ARAD. A comandat o pereche de teniși marcă de prestigiu și a primit tot o pereche de teniși, cu însemnele mărcii respective, dar aplicată pe papuci de duzină. Și nici măcar nu era lipită bine. Singurul lucru care se respecta din descrierea de pe internet era prețul, unul de marcă, în jur de 150 lei. Telefoane peste telefoane date firmei care a comercializat on-line produsul, drumul la protecția consumatorului și în mai puțin de 48 de ore a primit banii înapoi. Nicio scuză, nici un regret din partea comerciantului. Au avut de a face cu un client supărat și care trebuia calmat cu restituirea banilor. Poate următorul păcălit nu va fi la fel de supărat și se va resemna. Noroc pentru firma de comerț on-line care profită de pe urma lipsei de reacție a clienților.
Un noroc care ține atâta vreme cât clienții nu știu ce drepturi au și care sunt regulile comerțului online. Un comerț care s-a impus, fără nici o îndoială pe piață. Cel mai de succes site, potrivit trafic.ro are aproape 150.000 vizitatori unici pe zi, urmat de altele cu doar câteva zeci de mii de vizitatori zilnic. Au crescut și reclamațiile la Comisariatul Județean de Protecția Consumatorului Arad, dar cele mai multe sunt redirecționate în alte județe pentru că sediul social al firmelor respective nu este pe raza județului Arad, explică reprezentantul Comisariatului Județean de Protecția Consumatorului, jurist Andreea Roșoga.
Cele mai multe nemulțumiri fac referire la produse vestimentare sau de încălțăminte care arată cu totul altfel față de imaginea vândută pe internet sau sunt de o calitate îndoielnică.
Majoritatea clienților nemulțumiți de cum arată produsul sau de calitatea lui preferă să rămână cu dezamăgirea și nu mai fac nimic pentru a-și recupera banii. Ceea ce este important de știut este faptul că reglementările în vigoare permit oricărui cumpărător să restituie în termen de 14 zile produsul cumpărat on line iar operatorul economic este obligat să restituie banii. Fără comentarii și fără posibilitate de a refuza acest drept clientului.În această categorie intră și produsele vândute prin teleshopping sau pe baza cataloagelor, adică cele din afara spațiilor comerciale. Orice refuz din partea agentului economic de a vă returna banii poate fi reclamată la Protecția Consumatorului și, cel puțin de data aceasta, dreptatea e de partea clienților.
Surpriza din pachetul on-line
Reactualizat la:
Marfa comandată și plătită on-line oferă uneori surprize neplăcute clienților.
Trimite articolul
XCele mai citite știri
4
6
Local
Patru persoane au fost transportate la UPU, printre care și un bebeluș de patru luni.
Local
În noaptea de luni spre marți, polițiștii Serviciului Arme, Explozivi și Substanțe Periculoase au desfășurat o acțiune de prindere în flagrant a unor braconieri, în zona Mădrigești.
Local
Municipalitatea spune că, deocamdată, se va asfalta carosabilul din sensul giratoriu și până la urcarea pe pod. Lucrarea nu cuprinde podul și nici coborârea pe Nicolae Titulescu.
Local
Aceasta e valoarea estimată a investiţiei în modernizarea şi extinderea clădirii de pe 6 Vânători.
Local
Un bărbat de 59 de ani a ajuns la Urgențe cu multiple traumatisme după ce ar fi căzut de la o înălțime de 6 metri. Nu se cunosc împrejurările în care s-a produs incidentul.
1
Local
Un proiect de hotărâre CLM privind atribuirea denumirii noii străzi se află, în prezent, la transparenţă.
Evenimente
Ei vor participa la Festivalul „Suflet de România” care se va desfăşura în weekend pe Domeniul Regal.
Advertorial
ADVERTORIAL. Consiliul Judeţean Arad a reuşit ceea ce foarte puţine Consilii Judeţene din ţară au putut: a câştigat 18 proiecte europene cu confinanţare de numai 2%! Adică, a câştigat peste 300 de milioane de lei şi a contribuit cu doar 6 milioane!
ARADON Sport local
LIVADA. Într-o organizare ireproşabilă, asigurată de comuna Livada şi AJF Arad, recent, s-a desfăşurat etapa regională a Cupei Satelor Under 13 la fotbal.
Citiți principiile noastre de moderare aici!