Trimite articolul
XCreștem impozitele pentru a plăti incompetența.
-
Nu mai fiti hateri, ca stie Bibi ce face
Dacă prostia ar durea, mulți s-ar tăvăli în chinuri !!!
Noul și ultimul termen trasat de municipalitate pentru remedierea deficiențelor este 15 noiembrie 2025.poate 2026 da nici aia nu e sigur
Bine, eu sunt tractorist, nu trebuie să știu de ce podul e cum e, eu vreau să circul pe pod, Azi!!! Că mâine mor
Io nu m-as risca oricum…
D ce trebuie usurat cu 1500 tone? In proiectul intial nu a fost prevazuta bordura? Parca miroase a penal! Asteptam sa vedem grinda centrala cu arata, 40 cm fata de cota initiala se transpune in slabirea materialului prin intindere!
adica greutatea a 10 masini …. 5 pe fiecare sens …. si se indoiae iar …. punem pariu ca discutam si peste 5 ani despre pod?
-
Cam stai prost cu matematica :)). Imparte si tu 1500 tone la 10 si vezi ce tonaj ai pe masina :))!
-
Corect! Asta am calculat și eu: e greutatea a PESTE 1000 (!!!) de autoturisme.
Întrebarea majoră e: DE UNDE NAIBA POT UȘURA PODUL atât de mult, și , mai ales, MAI RĂMÂNE CEVA PE EL sau doar hobanele ??? 🤔-
Eu zic sa mai calculezi.
Oricum si astia au scos masa de 1500 tone din…cot.-
Să mai calculez ce…?
Un autoturism greu are peste 1 tonă, unul de 1,5 tone e deja unul f. greu; fă tu împărțirea 1500t la 1,5t , că tot te dai deștept…
-
-
-
Parapeti, borduri, asfalt in zona pietonala, una mie cinci sute tone, mi se pare cam mult.
Supraînălțarea trotuarului este un element major de siguranță pietonală. Dacă așa a fost proiectat și acum trebuie înlâturat aceast element pentru ca podul să fie dat în siguranță în folosință greșeala este de proiectare nu de construcție. Ce se face acum e o cârpeală ca să nu se facă Ghiță și Bibarț de rușine. Rușine să vă fie că vă bateți joc de banii arădenilor și de siguranța lor.
Proba la rezistenta sa se faca cu patronii firmei si primarul intr un camion cu 100 t incarcatura
1500 de tone…mai rămâne ceva din el…???? Si pădurarul e acum inginer……vai de vai…!!!
Singura soluție ca podul să fie mai ușor = demolarea🎢🎢🎢🏗️🏗️🏗️🌉🌁💣💣💣💣💣🎉🎉🎉🎊🎊🎊
Doamne ai mila de noi……
Să mai pună niște piloane în plus, pe bărci, dom’le, cum era podul spre ștrand.
VA BATETI JOC DE OAMENI, NU DOAR DE ARADENI CI DE TOTI CEI CE AR VREA SA CIRCULE PE ACEL POD. CAT DE PROSTI NE CRDETI ! PODUL FARA ELEMENTELE PE CARE LE VETI DA JOS DI FARA DIFERENTA DE NIVEL ( TROTUAR/ CAROSABIL ) NU VA REZOLVA NIMIC, MAI MULT VA ARATA CA DUPA RAZBOI !
CE CETI FACE IARNA CAND SE VA DEPUNE STRAT DE ZAPADA? IARNA VETI INCHIDE CIRCULATIA ?
nota de plată ?! .. pentru soluția inginerească ingenioasă ! impactul directul în buzunarele voastre arădenilor ..
Sa inteleg ca au fost cumparate ai decontate 1500 tone de material in plus?
Cine suporta gaura ? Dirigintele de santier nu si-a dat demisia inca???
“Inversare de etape” – pentru ce a incasat banii dirigintele de santier ? Nu dansul trebuia sa confirme respectarea etapelor ? Sau este protejat politico-financiar ?
15 camioane românul aduce, podul sfărâmat pe apa se duce. Oklahoma tz tz
eu zic sa se dea hobanele jos ca apasa prea greu pe pod.
Ce facem la iarna când se așterne zăpadă? Care va fi numărul de mașini care pot stationa o perioada mai lunga de timp in caz de forță majoră ?
domnii injineri constructori aa construit poduri peste Argeș, Ialomița, Neajlov și pasarela Gelu peste Bega la Timișoara. Știe cineva dacă s-a făcut recepție pentru vreo lucrare?
in loc de asfalt si pavaj sa puna rogojina , aia e usoara …. numai sa nu vina precipitatii . Daca e asa de deformata structura metalica numai demolare ….sau pod pietonal cu 4 benzi
-
…si pentru biciclisti
-
Ingineri slabi , incompetenți.Uite unde am ajuns cu atâtea facultăți de doi bani