„Ne dorim să atragem operatori pentru revitalizarea Aeroportului. În acest an venim cu o nouă schemă de ajutor de stat, prin care să atragem companii aeriene la Arad. Aeroportul din Arad este un obiectiv strategic pentru noi, datorită statutului pe care îl are, a amplasamentului geografic. Și, odată cu dezvoltarea acestui gen de transport, atât de pasageri, cât și de marfă, sunt sigur că vom reuși să atragem mai multe curse, să intensificăm zona de oferte de servicii, inclusiv mentenanță sau asigurarea de combustibil”, a spus vicepreședintele CJA.
„Chiar dacă nu avem curse de linie, doar trei curse săptămânale tip charter, activitatea Aeroportului din Arad este intensă, cu peste 4.000 de mișcări anuale, în special ale companiilor din categoria «General Aviation», adică avioane mai mici. Dorim să intensificăm activitatea din zona hangarelor, să asigurăm servicii pentru avioanele mici, să asigurăm mentenanță, trafic de mărfuri mai mare, inclusiv benzină de aviație”, a completat Ovidiu Moșneag, directorul Aeroportului Arad.
Trimite articolul
Xniciodata nu o sa fie revitalizat, investitia de modernizare a fost doar pentru capusarea baniilor….
-
Poate ne lasa sefu Strumpf…sa zburam la New York….direct gi la Arad..noa mo…
Orice ca sa se justifice salariile nesimtite
O risipă de bani în continuare. Avem aeroportul din Timișoara la doar 40 de minute de Arad (și în viitor chiar mai puțin, odată ce se finalizează legătura directă cu autostrada). Acum avem și aeroportul din Budapesta accesibil fără așteptare la vamă, adică la doar 2 ore și 30 de minute, cu tot confortul și opțiunile pe care le oferă un hub aerian mare, inclusiv zboruri directe către America și Asia.
Nu există niciun viitor comercial real pentru aeroportul din Arad. CJA ar putea ajuta mai degrabă cu o navetă spre aeroportul din Timișoara, măcar cât timp durează lucrările la calea ferată dintre Arad și Timișoara. Ar fi o investiție mult mai utilă.
-
Corect.
Singurul viitor al aeroportului Arad este acela de a fi închis.
Dar inainte sa aruncati astfel de “ajutoare” ati intrebat companiile aeriere ce le-ar face sa aterizeze la noi? Asa direct!
-
Și serviciile de trafic cine le va asigura? Pt ca de peste un an aeroportul functioneaza cu program de 12 ore desi el figureaza cu servicii de 24 ore, ba mai mult se inchide lunar cu zilele când nu au controlori de trafic. In ianuarie 2025 de exemplu 50% din zile a fost inchis. Nu degeaba a plecat si Carpatairul de pe Arad. Bine că avem Drag racing și concerte. Ar trebui să-i schimbe numele în Zooland…
Tăt sunteti numa scheme. Inchideti naibii, nu mai avem nici o sansa intre Oradea si Timisoara. Asa doar ca vreti voi sa va justificati existenta da, cred. Inchideti aeroportiul, bagati-va 3-4 milioane de ron direct in buzunare si cu restul carpiti drumurile din oras.
Ba e plina comuna de gropi da noi aruncam bani pe “Avioane” care oricum merg la Timișoara și Oradea + cum a zis un băiat mai devreme Suntem în Schengen imediat ai fugit la Budapesta pentru zboruri economice
Sa nu vorbim ca încă sunt străzi fără Gaz canalizare asfalt în comuna, Noi știm sa aruncam bani pe Avioane sa defrișam ca lemnul e scump și să ne batem joc cu sume ca Iohannis cu Avioanele lui
Incompetenți în toate departamentele Primăriei. Primarul, nu vede cât de oribil arata orașul. D-le Primar, trăiți într-o lume paralela?
demisia toata conducerea atarnata POLITIC, DEMISIA directorului incompetent Mosneag.
Investitii ca sa sifonam banii.
Lauti salarii degeba, mergeti acasa , putorilor!!
Ce zice expertologul?
-
Nu are semnal. El este interesat de bunastarea oricui in afara de romani. L-ati auzit vreo data sa spuna ceva pozitiv despre romania sau despre romani? Doar natia lui rusa este buna, eroii planetei.
-
Dar voi ce ziceți, ca doar puneți întrebări dar nu dați soluții. Și susțineți rușii cu orice ocazie, ca niște mari patrioți ruși ce sunteți
-
Ce-i doare pe bolsevicii shoshocaurolaci autohtoni… Daca ma intrebati pe mine, eu zic ca ar trebui adunati frumos toti rusofilii analfabeti, toate cozile de topor si colhoznicii rublari, care vor sa dea Romania pe mana orcilor, apoi pusi intr-un avion cargo cu destinatia Rusia. Doar dus.
-
Daca. Nu te intrebam.
-
-
Singura solutie – apelarea la un investitor strategic (ex. China), care sa-l transforme in aeroport-cargo. Bineinteles, acest lucru inseamna dublarea lungimii pistei si amenajarea sa pentru tonaj greu. Fara China nu se pot face investitii majore.
-
e unul dintre putinele care are pista pentru aterizare avioane ce mare tonaj? Pista exista . de ce ai nevoie de china?
-
Nu are nici măcar 50% din ce are nevoie un avion adevarat!
-
Strategic nu poate veni vorba
Rolul acestui aeroport mic trebuie regândit altfel
Dar și pentru altceva să o regandesti, România e o țară mică
..
Daca apar zboruri spre Italia,și germania,…tot la Budapesta și cimișoara mergeți sper…doar așa…de încăpățânati ce sunt unii “arădeni”mutați din sud:))
Ce prostii vorbiți acolo?”imediat ajungi la Budapesta”…faci doua ore jumătate,in loc de …10-15minute(asta daca nu ești din Arad,și ești de pe la.țară…mutat )cea mai buna așezarea o are cel din Arad,fata de Timiș,lipit de autostradă,as prefera sa zbor din Arad decât să bat 5orr dus întors până la.budapeata,sau să mă trezesc cu noaptea în cap sa merg la.oradea,să stau în coloana la.accidente pe DN..sau sa plătesc parcare în Timișoara doar așa…de încăpățânat…se se realizeze zboruri bune de pe Arad.
-
Probabil esti nou pe aici. Astia de 20 de ani tot “modernizeaza” aeroportul … rezultatele se vad
Altă investiție fără rost! Oare când se trezește aradeanul și sa i spulbere de la conducere pe ineficientii ăștia de la puterea actuală? Cred ca regionalizarea ne va scăpa de ei.
Ma si mir de faptul ca nici un organ abilitat si competent nu se sesizeaza si sa inceapa cercetari despre cum s-a utilizat cu dispret banul public ; daca s-ar sapa mai adanc,aproape sigur ar iesi la iveala si coruptia care in general domina administratia in ce priveste atribuirea de fonduri.
Gargara a implinit 17 ani.
Marele director Moșneag , pus de voi ia salar de multi ani , exact degeaba că tot pe minus financiar este !!!