Dacă la începutul lunii martie a acestui an Primăria afișa la transparență proiectul de hotărâre CLM privind aprobarea Regulamentului de utilizare a sistemului de închiriere biciclete (bike-sharing) în regim self-service în municipiul Arad, acum anunță deschiderea procedurii de transparenţă decizională, începând de miercuri, 30 aprilie 2025, a „procesului de elaborare a proiectului de hotărâre privind aprobarea Studiului de oportunitate pentru fundamentarea şi stabilirea soluţiilor optime de delegare a gestiunii, organizare, exploatare, funcţionare și administrare a sistemului de bike-sharing Arad”.
„Proiectul de hotărâre se referă la înființarea Serviciului public de închiriere a bicicletelor (bike sharing) în Municipiul Arad – conform Anexei nr. 1, aprobarea Studiului de oportunitate pentru fundamentarea şi stabilirea soluţiilor optime de delegare a gestiunii, organizare, exploatare, funcţionare și administrare a sistemului de bike-sharing Arad – conform Anexei 2, aprobarea formei de gestiune a serviciului public de închiriere a bicicletelor în Municipiul Arad, respectiv gestiune directă, prin atribuire directă către Direcția Patrimoniu – Serviciul Reparații Imobile, aprobarea Caietului de sarcini privind delegarea gestiunii serviciului public de închiriere a bicicletelor (bike sharing) în Municipiul Arad – conform Anexei 3, aprobarea Regulamentului de funcționare al Serviciului public de închiriere a bicicletelor (bike sharing) în Municipiul Arad – conform Anexei nr. 4, anexe care fac parte integrantă din prezenta hotărâre” – transmite Primăria.
Cu precizarea că documentaţia poate fi consultată pe pagina de internet a instituţiei, la sediul instituţiei, la Serviciul Relaţii cu Publicul și Asociații de Proprietari, camera 5, luni, marți, miercuri, între orele 8:30-16:00, joi, între orele 8:30-17:30, vineri, între orele 8:30-13:30. Propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind proiectul supus procedurii de transparenţă decizională se pot depune până la data de 11 mai 2025 prin formularul online disponibil pe pagina de internet a instituţiei, ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: dezbaterepublica@primariaarad.ro sau prin poştă, pe adresa Primăriei Municipiului Arad, Bulevardul Revoluţiei, nr. 75.
Pentru cei interesaţi există şi posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de hotărâre, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociaţie legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituţie publică până la data de 30 mai 2025.