aradon.ro Web analytics



Ce trebuie să știți despre strategia de marketing digitală Adidas

Ce trebuie să știți despre strategia de marketing digitală Adidas

Ultimii ani au fost plini de succes și extrem de profitabili pentru compania germană de îmbrăcăminte și încălțăminte sport Adidas. Brandul a adăugat 5,8 miliarde de dolari la valoarea sa din 2015, crescând cu o rată medie anuală de 17,6%.
Ultimii ani au fost plini de succes și extrem de profitabili pentru compania germană de îmbrăcăminte și încălțăminte sport Adidas. Brandul a adăugat 5,8 miliarde de dolari la valoarea sa din 2015, crescând cu o rată medie anuală de 17,6%.

Secretul din spatele acestui succes este strategia simplă de marketing digital a lui Adidas. Comerțul electronic este canalul de venituri cu cea mai rapidă creștere și toate procesele de producție sunt cât mai digitalizate posibil. Cu această strategie pusă în aplicare, compania dorește să-și depășească principalul său concurent.

Descriindu-se ca o companie digitală, Adidas vrea să fie cel mai bun brand de îmbrăcăminte sportivă din lume. Pentru a realiza acest lucru, utilizează digitalizarea ca parte cheie a strategiei lor de marketing, ceea ce înseamnă proiectarea, construirea și vânzarea celor mai bune articole sportive din lume.

Scopul procesului de fabricație este de a livra cei mai inovatori adidași de alergare, personalizați pentru fiecare sportiv, iar brandul de articole sportive încearcă întotdeauna să răspundă cererii din ce în ce mai ridicate.

Producția de mare viteză este una dintre părțile esențiale ale strategiei de marketing digitală Adidas. Aceștia au digitalizat procesul de producție cu tehnologie de imprimare 3D și robotică la Speedfactory din Ansbach. Încălțămintea Futurecraft 4D realizată cu lumină și oxigen este un exemplu de succes al tehnologiei avansate a brandului.

Schimbarea comportamentelor consumatorilor prin transformarea digitală afectează și modul în care compania funcționează și folosește tehnologia pentru a construi relații mai directe cu clienții. Adidas cheltuiește 90% din bugetul său de marketing pentru campanii digitale și social media.

Brandul încearcă să interacționeze cu clienții și să creeze experiențe premium, conectate și personalizate. Cu alte cuvinte, creează entuziasm și emoție cu privire la sport la nivel personal. Asta include toate punctele de contact, cum ar fi dispozitivele mobile, sociale și de vânzare cu amănuntul, cu care consumatorii pot interacționa direct, pentru a le oferi o experiență consistentă.

Un exemplu de implementare al acestei strategii include faptul că Adidas a dezvoltat un prototip numit Run Genie, aducând acest nou serviciu în magazinele sale din întreaga lume. Creând o experiență excepțională de vânzare cu amănuntul la fel de diferențiată ca produsele lor, Adidas și-a propus să utilizeze date și IoT sau Internet of Things pentru a elimina paradoxul alegerii, oferind alergătorilor cunoștințele necesare pentru a lua o decizie de cumpărare în cunoștință de cauză.

Pentru a aduce la viață Run Genie, brandul a creat un prototip de produs testabil pentru a înțelege valoarea datelor și a serviciilor conectate în îmbunătățirea experienței de cumpărare pentru clienți.

Prin vizualizarea datelor livrată printr-o aplicație pentru tabletă, Run Genie dotează asociații de vânzări cu informațiile necesare pentru a ajuta clienții să găsească și să cumpere cel mai bun adidas pentru tipul de picior și stilul de alergare.

Adidas își deschide porțile și solicită tuturor creativilor, inclusiv sportivilor, consumatorilor și partenerilor să învețe, să creeze, să împărtășească și să modeleze viitorul sportului și a culturii sportive. Cooperarea Parley For the Ocean a făcut parte din această inițiativă care a inclus producerea a trei noi modele UltraBoost din deșeuri de plastic din mări și oceane.

Brandul colaborează, de asemenea, cu jucători de fotbal, sportivi și cântăreți de renume mondial pentru a inspira. Campania „Calling All Creators” creată de 72AndSunny este un exemplu excelent al acestei colaborări.

Există șase orașe (Londra, Los Angeles, New York, Paris, Shanghai și Tokyo) care modelează percepția, tendințele și deciziile de cumpărare ale consumatorilor au o importanță strategică pentru Adidas. În Europa, aceștia se concentrează pe vânzarea în special a produselor de fotbal, dar SUA este o țară cheie pentru alte filiale, cum ar fi baschetul și baseballul. America de Nord este cea mai mare piață din industria articolelor sportive, iar cota sa totală este de 40%.

Chiar dacă Adidas are concurență puternică, brandul încearcă să fie cea mai bună companie de articole sportive din lume și nu intenționează să renunțe prea curând. Folosindu-se de tehnologia digitală, direcționarea corectă, procesele de fabricație rapide, inovația și colaborările, Adidas se apropie de scopul de a deveni numărul unu mondial.

0 Comentarii

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

    Local

    CCIA Arad ar putea să adere la Federaţia Camerelor de Comerţ Dunărene
    Un acord în acest sens a fost exprimat de preşedintele Gheorghe Seculici, în cadrul unei întrevederi cu reprezentanţii DCCF.

    ARADON Sport local

    „Galben-albastrele” vor juca acasă dubla din cupă
    FCC Baschet UAV Arad a anunțat un nou parteneriat cu UTA pentru abonați.

    Local

    2.886 de persoane locuiesc fără forme legale în municipiul Arad
    Acestea au fost descoperite de poliţiştii locali, în urma verificării a 1.122 de asociații de proprietari. 6

    ARADON Sport local

    Mai moare o echipă în sportul arădean!
    Echipa de polo CS AMEFA nu s-a înscris în Superliga Naţională. Primarului Călin Bibarţ îi place rolul de „gropar”. 4

    Mapamond

    Studenții unei universități din Pakistan, vor să transforme țânțarii în vaccinuri zburătoare
    Studenții de la Universitatea COMSATS din Islamabad lucrează la o propunere inedită. Aceștia vor să tranforme țânțarii în seringi purtătoare de vaccin. Țânțarii vor fi tranformați în acceleratori de vaccinuri, nu în purtători de boli.

    Local

    Desene animate în curtea Catedralei Vechi
    Pentru că, în ciuda avertizărilor meteo, vremea pare că va fi totuşi bună sâmbătă, Centrul Municipal de Cultură Arad lansează o invitaţie la film animat în aer liber. 2

    Local

    Deratizare, astăzi, în municipiul Arad
    Primăria Municipiului Arad în colaborare cu societatea comercială DD CHIM SRL, desfășoară vineri, 17 septembrie 2021, lucrări de combatere a rozătoarelor pe raza domeniului public și privat al Municipiului Arad. 2

    UT Arad

    Despre consistență și agresivitate
    Antrenorul UTA-ei, Laszlo Balint, e preocupat de jocul bărbătesc al celor de la Sepsi OSK.

    Local

    Restricții modificate în localitățile din Arad
    Comitetul Județean pentru Situații de Urgență Arad s-a întrunit în ședință vineri, 17 septembrie, pentru a hotărî modificarea restricțiilor din localitățile județului. 4

    aradon.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.