Surpriza din pachetul on-line

De Monica Ardelean
Reactualizat la:
4Comentarii
Surpriza din pachetul on-line
Marfa comandată și plătită on-line oferă uneori surprize neplăcute clienților.

ARAD. A comandat o pereche de teniși marcă de prestigiu și a primit tot o pereche de teniși, cu însemnele mărcii respective, dar aplicată pe papuci de duzină. Și nici măcar nu era lipită bine. Singurul lucru care se respecta din descrierea de pe internet era prețul, unul de marcă, în jur de 150 lei. Telefoane peste telefoane date firmei care a comercializat on-line produsul, drumul la protecția consumatorului și în mai puțin de 48 de ore a primit banii înapoi. Nicio scuză, nici un regret din partea comerciantului. Au avut de a face cu un client supărat și care trebuia calmat cu restituirea banilor. Poate următorul păcălit nu va fi la fel de supărat și se va resemna. Noroc pentru firma de comerț on-line care profită de pe urma lipsei de reacție a clienților.
Un noroc care ține atâta vreme cât clienții nu știu ce drepturi au și care sunt regulile comerțului online. Un comerț care s-a impus, fără nici o îndoială pe piață. Cel mai de succes site, potrivit trafic.ro are aproape 150.000 vizitatori unici pe zi, urmat de altele cu doar câteva zeci de mii de vizitatori zilnic. Au crescut și reclamațiile la Comisariatul Județean de Protecția Consumatorului Arad, dar cele mai multe sunt redirecționate în alte județe pentru că sediul social al firmelor respective nu este pe raza județului Arad, explică reprezentantul Comisariatului Județean de Protecția Consumatorului, jurist Andreea Roșoga.
Cele mai multe nemulțumiri fac referire la produse vestimentare sau de încălțăminte care arată cu totul altfel față de imaginea vândută pe internet sau sunt de o calitate îndoielnică.
Majoritatea clienților nemulțumiți de cum arată produsul sau de calitatea lui preferă să rămână cu dezamăgirea și nu mai fac nimic pentru a-și recupera banii. Ceea ce este important de știut este faptul că reglementările în vigoare permit oricărui cumpărător să restituie în termen de 14 zile produsul cumpărat on line iar operatorul economic este obligat să restituie banii. Fără comentarii și fără posibilitate de a refuza acest drept clientului.În această categorie intră și produsele vândute prin teleshopping sau pe baza cataloagelor, adică cele din afara spațiilor comerciale. Orice refuz din partea agentului economic de a vă returna banii poate fi reclamată la Protecția Consumatorului și, cel puțin de data aceasta, dreptatea e de partea clienților.



4Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

versiunea HTML a comentariilor