aradon.ro Web analytics

ARADON

ARADON

  • Home
  • Ştiri
    • Ştirile judeţului Arad
    • Evenimente
    • Comentariul zilei
    • Stiri internaţionale
    • Stiri naţionale
    • Retrospectiva săptămânii
    • Celebritati/Lifestyle
    • Download
  • Video
  • Sport
    • UTA
    • Sport local
    • Ştiri sportive
  • Party
  • Angajari
Select Page
ARADON
Local
Cale ferată de viteză Curtici- Constanța, până la mijlocul lui 2023

Cale ferată de viteză Curtici- Constanța, până la mijlocul lui 2023

la 23 August 2020 08:41
10 Comentarii

Cale ferată de viteză Curtici- Constanța, până la mijlocul lui 2023

23 August 2020 08:41
Prezent la Bata, Ludovic Orban a precizat că modernizarea infrastructurii feroviare pe coridorul pan-european Curtici- Constanța ar trebui finalizată până în anul 2023, cu excepția unui singur tronson.
Prezent la Bata, Ludovic Orban a precizat că modernizarea infrastructurii feroviare pe coridorul pan-european Curtici- Constanța ar trebui finalizată până în anul 2023, cu excepția unui singur tronson.

Trimite articolul

X

Premierul Ludovic Orban a declarat, sâmbătă, că infrastructura feroviară de pe coridorul pan-european Constanţa – Curtici va fi modernizată până la jumătatea anului 2023, cu excepţia tronsonului Predeal – Braşov, care “este dificil de realizat”.

Prezent pe şantierul căii ferate în judeţul Arad, în zona tunelului de la Bata, parte a tronsonului Curtici-Simeria, premierul a declarat că obiectivul Guvernului “e de a moderniza reţeaua de cale ferată de pe coridorul pan-european Constanţa-Curtici cât mai repede posibil”.

“La ora actuală, situaţia pe diferitele tronsoane este următoarea: până la Predeal, modernizarea este finalizată; pe tronsonul Predeal – Braşov, care este un tronson destul de dificil de realizat, din cauza diferenţei de nivel, a complicaţiilor terenului (…) este în revizuire studiul de fezabilitate. În continuare, tronsoanele pe care am avut probleme au fost Braşov – Apaţa, Apaţa – Caţa şi Caţa – Sighişoara, dacă nu mă înşel. Pe două dintre ele, după îndelungi contestaţii şi amânări, s-a semnat contractul de proiectare şi execuţie. De asemenea, pe tronsonul Apaţa – Caţa s-a terminat contestaţia prin hotărâre judecătorească, aşteptăm motivarea şi urmează să se semneze contractul”, a spus Orban.

Cu privire la tronsoanele dintre Sighişoara şi Simeria, premierul a spus că “sunt într-un stadiu foarte avansat de execuţie, sunt aproape de finalizare”, iar pentru tronsoanele dintre Simeria şi Curtici există contractele semnate.

“Obiectivul nostru, sigur, cu excepţia tronsonului Predeal – Braşov (…) este ca până la jumătatea anului 2023 să avem toate tronsoanele de cale ferată modernizate, la standarde europene, pentru a permite deplasarea cu o viteză de până la 160 km/h. Avem o serie de alte proiecte, unul care se apropie de faza de licitaţie de proiectare şi execuţie este tronsonul Cluj – Episcopia Bihor, în care este necesară modernizarea infrastructurii feroviare şi electrificarea”, a spus prim-ministrul.

El a dat asigurări că va exista “o finanţare fără precedent pentru modernizarea căii ferate”.

SURSA: AGERPRES

Trimite articolul

X
Taguri:
a declarat ,
bata ,
coridor pan european ,
Curtici - Constanta ,
infrastructura feroviara ,
Ludovic Orban ,
modernizare ,
vizita
10 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. Scarface says:
    August 23, 2020 at 9:02 am

    2027

    Reply
  2. poseidon says:
    August 23, 2020 at 10:01 am

    Măi ,Mangafaua ! nu te lăuda cu lucrările executate de alții.

    Reply
  3. Chris says:
    August 23, 2020 at 10:31 am

    160km/h e mare viteza doar in mintea lui Sica…

    Reply
    • Geremy says:
      August 23, 2020 at 10:59 am

      Frecciarossa in Italia are o medie de 270km/h. Daca 160km/h e mare viteza, ala in Italia ce este? Macar daca vor merge cu 160 km/h, insa parca vad ca de vor prinde 100 vor starni ropote de aplauze din partea pasagerilor.

      Reply
  4. Eminescu says:
    August 23, 2020 at 1:24 pm

    Linie nouă cât de curând ok, nu este rău dar trenuri noi cu vagoane noi pe când? Trenurile pe care le avem dacă prind la vale 100 km/h se descompun toate :)))

    Reply
  5. Ferenc says:
    August 23, 2020 at 2:35 pm

    Porcul infometat viseaza cu ghinda🤣

    Reply
  6. intrebare says:
    August 24, 2020 at 9:39 am

    linia CFR Curtici – Arad -Bucuresti e dincoace de Mures langa DN si nu trece aici Muresul sa ajunga la Bata care e dincolo de Mures Despre ce fel de tunel la Bata e vorba, stie cineva?

    Reply
  7. Brigitte nicolae says:
    August 24, 2020 at 10:41 am

    Sunt in tren in drum spre Arad, am plecat la 20.50 din Constanta, la 11.52 trebuie sa ajungem in Arad, dar are 50 minute intarziere. De doua ore, trenul merge cu 20 km pe ora. Pe bune, 828 km in 16 ore pe tren- media 50km pe ora!

    Reply
  8. calimero says:
    August 24, 2020 at 12:42 pm

    tronsonul lipsa va fi: Constanta-Arad!!!!

    Reply
  9. gg says:
    August 25, 2020 at 8:47 am

    calitatea va fi pe masura…pana in 2023 vom avea tentativa de cale ferata de viteza si mai ramane de vazut cat de mult va tine “opera de arta”

    Reply
  10. Cele mai citite știri

    1
    INFORM MEDIA PRESS angajează: DISTRIBUITORI DE PRESĂ
    2
    Ilie Cheșa, demisii în lanț, atât la partid cât și în CLM
    3
    Un grup de familii din Italia dă în judecată Facebook, Instagram și TikTok pentru efectele nocive asupra copiilor
    4
    Zelenski critică lipsa de „răspunsuri reale” din partea Occidentului după un nou atac masiv al Rusiei
    5
    Start la amânări în procesul „Mită la PSD Arad”
    6
    Moartea unui bebeluș, anchetată la Spitalul Județean Arad
    7
    Liga 6 - Turnu, singura neînvinsă
    8
    fARAD #12. Propaganda și mecanismele ei. Programul complet al filmelor
    9
    FOTO | Maghiarii au participat la comemorările din Parcul Reconcilierii
    10
    Palatul Copiilor din Arad, supus reconversiei

    Local

    FOTO
    Palatul Copiilor din Arad, supus reconversiei
    Clădirea monument istoric va fi mansardată şi apartamentată, urmând a căpăta funcţiunea de birouri şi apart-hotel.

    UT Arad

    Clipe cumplite, accidentare horror: se zbate între viață și moarte după ce s-a ciocnit cu portarul echipei UTA
    MIERCUREA CIUC. Veste uluitoare dinspre Miercurea Ciuc. Atacantul echipei FK Csikszereda, de la Liga de Tineret, Ioo Edvin se zbate între viață moarte, după ce duminica trecută s-a accidentat grav la meciul din Cupa României cu UTA.

    Local

    Angajații Muzeului ne oferă „Ornamente cu poveste”
    O expoziție dedicată Crăciunului îi așteaptă pe arădenii curioși să vadă globuri fragile, figurine zâmbitoare și ornamente care au decorat casele românilor de-a lungul generațiilor.

    Advertorial

    Top criptomonede cu potențial pentru 2026

    România

    Moțiunea de cenzură „România nu este de vânzare - fără progresiști la guvernare” a fost depusă
    Moțiunea de cenzură „România nu este de vânzare - fără progresiști la guvernare”, prin care se cere demisia „Guvernului progresist” condus de Ilie Bolojan, a fost depusă, vineri, la Parlament. 1

    România

    Instanța supremă atacă din nou la CCR legea de modificare a pensiilor magistraților
    Judecătorii de la Instanța supremă au decis, vineri, sesizarea Curții Constituționale în legătură cu noul proiect al Guvernului Bolojan privind reforma pensiilor magistraților. 2

    Local

    POLITIC. Falcă, despre revitalizarea economiilor locale
    Europarlamentarul arădean vorbește despre o inițiativă legislativă referitoare la crearea de locuri de muncă. 1

    Local

    Apar limitatoare de viteză pe drumurile județene
    5

    Local

    POLITIC. Cadar cere bani pentru calea ferată
    • Aradon.ro
      • Redactia
      • Politica de confidentialitate
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Regulament postare și moderare comentarii
    • Știri
      • Știrile județului Arad
      • Știri internaționale
      • Știri naționale
      • Celebrity/Lifestyle
    • Sport
      • UT Arad
      • Sport Local
      • Știri sportive

    Arad Online

    ISSN 3008-2331

    ISSN-L 3008-2331

    aradon.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.