Cifre finale la Zilele Aradului

De Adriana Barbu
Cifre finale la Zilele Aradului
Potrivit organizatorilor, au fost 14 zile de sărbătoare, 61 de evenimente, 30 de locații şi peste 60.000 de oameni participanţi la acţiuni. Acesta este bilanțul Zilelor Aradului.

Au făcut bilanţul Zilelor Aradului şi l-au prezentat în cadrul unei conferinţe de presă. Este vorba de primarul Gheorghe Falcă şi directorul adjunct al Centrului Municipal de Cultură Arad, Ramona Creţu, care au prezentat miercuri cifrele sărbătorii oraşului. Potrivit celor declarate de organizatorii evenimentului, în premieră, anul acesta, zilele oraşului s-au întins pe durata a 14 zile. „Au fost două săptămâni încărcate de evenimente din diverse domenii – muzică uşoară, muzică populară, muzică medievală, rock, expoziţii, întreceri sportive, proiecţii de filme, spectacol cu foc, artă contemporană, concerte de muzică alternativă, spectacole pentru copii, noaptea albă a instituţiilor de cultură, festivalul cătlanelor. Pe durata celor 14 zile au avut loc nu mai puțin de 61 de evenimente, dintre care 19 organizate în premieră: Vara de ar.te – Ateliere de creație, FUN ARAD – ateliere de teatru cu Ioan Peter, Parada costumelor de poveste prezentate de copii, Spectacol cu foc, (RE)Cunoaștere, Camera Obscură, TebaExpo Photo – expoziție, TEBA – spațiu alternativ de artă și cultură contemporană, TebaKinema – proiecție de film european, Teba – Kinedol, concerte la clădirea Preparandiei, Sesiunea națională de comunicări științifice Arad – economie și societate, cu lansare de volum, fotografii instant personalizate, proiecții de film la Cinema Arta și Ștrandul Neptun, Expoziție de hărți și cărți poștale, Expoziție internațională de timbre, Lansarea lucrării Arad – Palatul Administrativ – monografie în imagini, proiecții de scurtmetraje românești, Concurs de îndemânare pe biciclete pentru copii, Crosul tinerilor arădeni, Cursa de alergare Red Run”, a punctat Ramona Creţu.

Deficienţe

Tot directorul adjunct al centrului a precizat faptul că au existat şi neajunsuri şi greşeli sau deficienţe în organizare, pe care au încercat să le corecteze dacă era posibil pe parcurs, aşa cum a fost cazul spectacolului de foc, care a deschis sărbătoarea oraşului şi care a fost reluat la finalul ei în condiţii mai bune de vizibilitate pentru arădeni.

Legat de bilanţ, primarul Gheorghe Falcă a precizat faptul că este bucuros pentru că „în contul aceleiaşi sume de bani s-a reuşit pe un timp mai lung organizarea unui număr mai mare de evenimente, cu impact mai mare printre arădeni şi că s-a intrat în contact cu cât mai mulţi cetăţeni ai oraşului. Sunt totodată bucuros că astfel ne-am testat forţele de organizatori în pregătirea luptei pentru titlul de Capitală Europeană a Culturii 2021”.

Cu mulţumiri

Reprezentanţii Centrul Municipal de Cultură și ai Primăriei Arad au ţinut să mulţumească arădenilor care au răspuns pozitiv la provocarea de a lua parte la toate evenimentele, societăţii civile care a răspuns prompt la provocarea de a veni cu idei noi, dar şi sponsorilor ediţiei: Kaufland, Selgros, Heineken și Coca Cola.



0Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase