aradon.ro Web analytics

ARADON

ARADON

  • Home
  • Ştiri
    • Ştirile judeţului Arad
    • Evenimente
    • Comentariul zilei
    • Stiri internaţionale
    • Stiri naţionale
    • Retrospectiva săptămânii
    • Celebritati/Lifestyle
    • Download
  • Video
  • Sport
    • UTA
    • Sport local
    • Ştiri sportive
  • Party
  • Angajari
Select Page
ARADON
Local
Inginer arădean, angajat la Mercedes: „Maşinile, făcute să ţină între 7 şi 12 ani”

Inginer arădean, angajat la Mercedes: „Maşinile, făcute să ţină între 7 şi 12 ani”

De Alin Gherasim
la 21 October 2023 08:01
46 Comentarii

Inginer arădean, angajat la Mercedes: „Maşinile, făcute să ţină între 7 şi 12 ani”

Noile vehicule, făcute să ţină între 7 şi 12 ani FOTO: EPA
21 October 2023 08:01
Un inginer angajat al companiei Mercedes-Benz spune că această va fi, în mare, limita de vârstă a maşinilor.
Scris de Alin Gherasim - Un inginer angajat al companiei Mercedes-Benz spune că această va fi, în mare, limita de vârstă a maşinilor.

Trimite articolul

X

Un tânăr arădean, care a reuşit să ajungă inginer la fabrica Mercedes-Benz din Germania, spune că noile autovehicule sunt făcute să funcţioneze între 7 şi 12 ani. Paul Danci, de loc din Sebiş, judeţul Arad, a reuşit să confirme la nivel înalt, fiind expert pe Siguranță Funcțională (ISO 26262) și securitate cibernetică și, din 2023, în domeniul Inteligenței Artificiale la Mercedes-Benz, în orașul de unde a plecat compania Mercedes-Benz. În cadrul unei postări pe reţeaua de socializare Facebook, preluată de blogul soferidinromania.ro, Paul Danci vorbeşte despre perioada de viaţă a unei maşini, dar şi motivele care au dus la stabilirea acestei perioade de viaţă. Unul dintre principalele motive pentru care mașinile actuale nu se mai fabrică precum cele de altădată constă în faptul că statele au venit cu reglementări foarte clare în ceea ce privește construcția autovehiculelor. Inginerul arădean a compus inclusiv o listă cu actualele reglementări care au aplicabilitate începând cu acest an: materialele trebuie să fie reciclabile în proporție de X%, procent care se schimbă periodic, astfel că în următoarele decenii, tehnologia de a recicla trebuie să fie disponibilă; normele de poluare devin tot mai stricte, astfel că mașinile mai vechi poluează și mai mult, iar legiuitorii încearcă să scape cât mai repede de acestea. Dacă, în prezent, o mașină veche este una considerată a avea peste 20 de ani, în viitor, veche ar reprezenta între 7-12 ani; dacă, în prezent, multe mașini dețin software în cloud capabile să primească și să trimită date de la mașini, aceste servicii nu ar putea fi susținute vreme de două-trei decenii și ar fi și costisitor, astfel că o durată de 7-12 ani, ar fi mai dezirabilă.

„Actualele legi și standarde din domeniul securității cibernetice prevăd faptul ca producătorul auto să se asigure că mașina este securizată cât timp funcționează. Acest lucru poate avea loc atât timp cât există o colaborare între companiile software și producătorul mașinii, iar peste trei decenii, sunt șanse ca acele companii nici să nu mai existe, limitând din nou durata de viață a autovehiculelor”, spun cei de la soferidinromania.ro.

„Mașinile vor migra spre conceptul de ‹‹serviciu››. Adică mașina ca serviciu, nu ca bun independent deținut de o entitate. Va fi foarte costisitor în viitor, să zicem 12 ani de acum, să întreții o mașină care are în spate servicii ce trebuie să asigure date, securitate, etc. Pe lângă costurile de achiziție și costurile de reparație, vor trebui plătite tot felul de abonamente pentru că mașină e conectată și trebuie întreținută, nu doar mecanic. În concluzie, mașinile produse începând cu 2022-2023 vor avea o durată de viață de aproximativ 7-12 ani. După ce durata de viață oficială se va termina, probabil nu se mai găsesc piese de schimb, nu mai există suport pentru multe din serviciile cloud din mașină, garanție, programele de diagnoză nu vor mai funcționa și probabil nu se va mai putea vinde. Poate și altele. Aceleași concepte se aplică astăzi la electronice, telefoane, etc”, a explicat Paul Danci.

Despre inginer

Potrivit propriei descrieri, Paul Danci spune despre el următoarele: „Sunt născut în România, județul Arad, școlit (o parte) în România, dar trăiesc din 2013 în Germania. M-am mutat în Germania pentru școală și posibilitățile de carieră. Am absolvit Universitatea Politehnica din Timișoara, Facultatea de Automatică și Calculatoare, secția Ingineria Sistemelor în anul 2012. Lucrez în industria automotive din 2011 și am lucrat pentru mai multe firme, în Germania dar și în România. Momentan, lucrez ca și expert pe Siguranță Funcțională (ISO 26262) și securitate cibernetică și din 2023 în domeniul Inteligenței Artificiale la Mercedes-Benz, în orașul de unde a plecat compania Mercedes-Benz. Sunt implicat în proiecte din domeniul mașinilor autonome și am fost unul din cei care au lucrat la dezvoltarea primului sistem autonom de nivel 3 din lume”.

 

Trimite articolul

X
Taguri:
angajat la Mercedes ,
Arad ,
făcute să ţină între 7 şi 12 ani ,
Inginer arădean ,
masinile ,
Paul Danci
46 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. Skyman says:
    October 21, 2023 at 8:48 am

    Sper cá Mercedes se desparte de acest individ cát mai repede…
    Auf Wiedersehen …poate la DACIA sá dea cu aceste páreri ingineroase

    Reply
    • Etc says:
      October 21, 2023 at 11:05 am

      Nu cred ca sunt informatii cu caracter confidential. Este o treaba logica pentru o piata de consum care s-a aplicat si altor produse…

      Reply
      • samd says:
        October 23, 2023 at 9:57 am

        Daca un om de buna credinta ca acest inginer, alege sa informeze cetatenii cu privire la tepele care pot exista cu privire la masini, se gaseste in idiot util precum skyman, ca sa-si arate prostia ! E o vorba: Nu-i da sfaturi prostului, ca se razbuna!

        Reply
      • silviu marin says:
        November 1, 2023 at 1:14 pm

        nu tin nici macar cat sunt in garantie, 2 -3 ani, s-au scos testele de incercare – totul pe calculator …….. serii intregi rechemate in service, e obataie de joc generala.

        Reply
    • anonim says:
      October 21, 2023 at 12:54 pm

      Adica realitatea e interzisa la Mercedes ? ma nene , nu fi copil , toate marcile au aceiasi politica , asta cel putin in europa , masina nu trebuie sa depaseasca un anumit nr de km . altfel cum propietarul e nevoit sa isi cumpere o masina noua daca tine de una 20 de ani ? ce vor face firmele auto in acest timp ? sotron pe asfalt ?
      Ne va fi dor dupa modelele vechi in care toata electronica era reprezentata de cel mult releurile de semnalizare sau buji , acum electronica e cea care cade prima , iar cand iti cade electronicu stai ca prostul pe dreapta chiar daca motorul e beton la fel si cutia

      Reply
      • Radu says:
        October 21, 2023 at 6:07 pm

        Boss ”anonim”, valoarea trebuie să fie dată și de durata de folosință a unui bun, vrei să spui că dau 70.000 euro pe o mașină să o folosesc 7 ani? Deci omul ori e prost ori e jaf la drumul mare, nu mai cumpărați așa ceva.

        Reply
        • Teo says:
          October 21, 2023 at 10:11 pm

          Cine da 70.000€ pe o masina nu o tine 7 ani!
          Cumpara alta mai noua dupa 5 ani!!

          Reply
          • Radu says:
            October 22, 2023 at 10:27 am

            Așa e, ai dreptate, Teo!

          • Subsemnatul says:
            October 23, 2023 at 1:29 am

            Bre, sa adaugi Casco, rate la aia 70k, rca, combustibil, cobsumabile si cate altele, si in 7 ani ajungi la 150k lejer. Fratello, faci economie cu taxiul si avioanele. Politica e jupuiala, sa intelegem. S-a vazut atunci cu smecheriile la masinile nemtesti de la WW cat le pasa de poluare. E doar imagine si pretexte, sa mareasca profitul.

        • anonim says:
          October 23, 2023 at 6:28 pm

          Dl Radu , chiar crezi ce spui ? chiar nu realizezi in ce era traiesti ???
          Sa ti dau niste exemple , ca se pare ca imbatat fiind de suma pe care tu il dai pe un produs , ai ajuns la concluzia ca pretul reflecta calitatea …
          Avioanele F 35 , un vagon de bani , si tot un vagon de probleme , cica aproape 30 % dintre avioanele F35 ale armatei americane sunt neoperationale din cauza defectiunilor …
          Dar sa coboram la sol , o carpa de firma , o punga de bani , si te trezesti ca tine exact la fel cum tine si alta carpa la jumate de pret , un accesoriu de piele a oricarei mari case de moda , o caruta de bani , depaseste durata de viata a unui accesoriu tot de piele dar pe care il iei la 30 % din pret ?
          Nu ai inteles articolul , tipul nu spune ca dupa 7 su 10 ani te poti duce cu masina la casat , insa dupa perioada asta , vor incepe sa apara atatea probleme incat ori o vinzi ori o casezi …iar daca dupa 10 ani ajungi sa dai pe piese cat ai dat pe masina cand ai luat o din reprezentanta . clar ca poti spune ca durata de viata a masini a expirat

          Reply
    • Mihai says:
      October 22, 2023 at 9:00 pm

      Du-te la orice firma de subansamble din Automotive si lucreaza o luna. O sa te convingi singur.

      Reply
    • Emil says:
      October 23, 2023 at 9:34 am

      Vai de mine, s-a suparat Iosif.

      Reply
    • Adrian B says:
      October 23, 2023 at 5:51 pm

      Ce anume va deranjează la interviul de mai sus? Inginerul va prezintă ce hotărâri politice și economice s-au hotărât deja la nivel înalt fără sa ne întrebe nimeni! Vor apare probabil firmele băieților deștepți de la care o sa ne milogim sa închiriem mijloace de transport…

      Reply
  2. Tuluz-Lotrec says:
    October 21, 2023 at 11:16 am

    Consumerismul si salvarea planetei, doua elemente care se bat cap in cap

    Reply
    • Anon says:
      October 21, 2023 at 6:40 pm

      Salvarea planetei nu este fiabila economic. Mai ales pe termenul vietii investitorilor in cauza.

      Reply
    • Eu says:
      October 23, 2023 at 4:32 pm

      Intreb si eu doar asa DACA e despre Mercedes de ce puneti o poza de la VW

      Reply
      • Anonim says:
        October 24, 2023 at 10:39 am

        ,, pacalici ,, tu atat esti de complexat de Tuluz-Lottec
        incat il intrebi pe el ce cauta wv la un articol despre mercedes ???🤣🤣🤣🤣
        D-zeule mare , ce a putut sa ti faca acest om !!!🤣🤣🤣

        Reply
  3. Ghita says:
    October 21, 2023 at 12:41 pm

    Inca unul care crede ca dupa 4 ani la Mercedes intelege strategia firmei. Incearca sa stai mai mult de 2-3 ani intr-o firma inainte de a incepe sa vorbesti despre strategie ei.
    @Skyman , stai lejer, pleaca el din nou inainte de a fi dat afara , Mercedes are si alti papagali din astia care cred ca au inventat ascutitul creionului.

    Reply
    • Dorel says:
      October 23, 2023 at 11:11 am

      Are mai mult de 4 ani de când lucrează la Mercedes, citește mai atent.

      Reply
    • Adrian B says:
      October 23, 2023 at 5:56 pm

      Poate nu înțelegeți subiectul… Aceste hotărâri sunt deja luate la nivel global și nu reprezinta părerea personala a angajatului!

      Reply
  4. Loganist says:
    October 21, 2023 at 3:38 pm

    Noroc că laureattul meu e din 2007 și n-are atâta electronică în el! Dar și trag de el până îl ia drq ! I-am schimbat partea din față,elementară, că intrase unul în mine,iar acum nu mai am treabă până începe să plouă in el ! 😆😆😆
    Cu astea de plasticărai ,până îți termini ratele ,dacă nu dispui de cash,expiră electronica! 😆😆😆

    Reply
  5. aradean says:
    October 21, 2023 at 4:46 pm

    Daca sunt facute sa tina intre 7 si 12 ani, atunci de ce nu tin? Am avut probleme grave cu masini noi. Si nu de frane sau de directie. motor, soft, etc. Este normal? Sunt facute sa tina 4-5 ani pana isi plateste neamtul leasingul. Dupa aia, prapad. Numai ca nici aia 4-5 ani nu tin… Jafuri pline de butoane si luminite…

    Reply
  6. hahaha says:
    October 21, 2023 at 5:19 pm

    +1 somer today

    Reply
  7. Cetatean says:
    October 21, 2023 at 5:42 pm

    In deponeul de gunoaie al Europei (Romania), o vechitura cu stea va fi vanduta ca o trufanda “de marca”. Inca romanii mai au de invatat de la vestici. Si, mai ales, RAR, care permite cu nonsalanta “afumatoarele” sa fie prezente in circulatie.

    Reply
    • pt @Cetatean says:
      October 22, 2023 at 7:40 am

      Deșteptule, ,,“afumatoarele” ” nu sunt poluante ca și cele electrice, capiși?.

      Reply
      • Lexus NX300H says:
        October 22, 2023 at 12:14 pm

        Deșteptule mașinile electrice sunt poluante doar in faza de construcție pe când “afumătoarele” care le vezi pe stradă poluează în fiecare minut până v-a fi casată. Capisci

        Reply
        • pt @Lexus NX300H says:
          October 23, 2023 at 5:47 am

          ,,” mașinile electrice sunt poluante doar in faza de construcție “”. Și după câțiva ani acele baterii trebuie schimbate la un cost enorm + ca Nu se pot RECICLA, sunt poluante ca și centralele atomiche care și pe ele zic unii ca le-au inchis definitiv ele fiind puse doar în standby. Asa ca nu mai vorbi doar din auzite. Capiși?.Apropo, pe nimeni nu intere ca te dai pe ștrase cu un lexus, care e doar o masina și atât.

          Reply
          • flip says:
            October 23, 2023 at 9:50 am

            Sigur nu tu vorbesti din auzite?

          • marce says:
            October 23, 2023 at 10:13 am

            Si totusi bateriile, inclusiv cele de EV se pot recicla. Probabil inca sunteti prins de procesul tehnologic al anilor 2000. Exista suficiente surse si lectii despre cum se pot recicla aceste materiale. Va invit sa folositi google

  8. ARAD-OFF says:
    October 21, 2023 at 8:16 pm

    A uitat iar autorul amator să menționeze „orașul de unde a plecat compania Mercedes-Benz.” Și totuși, „unde a plecat?…”

    Reply
    • Skyman says:
      October 22, 2023 at 10:20 am

      Stuttgart-Untertürkheim

      Reply
  9. Oprescu says:
    October 22, 2023 at 1:29 am

    Gresit. Masinile sunt facute sa tina exact cat e garantie. Restul de ”sa tina” e pe banii proprietarului. Forumurile si grupurile de FB sunt sursele de informatii corecte nu reclamele….

    Reply
  10. Mr Driver says:
    October 22, 2023 at 2:30 am

    Inginerul Paul din interviu are mare dreptate. Produsele au o durata de viață mai mică decât cele din trecut caproșu autorul sa nu aibă pierderi prea mari sau faliment. Poluarea aerului și siguranță și poluarea fonică sunt mult mai importante. Modelele mai vechi sunt mai ieftine la preț dar nu oferă siguranță și poluează mult. Multe piese noi nu se mai găsesc. Unii comentează aiurea fara sa se informeze corect.De confort numai zic.

    Reply
  11. Ionel says:
    October 22, 2023 at 9:46 am

    Toate masinile europene sunt un morman de fier vechi.Cumparati japoneze.

    Reply
    • Io says:
      October 23, 2023 at 1:34 am

      Da, cumparati japoneze. Made in Europe :). Cu motoare de Renault, Ford, WW. De la “Mazda”, “Nissan”, etc..

      Reply
      • Ionel says:
        October 23, 2023 at 8:46 am

        Si in America se fac modele de toyota si sunt foarte bune.

        Reply
  12. Ppa says:
    October 22, 2023 at 9:08 pm

    Este vorba de Uzura Morala a autoturismului nu despre Uzura Catastrofala la 7 ani….Modificarea Legii si Discountul de cumparare a unei masini noi vor duce la acesti 7 ani ( 2.000 km/luna x12 x7 = spre 200.000 km

    Reply
  13. Gogu says:
    October 22, 2023 at 9:57 pm

    Fratilor, voi nu vedeti ca toata industria automotive si bancile din lumea asta vor sa ne tina sclavii lor pe viata. Nu vedeti ca fac tot posibilul sa ne tina subjugati de credite la banci sa fim sub controlul lor? Cand citesti un asemenea articol te face sa crezi ca toata agitatia asta cu incalzirea globala este doar o inventie de care profita ei? Cum poti sa produci o masina noua sa zicem electrica fara sa poluezi enorm cutoate ca te lauzi ca reciclezi ,cand producerea unei baterii de masina polueaza incredibil de mult. Toata porcaria asta are un singur scop si anume sa ne tina sclavii lor, tinand cont ca sant foarte putini privilegiati care isi cumpara masina cu banii jos.

    Reply
  14. Gogu says:
    October 22, 2023 at 10:09 pm

    Aa..si inca ceva. Cat de prost trebuie sa fii sa crezi ca masina ta ELECTRICA NU POLUEAZA! Ai cumva montat pe ea un generator eolian? Tu cand iti incarci masina crezi ca o incarci cu energie verde? O incarci tot cu energie provenita si din arderea carbunelui doar ca nu o vezi TU! Infrastructura electria din orice tara nu e in stare sa asigure functionarea instalatiilor de climatizare rezidentiala daramite incrcarea a sute de mii de masini , asa ca gura mai mica.

    Reply
    • Val says:
      November 22, 2023 at 1:56 am

      Chiar dacă ar fi cum spui (și în multe feluri nu e), faptul că nu poluează în mijlocul orașului și se reduce numărul de cancere și alte boli tot e un mare câștig.

      Reply
  15. da says:
    October 23, 2023 at 10:17 am

    Se numeste “Planned obsolescence”. Majoritatea care lucreaza in automotive stiu, sau ar trebui sa stie de acest termen.

    Reply
  16. Vasile says:
    October 23, 2023 at 8:58 pm

    Articol propagandistic, Mercede-BENZ, este o firmă care nu are nevoie de reclamă. Acest inginer, pe ce funcție este angajat acolo. Fără a intra în contraziceri fără sfârșit, inginerul dorește să iasă în evidență, sigur la secretele firmei, nu are acces.

    Reply
    • Skyman says:
      October 24, 2023 at 9:06 am

      Foarte bine punctat, inginerasul are pe rol un CV nou la… FIAT probabil si are nevoie de reclamá personalá…
      Cálátorului stá bine cu drumul…
      Auf Wiedersehen

      Reply
  17. Victor says:
    October 24, 2023 at 8:13 am

    85% dintre cei care comentați aici habar nu aveți despre ce vorbiți însă vă dați cu părerea ca românul care le știe pe toate.

    Reply
  18. Bolovan says:
    October 24, 2023 at 9:01 pm

    Va dati seama ca ingineri de felul asta cu idei stupide sunt prin firmele de automotive? Vorbeste de masina cu servicii la care platesti abonament… Bmw a introdus asa ceva in sua. Daca vrei scaune incalzite platesti cativa dolari pe luna.

    Mie unul nu mi ar trebui o masina conectata la internet ce se crede cu inteligenta proprie. E suficient sa va aduceti aminte de ecranul albastru pe calculatoarele vechi.

    In fine, mi se pare ca omul ori se lauda ca n are ce face ori realitatea e trista. In orice caz, pentru amatorii de masini clasice, se vor gasi oricand variante la mana a 2 a 3 a, etc.

    Reply
  19. rng89 says:
    October 24, 2023 at 11:18 pm

    In primul rand felicitari celor de la Aradon ca la un articol despre Mercedes au reusit sa puna o poza cu un Volkswagen ID. In al doilea rand daca acest individ lucreaza intr-adevar la Mercedes, pare sa fie putin langa subiect pentru un inginer. Nu vad de ce ai posta pe pagina ta de facebook un articol despre firma la care lucrezi in care sa spui ca masinile produse de acea firma nu vor rezista mai mult de 7-12 ani. Eventual daca te-or dat afara si vrei sa faci antireclama. Chiar daca sunt de acord ca masinile nu mai sunt cum au fost acum 20 de ani, motivul pentru care tin mai putin este economia la materiale, complexitatea si proiectarea pieselor la limita limitei. In niciun caz din cauza ca peste 7 ani nu vor mai exista softuri de diagnoza sau abonamente la serviciile de conectivitate. Daca acum exista soft de diagnoza, acelasi soft va exista si peste 40 de ani, iar la conectivitate ai acces cat timp platesti. Dupa parerea mea articolul e vrajeala sau daca e pe bune 100% sper ca acest individ sa fie somer in acest moment.

    Reply
  20. Cele mai citite știri

    1
    INFORM MEDIA PRESS angajează: DISTRIBUITORI DE PRESĂ
    2
    GALERIE FOTO | Trei pisici din România, cele mai frumoase din lume
    3
    ANAF informează companiile de stat care înregistrează obligații fiscale restante
    4
    Invitație deschisă a Cenaclului ,,Luceafărul arădean"
    5
    Utiștii nu mai părăsesc Aradul cu trenul, dacă pierd cu Metaloglobus!
    6
    Ahava Cakes – Iubirea transformată în artă dulce, în inima Aradului
    7
    Viitorul Arad și Unirea Sântana, victorii mari!
    8
    Conferință internațională la UVVG Arad
    9
    Victorie, după multă vreme
    10
    „Aventură” a unui tânăr din Gurahonț, pe străzile Aradului

    Mapamond

    Macron avertizează China că UE îi va aplica tarife vamale similare cu cele ale lui Trump
    Președintele francez Emmanuel Macron a avertizat China, duminică, că dacă nu cooperează pentru a reduce excedentul său comercial, Uniunea Europeană va fi obligată să reacționeze în lunile următoare cu măsuri care ar putea include tarife vamale similare celor impuse de președintele american Donald Trump, relatează EFE și AFP.

    UT Arad

    Arbitru de Champions League la UTA - Petrolul
    ARAD. Comisia Centrală de Arbitri a decis ca meciul de mâine, de pe Arena Francisc Neuman, ora 17.30, să fie condus de numărul 1 în arbitrajul românesc, Istvan Kovacs (Carei).

    România

    Președintele Nicușor Dan, vizită oficială în Franța. Va fi primit de Emmanuel Macron la Elysee. Se va întâlni cu diaspora din Paris
    Președintele Nicușor Dan se va afla în vizită în Franța luni și marți, când se va întâlni cu românii din diaspora, la Paris și va fi primit de omologul său, Emmanuel Macron, la Palatul Elysee. 5

    Mapamond

    Keith Kellogg: Acordul de pace cu Ucraina este foarte aproape
    Trimisul special al președintelui american în Ucraina, Keith Kellogg, a declarat că un acord pentru a pune capăt războiului din Ucraina este 'foarte aproape' și depinde acum de rezolvarea a două probleme principale nerezolvate: viitorul regiunii Donbas din Ucraina și a centralei nucleare Zaporojie, transmite duminică Reuters.

    Mapamond

    Un grup de militari a anunţat la televiziunea naţională din Benin că a preluat puterea
    Un grup de militari a anunţat duminică la televiziunea naţională din Benin că l-a „demis din funcţie” pe preşedintele Patrice Talon, şi a preluat puterea în naţiunea vest-africană, informează Reuters. 1

    Mapamond

    Peskov: Noua strategie de securitate a SUA este „în linii mari aliniată” cu viziunea Rusiei
    Ajustările făcute strategiei de securitate națională a SUA de către președintele Donald Trump sunt „în linii mari aliniate” cu viziunea Moscovei, a declarat duminică purtătorul de cuvânt al Kremlinului, Dmitri Peskov, într-un interviu acordat televiziunii de stat, informează AFP. 3

    UT Arad

    „După ce am venit eu nu au mai fost rezultate”
    Marius Coman s-a adaptat repede la UTA, dar a avut nevoie de colegi pentru a ieși în evidență. Imediat ce el a ajuns la Arad, UTA n-a mai câștigat multe etape!

    Evenimente

    Constantin Necula conferențiază, din nou, la Semlac
    SEMLAC. Comuna Semlac pare că este locul preferat al părintelui Constantin Necula.

    Mapamond

    Legenda folk Joan Baez revine în studio, revoltată de politicile lui Trump
    Revenirea lui Donald Trump la Casa Albă a determinat-o pe Joan Baez să se întoarcă în studio, după cum a declarat pentru AFP legenda americană a muzicii folk, adăugând că a terminat recent de înregistrat o nouă melodie de „protest”.
    • Aradon.ro
      • Redactia
      • Politica de confidentialitate
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Regulament postare și moderare comentarii
    • Știri
      • Știrile județului Arad
      • Știri internaționale
      • Știri naționale
      • Celebrity/Lifestyle
    • Sport
      • UT Arad
      • Sport Local
      • Știri sportive

    Arad Online

    ISSN 3008-2331

    ISSN-L 3008-2331

    aradon.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.