
„Ne dorim să putem accesa fonduri, pentru a putea participa la târguri și expoziții internaționale, pentru a putea promova Pita de Pecica, dar și alte produse locale care merită, care au la bază autorizații sanitar-veterinare, care au notorietate în regiune și a căror calitate este indiscutabilă”, ne-a declarat Marinela Petran, președintele A.P.P.T.A.
„Derulăm bineînțeles și alte proiecte, suntem într-un parteneriat cu Primăria orașului Pecica. Chiar acum suntem la finalul unui proiect pe Măsura 16.4 din Programul Național de Dezvoltare Rurală prin care am promovat importanța lanțului scurt de aprovizionare, prin care materia primă ajunge de la producător la procesator, iar apoi la consumator, fără intermediari, fără costuri suplimentare. În cadrul acestui proiect, în care lider este orașul Pecica, A.P.P.T.A. este partener, împreună cu Ghiță Măcelaru de la Pecica și întreprinderea familială Ștefan Gladis. Pot să vă spun, acum la final de proiect, că vom lansa în curând un nou brand, unul care va fi cu siguranță de mare succes, Produse Pecicane”, a încheiat dr. ing. Marinela Petran.
Trimite articolul
XFelicitari pentru initiativa!
Cele mai bune produse la DOrobaniti, mai ales sucul de rosii gata pregatit de fiert si la un pret modic!
Totuși, dacă ați făcut această promovare, a-țti putut da di locația/locațiile unde pot fi găsite aceste produse.