca/covid-19-vaccines-lead-to-new-infections-and-mortality-the-evidence/5746393

        Reply
  9. anonim says:
    November 7, 2021 at 11:34 am

    https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.telegrama.ro/actualitate/eveniment/peste-1-000-de-certificate-false-de-vaccinare%252C-depistate-de-poli%25C8%259Bi%25C8%2599ti.html&ved=2ahUKEwiv8ceqr4P0AhXKRfEDHfaoA3A4ChAWegQIGhAB&usg=AOvVaw2Sk4WCpctOs68yynvgrYFl

    Ce surpriza, daci liberi nevaccinati figurand ca vaccinati, ajunsi in stare grava in spital😂

    Reply
  10. AnonimUnic says:
    November 7, 2021 at 11:39 am

    Articol Yahoo:
    Pfizer says effectiveness of COVID antiviral pill is ‘beyond our wildest dreams’
    Pfizer CEO Albert Bourla described the news as a “real game-changer,” adding the data suggests the pill “has the potential to save patients’ lives, reduce the severity of COVID-19 infections, and eliminate up to nine out of ten hospitalizations.”

    Daca Arafat se pricepe si la anestezii asa cum se pricepe la tratarea arsilor si la gestionarea covrig, atunci poate sa se lase de meserie!!!!!!!!!!

    Reply
    • Cosmin says:
      November 7, 2021 at 1:50 pm

      Nu contrazice cu nimic ceea ce spune Arafat. Medicamentul Pfizer in timpul testelor a reiesit ca e foarte bun.

      Asta nu schimba cu nimic faptul ca e o compozitie chimica activa ce iti intrerupe un proces natural de care virusul se foloseste pentru a se inmulti. Riscul la orice astfel de tratament o sa fie mereu mai mare de cat la un vaccin care-ti stimuleaza organismul sa lupte natural impotriva virusului (invatandu-l practic de exista lui inainte ca el sa intre in sistemul tau).

      Normal ca daca se ajunge sa ai nevoie de tratament sansele de supravietuire sunt mai mari cu el de cat fara el, Arafat nu e impotriva tratamentatiei, ci explica (pe buna dreptate) ca e mai bine sa nu ai nevoie de el.

      Reply
  11. hannah says:
    November 7, 2021 at 11:40 am

    Doamne iarta-ma in sfanta duminica…ce prost esti…era de asteptat sa veniti cu asemenea aberatie avand in vedere ca nu vi s-a implinit agenda pentru vaccinare. Toate medicamentele sunt din substant chimice si sunt sintetice; numa acuma ai realizat asta?? Dupa principiul matale ar trebui sa scoatem vaccin atunci ptr orice ca sa nu mai folosim medicamtentele sintetice, si inca ceva.. de unde sti matale treaba asta ai facut deja vreun studiu stiintific care ti-a aratat ca sunt toxice?

    Reply
    • Cosmin says:
      November 7, 2021 at 2:13 pm

      Unde a spus el ca nu trebuie tratamentul folosit daca se ajunge acolo?

      Oameni buni, orice tratament care ajute e bun si trebuie folosit daca se ajunge acolo dar are riscuri mai mari decat preventia. Vaccinurile sunt toate preventive si daca ar fi posibil sa scoatem vaccinuri pentru toate bolile, am face-o. Se cauta activ pentru majoritatea celor serioase si avem deja vaccinuri pentru majoritatea bolilor mortale (unele boli eliminate global cu ajutorul vaccinurilor).

      Reply
  12. Joni says:
    November 7, 2021 at 12:19 pm

    Arahatu dreq cum recunoaște și el existenta virusului în vagcin da ei nu au tratament, acolo e virusu în sticluță, nu pe lucruri și în aer 🙂 pana și în Windowsu lu retardu de Bily când îți baga virușii pe gat și cumpărai antivirus îți proteja computeru nu ți-l ardea

    Reply
    • Anonim says:
      November 7, 2021 at 2:18 pm

      Sunteti incredibil de cretini!

      Reply
  13. Scapa cine poate says:
    November 7, 2021 at 12:35 pm

    Eficienta maxima: https://www.stiripesurse.ro/danemarca-spune-ca-este-aproape-de-colaps-sanitar-dupa-cresterea-uriasa-a-numarului-de-noi-infectar_2082330.html dar pe unii nemernici dezumanizati ii deranjeaza doar nevaccinatii si ca sunt cativa “smecheri” care vor sa traiasca normal fara sa se vaccineze. Cifrele brute nu mint, a crescut mortalitatea covid pe glob dupa declansarea campaniei de vaccinare in masa si e irelenvant ca cei morti au fost vaccinati sau nu din moment ce exista discriminarea prin certificatul care permite unor bombe biologice asimptomatice vaccinate sa umble liber fara testare.

    Reply
    • Cosmin says:
      November 7, 2021 at 1:55 pm

      Danemarca are de 10 ori mai putini morti pe zi de cat avea in valul precedent (cand erau nevaccinati). Cam vreo 3 – 4/zi. Sunt 36 de oameni in stare grava in Danemarca.

      Lasa “sursele” in pace ca nu cade sistemul sanitar de la 36 de oameni la ATI. Sa nu vorbim pe cap de locuitor cat de bine sta, da’ stau bine pentru ca ei se pregatesc din start, de la primul mort si om bagat in spital, nu asteapta sa-i numere cu sutele.

      https://www.worldometers.info/coronavirus/

      Reply
      • Scapa cine poate says:
        November 7, 2021 at 2:17 pm

        Ai rabdare ca abia a inceput “declinul” mai vezi pe worldometers si ate tari mai tare vaccinate care nu au avut decese aproape deloc inainte de vaccinare… asta daca poti sa-ti dai jos ochelarii de cal, asta sigur e greu.

        Reply
      • anonim says:
        November 7, 2021 at 3:57 pm

        Dl Cosmin ! pai daca tot facem trimitere la https://www.worldometers.info/coronavirus/ …pai hai dl sa privim realist situatia din teren .OK ? Ia sa vedem cum sta Belgia la ora actuala ,cu o rata de vaccinare de peste 75 % din populatie fata de Irak cu o rata de vaccinare de doar 14 % din populatie …
        Cate cazuri sunt inregistrate pana la aceasta ora in Irak ? -2.061.939 cate persoane au murit din acest nr la acei nevaccinati ? -23.319 Cate cazuri au inregistrat belgienii pana la acest moment ? – 1.414.463 deci sub nr inregistrat in Irak , nu ?… cate cazuri de deces sunt din acest nr ?- 26.131 !!!! …. ca urmare au mai multi morti ca acei nevaccinatii de irakieni ???!!! asta la un nr mai mic de infectari ???? Acum ! cate cazuri noi sunt la acest moment in Irak ?? … 717 noi cazuri …dar in Belgia ? 10.915 ….adica cum vine asta dl Cosmin ? nu poate sa i fereasca vaccinul pe belgieni de infectie ? interesant , chiar ca e interesant … sa mai ridic intrebarea care e starea de igiena in Irak vs Belgia ? cred ca nu are rost , nu ?

        Reply
  14. klaus says:
    November 7, 2021 at 12:35 pm

    CORECT , vaccinul cumparat de ei trebuie folosit chiar daca il bem cu …. ,,ceaiul de dimineata ,, !!!

    Reply
    • Cosmin says:
      November 7, 2021 at 1:57 pm

      Deci problema e ca ti-l ofera gratis? Pai hai sa facem campanie sa-l platim cand il facem, daca-ti cere 200 de lei pe el il faci?

      Pai banii sunt ai tai si sunt dati, daca-l iei sa nu-l iei care-i diferenta? Banii tot dati sunt, vaccinul tot cumparat ramane? Ce motiv e asta!?

      Reply
      • anonim says:
        November 7, 2021 at 4:46 pm

        alo , alo !!! ce treaba are swla cu prefectura ? vaccinul se vrea impus la toata populatia , fie ca are nevoie de el fie ca nu , clar ? pe cand tratamentul se adreseaza in exclusivitate bolnavilor …cam aiurea ca nu vrei sa intelegi acest lucru , nu spun ca nu stii , ci faptul ca faci pe prostul , si cine stie … sa nu existe riscul sa ti placa si sa ramai in starea asta

        Reply
      • True_Null says:
        November 8, 2021 at 10:53 am

        Nu e gratis. O sa-l platim TOTI indiferent de tabara vaccinopropagandei suntem. Din bani de taxa care e din bani nostii care o sa faca inflatie. Doar 3 din firmele producatoare de ‘vaccin’ au facut in 6 luni profit de 41$ Bilioane . https://actionaid.org/news/2021/pharmaceutical-companies-reaping-immoral-profits-covid-vaccines-yet-paying-low-tax-rates

        Si daca nu ne oprim cu vaccinurile si nepotii nostri o sa plateasca.

        Reply
  15. Scapa cine poate says:
    November 7, 2021 at 12:47 pm

    Iata alti campioni ai vaccinarii si ce bine le-a mers pana nu s-au imbuzit la intepat ca fraierii https://www.worldometers.info/coronavirus/country/singapore/

    Reply
    • Cosmin says:
      November 7, 2021 at 2:26 pm

      Daca ti se impuneau regulile ce li s-au impus lor in timpul pandemiei zbierai ca esti tinut mai rau de cat evreii in Germania. Daca aveau vreun pont ca ai pe cineva in vizita politia nu astepta la usa si amenda ca nu porti masca nu era cu “contestatie”.

      De fapt probabil in tara aia nici nu puteai scrise textul asta.

      Ce se vede acum sunt cazurile de dupa iesirea de sub anumite reguli, primele intalniri, etc. Nu le plange tu de mila ca momentan au 89 de morti per milion de persoane (in timp ce noi avem 2000+) si cazurile vor scadea in curand. Daca cei relaxati nu ar fi fost vaccinati ar fi fost de 10-15 ori mai rau (poate chiar mai mult fiindca nu prea aveau deja populatie infectata). Asa se calculeaza.

      Reply
      • Scapa cine poate says:
        November 7, 2021 at 2:42 pm

        Bai da bine le stii tu ce ziceam eu si cum ar fi fost la unii daca nu impuneau restrictii, is curios care erau acele masuri draconice in Singapore, da-mi sursa ca eu nu am gasit

        Reply
      • anonim says:
        November 7, 2021 at 4:13 pm

        Alo , alo !!! Dl Cosmin , dl specialist , ce relevanta are faptul la ce restrictii au fost supusi cei din Singapore cu realitatea din aceste zile ? sau acum explozia de noi cazuri in tarile maxim vaccinate se datoreaza strict faptului ca circula oameni pe strada ??? … adica vaccinul e eficient doar la interior sau cum ??? iti recomand sa privesti situatia din Belgia , ia vezi care e procentul de vaccinati si nr de noi cazuri !!!… Dl Cosmin , ma face ti sa mi schimb parerea despre dv . am crezut ca sunteti un partizan pro-vaccinare obiectiv si cu care se poate discuta deschis fara falsitati si partiniri , se vede ca nu , pacat !

        Reply
  16. ovi says:
    November 7, 2021 at 12:57 pm

    Vaccinul nu are chimicale? Musulman tampit! Pai verificati ingredientele din vaccinele Pfizer, Modena , si Johnson, o sa vedeti numai chimicale! Astia sunt vanduti si cu sufletul, criminali cu acte in regula! Vaccinul distruge systemul imunitar, si “protejeaza” impotriva covidului: ce se intampla cand te imbolnavesti de altceva si sistemul imunitar nu mai este?

    Reply
    • Cosmin says:
      November 7, 2021 at 2:04 pm

      Vaccinurile nu au chimicale active (corect ar fi ca au dar intr-o doza extrem de mica ce nu afecteaza mai nimic) care-ti modifica sau intrerup functii naturale ale organismului.

      De exemplu, cand iei un anumit medicament contra durerii acela iti pacaleste corpul sa secrete anumite chimicale care pacalesc creierul sa ignore anumite semnale. Fizic, durerea exista, creierul nu ti-o mai transmite.

      Sunt sigur ca si inainte de Covid ai auzit doctori spunand cat de grav e ca ne automedicamentam si cat de periculos poate fi. Sau sunt sigur ca esti constient ca majoritatea medicamentelor nu se dau fara prescriptie medicala. De ce crezi ca se intampla asta?

      Da, pana si tu esti totul doar chimicale, si apa e o “chimicala” pana la urma, dar daca ne referim la chimicalele periculoase atunci orice (nu doar asta), orice tratament e mai sigur de evitat.

      Bine-nteles, daca ai nevoie de el, trebuie luat. Sansele sunt mai bune cu tratament de cat fara. Dar preventia e cea mai buna masura iar vaccinurile in general exact functia asta o indeplinesc.

      Reply
      • anonim says:
        November 7, 2021 at 2:57 pm

        Dl Cosmin ! ….. afirmati cum ca …. Vaccinurile nu au chimicale active !!! …. sunteti sigur de cele afirmate ??? … conservantii , stabilizatorii , adjuvantii din vaccinuri , oare ce sunt ? nu tot ,, chimicale ,, ??? ca daca ne uitam ce se foloseste pentru conservanti cred ca ne cam ingrozim !… da ! tot ce ne inconjoara are la baza chimia , pana si aerul ce l respiram , atunci care e taina cu acest tratament dedicat pentru Corona ??? …. semnele de intrebare ce mi le ridic fatza de declaratia lui aRAHAT , nu faptul ca a declarat cum ca respectivul tratament contine chimicale , ci MODUL TENDENTIOS in care a spus o , lasand loc de interpetari si incercand sa directioneze gandirea oamenilor spre faptul ca respectivul tratament e periculos !!!…. a studiat el componenta respectivelor pastile si tine ceva ,, secrete ,, doar pt el ??? … atat ne legam de faptul ca si anumite pastile pot deveni periculoase in caz de utilizare , incat ajungi sa te intrebi , ma fratele meu !!! nu cumva tocmai aceasta agresivitate exclusivista pro-vaccinare , nu e sanatoasa ? … da ! se afirma ca vaccinul face o munca de preventie , pe cand un tratament una de vindecare , insa se uita un aspect , voit sau nu , nu stiu … se ignora total , sistemul imunitar si rolul lui in organism … ca si cand ai spune …gata ! odata infectat organismul tau nu are absolut nici o arma naturala de aparare , iar doar un simplu tratament de vindecare in 99 % din cazuri nu te va mai putea ajuta ! ..deci mai bine sa faci vaccinul ca sa nu ajungi in situatia de a te imbolnavii !!!! ..SERIOS ???? Dl Cosmin ! oare chiar asa sa fie ? … sistemul imunitar sa fie complect depasit de situatie ? eu unul nu cred si nu voi crede acest lucru niciodata ,da ! sunt persoane a caror sistem imunitar e deficitar , oameni cu anumite afectiuni medicale care in caz de , se vor descurca greu sa invinga boala , sau vor pierde lupta , insa de aici si pana la a vaccina toata populatia indiferent de starea de sanatate a persoanele , e cale lunga …. sa nu mai spun de politica mizerabila a concernelor farmaceutice …

        Reply
      • eu says:
        November 7, 2021 at 6:22 pm

        Bah, tu esti prost gramada !”Vaccinurile nu au chimicale active (corect ar fi ca au dar intr-o doza extrem de mica ce nu afecteaza mai nimic) care-ti modifica sau intrerup functii naturale ale organismului.” Cum ma-ta nu afecteaza cu nimic ? Dar aia ce au da-to in trepidatii dupa vaccin ? Este si un caz al unui fost cadru militar activ, care din cauza vaccinului, nu mai e atat de “activ” . Dar cei morti de dupa vaccinare ? Un fost amic, a avut incredere anul trecut in vaccin. Acum nu mai are, e mort. Cum ma-ta nu dauneaza “vaccinul” ?

        Reply
  17. io says:
    November 7, 2021 at 1:18 pm

    Asta pana se aproba pastilele de la cine trebuie. Apoi vor fi sigure si miraculoase. Pana atunci trebuie sa crestem productia de vaccinati la hectar. Scârbos …

    Reply
    • hannah says:
      November 7, 2021 at 1:25 pm

      Corect spus! Vor deveni dintr-odata netoxice.

      Reply
    • Cosmin says:
      November 7, 2021 at 2:05 pm

      Sunt miraculoase, asta nu schimba cu nimic faptul ca cel mai bun lucru ce-l poti face e sa previ nevoia de-a ajunge la tratament.

      Reply
      • True_Null says:
        November 8, 2021 at 11:17 am

        Ar fi frumos sa prevenim dar ar trebuii sa fie facut in mod corect respectand pacientul si “Jurământul lui Hippocrate”. Din pacate medicamentele si ‘vaccinurile’ sunt produse de companii a caror obiectiv este profitul MAXIM! si atat. Companii care nu au nici o responsabilitate ai caror doctori poate au facut juramantul lui Hipocrate DAR care primesc salar daca respecta contractele incheiate cu companiile. Mai demult aveai control statal asupra ‘producatorului’ apa gaz curent medicina, etc acuma totul s-a privatizat. Si in situatii din astea rare vedem ca de fapt in functie de zona apare monopol. Niciodata nu o sa vezi sa apara vaccinul romanesc atata timp cat este o firma puternica ca Pfizer,Modena etc care plateste cateva milioane de euro din Bilioanele care le face sa discrediteze sau sa distuga productia autohtona de vaccin sau efectele secundare . Asa ca nu uita ca nu exista cine sa verifice ca acele fiole intradevar contin ce se zic ca contin sau sa isi puna gatul la bataie daca are efecte negative.

        Reply
  18. cititor says:
    November 7, 2021 at 2:07 pm

    Ar trebui sa avem mai mare incredere in spusele domniei sale a domnului Arafat. Domnia sa este unul din cei mai mari specialisti in sanatate publica. Nu va lasati dusi de spusele altor situri, persoane, media neautorizate in legatira cu vaccinul. Domnia sa este o sursa sigura.

    Reply
  19. marcel says:
    November 7, 2021 at 3:03 pm

    Si, TU Arahatule , esti cel mai toxic pentru Romania !!!!

    Reply
  20. Anonimous says:
    November 7, 2021 at 4:17 pm

    @Cosmin: observ ca la fiecare postare ati avut cate un comentariu/raspuns. Sunt foarte curios ce mai puteti comenta/raspunde la situatia in care o persoana vaccinata se imbolnaveste, se interneaza si are nevoie de CEVA ca sa scape cu viata?! Persoana respectiva, care a urmat toti pasii sugerati de specialistii nostri nu are dreptul la un tratament, chiar daca e mai toxic decat vaccinul? Cum se face ca tara care ne numea nu demult “idiotii Europei” are un boom de cazuri si un numar redus de decese, pe cand la noi se moare pe capete? Sa inteleg ca lui Arafat si lui Gheorghita le pasa atat de tare de noi incat nu vor sa ne intoxice, dar ne lasa sa murim?

    Reply
  21. Ovi35667 says:
    November 7, 2021 at 4:35 pm

    Intelijentii anti vaccin, sa citească prospectul de Ibuprofen sa vadă posibile efecte adverse, si nu e experimental medicamentul. Ei cred ca fără vaccin ești mai ferit de boala, nimic mai fals. Cel mai important e sa previi.

    Reply
    • Anti says:
      November 7, 2021 at 5:12 pm

      Iarasi povestea cu comparat “vaccinul” cu medicamente consacrate care se gasesc la liber… compara “vaccinul” minune cu un medicament pe care te constrang unii sa-l iei si iti da certicicat de libera circulatie daca l-ai inghitit ca despre asta e vorba, despre dezbinarea si discriminarea datorata acestor seruri experimentale. Sau sa inteleg ca matale esti speriat de ibuprofen dar ai bagat in tine terapie genica asa preventiv ca zice Arafat & Co?

      Reply
      • anonim says:
        November 7, 2021 at 5:20 pm

        Nu e absolut nicio discriminare. Daca iti doresti sa fii dac liber nu ai decat😂
        Sper sa se introduca rapid Certificatul de vaccinare la locul de munca. Acolo e cheia.

        Reply
        • Cat de cretin poti fi??? says:
          November 7, 2021 at 5:32 pm

          Cheia importanta ar fi fost aia cu care trebuiau sa inchida latrina in care te-a cacat ma-ta si apoi ai reusit sa iesi boratura dezumanizata. Faci tu program cu munca altora troll idiot, esti pensionar de lux ai ca ai fost papagal pe la secu? Dupa comportament cam asta ar fi 🦜🦧🐖

          Reply
          • anonim says:
            November 7, 2021 at 5:43 pm

            Parerea ta. Proasta , ca de obicei😂😂😂

          • anonim says:
            November 7, 2021 at 6:20 pm

            In comentariul asta esti leit anonimul tomberonez 😂

    • anonim says:
      November 7, 2021 at 5:17 pm

      😂😂😂Alt ,, inteligent ,, vaccinomaniac ! ma istetul din tufis , cine , unde sau cand a spus cineva ca fara vaccin esti mai ferit de boala ??? ia arata aici sa ne lamurim si noi …. dai referire la Ibuprofen ? pai cine ia un medicament il ia doar in cazul in care are nevoie de el si se asigura ca in loc sa i faca rau ii face bine , clar ? nu l ia preventiv , ma , opinca uda !!! … ca tu ai impresia ca previ prin aceste vaccinuri infectarea , e problema ta , atat doar ca situatia din teren te contrazice urat de tot , si ti fwte virusu una peste ochi de ti zboara vaccinul din tine de nici nu stii ce te a plesnit

      Reply
  22. Leu says:
    November 7, 2021 at 6:07 pm

    Sincer tot mai multă încredere am in guvern și arabul

    Reply
  23. eu says:
    November 7, 2021 at 6:25 pm

    Arafat , preda dreaq cetatenia romana inapoi autoritatilor si du-te acasa ! Aia au mai multa nevoie de tine, decat avem noi. Fa un bine natiunii romane !

    Reply
  24. FaraFrica says:
    November 7, 2021 at 7:24 pm

    Aha, acu ca UK s-a vaccinat la greu, are parte ai de o noua varianta de virus… zici ca e la oferta :)) Pai cum vine asta?
    Peste 95% din oamenii bolnavi de cov se fac bine, ce fras de pandemie avem?
    A, mor amaratii cu sistem imunitar compromis, batrani, obezi etc. iar unii habar nu au de care boli sufera… acolo e problema

    Reply
  25. anonim says:
    November 7, 2021 at 8:27 pm

    virusul stimulează sistemul imunitar natural, în timp ce medicamentul este substanţă chimică. …… Zi sa mori tu ma moslem de rahat ! zi sa mori tu ca dintr o data te a apucat grija fatza de populatie ? zi sa crape ficatii in tine …. pai mai rahat uman ! …. dar de ce pana acum nu te ai alarmat ca alimentele sunt pline de chimicale ? ha ! pana acum de ce moscheia ma tii nu ai luat absolut nici o pozitie la toxinfectia alimentara ? … te a apucat acum asa brusc grija fata de populatie, nu ? ……. deci pe considerentele tale , medicii care prescriu un tratament medicamentos , sunt oameni cu tente criminale , vor sa ucida oamenii , nu ma idiotule ? …ce noroc pe romani ca te au pe tine sa le atragi atentia ca medicamentele sunt chimicale !!!…. fwtuti moscheia ma tiii de handicapat

    Reply
    • anonim says:
      November 7, 2021 at 8:35 pm

      Nenea soferu’ pe masina de pubele , te doare rau buba la cap?😂😂😂

      Reply
      • anonim says:
        November 7, 2021 at 8:53 pm

        Bornetti ! te mai doar in gat de la pwla mea ? 🤔😮

        Reply
  26. Geo says:
    November 7, 2021 at 10:11 pm

    Nu va vaccinati! Dar nu mergeti nici la ATI ca niste lasi infecti ce sunteti cand va este rau! Stati si muriti, ca fiecare pasare pe graiul ei!

    Faceti naibii odata toti covid si muriti, ca ne mai creste IQ-ul la tara. Tot anti-vaxxeri sa faca boala si sa se duca odata de unde or venit.

    Bata-va dreq sorta de savanti cu 3 clase si 5 minute de Facebook!

    Reply
    • Eu says:
      November 7, 2021 at 10:25 pm

      Atunci cand din salar eu pe luna platesc 3000 lei sanatatea, cred ca am dreptul la serviciile medicale complete indiferent de ce natura…

      Reply
      • Geo says:
        November 7, 2021 at 10:37 pm

        Ai dreptul sa mori ca prostul ce esti. Ala e singurul drept ce il ai daca esti mai destept ca un savant. Au altii nevoie de spital care nu is asa savanti ca tine.

        Daca faci COVID savantule, trateaza-te acasa, si mori cu vrajeala ta de salariu. Ca nu ai nevoie de ajutor.

        Reply
        • Eu says:
          November 7, 2021 at 11:03 pm

          Nu te stresa ca locul tau la ATI sigur nu il iau…

          Reply
        • Eu says:
          November 7, 2021 at 11:05 pm

          Am uitat inca un amendament…in fata mortii toti suntem egali…

          Reply
        • Anti says:
          November 8, 2021 at 8:26 am

          Ia zi posteritatii la care savant te referi ca pana acum adevaratii savanti cu experienta in vaccinuri sunt impotriva acestor mizerii experimentale si sustin ca nu se poate ajunge la imunitate de tura doar prin aceste “vaccinuri”. Si mai spune de unde ai ajuns la concluzia ca cei care fac covid vor muri toti ca prostii. Am impresia ca “vaccinurile” astea sunt concepute si sa induca ura.

          Reply
    • True_Null says:
      November 8, 2021 at 11:43 am

      Matalae te plimbi tot timpul cu umbrela si cand e soare? asa preventiv? Dar cu rucsac ca poate ai nevoie de haine de schimb dar cu roata de rezerva chiar daca esti pe jos doar in cazul in care poate faci pana mai tarziu? Sau poate iei cu tine frigiderul pe roti ca poate o sa-ti fie foame sau poate iei si soba ca poate o sa-ti fie frig mai tarziu? Cand te vede lumea pe strda ce zice? Vai de el saracul este … pregatit pentru tot (e nebun).
      Pentru unele lucruri nu are sens sa te pregatesti.
      De la vaccin mor foarte putini tineri sub 70 ani (fara vaccin) si cu medicamente. doar 3 la 100000 (o suta de mii). Din astia daca ar fi vaccinati si nu ar fi efectele secundare vaccin (cum sunt acuma de la autoimunitate la paralizie sau probleme la sistemul cardiac etc ) si atunci din cei vaccinati ar ajunge la spital (conform datelor de la noi 10-20+%) deci din aia 3 tot ar muri 1 asa ca tu zici ca e normal sa injectam 99997 de oameni ca sa salvam 2? Si sa nici nu dispara boala. Ca e clar ca nu dispare.
      Bonus: in 4 noi 2021 la audierea de senat CDC ul a recunoscut ca cei vaccinati sunt purtatori pentru varianta Delta chiar daca nu fac boala grava.

      Reply
  27. space22 says:
    November 8, 2021 at 7:13 am

    Deci sa inteleg ca si vaccinul e toxic dar ceva mai putin? pentru altii bine ar fi sa tina pandemia vre o 10 ani ma refer la industria farma plus explozia de preturi generata de covid a fost bine pentru smecherii ce au creat haosul economic si profituri colosale

    Reply
  28. Wtf says:
    November 8, 2021 at 8:27 am

    Daci liberi și comentariile tâmpite cei mai multi savanți pe cap de locuitor din lume.
    Singurul lucru de care imi pare rau dupa Ceaușescu, e ca au devenit liberi toti idiioti si acum isi dau cu parerea dat fiind ca ei sunt autostiutori.
    Tara asta deaia e unde e ca toti idioti au ajuns sa o conduca.
    Expertusidiotuscontemporanus =locuitor in romanica.

    Reply
    • Cat de cretin poti fi??? says:
      November 8, 2021 at 9:20 am

      Si #pecreierspalatusarogantus = alti locuitori in romanica

      Reply
  29. cetatean says:
    November 8, 2021 at 8:45 am

    Dle Arafat ,sa inteleg ca daca tratamentele sunt MAI TOXICE decat vaccinul si VACCINUL ESTE TOXIC? wow!

    Reply
    • Eu says:
      November 8, 2021 at 9:47 am

      Interesant ce a scapat pe gurita Arafat….

      Reply
  30. True_Null says:
    November 8, 2021 at 10:05 am

    hai sa vedem daca ne descurcam cu cunostinte de clasa a 4 a.
    “că virusul stimulează sistemul imunitar natural, în timp ce medicamentul este substanţă chimică.” EU vreau sistemul meu imunitar STIMULAT ca sa stie ca trebuie sa omoare virusul nu sa-l tina acolo bine mersii 🙂 Are habar de ceva acest domn?
    “că virusul SARS-CoV-2 are multe necunoscute.” adica virus=0.5 necunoscut (ca nu e preponderent necunoscut doar multe) . Dar vaccinul este netestat iar studiile clinice nu se publica pana in 2025 deci este plin necunoscut =1 necunoscut. Mai mult Vaccinul este facut desupra unui virus care cica e plin de necunoscute atunci ma itnreb care e eficacitatea necunoscut + necunoscut = 2 necunoscut :DD
    “Vaccinul a rămas soluţia optimă” deci 2x necunoscut este mai optim decat 0.5 necunoscut. Woaow
    ” spune că încep să apară tratamente” au fost tratamente din primul an de aceea nu au murit toti din spitale.
    “vaccinul este un mod de a stimula un sistem imunitar natural” scuzati dar mai natural decat virusul natural nu poate fi. Vaccinul poate ‘simula’ poate ‘natural’-ul.
    Dupa ce arafat a zis: “Nu ştim ce va fi,” zice ca “Arafat a precizat că dacă vor fi persoane suficiente vaccinate, valul 5 va fi cu un impact mic ” . Dar “Nu ştim ce va fi,”- Pana acuma a fost ca cei nevaccinati sau vaccinati indiferent care, daca au sistem imunitar slab o sa se imbolnaveasca si poate o sa moara.

    Reply
    • Eu says:
      November 8, 2021 at 11:19 am

      Mai adaugam inca o necunoscuta…

      https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/o-profesoara-a-murit-la-scoala-politistii-au-deschis-dosar-penal-pentru-moarte-suspecta-1728169

      Reply
      • True_Null says:
        November 8, 2021 at 11:47 am

        ?

        Reply
  31. Scapa cine poate says:
    November 8, 2021 at 2:24 pm

    Sloganul e: “vaccinul e eficient si SIGUR”, cat e de eficient unii ineeg altii nu, cat e de sigur se poate vedea de aici https://medici-consinf.ro/informatii/comirnaty-raport-evaluare mai ales in ultimele doua paragrafe.

    Reply
    • Scapa cine poate says:
      November 8, 2021 at 2:41 pm

      *…unii inteleg,”

      Reply
  32. Cele mai citite știri

    1
    INFORM MEDIA PRESS angajează: DISTRIBUITORI DE PRESĂ
    2
    Şoimii Şimand, locul doi în liga secundă de futsal
    3
    Elon Musk susține că Uniunea Europeană ar trebui să fie „eradicată”
    4
    Slujire chiriarhală la hramul Mănăstirii Roșia
    5
    Crosul Cetăţii 2025 s-a încheiat cu etapa de la Săvârșin
    6
    Drum județean, finalizat cu un an înainte de termen
    7
    Palete de argint şi bronz la CN U21
    8
    Universitatea Craiova l-a făcut „mare” pe Adi Mihalcea
    9
    Dominic Fritz spune că în coaliţie s-a ajuns la un compromis privind reforma administraţiei locale
    10
    Rezultatele extragerilor Loto

    Mapamond

    Elon Musk susține că Uniunea Europeană ar trebui să fie „eradicată”
    SUA. Miliardarul american Elon Musk, patronul platformei X, a reacționat dur sâmbătă la adresa Uniunii Europene, după ce în ajun Comisia Europeană a impus o amendă de 120 de milioane de euro rețelei de social media, informează DPA.

    Mapamond

    Orban: Alegerile parlamentare ungare din 2026, „ultimele înaintea războiului care se apropie”
    Alegerile parlamentare din Ungaria din 2026 vor fi „ultimele alegeri înaintea războiului care se apropie de noi”, a declarat sâmbătă premierul ungar Viktor Orban, în timpul unui miting desfășurat la Kecskemet (centru), transmite MTI. 1

    Local

    VIDEO
    Au ascuns drogurile sub preșul mașinii când au văzut jandarmii
    Doi arădeni care manifestau un comportament suspect au fost abordați de jandarmi, care au găsit substanțe interzise asupra lor.

    Mapamond

    Șase state UE solicită Comisiei să renunțe la interdicția asupra motoarelor cu ardere internă începând din 2035
    Șase lideri din statele membre ale Uniunii Europene, inclusiv premierul Italiei, Giorgia Meloni, au solicitat Comisiei Europene să propună o relaxare a normelor comunitare privind emisiile vehiculelor, în ideea de a opri o interdicție de facto a motoarelor cu ardere internă, planificată să intre în vigoare la mijlocul următorului deceniu, transmite Bloomberg.

    Mapamond

    Reuters: Donald Trump va reactiva Doctrina Monroe pentru a consolida SUA ca lider pe continentul american
    Statele Unite își vor reafirma dominația în emisfera vestică, își vor consolida forța militară în Indo-Pacific și, eventual, își vor reevalua relația cu Europa, a declarat vineri președintele Donald Trump într-un document strategic amplu care urmărește să redefinească rolul țării sale în lume, scrie Reuters, într-un amplu comentariu pe marginea acestei strategii. 2

    Local

    GALERIE FOTO/VIDEO
    Cu sau fără bani, avansează lucrările la podul feroviar peste Mureș
    În câteva luni, noul pod peste Mureș ar urma să unească cele două maluri ale râului. 1

    Local

    Arădean arestat, după ce și-a sunat soția de șapte ori
    Un bărbat care a încălcat ordinul de protecție, contactându-și soția, a fost plasat în arest preventiv.

    Mapamond

    AIEA anunță că scutul protector al centralei nucleare de la Cernobîl a fost deteriorat
    Scutul protector de la centrala nucleară de la Cernobîl, din Ucraina devastată de război, construit pentru a ține sub control materiale radioactive provenite din dezastrul din 1986, nu își mai poate îndeplini funcția principală de siguranță din cauza daunelor provocate de drone, într-un atac atribuit Rusiei de către Ucraina, a anunțat vineri Agenția Internațională pentru Energie Atomică (AIEA), informează Reuters. 1

    Local

    Un al doilea polițist local trimis în judecată pentru bătaia urmată de moartea lui Vișinel
    Polițistul local Cosmin Ghilea, de la Poliția Locală Arad, a fost trimis în judecată pentru purtare abuzivă. 4
    • Aradon.ro
      • Redactia
      • Politica de confidentialitate
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Regulament postare și moderare comentarii
    • Știri
      • Știrile județului Arad
      • Știri internaționale
      • Știri naționale
      • Celebrity/Lifestyle
    • Sport
      • UT Arad
      • Sport Local
      • Știri sportive

    Arad Online

    ISSN 3008-2331

    ISSN-L 3008-2331

    aradon.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.