Universitatea de Vest ”Vasile Goldis” din Arad, Bulevardul Revolutiei, numărul 94-96, localitatea Arad, județul Arad, Romania, telefon/fax: 0257280260, CUI 14305480, reprezentată prin Prof. Univ. Dr. Cotoraci Adina Coralia – Rector vă invita să participaţi la procedura de atribuire a contractului Achizitionare materii prime si materiale consumabile, cod CPV: 33140000-3 Consumabile medicale, 33141810-1 Materiale de obturare dentară 33141800-8 Consumabile dentare (Rev.2).
- Modalitatea de atribuire: procedura competitiva Ordin nr. 1284/2016
- Sursa de finanţare: Programul Educație și Ocupare, Promovarea dezvoltării programelor de studii terțiare de înaltă calitate, flexibile și corelate cu cerințele pieței muncii – STAGII STUDENȚI- Regiuni mai putin dezvoltate, Cod apel: PEO/71/PEO_P7/OP4/ESO4.5/PEO_A49, Cod proiect: 312785, Proiect: ,,FaStPract – activități integrate de practică și orientare profesională pentru specializările Farmacie și Stomatologie ale UVVG Arad”
- Valoarea estimata: 254.612,61 lei, fara TVA, pretul nefiind ajustabil.
- Perioada de valabilitate a ofertelor: 120 zile de la data limită de depunere a ofertelor
- Termen maxim de livrare: 20 zile de la comanda beneficiarului.
- Adresa de livrare: conform Caiet de sarcini
- Adresa la care se depune oferta: Municipiul Arad, Bulevardul Revolutiei, numărul 94-96, județul Arad
- Elemente de comunicare: +40 745 305 221, e-mail: achizitii@uvvg.ro
Orice solicitari de clarificari/documente din partea potentialilor ofertanti vor fi transmise la adresa de e-mail precizata mai sus. Ulterioare comunicari vor fi efectuate de catre beneficiar pe adresele de mail ale ofertantilor, mentionate de catre acestia in cadrul Scrisorii de inaintare, anexate prezentei.
- Data limită de depunere a ofertei: 07.08.2025 ora 10
- Oferta depusă de operatorii economici interesați trebuie să cuprindă:
a). propunerea tehnica – in original, elaborata astfel încât aceasta să furnizeze toate informaţiile solicitate in documentatia comunicata; va fi insotita de orice documente considerate relevante din care sa reiasa conformitatea acestuia cu conditiile impuse in caietul de sarcini anexate prezentei (tip produse, cantitati, termen de livrare, valabilitate etc.).
b). propunerea financiara (Formularul nr. 3 anexat prezentei) – in original, va fi exprimata în lei, fara TVA si suma finala (inclusiv TVA, daca este cazul).
- Criterii de departajare oferte- Prețul cel mai scăzut.
c). documente necesare:
- Scrisoare de inaintare (Formularul 1 anexat prezentei) – in original.
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile de conflict de interes conform prevederilor art. 13, 14 si 15 din OUG nr. 66/2011 – actualizata, respectiv situatii ce pot duce la excluderea ofertantului din procedura (Formularul 2 anexat prezentei) – in original
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului – in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul din care rezulta ca operatorii economici au activitate autorizata corespunzatoare cu obiectul achizitiei cat si structura actionariatului.
- Ofertantii straini trebuie sa fie legal inregistrati si trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare/relevanta in raport cu obiectul procedurii (sau echivalentul acesteia raportat la tara in care isi desfasoara activitatea). Se vor atasa copii dupa original si traducere certificata in limba romana de un traducator autorizat, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul ofertantul. Din documentele depuse trebuie sa reiasa inclusiv structura actionariatului ofertantului.


Cod hub 7069
Citiți principiile noastre de moderare aici!