aradon.ro Web analytics





La un pas de tragedie pe autostrada Arad-Timișoara. O mașină a intrat într-un utilaj  care executa lucrări

De Ioana Costaș
Reactualizat la:

La un pas de tragedie pe autostrada Arad-Timișoara. O mașină a intrat într-un utilaj  care executa lucrări

Foto: DRDP Timișoara
Reactualizat la:
Un autoturism a intrat în coliziune cu un utilaj care trasa marcajul, iar apoi o altă mașină a lovit primul autovehicul. Din fericire, accidentul - care a avut loc în jurul amiezii - nu s-a soldat cu victime, anunță IPJ Arad.
Scris de Ioana Costaș - Un autoturism a intrat în coliziune cu un utilaj care trasa marcajul, iar apoi o altă mașină a lovit primul autovehicul. Din fericire, accidentul - care a avut loc în jurul amiezii - nu s-a soldat cu victime, anunță IPJ Arad.

ARAD. De câteva zile, pe autostrada Arad-Timișoara se execută lucrări. Participanții la trafic au sesizat, atât pe adresa redacției, cât și la numărul de telefonul al Biroului Poliției Autostrăzi Vest că aceste lucrări sunt semnalizate prost. Oamenii au reclamat faptul că dintr-o dată, pe banda de depășire, apare, fără nicio semnalizare prealabilă, un utilaj, șoferii fiind forțați să frâneze brusc – în condițiile în care pe autostradă se circulă cu 130 km/h – și să se încadreze rapid pe cealaltă bandă.

Ei bine, se pare că Biroul Poliției Autostrăzi Vest nu a luat vreo măsură în acest sens, dovadă că astăzi a avut loc un eveniment rutier în care a fost implicat chiar acel utilaj care apărea în sesizările participanților la trafic. În fapt, Poliția Autostrăzi Vest cu greu poate fi văzută pe autostrada care străbate județul nostru. Bineînțeles, concluzia accidentului este că șoferul nu a păstrat o distanță corespunzătoare sau că nu a condus preventiv, însă nimeni nu spune nimic despre slaba semnalizare a lucrărilor de pe autostradă sau a indicatoarelor rutiere abandonate – care semnalizau la un moment dat lucrări în zonă – și care obligă la încetinire la 100 km/h, iar apoi 80 km/h.

19 Comentarii

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. cosmin says:

    Toto orasul este plin de lucrari cu proasta semnalizare su inexistenta.
    Plotitia doarme, iar in caz de accident: “ce ba n-ai vazut si tu ca se lucreaza”

    • paduraru says:

      au inchis autostrada la orastie si au pus de a curmezisul un vw transporter la 130 km la ora poti sa il ratezi..in alte tari se anunta cu 3km inainte apoi din 500 din 500 de metri!suntem tara idiotilor in care nu functioneaza nimic!

  2. Dan says:

    “Exceptional…!”
    Adica utilajul care trasa pe banda de viteza NU ERA SEMNALIZAT DIN TIMP, in timp ce Politia se foloseste indicatoarele de restrictii de viteza RAMASE DUPA TERMINAREA UNOR LUCRARI ( ce-i drept, mai mult pe segmentul de Autostrada Deva – Sibiu) , ca sa dea amenzi de viteza, oe banda rulanta, PT. NISTE RESTRICTII DE VITEZA CARE NU SE MAI JUSTIFICA ( lucrari terminate de mult dar inducatoarele ramase).

    De 2 ori am vazut “pe viu” acest lucru si am scapat mai mult din noroc, pt ca tocmai intram in Parcarea unde era instalat Radarul.
    Nu as avea nimic daca ar fi Politie la restrictiile unde chiar se lucreaza, dar sa iesi asa , ORDINAR, LA CIUPEALA, UNDE NU E CAZUL, iar acolo unde chiar ar fi necesara prezenta lor, sa nu vezi picior de politist, este mizerabil!

  3. intrebare says:

    Unde belea ochii cel ce conducea masina de a intrat in utilaj? la telefon sau la ce ca e ditamai mastodontul si e vizibil de la mare distanta Ce facea daca era vreo masina mica o strivea cu pasageri cu tot pe motiv ca nu a vazut-o? bah!

  4. Ion de Atom says:

    Atata timp cat autoritatile si constructorii de tot felul din Romania nu o sa inteleaga ca pe o autostrada orice interventie se semnalizeaza din timp, vizibil si MARE, astfel de accidente tot vor mai fi. Se vede clar in poza cum ca indicatorul este amplasat fix pe utilajul care trebuia evitat, fara ca semnalele luminoase sa fie aprinse.
    Pana la urma este sosea de mare viteza. Din momentul in care observi un obstacol trec foarte putine secunde pana ajungi la el. Daca il observi precar atunci sigur vei trece prin acel obstacol, orice ar fi el masina, camion, muncitori ( nu o data am vazut cum lucreaza neprotejati pe carosabil), politisti ( parcat pe banda de urgenta si coborat si mers pe jos pe bada 1 ca sa traga de pe sosea ramasitele unui cauciuc explodat) !!!
    Un autovehicul care circula cu viteza de 50km/h in conditii de drum bun si fara conditii meteo proaste, la o franare instantanee va opri in 48metrii !!!
    Ganditi-va si voi la legala de 130km/h cat va fi distanta !!!!
    Aviz amatorilor cu 170km/h, celor care nu semnalizeaza, celor care monteaza indicatoare cat o coala de A3 pe autostrada cum ca se termina autostrada !!!

  5. Veritas says:

    N-ai cu cine BA, niste tarani! Bine ca toti colinda Europa in lung si-n lat, alearga sa faca avere, dar ce-i bun si util nu se prinde de ei! Pai in Jermania pe Autobahn incepe semnalizarea cu 1km inainte de lucrare, se vede de pe LUNA!!!

  6. Robert says:

    Cei care se ocupa de lucrări pe autostrăzi, sa mearga pina în Ungaria sau Croația, nu mai departe,și sa învețe modul în care trebuie semnalate prezenta unor utile sau muncitori pe autostrada.Și în acest domeniu România se afla mult în urma fata de orice civilizatie,și mai vrea în Schengen ?!

  7. cos says:

    Sigur sunt niste manageri care stiu cum se face reducere de costuri: materiale mai putine, oameni mai putini si la sfarsit de an primeste prima ca a condus bine firma 🙂

  8. Talibanu says:

    România nu face nimic pt îmbunătățirea siguranței rutiere, statisticile arata ca durează doar 20 de minute sa fie loviți cei ce staționează pe banda de urgenta deci cretinii aia sigur nu au semnalizat de la minim 300m autoutilitara, trebuie trași la răspundere

  9. Galatus says:

    Sint panouri led care poate anunra din timp, in plus se lai pot monta niste machete de militieni cu sistem mecanic care sa imita spagarul in uniforma cind gesticuleaza reduceti viteza. Dar cum toate viniturile sint in functi de conducere nu poti sa pretinzi performante de occident.

  10. Troyman says:

    In SUA anunta lucrarile pe panourile de deasupra de sosea cu 10 -15 km innainte de lucrare, iar lucrarea se semnalizeaza si de inchide banda de circulatie cu 1-2 km inainte de punctul de lucru.

  11. Garneata says:

    Semnalizarea proasta sau mai precis presemnalizarea ca urmeaza zone unde se executa lucrari, lipseste.
    Situatia e tipica pt. Romania.
    Doreii de la conducerea firmelor care lucreaza pe autostrada, de ce nu iau exemplul celor de afara ?
    Dar nici in oras situatia nu e mai buna, lucrarile sunt semnalizate prost, la fel de prost ca conducerea primariei.

  12. gg says:

    lucra firme si companii din India si China mai ordonat si mai corect decat tiganii si taranii de la noi care sunt prosti si indiferenti…ca nah regulile sunt pentru fraieri (asa e gandirea de roman taran de oras)

  13. Gheorghe Calb says:

    Lucrarea de refacere a marcajelor s-a efectuat in conditiile in care a fost aprobat Planul de Management al lucrarii, conform Normelor metodologice comune MAI – MT privind conditiile de inchidere sau de instituire a restrictiilor de circulatie in vederea executatarii de lucrari in zona drumului public si/sau pentru protejarea drumului din anul 2000!!!!
    Problema este ca aceasta metodologie este depasita demult. Degeaba inginerii de siguranta circulatiei de la DRDP Timisoara au depus de mai multe ori propuneri de modificare a acestei metotdologii. Daca propunerea nu a venit de la “marii specialisti” de la CNAIR Bucuresti, cei din Provincie sunt doar niste executanti si nu se pricep ca si acesti fircalitori de semnaturi si de la Directia Rutiera din IGPR si de la CNAIR din MT.
    Va scriu in cunostinta de cauza. Datorita acestor birocrati – a se citi statatori in birouri- am abandonat aceasta activitate de management al traficului rutier pentru ca, m-am saturat sa-i aud pe ” mitici” si nu numai: aaaaaaaaaaaaaaaaaaa asta nu se poate, nu da bine la sefi, reveniti cu alte propuneri. Sa auzim de bine. Gheorghe Calb.

  14. România

    1 din 4 vârstinici din România sunt afectați de singurătate
    1 din 4 persoane de peste 65 de ani din mediul urban resimte un grad ridicat de singurătate şi peste 50% se simt singuri deseori. 3 din 10 vârstnici nu au cu cine socializa sau pe cine să se poată baza în situaţii de necesitate. 28% nu interacţionează cu mai mult de 4 persoane într-o lună întreagă. 1 din 4 vârstnici declară că are o stare proastă de sănătate fizică şi mentală, iar singurătatea le accentuează acestora problemele medicale. În luna decembrie, Niciodată Singur - Prietenii Vârstnicilor lansează o campanie menită să atragă atenţia asupra izolării sociale şi a singurătăţii persoanelor vârstnice.

    Ştiri sportive

    Ana-Maria Popescu și-a anunțat retragerea
    Ana-Maria Popescu își încheie după 20 de ani cariera de sportivă pentru că nu mai are motivație.

    Local

    Un arădean a fost amendat de jandarmi cu 1.000 de lei pentru injurii aduse pe o rețea de socializare
    Marți după-amiază, un echipaj de Jandarmerie s-a sesizat din oficiu după ce un bărbat a adus injurii și expresii jignitoare, printr-un comentariu, la o postare făcută de către o persoană juridică pe o rețea de socializare. Injuriile erau adresate atât autorului postării respective, cât și subiecților prezentați în text. 3

    Local

    Se deschid ofertele pentru pasajul din Micălaca
    CNAIR va deschide în data de 13 decembrie ofertele primite de la firme pentru finalizarea pasajului din Micălaca. 2

    Local

    Masa pe roți pentru bunicii comunității
    Un proiect pentru sufletul comunității, demarat de Cantina Sfântul Nicolae, pentru 170 de bunici din comunitatea arădeană.

    Local

    13 centre din județ – pregătite pentru vaccinarea copiilor cu vârste între 5 și 11 ani
    În municipiu, lista nu a fost încă definitivată. Vaccinarea ar putea începe la mijlocul lunii decembrie. 3

    România

    Noile măsuri restrictive aplicate în perioada sărbătorilor de iarnă persoanelor care sosesc în România
    Guvernul a transmis, marţi, măsurile stabilite de Comitetul Naţional pentru Situaţii de Urgenţă pentru persoanele care sosesc în România în perioada sărbătorilor de iarnă.

    Mapamond

    Elveția a autorizat folosirea capsulelor SARCO pentru sinucidere asistată
    Capsulele „Sarco” induc moartea prin sufocare, fără senzația de panică. Capsulele pentru sinuciderea asistată sunt controlate de către pacient. Doar în 2020, 1300 de oameni au ales sinuciderea asistată, în Elveția. 2

    Mapamond

    Schimbare majoră în Emiratele Arabe Unite: țara își mută weekendul
    Emiratele Arabe Unite devin singurul stat din Golf care nu va mai avea un weekend de vineri până sâmbătă. UAE îşi reduc săptămâna de lucru la patru zile şi jumătate şi îşi mută weekendul care tradiţional era de vineri până sâmbătă. Schimbările vor intra în vigoare de la 1 ianuarie şi vor fi obligatorii pentru tot sectorul public. 1

    aradon.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.