aradon.ro Web analytics

ARADON

ARADON

  • Home
  • Ştiri
    • Ştirile judeţului Arad
    • Evenimente
    • Comentariul zilei
    • Stiri internaţionale
    • Stiri naţionale
    • Retrospectiva săptămânii
    • Celebritati/Lifestyle
    • Download
  • Video
  • Sport
    • UTA
    • Sport local
    • Ştiri sportive
  • Party
  • Angajari
Select Page
ARADON
Advertorial
Ce trebuie să știți despre strategia de marketing digitală Adidas

Ce trebuie să știți despre strategia de marketing digitală Adidas

la 30 July 2021 15:46

Ce trebuie să știți despre strategia de marketing digitală Adidas

30 July 2021 15:46
Ultimii ani au fost plini de succes și extrem de profitabili pentru compania germană de îmbrăcăminte și încălțăminte sport Adidas. Brandul a adăugat 5,8 miliarde de dolari la valoarea sa din 2015, crescând cu o rată medie anuală de 17,6%.
Ultimii ani au fost plini de succes și extrem de profitabili pentru compania germană de îmbrăcăminte și încălțăminte sport Adidas. Brandul a adăugat 5,8 miliarde de dolari la valoarea sa din 2015, crescând cu o rată medie anuală de 17,6%.

Trimite articolul

X

Secretul din spatele acestui succes este strategia simplă de marketing digital a lui Adidas. Comerțul electronic este canalul de venituri cu cea mai rapidă creștere și toate procesele de producție sunt cât mai digitalizate posibil. Cu această strategie pusă în aplicare, compania dorește să-și depășească principalul său concurent.

Descriindu-se ca o companie digitală, Adidas vrea să fie cel mai bun brand de îmbrăcăminte sportivă din lume. Pentru a realiza acest lucru, utilizează digitalizarea ca parte cheie a strategiei lor de marketing, ceea ce înseamnă proiectarea, construirea și vânzarea celor mai bune articole sportive din lume.

Scopul procesului de fabricație este de a livra cei mai inovatori adidași de alergare, personalizați pentru fiecare sportiv, iar brandul de articole sportive încearcă întotdeauna să răspundă cererii din ce în ce mai ridicate.

Producția de mare viteză este una dintre părțile esențiale ale strategiei de marketing digitală Adidas. Aceștia au digitalizat procesul de producție cu tehnologie de imprimare 3D și robotică la Speedfactory din Ansbach. Încălțămintea Futurecraft 4D realizată cu lumină și oxigen este un exemplu de succes al tehnologiei avansate a brandului.

Schimbarea comportamentelor consumatorilor prin transformarea digitală afectează și modul în care compania funcționează și folosește tehnologia pentru a construi relații mai directe cu clienții. Adidas cheltuiește 90% din bugetul său de marketing pentru campanii digitale și social media.

Brandul încearcă să interacționeze cu clienții și să creeze experiențe premium, conectate și personalizate. Cu alte cuvinte, creează entuziasm și emoție cu privire la sport la nivel personal. Asta include toate punctele de contact, cum ar fi dispozitivele mobile, sociale și de vânzare cu amănuntul, cu care consumatorii pot interacționa direct, pentru a le oferi o experiență consistentă.

Un exemplu de implementare al acestei strategii include faptul că Adidas a dezvoltat un prototip numit Run Genie, aducând acest nou serviciu în magazinele sale din întreaga lume. Creând o experiență excepțională de vânzare cu amănuntul la fel de diferențiată ca produsele lor, Adidas și-a propus să utilizeze date și IoT sau Internet of Things pentru a elimina paradoxul alegerii, oferind alergătorilor cunoștințele necesare pentru a lua o decizie de cumpărare în cunoștință de cauză.

Pentru a aduce la viață Run Genie, brandul a creat un prototip de produs testabil pentru a înțelege valoarea datelor și a serviciilor conectate în îmbunătățirea experienței de cumpărare pentru clienți.

Prin vizualizarea datelor livrată printr-o aplicație pentru tabletă, Run Genie dotează asociații de vânzări cu informațiile necesare pentru a ajuta clienții să găsească și să cumpere cel mai bun adidas pentru tipul de picior și stilul de alergare.

Adidas își deschide porțile și solicită tuturor creativilor, inclusiv sportivilor, consumatorilor și partenerilor să învețe, să creeze, să împărtășească și să modeleze viitorul sportului și a culturii sportive. Cooperarea Parley For the Ocean a făcut parte din această inițiativă care a inclus producerea a trei noi modele UltraBoost din deșeuri de plastic din mări și oceane.

Brandul colaborează, de asemenea, cu jucători de fotbal, sportivi și cântăreți de renume mondial pentru a inspira. Campania „Calling All Creators” creată de 72AndSunny este un exemplu excelent al acestei colaborări.

Există șase orașe (Londra, Los Angeles, New York, Paris, Shanghai și Tokyo) care modelează percepția, tendințele și deciziile de cumpărare ale consumatorilor au o importanță strategică pentru Adidas. În Europa, aceștia se concentrează pe vânzarea în special a produselor de fotbal, dar SUA este o țară cheie pentru alte filiale, cum ar fi baschetul și baseballul. America de Nord este cea mai mare piață din industria articolelor sportive, iar cota sa totală este de 40%.

Chiar dacă Adidas are concurență puternică, brandul încearcă să fie cea mai bună companie de articole sportive din lume și nu intenționează să renunțe prea curând. Folosindu-se de tehnologia digitală, direcționarea corectă, procesele de fabricație rapide, inovația și colaborările, Adidas se apropie de scopul de a deveni numărul unu mondial.

Trimite articolul

X
Taguri:
Arad Fashion Days ,
digitala ,
fashion days ,
strategia
0 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

    Cele mai citite știri

    1
    INFORM MEDIA PRESS angajează: DISTRIBUITORI DE PRESĂ
    2
    Luni începe campania de toamnă „Aradul Curat”
    3
    Secretarul de stat al Vaticanului acuză Israelul de comiterea unui „masacru” în Fâşia Gaza
    4
    Galerie foto| Sfântul Preot Mucenic Ilarion Felea, canonizat la Arad
    5
    Oficial: Nicușor Dan a promulgat legea care aduce un „drept în plus” pentru șoferi
    6
    Ar trebui să facă UTA scandal?
    7
    UTA, la două puncte de un loc de play-off
    8
    120 de autorizații taxi au rămas disponibile în municipiul Arad
    9
    Incendiu la Dieci: o anexă gospodărească și acoperișul casei, mistuite de flăcări
    10
    Reținut după ce a furat un telefon, la Pâncota

    Local

    Reținut după ce a furat un telefon, la Pâncota
    PÂNCOTA. Un tânăr de 24 de ani, din Pâncota, a ajuns în spatele gratiilor, după ce a furat un telefon mobil dintr-un parc din oraș.

    Local

    VIDEO
    Cinci bărbați reținuți pentru furt de motorină
    Polițiștii au identificat autorii unor furturi comise la o firmă din Ghioroc, de unde au dispărut 600 de litri de motorină și sute de kilograme de cupru.

    Local

    FOTO
    Palatul Copiilor din Arad, supus reconversiei
    Clădirea monument istoric va fi mansardată şi apartamentată, urmând a căpăta funcţiunea de birouri şi apart-hotel.

    UT Arad

    Clipe cumplite, accidentare horror: se zbate între viață și moarte după ce s-a ciocnit cu portarul echipei UTA
    MIERCUREA CIUC. Veste uluitoare dinspre Miercurea Ciuc. Atacantul echipei FK Csikszereda, de la Liga de Tineret, Ioo Edvin se zbate între viață moarte, după ce duminica trecută s-a accidentat grav la meciul din Cupa României cu UTA.

    Local

    Angajații Muzeului ne oferă „Ornamente cu poveste”
    O expoziție dedicată Crăciunului îi așteaptă pe arădenii curioși să vadă globuri fragile, figurine zâmbitoare și ornamente care au decorat casele românilor de-a lungul generațiilor.

    Advertorial

    Top criptomonede cu potențial pentru 2026

    România

    Moțiunea de cenzură „România nu este de vânzare - fără progresiști la guvernare” a fost depusă
    Moțiunea de cenzură „România nu este de vânzare - fără progresiști la guvernare”, prin care se cere demisia „Guvernului progresist” condus de Ilie Bolojan, a fost depusă, vineri, la Parlament. 1

    România

    Instanța supremă atacă din nou la CCR legea de modificare a pensiilor magistraților
    Judecătorii de la Instanța supremă au decis, vineri, sesizarea Curții Constituționale în legătură cu noul proiect al Guvernului Bolojan privind reforma pensiilor magistraților. 2

    Local

    POLITIC. Falcă, despre revitalizarea economiilor locale
    Europarlamentarul arădean vorbește despre o inițiativă legislativă referitoare la crearea de locuri de muncă. 1
    • Aradon.ro
      • Redactia
      • Politica de confidentialitate
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Regulament postare și moderare comentarii
    • Știri
      • Știrile județului Arad
      • Știri internaționale
      • Știri naționale
      • Celebrity/Lifestyle
    • Sport
      • UT Arad
      • Sport Local
      • Știri sportive

    Arad Online

    ISSN 3008-2331

    ISSN-L 3008-2331

    aradon.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.