Universitatea de Vest ”Vasile Goldis” din Arad, Bulevardul Revolutiei, numărul 94-96, localitatea Arad, județul Arad, Romania, telefon/fax: 0257280260, CUI 14305480, reprezentată prin Prof. Univ. Dr. Cotoraci Adina Coralia – Rector vă invita să participaţi la procedura de atribuire a contractului de servicii având ca obiect Laborator interdisciplinar, cod CPV: 80000000-4 Servicii de învatamânt si formare profesionala (Rev. 2).
- Modalitatea de atribuire: procedura competitiva Ordin nr. 1284/2016
- Sursa de finanţare: Programul Educație și Ocupare, Promovarea dezvoltării programelor de studii terțiare de înaltă calitate, flexibile și corelate cu cerințele pieței muncii – STAGII STUDENȚI- Regiuni mai putin dezvoltate, Cod apel: PEO/71/PEO_P7/OP4/ESO4.5/PEO_A49, Cod proiect: 312785, Proiect: ,,FaStPract – activități integrate de practică și orientare profesională pentru specializările Farmacie și Stomatologie ale UVVG Arad”.
- Valoarea estimata: 386,55 lei, fără TVA.
- Tipul contractului: contract de servicii, care vizează prestarea serviciilor precizate mai sus in condițiile Caietului de sarcini.
- Durata contractului: cuprinsa intre data intrării în vigoare și pana la data îndeplinirii de către părți a tuturor obligațiilor corelative prevăzute, conform Caietul de sarcini, anexa la prezentul anunț.
- Termene de prestare: conform Caiet de sarcini.
- Criteriul de atribuire: oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic.
- Modalitati de decontare/plata a serviciilor: conform Caiet de sarcini.
- Perioada de valabilitate a ofertelor: 120 zile de la data limită de depunere a ofertelor.
- Adresa la care se depune oferta: Municipiul Arad, Bulevardul Revolutiei, numărul 94-96, județul Arad.
- Elemente de comunicare: 07460790109 e-mail: achizitii@uvvg.ro
Orice solicitari de clarificari/documente din partea potentialilor ofertanti vor fi transmise la adresa de e-mail precizata mai sus. Ulterioare comunicari vor fi efectuate de catre beneficiar pe adresele de mail ale ofertantilor, mentionate de catre acestia in cadrul Scrisorii de inaintare, anexate prezentei.
- Data limită de depunere a ofertei: 05.11.2025 ora 12.
- Oferta depusă de operatorii economici interesați trebuie să cuprindă:
a). propunerea tehnica – in original, elaborata astfel încât aceasta să furnizeze toate informaţiile solicitate in anuntul de participare si in Caietul de sarcini; propunerea tehnica depusa de ofertanti va fi insotita in mod obligatoriu de documentele necesare (minim cele precizate in Caietul de sarcini) din care sa reiasa conformitatea serviciilor ofertate cu cerintele impuse in caietul de sarcini anexat prezentei.
Se vor depune orice inscrisuri/documente/declaratii precizate in Caietul de sarcini in forma indicata in acesta.
b). propunerea financiara (Formularul nr. 3) – in original, va fi exprimata în lei, fara TVA si suma finala (inclusiv TVA, daca este cazul).
c). documente necesare:
- Scrisoare de inaintare (Formularul 1) – in original.
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile de conflict de interes conform prevederilor art. 13, 14 si 15 din OUG nr. 66/2011 – actualizata, respectiv situatii ce pot duce la excluderea ofertantului din procedura (Formularul 2) – in original
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului – in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul din care rezulta ca operatorii economici au activitate autorizata corespunzatoare cu obiectul achizitiei cat si structura actionariatului.
- Ofertantii straini trebuie sa fie legal inregistrati si trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare/relevanta in raport cu obiectul procedurii (sau echivalentul acesteia raportat la tara in care isi desfasoara activitatea). Se vor atasa copii dupa original si traducere certificata in limba romana de un traducator autorizat, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul ofertantul. Din documentele depuse trebuie sa reiasa inclusiv structura actionariatului ofertantului.
- Declarație beneficiari reali (Formularul 4) – in original
Manager de proiect,
prof. univ. dr. Ardelean Simona

Citiți principiile noastre de moderare aici!